• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

Ibne Habibullah کی جانب سے حالیہ مواد

  1. I

    تراویح بیس رکعات مسنون ہے

    اسی کی بات کرے ہوں اس میں8 تراویح کدھر ہووے ہے
  2. I

    ترمذی کی حدیث سے نماز میں زیر ناف ہاتھ باندھنے پر استدلال [انتظامیہ]

    مومن ہمیشہ سچ بولے ہے تم ایمانداری سے بتاوو کہ کیا یہ جھوٹ ہووے۔ @عمر اثری
  3. I

    شکایت میری پوسٹ کھلنے میں بہت دیر لگے ہے

    دو دن سے میری پوسٹ میں گڑبڑ ہووے ہے لگے ہے کہ تم لوگ اپنے مخالفین کو اس طرح سے تنگ کرے ہو جیسا کہ ایک شکایت میں ہووے؛
  4. I

    عقیدے کی اصلاح فرمائیں قرآن کی روشنی میں :

    اس کی دلیل میں جو آیات لکھے ہو اس سے اس عقیدہ کی صحیح طور پر وضاحت نہ ہو پاوے ہے۔ ان میں تو آقا علیہ السلام کے لئے اس کا انکار ہووے ہے۔ سنتے ہوویں پر کچھ کر نہ سکیں ہوویں۔ اب آسمانی کتابیں سوائے قرآن کے نور ہدایت نہ ہوویں۔
  5. I

    تراویح بیس رکعات مسنون ہے

    شیخ کفایت اللہ صاحب 8 رکعت تراویح کی دلیل کدھر لکھے ہیں مجھے شائد نظر نہ آوے ادھر لکھ دیوے۔
  6. I

    ترمذی کی حدیث سے نماز میں زیر ناف ہاتھ باندھنے پر استدلال [انتظامیہ]

    @عمر اثری جناب جی اس سے متفق نہ ہووے کا کیا مطلب ہووے کہ جناب شیخ زبیر علی زئی صاحب سے اتفاق نہ کرے یا اس فوٹو سے۔ اس کی وضاحت فرما دیویں تو مہربانی ہووے ہے۔
  7. I

    تراویح بیس رکعات مسنون ہے

    جناب کے اس مفتی کفایت اللہ صاحب نے حق کے منکر بننے کے لئے جتنی محنت کی ہووے اگر ذرا سی محنت حق کے لئے کی ہووے تو اسے دنیا اور آخرت کا فائدہ ہو جاوے ہے۔ سوچنے کی بات یہ ہووے کہ اسلام کے شروع کے بارہ سو سال تک جو تراویح ساری دنیا کے مسلم پڑھیں وہ بیس ہووے۔ بیس کی روایتیں ہی ملیں اس کے علاوہ نہ ملے...
  8. I

    ترمذی کی حدیث سے نماز میں زیر ناف ہاتھ باندھنے پر استدلال [انتظامیہ]

    یہ جو فوٹو لگاوے اس کی پہلی حدیث کا پوچھے ہوں کہ ایمانداری سے بتا کہ یہ صحیح ہووے؟ اس کی باقی احادیث تمہارے مطلب کی نہ ہوویں پر اپنی جھوٹی دھاک لوگوں پر بٹھانے کے لئے لکھے ہو۔ اس فوٹو میں جو فوٹو لگاوے ہے اس میں ایک کو تم غلط کہے ہو جب کہ میں دیکھوں کہ اس طرح تمہارا بڑا شیخ زبیرعلی زئی باندھے ہے۔
  9. I

    ترمذی کی حدیث سے نماز میں زیر ناف ہاتھ باندھنے پر استدلال [انتظامیہ]

    محدثین کیا نبی ہوویں؟ حکم لگانے میں ان سے غلطی نہ ہو پاوے؟
  10. I

    رکعات تراویح کی تعداد علمائے احناف کی نظر میں

    اگر تم نہیں مانت ہو تو جو تم مانت ہو وہ لکھ دو کہ تراویح کتنی ہوویں؟
  11. I

    رکعات تراویح کی تعداد علمائے احناف کی نظر میں

    میں تو اس فورم کے دو دنوں میں ہی سمجھ جاویں ہوں کہ ادھر جھمگٹا کن لو گوں کا ہووے۔
  12. I

    انکار حدیث مبنی بر علمیت ہے؟

    میری اس بات پر جو واویلا مچاوے اسے دیکھو کیا لکھے ہے۔ اور یہ محمد طارق عبد اللہ اپنی خباثت کو چھپاتے ہوئے لکھے۔ تمہاری کسر تمہارے بھائی جو پوری کر رے ہوویں۔ تمہیں خود لکھنے کی ضرورت نہ ہووے۔ میں تو پڑھ لیویں پر تو خود جاہل کا جاہل ہی ہووے مکاری سے کام لیوے۔ ایک تو تمہیں تحریف کا پتہ ہی نہ...
  13. I

    ترمذی کی حدیث سے نماز میں زیر ناف ہاتھ باندھنے پر استدلال [انتظامیہ]

    یہ محدثین تمہارا قرآن ہووے ہیں یا نبی؟ ان کی بات بلا دلیل کیوں مانے ہو؟ اس فوٹو میں ایک ابن خزیمہ کی حدیث ہووے تم خود ایمانداری سے بتاوے کیا یہ حدیث صحیح ہووے ہے؟ لوگوں کو دھوکہ دینے کا نام وہابی دین کہے۔ دوسری اور تیسری تمہارے مطلب کی نہ ہووے ہے اسے خواہ مخواہ لوگوں کو دھوکہ دینے کے لئے لکھے ہے۔
  14. I

    انکار حدیث مبنی بر علمیت ہے؟

    اللہ کے واسطے اپنے لئے بھی اور اہل فورم کے متولیان کے لئے بھی ہدایت کی دعافرماویئے گا۔ اللہ ہم سب کو آخرت کی فکر عطا فرماوے۔ آمین
Top