حضرت پہلی حدیث بخاری کی ہے ؟کیا بخاری کی احادیث غیر ثابت ہیں؟اور پھر ان کو غیر ثابت کریں۔ان کے کس راوی پر آپ کو کونسا اعتراض ہے پیش کریں۔اگر ہمارے ناقص علم میں جواب ہوا تو دیں دے گے
جی محترم رانا صاحب ۔ مشکور
مندرجہ ذیل پر غور کریں :
پہلی حدیث آپ نے کہا بخاری سے ہے ، جی فضائل الصحابہ میں ہے .
آپ سے میں نے ہر حدیث کی بابت درخواست کی تہی ، مثلا :
ﺍﻷﺑْﺪَﺍﻝُ ﻳَﮑُﻮْﻧُﻮْﻥَ ﺑِﺎﻟﺸَّﺎﻡِ ﻭَ ﻫُﻢْ ﺃﺭْﺑَﻌُﻮْﻥَ ﺭَﺟُﻼً، ﮐُﻠَّﻤَﺎ ﻣَﺎﺕَ ﺭَﺟُﻞٌ، ﺃﺑْﺪَﻝَ ﺍﷲُ ﻣَﮑَﺎﻧَﻪُ ﺭَﺟُﻠًﺎ ﻳُﺴْﻘَﻲ ﺑِﻬِﻢ ﺍﻟْﻐَﻴْﺚُ ﻭَﻳُﻨْﺘَﺼَﺮُ ﺑِﻬِﻢْ ﻋَﻠَﻲ ﺍﻟْﺄﻋْﺪَﺍﺀِ، ﻭَﻳُﺼْﺮَﻑُ ﻋَﻦْ ﺃَﻫْﻞِ ﺍﻟﺸَّﺎﻡِ ﺑِﻬِﻢ ﺍﻟْﻌَﺬَﺍﺏ
ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮﻗﻼﺑﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺣﻀﻮﺭ ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ :ﻟَﺎ ﻳَﺰَﺍﻝُ ﻓِﻲ ﺃُﻣَّﺘِﻲ ﺷِﻴْﻌَﺔٌ (ﻭﻓﻲ ﺭﻭﺍﻳﺔ : ﺳَﺒْﻌَﺔٌ) ﻟَﺎ ﻳَﺪْﻋُﻮْﻥَ ﺍﷲَ ﺑِﺸَﻲﺀٍ ﺇِﻟَّﺎ ﺍﺳْﺘَﺠَﺎﺏَ ﻟَﻬُﻢْ، ﺑِﻬِﻢْ ﺗُﻨْﺼَﺮُﻭْﻥَ ﻭَﺑِﻬِﻢْ ﺗُﻤْﻄَﺮُﻭْﻥَ، ﻭَﺣَﺴِﺒْﺖُ ﺃَﻧَّﻪُ ﻗَﺎﻝَ : ﻭَﺑِﻬِﻢْ ﻳُﺪْﻓَﻊُ ﻋَﻨْﮑُﻢْ.’’
ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻧﺲ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺣﻀﻮﺭ ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ :ﻟَﻦْ ﺗَﺨْﻠُﻮً ﺍﻟْﺄﺭْﺽُ ﻣِﻦْ ﺃَﺭْﺑَﻌِﻴْﻦَ ﺭَﺟُﻠًﺎ ﻣِﺜْﻞَ ﺇِﺑْﺮَﺍﻫِﻴْﻢَ ﺧَﻠِﻴْﻞِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤٰﻦِ، ﻓَﺒِﻬِﻢْ ﻳُﺴْﻘَﻮْﻥَ، ﻭَﺑِﻬِﻢْ ﻳُﻨْﺼَﺮُﻭْﻥَ، ﻣَﺎ ﻣَﺎﺕَ ﻣِﻨْﻬُﻢْ ﺃَﺣَﺪٌ ﺇِﻟَّﺎ ﺃَﺑْﺪَﻝَ ﺍﷲُ ﻣَﮑَﺎﻧَﻪُ ﺁﺧَﺮَ. ﻭَﻗَﺎﻝَ ﻗَﺘَﺎﺩَﺓُ : ﻟَﺴْﻨَﺎ ﻧَﺸُﮏُّ ﺃَﻥَّ ﺍﻟْﺤَﺴَﻦ ﻣِﻨْﻬُﻢْ.
ﻟَﺎ ﻳَﺰَﺍﻝُ ﻓِﻲ ﺃُﻣَّﺘِﻲ ﺛَﻠَﺎﺛُﻮْﻥَ، ﺑِﻬِﻢْ ﺗَﻘُﻮْﻡُ ﺍﻟْﺄﺭْﺽُ، ﻭَﺑِﻬِﻢْ ﺗُﻤْﻄَﺮُﻭْﻥَ ﻭَﺑِﻬِﻢْ ﺗُﻨْﺼَﺮُﻭْﻥَ.ﻭَﻗَﺎﻝَ ﻗَﺘَﺎﺩَﺓَ : ﺇِﻧِّﻲ ﺃَﺭْﺟُﻮْ ﺃَﻥْ ﻳَﮑُﻮْﻥَ ﺍﻟْﺤَﺴَﻦُ ﻣِﻨْﻬُﻢْ.’’
ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﻮﺭ ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ :ﺇﻥ ﷲ ﺧﻠﻘًﺎ ﺧﻠﻘﻬﻢ ﻟﺤﻮﺍﺋﺞ ﺍﻟﻨﺎﺱ، ﺗﻔﺰﻉ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﺇﻟﻴﻬﻢ ﻓﻲ ﺣﻮﺍﺋﺠﻬﻢ ﺃﻭﻟﺌﮏ ﺍﻻﻣﻨﻮﻥ ﻣﻦ ﻋﺬﺍﺏ ﺍﷲ
وجہ آپکا قول یہ ہے :
ﺩﺭﺝ ﺑﺎﻻ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚِ ﻣﺒﺎﺭﮐﮧ ﺳﮯ ﯾﮧ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﺍﺧﺬ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﺍﻣﺖِ ﻣﺴﻠﻤﮧ ﻣﯿﮟ ﮨﺮ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﺭﺏ ﺍﻟﻌﺰﺕ ﮐﮯ ﮐﭽﮫ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ، ﺻﺎﻟﺤﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﻣﻘﺮﺏ ﯾﺎﻓﺘﮕﺎﻥ ﺑﻨﺪﮮ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ- ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﺍﭘﻨﮯ ﺍِﻥ ﺻﺎﻟﺢ ﺑﻨﺪﻭﮞ ﮐﯽ ﺑﺮﮐﺎﺕ ﮐﮯ ﺳﺒﺐ ﺳﮯ ﺍﻣﺖِ ﻣﺴﻠﻤﮧ ﮐﻮ ﻓﺘﺢ ﻭ ﻧﺼﺮﺕ، ﺑﺎﺭﺵ ﺍﻭﺭ ﺭﺯﻕ ﺳﮯ ﻧﻮﺍﺯﻧﮯ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﺎﺗﮫ ﺍِﻥ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﺬﺍﺏ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺭﻓﻊ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ-
امید کہ آپ ان پر کہینگے اور اس سے آگے اہل علم نے ان احادیث پر کیا کہا ہے آپکی خدمت میں ضرور پیش کیا جائیگا . ان شاء اللہ
آپ سے اتفاق ہوا هے القرآن اور احادیث ثابتہ پر ، پس آپ قول دے دیں کہ آپ انہیں ثابت احادیث مانتے ہیں ۔