• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

اجماع ! صحیح بخاری قرآن کے بعد سب سے صحیح کتاب ہے !!!

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
جب کوئی ایسی بات سمجھنی ہو جو مقلد کے خلاف ہو تو مقلد اتنا بے وقوف بن جاتا ہے جیسے دنیا میں اس سے زیادہ کوئی بے وقوف ہے ہی نہیں۔ اور جب اپنے مسائل و عقائد کا دفاع کرنا ہو تو قرآن و حدیث کو تختہ مشق بناتے ہوئے ایسی ایسی تاویلیں کرتا ہے کہ دنیا میں اس سے بڑھکر کوئی چالاک اور شاطر ہی نہیں۔

میں یہ الفاظ آپکی پوسٹ میں کیسے دکھا سکتا ہوں جبکہ یہ میرے اپنے الفاظ ہیں جو میں نے بحث میں شامل تمام دیوبندیوں کی شراکتوں کو پڑھ کر بطور خلاصہ لکھے ہیں؟ برائے مہربانی آپ ایسی مضحکہ خیز مطالبات نہ کریں کہ ہمیں یقین ہونے لگے کہ آپ واقعی مقلد ہیں۔ میں نے آپ کے لئے لکھا ہے کہ اس موقف (صحیح بخاری کے ’’اصح الکتب بعد کتاب اللہ‘‘ ہونے پر اجماع جھوٹ ہے) میں آپ نے اپنے دیوبندی بھائیوں کا ساتھ دیا ہے۔ ثبوت دیکھئے آپ نے لکھا تھا:

کیا آپ کا یہ اقرار یہ سمجھانے کے لئے کافی نہیں ہے کہ آپ بھی صحیح بخاری کے ’’اصح الکتب بعد کتاب اللہ‘‘ ہونے پر اجماع کو نہیں مانتے؟ اگر آپ کا موقف اسکے برعکس تھا تو آپ نے دھاگہ میں شرکت کرنے کے باوجود بھی نہ تو اپنے دیوبندی بھائیوں کی تردید کی اور نہ ہی انہیں سمجھانے کی کوشش کی یہ موقف غلط ہے بلکہ دو تین پوسٹس میں آپ نے جو کچھ لکھا وہ انکی حمایت اور تائید میں ہی تھا۔ اسی لئے حافظ طاہر اسلام عسکری حفظہ اللہ نے آپکی پوسٹ کے جواب میں یہی بات لکھی جو آپکی پوسٹ پڑھنے والے ہر شخص کے ذہن میں آرہی ہے۔ دیکھئے:

یہ مزید اپنے الفاظ دیکھ لیجئے تاکہ آپ کو یقین آجائے کہ آپ کا موقف بھی بعینہ وہی ہے جو آپ کے دیگر دیوبندی بھائیوں کا ہے۔


آپ بتائیں کہ میں نے آپ کے متعلق کون سی غلط بات لکھی ہے جو آپ مجھ سے الفاظ دکھانے کا مطالبہ کررہے ہیں؟

میرے خیال سے بات چونکہ اب بالکل واضح ہوچکی ہے اس لئے میں آپ سے پوچھتا ہوں کہ آپ اپنے ان علماء کے بارے میں کیا کہتے ہیں جنھوں نے صحیح بخاری کے ’’اصح الکتب بعد کتاب اللہ‘‘ پر اجماع کا دعویٰ کیا ہے۔ کیا یہ علماء جھوٹے تھے یا یہ دیوبندی جھوٹے ہیں جو بے شرمی سے مسلسل اجماع کے اس دعویٰ کا انکار کررہے ہیں؟

آپ کے مثبت جواب کا منتظر: بدعتیوں کا دشمن
اگر آپ صراحتا یہ الفاظ نہیں دکھا سکتے تو پھر مجھے زبردستی اس بحث میں شامل کرنے سے اجتناب کیجیے۔
باقی آپ کا طرز گفتگو رپورٹ کر رہا ہوں کیوں کہ @خضر حیات بھائی کا حکم یہی ہے۔
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
ویسے ابھی تک آپ لوگ "تمام" علماء کے اجماع کا دعوی تو کر رہے ہیں لیکن جب کچھ بھائی مطالبہ کرتے ہیں کہ بخاری کی قفات کے فورا بعد تقریبا تین سو سال کے درمیان کسی عالم کا یہ قول "اصح الکتب بعد کتاب اللہ" دکھائیں تو وہ کیوں نہیں دکھاتے؟
آخر یہ کیسے "تمام" علماء ہیں جن میں تین سو سال سے زائد کے علماء موجود نہیں ہیں؟
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
چونکہ اب جناب نے مجھے مخاطب کیا ہے اس لئے جناب سے پوچھتا ہوں کہ امام بخاری کی وفات 256ھ کے بعد سب سے پہلے کس محدث نے بخاری کے بارے یہ(اصح الکتب بعد کتاب اللہ " کہا ہے)

صرف اس ایک محدث کا نام بمہ سن ھ لکھ دیں ،جھوٹ سچ سب سامنے آجائے گا(اس بات (اصح الکتب بعد کتاب اللہ )کے علاوہ ادھر اُدھر کی کوئی بات لکھ کر میرا وقت برباد کرنے کی کوشش نہ کریں)
"میرے بھائی امام بخاری رحمہ اللہ نے جب سے صحیح بخاری لکھی اس وقت سے آج تک سب کا اجماع ہے کہ قرآن کے بعد سب سے صحیح کتاب صحیح بخاری ہے "
امام بخاری نے 256 میں وفات پائی جناب ہمت کریں اور صرف ایک حوالہ لکھ دیں 257ھ میں کس محدث نے بخاری کو "اصح الکتب بعد کتاب اللہ"
کہا تھا ۔ اگر نقل کر دیں تو جناب سچے میں جھوٹا اور اگر نقل نہ کر سکیں ان شاء اللہ قیامت تک نقل نہ کر سکیں گے تو جناب اور جناب کا مؤکل دونوں کذاب (آؤ میدان میں)
علامہ ابن صلاح کی وفات تقریبا 630ھ میں ہوئی ہے ماننا پڑے گا کہ 630ھ سے پہلے کے محدثیں اس بات("اصح الکتب بعد کتاب اللہ") سے ہی نا آشنا تھے تو اجماع کیسا؟ یہ بتایا جائے کہ پھر کس صدی میں اس بات("اصح الکتب بعد کتاب اللہ") پر اجماع ہوا؟
ویسے ابھی تک آپ لوگ "تمام" علماء کے اجماع کا دعوی تو کر رہے ہیں لیکن جب کچھ بھائی مطالبہ کرتے ہیں کہ بخاری کی قفات کے فورا بعد تقریبا تین سو سال کے درمیان کسی عالم کا یہ قول "اصح الکتب بعد کتاب اللہ" دکھائیں تو وہ کیوں نہیں دکھاتے؟
آخر یہ کیسے "تمام" علماء ہیں جن میں تین سو سال سے زائد کے علماء موجود نہیں ہیں؟
@یزید حسین ، @اشماریہ اور @محمد باقر صاحبان آپ تینوں کا یہ مطالبہ کہ اس پہلے شخص کا نام بتاؤ جس نے ’’اصح الکتب بعد کتاب اللہ‘‘ ہونے کی بات کی یا اس پر اجماع کا دعویٰ کیا سرے سے باطل، مردود اور عقل و نقل سے عاری ہے۔اسکی وجہ یہ ہے کہ اجماع بذات خود ایک دلیل ہے اور ایسی دلیل ہے کہ امین اوکاڑوی نے اجماع کے منکر کو جہنمی اور دوزخی کہا ہے۔ اور جب کسی مسئلہ پر اجماع کا دعویٰ کیا جاتا ہے تو اس اجماع میں شریک افراد کے فرداً فرداً بیانات نقل کرنے کی ضرورت باقی نہیں رہتی۔

اس لئے آپ صاحبان سے درخواست ہے کہ ایسا مطالبہ کریں جس کو عقل تسلیم کرتی ہو ایسا مطالبہ نہیں کہ آپ لوگوں کی عقل کی درستگی پر شبہ پیدا ہو جائے۔ اگر آپ لوگ یہ مطالبہ کر بیٹھیں کہ بخاری کے ’’اصح الکتب بعد کتاب اللہ‘‘ ہونے پر قرآن کی آیت یا حدیث پیش کرو۔مقلدین کی حرکتیں دیکھتے ہوئے جسکی ان سے توقع کی جاسکتی ہےتو ایسے کسی مطالبے پر ہم آپ کو اچھے سے نفسیاتی ہسپتال کا ایڈریس بتائینگے۔

آپ لوگوں کا مطالبہ کتنا فضول اور لایعنی ہے اس کا اندازہ اس بات سے لگا لیجیے کہ احناف کا ایک مجلس کی تین طلاق کے تین ہونے پر اجماع کا دعویٰ ہے تو کیا آپ لوگ عمر رضی اللہ عنہ کے اس فیصلہ کے بعد اس پہلے صحابی کا نام اور قول پیش کرینگے جس نے ایک مجلس کی تین طلاق کے تین ہونے پر اجماع کی بات کی؟ ہمیں معلوم ہے کہ قیامت آجائیگی لیکن آپ لوگ ہمارا یہ مطالبہ پورا نہیں کرسکیں گے۔ تو کیا اس ناکامی پر آپ اپنے اس خود ساختہ اجماع کے دعویٰ سے دستبردار ہو جائیں گے؟؟؟ جس شرط اور مطالبے کو آپ اپنے اجماع کے لئے پورا کرنے سے عاجز اور قاصر ہیں وہی مطالبہ دوسروں سے کرنا کیسے ایک معقول اور درست رویہ ہوسکتا ہے؟؟؟

یاد رکھیں یہاں کوئی فرمائشی پروگرام نہیں چل رہا۔اس لئے اگر تین طلاق کے مسئلہ پر آپ لوگ ہمارا مطالبہ پورا کرنے کے لئے تیار ہیں تو پھر ہم بھی آپ کا یہ مطالبہ پورا کردیتے ہیں۔ کہیے کیا یہ منصفانہ سودا منظور ہے؟؟؟
 

رضا میاں

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 11، 2011
پیغامات
1,557
ری ایکشن اسکور
3,581
پوائنٹ
384
میں نے پوری بحث تو نہیں پڑھی لیکن یہ کہنا چاہتا ہوں کہ اگر کسی کو یہ اعتراض ہے کہ صحیح بخاری یا مسلم کے اصول میں سب صحیح احادیث موجود نہیں ہیں تو اجماع پر بحث کرنے سے زیادہ بہتر یہ ہو گا کہ وہ ان ضعیف روایات کی نشان دہی کر دے تا کہ اس کے اعتراضات کا اصول حدیث کے مطابق جواب دیا جا سکے۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
میں نے پوری بحث تو نہیں پڑھی لیکن یہ کہنا چاہتا ہوں کہ اگر کسی کو یہ اعتراض ہے کہ صحیح بخاری یا مسلم کے اصول میں سب صحیح احادیث موجود نہیں ہیں تو اجماع پر بحث کرنے سے زیادہ بہتر یہ ہو گا کہ وہ ان ضعیف روایات کی نشان دہی کر دے تا کہ اس کے اعتراضات کا اصول حدیث کے مطابق جواب دیا جا سکے۔
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
اگر آپ پوری بحث پڑھ لیتے تو بہتر تھا۔ بات دراصل یہ ہے کہ دیوبندی بخاری کی تمام احادیث کا صحیح ہونا تسلیم کررہے ہیں لیکن اسکا ’’اصح الکتب بعدکتاب اللہ‘‘ ہونے پر اجماع تسلیم نہیں کررہے۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
شاہد صاحب زیادہ ڈینگیں مارنے کی ضرورت نہیں ۔ اس دھاگہ کو شروع کرنے والے صاحب اپنے جھوٹ سے توبہ کر چکے ہیں جناب یونہی خواجہ کا گواہ بننے کی کوشش کر رہے ہیں اور بار بار وہی پرانے حوالے دہرانے پر لگے ہیں ۔اگر جناب کو عامر بھائی کے اس جھوٹے دعویٰ سے اتفاق ہے
لگتا ہے کہ ہر دیوبندی کو اسکی پیدائش پرجھوٹ بولنے کی گھٹی دی جاتی ہے۔ اس دھاگے کو شروع کرنے والے بھائی نے اپنی غلطی سے توبہ کی ہے جھوٹ سے نہیں۔ دیکھئے معاویہ زین العابدین نے عامر یونس بھائی کی اس غلطی کو ’’نادانستہ غلطی‘‘ تسلیم کیا ہے۔
محمد عامر یونس بھائی : کو سلام پیش کرتا ہوں کہ انہوں نے اپنی "نادانستہ "غلطی پر اصرار کی بجائے اللہ تعالی کے حضور توبہ کرتے ہوئے اللہ تعالی ہی سے معافی کا خواستگار ہو کر ایک مثال قائم کی ہے
نادانستہ غلطی جھوٹ نہیں ہوتی۔ آپ ہمیں وہ لغت دکھا دیں جس میں نادانستہ غلطی کو جھوٹ کہا گیا ہو؟ یا تو معاویہ زین العابدین صاحب ایک جھوٹ کو نادانستہ غلطی کہہ کر جھوٹ بول رہے ہیں یا پھر آپ ایک نادانستہ غلطی کو جھوٹ کہہ کر کذب بیانی کررہے ہیں۔ آپ خود ہی یہ فیصلہ کرکے بتادیں کہ آپ دونوں میں سے جھوٹا کون ہے؟

"میرے بھائی امام بخاری رحمہ اللہ نے جب سے صحیح بخاری لکھی اس وقت سے آج تک سب کا اجماع ہے کہ قرآن کے بعد سب سے صحیح کتاب صحیح بخاری ہے "
امام بخاری نے 256 میں وفات پائی جناب ہمت کریں اور صرف ایک حوالہ لکھ دیں 257ھ میں کس محدث نے بخاری کو "اصح الکتب بعد کتاب اللہ"
کہا تھا ۔ اگر نقل کر دیں تو جناب سچے میں جھوٹا اور اگر نقل نہ کر سکیں ان شاء اللہ قیامت تک نقل نہ کر سکیں گے تو جناب اور جناب کا مؤکل دونوں کذاب (آؤ میدان میں)
اگر آپ صحیح بخاری کے ’’اصح الکتب بعد کتاب اللہ‘‘ ہونے پر اجماع کو تسلیم نہیں کرتے تو آپ کے نزدیک صرف ہم دونوں جھوٹے ثابت نہیں ہونگے بلکہ آپ کے وہ تمام اکابرین اور علماء بھی جو بخاری کے ’’اصح الکتب بعد کتاب اللہ‘‘ ہونے پر ہم سے متفق ہیں کذابین اور جھوٹوں کی اس فہرست میں شامل ہوجائیں گے۔ منظور ہے؟

امید ہے اپنے اکابرین کی بات آتے ہی آپ میدان سے فرار کا کوئی فوری راستہ تلاش کرینگے اور ڈینگیں مارنا بھی بھول جائیں گے۔
اس دھاگہ میں شاہ صاحب کی اس بات ( میں یہ کہہ رہا ہوں کہ صحیح بخاری کو ابن صلاح سے "پہلے" کسی نے "اصح الکتب بعد کتاب اللہ" کہا ہے یہ میں نہیں جانتا۔ غالبا کسی نے ایسا نہیں کہا۔۔)کا ابھی تک کوئی "رد " نہیں کر سکا اور ان شاء اللہ رد کر بھی نہ سکے گا۔
آپ کے شاہ صاحب کا رد تو پہلے ہی کیا جا چکا تھا لیکن آپ کو خوش فہمی اتنی تھی کہ آپ کو وہ پوسٹ ہی نظر نہیں آئی۔ چلیں اب دیکھ لیں اور اپنے شاہ صاحب کی علمی حیثیت بھی دیکھ لیں کہ انکی علمیت صرف باطل، فاسد اور رقیق تاویلات کے لئے ہی وقف ہے اور اسکے علاوہ انہیں کچھ آتا ہی نہیں ہے۔
ابن صلاح سے" پہلے" کون ہے جس نے یہ کہا ہے؟ میں ابن صلاح سے پہلے کی بات کر رہا ہوں۔
جی ہاں ابن صلاح متوفی 643ھ سےپہلے بھی کئی ایک علماء نے یہ بات کی ہے جیسا کہ ابو نصر الوائلی متوفی 444ھ اور امام الحرمین الجوینی متوفی 478ھ نے اس اجماع کا ذکر کیاہے۔
http://forum.mohaddis.com/threads/کیا-صحیحین-کی-صحت-پر-اجماع-ہے؟.776/
علامہ ابن صلاح کی وفات تقریبا 630ھ میں ہوئی ہے ماننا پڑے گا کہ 630ھ سے پہلے کے محدثیں اس بات("اصح الکتب بعد کتاب اللہ") سے ہی نا آشنا تھے تو اجماع کیسا؟ یہ بتایا جائے کہ پھر کس صدی میں اس بات("اصح الکتب بعد کتاب اللہ") پر اجماع ہوا؟
میرے خیال سے اگر آپ یہ سوال اپنے علماء سے کرلیں تو بہتر ہوگا کہ جب 630ھ سے پہلے کے محدثین اس بات سے ہی ناآشنا تھے تو پھر دیوبندی اکابرین نے مطلقاًصحیح بخاری کے ’’اصح الکتب بعد کتاب اللہ‘‘ ہونے پر اجماع کا دعویٰ کیسے کیا؟ پھر جو جواب ملے ہمیں بھی بتا دینا۔ اگر آپ کے علماء اپنے دیوبندی اکابرین کو صحیح کہیں تو پھر آپ جھوٹے اور کذاب ہوئے اور اگر آپ کی حمایت کریں تو پھر دیوبندی اکابرین جھوٹے اور کذاب ہوئے۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
ویسے ابھی تک آپ لوگ "تمام" علماء کے اجماع کا دعوی تو کر رہے ہیں لیکن جب کچھ بھائی مطالبہ کرتے ہیں کہ بخاری کی قفات کے فورا بعد تقریبا تین سو سال کے درمیان کسی عالم کا یہ قول "اصح الکتب بعد کتاب اللہ" دکھائیں تو وہ کیوں نہیں دکھاتے؟
آخر یہ کیسے "تمام" علماء ہیں جن میں تین سو سال سے زائد کے علماء موجود نہیں ہیں؟
آپ کی مکاری اور فریب کاری پر داد دینے کو دل چاہتا ہے۔ معاف کیجئے گا آپ کی حرکتوں کو بیان کرنے کے لئے اس سے بہتر الفاظ نہیں ملے۔

ایک جانب تو آپ فرماتے ہیں کہ آپ کو اس بحث میں زبردستی نہ کھینچا جائے لیکن دوسری طرف مسلسل اس بحث کا حصہ بنے ہوئے ہیں۔ جناب تین سو سال سے زائد علماء کی بات کرکے مکروفریب نہ دکھائیں بلکہ سیدھا سیدھا لکھیں کہ آپ بھی بخاری کے اصح الکتب بعد کتاب اللہ ہونے پر اجماع کے منکر ہیں۔ پھر ساتھ میں یہ بھی بتائیں کہ آپ کے ان اکابرین کا حکم کیا ہے جو بخاری کے اصح الکتب بعد کتاب اللہ پر اجماع کا دعویٰ کرتے رہے ہیں کیا آپ کے اکابرین کو ان تین سو سال سے زائد علماء کا بیان اور اقرار مل گیا تھا؟؟؟
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
میں نے پوری بحث تو نہیں پڑھی لیکن یہ کہنا چاہتا ہوں کہ اگر کسی کو یہ اعتراض ہے کہ صحیح بخاری یا مسلم کے اصول میں سب صحیح احادیث موجود نہیں ہیں تو اجماع پر بحث کرنے سے زیادہ بہتر یہ ہو گا کہ وہ ان ضعیف روایات کی نشان دہی کر دے تا کہ اس کے اعتراضات کا اصول حدیث کے مطابق جواب دیا جا سکے۔
بھائی اس بات پر کسی کو اعتراض نہیں۔ سب کہتے ہیں کہ محدثین کے اصولوں کے مطابق بخاری و مسلم کی احادیث صحیح ہیں۔ اگر چہ بعض پر ائمہ حدیث نے نقد کیا ہے اور اس کا جواب بھی بسا اوقات دیا گیا ہے۔
یہاں اعتراض بعض بھائیوں کو یہ ہے کہ یہ کہنا کہ قدیم و جدید "تمام" علماء کا اجماع ہے اس خاص بات پر کہ یہ "اصح الکتب بعد کتاب اللہ" ہے یہ درست نہیں اور بلا دلیل ہے۔
اور مزے کی بات یہ ہے کہ کچھ ایسا معلوم ہو رہا ہے کہ ہمارے محترم عامر بھائی اور شاہد بھائی اس پر دلیل تو نہیں دیں گے لیکن ادھر ادھر کی ہر بات کریں گے۔ حالانکہ کتنا آسان ہے کہ صرف ایک عالم کا نام اور اس کے یہ الفاظ لکھ دیں۔ بحث ہی ختم۔
یا پھر غلطی مان لیں۔ تب بھی بحث ختم۔
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
آپ کی مکاری اور فریب کاری پر داد دینے کو دل چاہتا ہے۔ معاف کیجئے گا آپ کی حرکتوں کو بیان کرنے کے لئے اس سے بہتر الفاظ نہیں ملے۔

ایک جانب تو آپ فرماتے ہیں کہ آپ کو اس بحث میں زبردستی نہ کھینچا جائے لیکن دوسری طرف مسلسل اس بحث کا حصہ بنے ہوئے ہیں۔ جناب تین سو سال سے زائد علماء کی بات کرکے مکروفریب نہ دکھائیں بلکہ سیدھا سیدھا لکھیں کہ آپ بھی بخاری کے اصح الکتب بعد کتاب اللہ ہونے پر اجماع کے منکر ہیں۔ پھر ساتھ میں یہ بھی بتائیں کہ آپ کے ان اکابرین کا حکم کیا ہے جو بخاری کے اصح الکتب بعد کتاب اللہ پر اجماع کا دعویٰ کرتے رہے ہیں کیا آپ کے اکابرین کو ان تین سو سال سے زائد علماء کا بیان اور اقرار مل گیا تھا؟؟؟
رپورٹڈ

ویسے ایکشن کوئی نظر تو نہیں آرہا رپورٹ کا۔
 

رضا میاں

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 11، 2011
پیغامات
1,557
ری ایکشن اسکور
3,581
پوائنٹ
384
بھائی اس بات پر کسی کو اعتراض نہیں۔ سب کہتے ہیں کہ محدثین کے اصولوں کے مطابق بخاری و مسلم کی احادیث صحیح ہیں۔ اگر چہ بعض پر ائمہ حدیث نے نقد کیا ہے اور اس کا جواب بھی بسا اوقات دیا گیا ہے۔
یہاں اعتراض بعض بھائیوں کو یہ ہے کہ یہ کہنا کہ قدیم و جدید "تمام" علماء کا اجماع ہے اس خاص بات پر کہ یہ "اصح الکتب بعد کتاب اللہ" ہے یہ درست نہیں اور بلا دلیل ہے۔
اور مزے کی بات یہ ہے کہ کچھ ایسا معلوم ہو رہا ہے کہ ہمارے محترم عامر بھائی اور شاہد بھائی اس پر دلیل تو نہیں دیں گے لیکن ادھر ادھر کی ہر بات کریں گے۔ حالانکہ کتنا آسان ہے کہ صرف ایک عالم کا نام اور اس کے یہ الفاظ لکھ دیں۔ بحث ہی ختم۔
یا پھر غلطی مان لیں۔ تب بھی بحث ختم۔
قدیم و جدید تمام علما کا اجماع ہے یا نہیں۔ لیکن کیا آپ یہ مانتے ہیں کہ اجماع جب بھی ہوا ہو، لیکن ہوا ہے؟
 
Top