• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ام کلثوم بنت علی رضی اللہ عنہما کا سیدنا عمر رضی اللہ عنہ سے نکاح

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
شیعوں کا عقیدہ ہے کہ حضرت علی رضی اللہ عنہ معصوم ہیں مگر ہم یہ دیکھتے ہیں کہ وہ اپنی صاحبزادی اُم کلثوم رضی اللہ عنھا کی شادی امیرالمومنین حضرت عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ سے کرتے ہیں جو حضرت حسن رضی اللہ عنہ اور حضرت حسین رضی اللہ عنہ کی حقیقی بہن ہیں۔۔۔

آخر یہ کیسا تضاد ہے؟؟؟۔۔۔ کہ ایک طرف ایک شیعہ رافضی یہ اعترازض کرتا ہے ملاحظہ کیجئے۔۔۔

کیا میں یہ کہہ سکتا ہوں کہ حضرت علی رضی اللہ عنہ غیر معصوم ہیں کیونکہ انہوں نے اپنی بیٹی کی شادی حضرت عمر رضی اللہ عنہ کردی یہ چیز شیعہ مذہب کے عقائد اساسی کے منافی ہے بلکہ اس بات یہ بھی پتہ چلا کہ کوئی امام بھی معصوم نہیں کیونکہ وہ بھی تو انہین کی اولاد میں ہے۔۔۔

حضرت علی رضی اللہ عنہ نے برضاورغبت حضرت عمر رضی اللہ عنہ کو اپنا داماد کیوں بنایا؟؟؟۔۔۔ کیا یہ حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے حق پر ہونے کی دلیل نہیں ہے خلافت ابوبکر رضی اللہ تعالٰی عنہ پر۔۔۔

شیعہ حضرات ابوبکر رضی اللہ عنہ اور حضرت عمر رضی اللہ عنہ کا غاصب گردانتے ہیں جنہوں نے فھوا علی موالا یعنی حضرت علی کی خلافت غصب کی لیکن کمال تعجب کے امام معصوم ہیں، نے حضرت ابوبکر رضی اللہ عنہ اور حضرت عمر رضی اللہ عنہ کی خلافت کو بسر چشم قبول کرتے ہوئے یکے بعد دیگرے دونوں کی بیعت بھی کی ہے۔۔۔۔

اس سے لازم آتا ہے کہ حضرت علی رضی اللہ عنہ شیخین کی خلافت سے راضی تھے کیونکہ انہوں نے بقول شیعہ غاصب اور دھوکے بازوں کی بیعت کی اور ان دونوں کے منصب خلافت کا بذات خود اقرار بھی کیا؟؟؟۔۔۔

یہ چیز حضرت علی رضی اللہ عنہ کی عصمت کو نیست ونابود کرنے والی ہے اور ظالم کو ظلم کے لئے شہ دینے والی بھی ہے کہ جب کہ ایسی حرکت کسی صورت میں امام معصوم سے سرزد نہیں ہوسکتی۔۔۔ حضرت علی رضی اللہ عنہ کا یہ موقف مبنی برصواب ہے کیونکہ حضرت ابوبکر رضی اللہ عنہ و عمر رضی اللہ عنہ دونوں مومن صادق ہیں دونوں ہی رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے خلیفہ اور دونوں ہی عدل وانصاف کا پیکر ہیں مذکورہ جواب سے پتہ چلا کہ شیعہ حضرات، حضرت ابوبکر رضی اللہ عنہ اور عمر رضی اللہ عنہ کی تکفیر اور اُن پر لعن طعن غاصب ہونے کا الزام کیوں لگاتے ہیں اور ان دونوں کی خلافت سے عدم رضامندی کے اظہار میں اپنے امام کے مخالف ہیں۔۔۔

یہاں میں مذکورہ قضیہ میں حیرت واستعجاب کا شکار ہوجاتا ہوں کہ ہم ابوالحسن علی بن ابی طالب رضی اللہ عنہ کی راہ اختیار کریں یا آپ گنہگار وبدکردار شیعوں کا طریقہ اپنائیں؟؟؟۔۔۔۔


اور سب سے اہم بات!۔
سیدنا علی رضی اللہ عنہ نے اپنی لخت جگر سیدہ اُم کلثوم رضی اللہ عنہا کا سیدنا فاروق اعظم رضی اللہ عنہ سے نکاح کردیا۔۔۔
تفصیل!۔
فروغ کافی جلد ٢ صفحہ ١٤١ مطبوعہ نولکشور باب المتوفی صفحہ ٣١١، الاستبصار فی اختلف من الاخبار جلد ثانی مطبع جعفریہ صفحہ ١٨٥۔۔۔
تہذیب میں محمد بن احمد سے روایت!۔۔۔
مجالس المومنین، مصائب النواصب، سیف صارم، خرائج وجرائح، بحار الانوار، شرائع قمی، کتاب شہبات، الفرق۔۔۔
استیعاب جلد اول صفحہ ٢٢، تحفہ العوام صفحہ ١١٢، اصول کافی باب مولد النبی، حیات القلوب جلد ٤ صفحہ٨٩،٧١٨،٧٢٨)۔۔۔
تاریخ التواریخ جلد ١ کتاب ٢، شافی شرح اصول کافی باب مولد النبی ۔۔۔

مزید سے پہلے اس تحریر کا جواب لازمی دیجئے گا اور علمی انداز میں دلائل کے ساتھ۔۔۔۔
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,551
پوائنٹ
304
شیعوں کا عقیدہ ہے کہ حضرت علی رضی اللہ عنہ معصوم ہیں مگر ہم یہ دیکھتے ہیں کہ وہ اپنی صاحبزادی اُم کلثوم رضی اللہ عنھا کی شادی امیرالمومنین حضرت عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ سے کرتے ہیں جو حضرت حسن رضی اللہ عنہ اور حضرت حسین رضی اللہ عنہ کی حقیقی بہن ہیں۔۔۔

آخر یہ کیسا تضاد ہے؟؟؟۔۔۔ کہ ایک طرف ایک شیعہ رافضی یہ اعترازض کرتا ہے ملاحظہ کیجئے۔۔۔

کیا میں یہ کہہ سکتا ہوں کہ حضرت علی رضی اللہ عنہ غیر معصوم ہیں کیونکہ انہوں نے اپنی بیٹی کی شادی حضرت عمر رضی اللہ عنہ کردی یہ چیز شیعہ مذہب کے عقائد اساسی کے منافی ہے بلکہ اس بات یہ بھی پتہ چلا کہ کوئی امام بھی معصوم نہیں کیونکہ وہ بھی تو انہین کی اولاد میں ہے۔۔۔

حضرت علی رضی اللہ عنہ نے برضاورغبت حضرت عمر رضی اللہ عنہ کو اپنا داماد کیوں بنایا؟؟؟۔۔۔ کیا یہ حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے حق پر ہونے کی دلیل نہیں ہے خلافت ابوبکر رضی اللہ تعالٰی عنہ پر۔۔۔

شیعہ حضرات ابوبکر رضی اللہ عنہ اور حضرت عمر رضی اللہ عنہ کا غاصب گردانتے ہیں جنہوں نے فھوا علی موالا یعنی حضرت علی کی خلافت غصب کی لیکن کمال تعجب کے امام معصوم ہیں، نے حضرت ابوبکر رضی اللہ عنہ اور حضرت عمر رضی اللہ عنہ کی خلافت کو بسر چشم قبول کرتے ہوئے یکے بعد دیگرے دونوں کی بیعت بھی کی ہے۔۔۔۔

اس سے لازم آتا ہے کہ حضرت علی رضی اللہ عنہ شیخین کی خلافت سے راضی تھے کیونکہ انہوں نے بقول شیعہ غاصب اور دھوکے بازوں کی بیعت کی اور ان دونوں کے منصب خلافت کا بذات خود اقرار بھی کیا؟؟؟۔۔۔

یہ چیز حضرت علی رضی اللہ عنہ کی عصمت کو نیست ونابود کرنے والی ہے اور ظالم کو ظلم کے لئے شہ دینے والی بھی ہے کہ جب کہ ایسی حرکت کسی صورت میں امام معصوم سے سرزد نہیں ہوسکتی۔۔۔ حضرت علی رضی اللہ عنہ کا یہ موقف مبنی برصواب ہے کیونکہ حضرت ابوبکر رضی اللہ عنہ و عمر رضی اللہ عنہ دونوں مومن صادق ہیں دونوں ہی رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے خلیفہ اور دونوں ہی عدل وانصاف کا پیکر ہیں مذکورہ جواب سے پتہ چلا کہ شیعہ حضرات، حضرت ابوبکر رضی اللہ عنہ اور عمر رضی اللہ عنہ کی تکفیر اور اُن پر لعن طعن غاصب ہونے کا الزام کیوں لگاتے ہیں اور ان دونوں کی خلافت سے عدم رضامندی کے اظہار میں اپنے امام کے مخالف ہیں۔۔۔

یہاں میں مذکورہ قضیہ میں حیرت واستعجاب کا شکار ہوجاتا ہوں کہ ہم ابوالحسن علی بن ابی طالب رضی اللہ عنہ کی راہ اختیار کریں یا آپ گنہگار وبدکردار شیعوں کا طریقہ اپنائیں؟؟؟۔۔۔۔


اور سب سے اہم بات!۔
سیدنا علی رضی اللہ عنہ نے اپنی لخت جگر سیدہ اُم کلثوم رضی اللہ عنہا کا سیدنا فاروق اعظم رضی اللہ عنہ سے نکاح کردیا۔۔۔
تفصیل!۔
فروغ کافی جلد ٢ صفحہ ١٤١ مطبوعہ نولکشور باب المتوفی صفحہ ٣١١، الاستبصار فی اختلف من الاخبار جلد ثانی مطبع جعفریہ صفحہ ١٨٥۔۔۔
تہذیب میں محمد بن احمد سے روایت!۔۔۔
مجالس المومنین، مصائب النواصب، سیف صارم، خرائج وجرائح، بحار الانوار، شرائع قمی، کتاب شہبات، الفرق۔۔۔
استیعاب جلد اول صفحہ ٢٢، تحفہ العوام صفحہ ١١٢، اصول کافی باب مولد النبی، حیات القلوب جلد ٤ صفحہ٨٩،٧١٨،٧٢٨)۔۔۔
تاریخ التواریخ جلد ١ کتاب ٢، شافی شرح اصول کافی باب مولد النبی ۔۔۔

مزید سے پہلے اس تحریر کا جواب لازمی دیجئے گا اور علمی انداز میں دلائل کے ساتھ۔۔۔۔

حضرت علی رضی الله عنہ جب خلافت پر ممتکن ہوے تو پہلا خطبہ ارشاد کرتے ہوے لوگوں سے فرمایا "میں غلطیوں اور کوتاہیوں سے مبرّا نہیں ہوں (یعنی معصوم نہیں ہوں) -لہذا جب بھی میرے بارے میں کوئی کوتاہی یا کوئی غلطی محسوس کرو تو مجھے فوری طور پر متنبہ کرو- یہ مجھ پرتمہارا حق ہے (اصول کافی : ثقةالاسلام کلینی جلد اول)-
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
اگر حقائق کی آنکھوں میں آنکھیں ڈال کردیکھیں۔۔۔
تو حضرت علی رضی اللہ عنہ کو معصوم گردانے والے سبائی۔۔۔
اپنی معصومیت کا پرچار کررہے۔۔۔ اس سے زیادہ کچھ نہیں۔۔۔
اور یہ کتنے معصوم ہیں یہ اظہر من شمش کی طرح روشن ہوچکا ہے۔۔۔
الحمداللہ۔۔۔
 
شمولیت
مئی 09، 2014
پیغامات
93
ری ایکشن اسکور
46
پوائنٹ
18
فرمان مصطفٰے صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم
والله لا تجتمع بنت رسول الله صلى الله عليه وسلم وبنت عدو الله عند رجل واحد

ترجمہ از داؤد راز
خدا کی قسم! رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی بیٹی اور اللہ تعالیٰ کے ایک دشمن کی بیٹی ایک شخص کے پاس جمع نہیں ہوسکتیں
صحیح بخاری ،کتاب فضائل اصحاب النبی ،حدیث نمبر: 3729

فاطمه بنت وليد بن مغيره، وہ عورت ہے جس سے عمر نے 18 ہجری میں یعنی اسی سال جس میں ام کلثوم سے شادی کی اس سے بھی شادی کی ہوئی تھی۔
اور وليد بن مغيره، كفار قريش کے سرداروں میں سے ہیں ، اور ان افراد میں سے جو جنگ بدر میں واصل جہنم ہوا تھا اور اسی کی مذمت میں قرآن کی آیت نازل ہوئی!
ابن سعد نے الطبقات الكبرى میں لکھا ہے :
عبد الرحمن بن الحارث بن هشام بن المغيرة بن عبد الله بن عمر بن مخزوم بن يقظة بن مرة وأمه فاطمة بنت الوليد بن المغيرة بن عبد الله بن عمر بن مخزوم ويكنى عبد الرحمن أبا محمد وكان بن عشر سنين حين قبض النبي صلى الله عليه وسلم ومات أبوه الحارث بن هشام في طاعون عمواس بالشام سنة ثماني عشرة فخلف عمر بن الخطاب على امرأته فاطمة بنت الوليد بن المغيرة وهي أم عبد الرحمن بن الحارث
عبد الرحمن بن حارث بن هشام بن مغيرة... اسکی ماں فاطمه بنت وليد بن مغيره ہے ؛ جب رسول اکرم[ص] اس دنیا سے گئے تو اسکی عمر 10 سال تھِی اسکا باپ حارث بن ہشام 18 ہجری میں طاعون عمواس سے مر گیا پھر عمر نے اسکی بیوی سے شادی کی اور یہ عبد الرحمان بن حارث کی ماں ہے !

الطبقات الكبرى، ج 5، ص 5، ناشر: دار صادر - بيروت.
لنک: الطبقات الكبرى
ابن حجر عسقلانى نے ترجمه عبد الرحمن بن الحارث بن هشام اسی کو دھرایا ہے :
الإصابة في تمييز الصحابة، ج 5، ص 29، رقم: 6204، تحقيق: علي محمد البجاوي، ناشر: دار الجيل - بيروت، الطبعة: الأولى، 1412 - 1992.
وليد بن مغيره اور ابوجهل،‌ دونوں ہی رسول اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے بدترین دشمن تھے پس اگر ابوجہل کی بیٹی سے امیر المومنین علی علیہ السلام کی شادی حرام ہے تو عمر کے لئے بھی ولید بن مغیرہ کی بیٹی بھی حرام ہے ۔
یا تو اب یہ قبول کرنا پڑے گا کہ ام کلثوم بنت علی کی شادی حضرت عمر سے نہ ہوئی یا یہ ماننا پڑے گا کہ حضرت عمر نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے حکم کے خلاف کام کیا اور یہ نہ ممکن ہے کہ حضرت عمر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے حکم کے خلاف کام کریں تو بہتر یہ ہے کہ ہم یہ مان لیں کہ ام کلثوم بنت علی کی حضرت عمر سے شادی نہیں ہوئی
بہرام صاحب کیوں اپنے مذہب کے خلاف لکھنے پر کمر باندھے ہوئے ہیں ؟
شیعہ مذہب کے مطابق تو رسول اللہ ﷺ کی ایک ہی بیٹی فاطمہ رضی اللہ عنہا ہیں ، رسول اللہ ﷺ کی حقیقی بیٹی ام کلثوم کو تو جناب کا مذہب بیٹی مانتانہیں ہے اور جناب تُلے ہوئے ہیں نواسی کو بیٹی بنانے پر؟جب شیعہ مذہب کے مطابق رسول اللہ ﷺ کی بیٹی ہی ایک ہے تو حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے ولید بن مغیرہ کی بیٹی سے نکاح پر اعتراض کیسا؟
شیعہ مذہب کے دو امام حضرت جعفر صادق اور حضرت محمد باقر ام کلثوم کے حضرت عمر سے نکاح کو مانتے ہیں شیعہ کا اپنے اماموں کے متعلق عقیدہ بھی یہ ہے کہ امام منصوس من اللہ اور معصوم ہوتے ہیں اور عالمِ ما کان وما یکون سب کا علم رکھتے ہے ،یا تو اپنے اماموں کے متعلق یہ جھوٹا عقیدہ چھوڑواور اپنے ان" بنائے" ہوئے معصوم اماموں کو جھوٹا مانو یا حضرت عمر سے ام کلثوم کے نکاح کو مان لو،؟؟؟
 
Top