• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ایک روایت " یا محمدٌ کی تحقیق

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,718
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
197
عدیل سلفی صاحب اتنے ہو بھی نہیں حالت پتلی کروا کے اپنی راہ فرار اختیار کرتے ہو تم....
اس لئے تمہارے شیوخ آ جائے اگلی بات پھر کرتے ہیں[emoji3]

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
اچھا بہانہ مل گیا اسکین نہ لگانے کا ۔۔۔۔
شیوخ کو چھوڑو یہاں طالبعلم ہی کافی ہیں ۔۔۔ میں نے نسخوں کے اسکین مانگے تھے شیوخ سے تم بیچ میں کودے ہو ہیرو بن کر اب لگاؤ اسکین ۔۔۔۔ شاباش
جناب والا سفیان ثوری کی تدکیس کا مسلئہ زبیر زئی سر ساری زندگی حل نہیں ہوا...
اور سفیان ثوری کا عنعنہ قبول ہے جناب

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
زیادہ خوش فہمی میں مبتلا ہیں موصوف ۔۔۔۔ :) احناف کے ہاں یہی مسئلہ جابر جعفی کا بھی ہے
 

arslanmasoom2

رکن
شمولیت
ستمبر 24، 2017
پیغامات
56
ری ایکشن اسکور
3
پوائنٹ
30
اچھا بہانہ مل گیا اسکین نہ لگانے کا ۔۔۔۔
شیوخ کو چھوڑو یہاں طالبعلم ہی کافی ہیں ۔۔۔ میں نے نسخوں کے اسکین مانگے تھے شیوخ سے تم بیچ میں کودے ہو ہیرو بن کر اب لگاؤ اسکین ۔۔۔۔ شاباش


زیادہ خوش فہمی میں مبتلا ہیں موصوف ۔۔۔۔ :) احناف کے ہاں یہی مسئلہ جابر جعفی کا بھی ہے
بہانہ نہیں موصوف عدیل سلفی صاحب....
شیوخ کا انتظار ہے بس...
زرہ دیکھوں شیوخ کے پاس سکین ہیں یا نہیں......
اور دوسری بات جناب زبیر زئی سفیان ثوری کی تدلیس کا مسلئہ حل حل کرتے مر گیا لیکن کسی نتیجے پر نہ پہنچا....
اور تم لوگ کس باغ کی مولی ہو...
رضا بھائی کی پوسٹ پر میں نے تمہارا ایک کمنٹس بھی نہیں دیکھا موصوف کگتا نیند میں لکھتے رہے ہو[emoji6]

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,718
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
197
بہانہ نہیں موصوف عدیل سلفی صاحب....
شیوخ کا انتظار ہے بس...
زرہ دیکھوں شیوخ کے پاس سکین ہیں یا نہیں......
اپنے دعوے پر ہی اب بغلیں جھانک رہے ہو
اور دوسری بات جناب زبیر زئی سفیان ثوری کی تدلیس کا مسلئہ حل حل کرتے مر گیا لیکن کسی نتیجے پر نہ پہنچا....
اور تم لوگ کس باغ کی مولی ہو...
امام اعظم بھی مرگیا حنفیوں کا لیکن جابر جعفی کا مسئلہ حل نہ ہوسکا :)
رضا بھائی کی پوسٹ پر میں نے تمہارا ایک کمنٹس بھی نہیں دیکھا موصوف کگتا نیند میں لکھتے رہے ہو
زرہ دیکھوں
موصوف کگتا
خود اپنی فقہ کی حلال دارو پی کر نشے میں لکھتے ہو اور الزام مجھ پر
 

arslanmasoom2

رکن
شمولیت
ستمبر 24، 2017
پیغامات
56
ری ایکشن اسکور
3
پوائنٹ
30
اپنے دعوے پر ہی اب بغلیں جھانک رہے ہو

امام اعظم بھی مرگیا حنفیوں کا لیکن جابر جعفی کا مسئلہ حل نہ ہوسکا :)





خود اپنی فقہ کی حلال دارو پی کر نشے میں لکھتے ہو اور الزام مجھ پر
انتظار ہے تنہارے شیخ کے سکین پیج دینے کی[emoji23][emoji23]

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 

arslanmasoom2

رکن
شمولیت
ستمبر 24، 2017
پیغامات
56
ری ایکشن اسکور
3
پوائنٹ
30
بھائی جی۔ روایت اس طرح سے ہے۔
حَدَّثَنَا عَفَّانُ , حَدَّثَنَا شُعْبَةُ , عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ , عَمَّنْ سَمِعَ ابْنَ عُمَرَ , قَالَ: خَدِرَتْ رِجْلُهُ , فَقِيلَ: اذْكُرْ أَحَبَّ النَّاسِ , قَالَ: يَا مُحَمَّدُ۔۔۔

یہاں امام شعبہ کا ابی اسحاق سے روایت کرنے کو مضر کس نے کہا ھے؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سوال یہ ھے کہ ابو اسحاق نے آگے شیخ کا نام ہی زکر نہیں کر رکھا۔ بلکہ مبھم الفاظ (عمن سمع) استعمال کرکے روایت کردی ہوئی ہے۔
تو اعتراض تو یہ ہے۔ کہ ابو اسحاق امام شعبہ کو یہ روایت سناتے ہوئے یہ مبھم الفاظ کیوں کہے؟؟؟؟؟
اور یہ عمن سمع کون تھا؟
جبکہ باقی طرق میں الگ الگ الشیوخ کا نام واضح موجود ھے ابو اسحاق کے عنعنے کے ساتھ۔
جناب والا اگر تھوڑی سی محنت کر لیتے اور میری دی ہوئی تحقیق غور سے پڑھ لیتے تو شائد یہ سوال بہ کرتے...
ایک بار پھر دیکھ لے اوپر جا کر

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 

arslanmasoom2

رکن
شمولیت
ستمبر 24، 2017
پیغامات
56
ری ایکشن اسکور
3
پوائنٹ
30
السلام علیکم ورحمة الله وبركاته
ارسلان بھائی ، وہ مضبوط سند کہاں ہے جہاں سے آپ نے اُس مبھم راوی کو ڈھونڈ نکالا ؟
آپ کی مذکورہ مضبوط سند میں تو امام سفیان ثوری کا عنعنہ بھی موجود ہے ، اور خود ابو اسحاق کا عنعنہ بھی اسی میں موجود ھے،
جبکہ آپ کے امام احمد رضا خان لکھتے ہیں۔
’’اور عنعنہ مدلس جمہور محدثین کے مذہب مختار و معتمد میں مردود و نا مستند ہے۔‘‘ [فتاویٰ رضویہ:ج۵ص۲۴۵]
نیز
عباس رضوی بریلوی لکھتے ہیں:
’’ایک راوی امام اعمش ہیں جو اگرچہ بہت بڑے امام ہیں لیکن مدلس ہیں اور مدلس راوی جب عن سے روایت کرے تو اس کی روایت بالاتفاق مردود ہو گی۔‘‘ [آپ زندہ ہیں واللہ:ص۲۵۱]۔۔

امید ہے آپ اپنے اکابرین کی صراحت کے بعد بات کو سمجھنے کی کوشش کرینگے۔



اور یہ کیسے علم ہوا کہ وہ مبھم راوی عبد الرحمٰن بن سعد ہی ہیں؟ جبکہ ابو اسحاق (مدلس) نے تین شیخون سے یہ روایت معنعن کر رکھی ہے۔
* عبدالرحمٰن بن سعد
*ھثیم بن حنس
*ابو شعبه
۔ بالفرض کچھ لمحے کے لیئے مان بھی لیا جائے کہ وہ عبد الرحمٰن بن سعد ہی ہیں۔ تو پھر بھی یہاں ابو اسحاق کا وہی عنعنہ موجود ہے۔ اور مدلس کے عنعنے پر احمد رضا خان صاحب اور عباس رضوی کے اقوال آپ کو دکھائے جاچکے ہیں۔۔۔۔۔۔

نیز

امام ابن حبان ؒ نے فرمایا:
’’وہ مدلس راوی جو ثقه عادل ہیں ھم ان کی صرف ان روایات سے حجت پکڑتے ہیں جن میں وہ سماع کی تصریح کریں، مثلاً سفیان ثوری ، الاعمش اور ابواسحاق وغیرہ جو کہ زبردست ثقہ امام تھے۔‘‘
[صحیح ابن حبان(الاحسان):ج۱ص۹۰]

اصول حدیث کے امام ابن الصلاحؒ فرماتے ہیں:
’’حکم یہ ہے کہ مدلس کی صرف وہی روایت قبول کی جائے جس میں وہ سماع کی تصریح کرے۔‘‘
[علوم الحدیث للامام ابن الصلاح:ص۹۹]

امام شافعی ؒ فرماتے ہیں:
’’ہم مدلس کی کوئی حدیث اس وقت تک قبول نہیں کریں گے جب تک وہ حدثنی یا سمعت نہ کہے۔‘‘
[الرسالہ:ص۵۳]

حافظ ابن القطان الفاسی ؒ اعمش کی عن والی روایت کے بارے واضح فرمایا:
’’اور اعمش کی عن والی روایت انقطاع کا نشانہ ہے کیونکہ وہ مدلس تھے۔‘‘
[بیان الوہم و الایہام:ج۲ ص۳۵]
محترم مدلسین کے کتنے طبقے ہیں؟؟؟

اور سفیان ثوری کس طبقے کے مدلسین میں سے ہیں؟
زرہ مجھے بتایے پھر آگے چلتے ہیں....

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,718
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
197
السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ
محترم شیوخ کیا الأدب المفرد میں الفاظ يا محمد ثابت ہیں؟
سوال میں کون مخاطب ہے؟ اعتراض کن الفاظ پر ہے؟
اور حامی کس نے بھری ہے؟
چھلانگیں کس کی؟
خی محترم عدیل سلافی صاحب ثابت ہیں

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
اس پر بھی سارے دعوی دھرے کے دھرے رہ گئے!

بریلویت اپنے دعووں میں بھی ناکام ہے!!
 

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,718
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
197
روایت ہے کہ امام بخاریؒ اس بات کے قائل ہیں کہ جب کسی کا پیر سن ہوجائے تو یا "محمد" صلی اللہ علیہ وسلم کہے تو اس کا پاؤں درست ہوجائے گا۔
الفاظ یہ ہیں:۔
(باب ما يقول الرجل إذا أخدرت رجله)
یعنی باب ہے کہ آدمی پاؤں سن ہوجائے تو کیا کہے؟حضرت عبدالرحمٰن بن سعد بیان کرتے ہیں کہ ابن عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہ کا پاؤں سن ہوگیا۔تو ایک شخص نے ان سے کہا جو آدمی آپ کو سب سے زیادہ محبوب ہو اس کا نام لیجئے انہوں نے کہا"یا محمد" صلی اللہ علیہ وسلم(اردو ترجمہ ادب المفرد ص281۔اردو ترجمہ نفیس اکیڈمی کراچی)۔۔۔ادب المفرد کے دوسرے نسخے میں حرف ندا"یا" مذکور نہیں ہے۔یعنی صرف "محمد" صلی اللہ علیہ وسلم ہے۔(الدین الخالص صفحہ 160 جلد نمبر 3)
اول تو بلاشبہ سنداً یہ روایت ضعیف ہے کیوں کہ اس کی سند میں ابواسحاق السبیعی ؒ اورسفیان ثوریؒ مدلس راوی موجود ہیں۔اور محدثین کا اس پر اتفاق ہے کہ مدلس راوی جب"عن" سے روایت کرے گا تو اس کی روایت ضعیف ہوگی۔کیوں کہ مدلس کا عن سے ر وایت کرتا علت قادحہ ہے ،۔تفصیل کے لئے ملاحظہ فرمائیں جناب زبیر علی زئی صاحب کا مضمون "تین روایات کی تحقیق"(ہفت روزہ الاعتصام لاہور 8 نومبر 1991ء)

ضعیف ہونے کے باوجود بھی اس روایت کا وہ مفہوم نہیں ہے جو سمجھا گیا ہے کیونکہ اس روایت میں "محمد" صلی اللہ علیہ وسلم پکارنے اور مدد طلب کرنے کے لئے استعمال نہیں ہوا ہے۔بلکہ یاد کرنے کے لئے استعمال ہوا ہے۔جیسا کہ اس حدیث کے الفاظ بتاتے ہیں۔(عربی) یعنی جو شخص سے تم سب سے زیادہ محبت کرتے ہو اسے یاد کرو۔اور یہ ایک نفسیاتی علاج ہے کیوں کہ پاؤں کا سن ہونا خون کی گردش رکنے کی وجہ سے ہوتا ہے۔اور انسان کو جو شخص محبوب ہواس کا ذکر آتے ہی خون کی گردش تیز ہوجاتی ہے۔ اور اس طرح پاؤں کا سن ہونا ختم ہوجاتا ہے۔تفصیل کے لئے ملاحظہ فرمائیں جناب حافظ صلاح الدین یوسف صاحب حفظہ اللہ کا مضمون"ندا لغیر اللہ شرک وبدعت یا نہیں"؟(3۔ربیع الاول 1412ہجری ص13۔14) چنانچہ مولانا روم نے بھی اپنی مثنوی میں ایک واقعہ اس کی تائید میں اس طرح بیان کیا ہے۔کہ شہزادہ جس حکماء نے لاعلاج بیمار قرار دے دیا تھا۔ اور کسی حکیم کو اس کی بیماری کا اصل سبب دریافت نہیں ہورہاتھا۔بادشاہ نے انتہائی تلاش کے بعد ایک حکیم کو بلوا کر شہزادے کا علاج کروانا چاہا تو حکیم شہزادے کی نبض پر ہاتھ رکھ کر مختلف لڑکیوں کے نام لینا شروع کردیے ٹھیک اس وقت جب اس لڑکی کا نام لیا گیا جس سے وہ محبت کرتا تھا تو گردش خون تیز ہونے کی وجہ سے اس کی نبض تیز ہوگئی ۔اس طرح حکیم نے شہزادے کی مرض کا اصل سبب معلوم کرکے بادشاہ کو بتادیا۔

یہ واقعہ اس بات کی ٹھوس دلیل ہے کہ اس روایت میں "ندا" کے بعد اپنی سب سے زیادہ محبوب شخصیت کو ہی یاد کرنا ہے۔"یا" کا اضافہ بے معنی ہے

شرک کی بنیاد"ایک متنازع روایت"

ہماری لائبریری میں ’’الادب المفرد‘‘ کا مصری نسخہ موجود ہے اور اس میں اسی طرح ’’یا‘‘ کے بغیر ہے جس طرح سانگلہ ہل کے اہلحدیث ناشر نے کتاب چھاپی ہے ۔ الحمد ﷲ کتاب میں قطعاً کسی قسم کا تصرف نہیں کیا گیا ہے۔ جسے شبہ ہو وہ آ کر دونوں نسخے ہماری لائبریری میں ملاحظہ کر سکتا ہے۔

یامحمد یا یارسول کہنےکی وضاحت

چلو جی یہ رہے جوابات اب لاؤ اسکین
http://www.urdufatwa.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/1506/306/07
 

arslanmasoom2

رکن
شمولیت
ستمبر 24، 2017
پیغامات
56
ری ایکشن اسکور
3
پوائنٹ
30
عدیل سلفی جہالت کی بھی حد ہوتی ہے...
تفسیر عزیزی میں شاہ عبدالعزیز رحمتہ اللہ علیہ نے وضاخت کر دی تھی...
زرہ محنت کرو وہ پڑھ لو ورنہ میں لنک دیتا ہوں وہاں پوری وضاخت موجود ہو گی؟؟
کیا کہتے ہو؟؟؟

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Top