• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تقلیدجھگڑے کی بنیاد ہے

عبد الوکیل

مبتدی
شمولیت
نومبر 04، 2012
پیغامات
142
ری ایکشن اسکور
604
پوائنٹ
0
غیر مقلدین کو کس سے بغض اور تکلیف ہے،
میں فروعی مسائل میں انہی کی تقلید کرتا ہوں
،
جناب عالی یہی تو میں نے پوچھا کس کی تقلید کرتے ہیں آپ
تین نام آپ کو پیش کئے آپ ایک کے مقلد ہیں یا تینوں کے
اگر تینوں کے مقلد ہیں تو اختلاف کی صورت میں کس کی بات کو تسلیم کرتے ہیں اور کس بنیاد پر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
شمولیت
اکتوبر 08، 2012
پیغامات
74
ری ایکشن اسکور
136
پوائنٹ
32
جناب عالی یہی تو میں نے پوچھا کس کی تقلید کرتے ہیں آپ
تین نام آپ کو پیش کئے آپ ایک کے مقلد ہیں یا تینوں کے
اگر تینوں کے مقلد ہیں تو اختلاف کی صورت میں کس کی بات کو تسلیم کرتے ہیں اور کس بنیاد پر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جب آپ کو یہ بھی نہیں معلوم کہ فقہ کی ترتیب پر کتنے آئمہ ہیں، جن کی فروعی مسائل میں تقلید صدیوں سے مسلمان کرتے آرہے ہیں،
جب آپ کو نہ آئمہ اربعہ کا پتہ ہے نہ ان کے نام سے واقف ہیں تو سوائے وقت کے برباد کےکچھ حاصل نہیں۔
میں اگر مگر اور الفاظ کی ہیرا پھیری والی پوسٹ میں وقت ضائع نہیں کرتا۔
السلام علیکم
 

عبد الوکیل

مبتدی
شمولیت
نومبر 04، 2012
پیغامات
142
ری ایکشن اسکور
604
پوائنٹ
0
کوئی خامی نہیں،چاروں آئمہ برحق اور احترام کے لائق ہیں۔
یہ آپ کی نظر کا دھوکہ ہے،
دھوکہ آپ دینے کی کوشش کر رہے ہو
اگر چاروں بر حق ہیں تو چاروں کی مانتے کیوں نہیں
عجیب فلسفہ ہے دن بھی ہے رات بھی
بطور مثال کسی ایک مسئلہ میں ان ائمہ کی رائے مختلف ہو جاتی ہے تو کس کی بات کو مانا جائے گا
جس کی بات تسلیم کی جا رہی ہے وہ تو درست اور جسکا انکار کیا جا رہا ہے وہ غلط بھی نہیں
تو اسکا انکار کیوں!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
میں نے کہا نہ کہ مجھے جس بات کا علم نہ ہو اس پر گفتگو نہیں کرتا اور ہم رفع الیدین کیوں کرتے ہیں یہ بھی بتا دیا ہے۔اور اس موضوع پر گڈ مسلم بھائی کی پوسٹس موجود ہیں۔ان کا جواب کیوں نہیں دیتے۔
ارسلان صاحب کم از کم آپ کو یہ تو معلوم ہے کہ آپ رفع الیدین اسلئے کرتے ہیں کہ “حدیث“ میں آیا ہے ۔ اور آپ فجر کی سنتوں کی پابندی بھی کرتے ہیں کیونکہ اسکی فضیلت بھی حدیث میں آئی ہے ۔ لیکن عصر کی سنتوں کی آپ پابندی نہیں کرتے حالانکہ ان کی فضیلت بھی حدیث میں ہی آئی ہے ۔
اب آتے ہیں اس بات کی جانب کہ بقول گڈ مسلم
سب سے پہلے تو آپ کو کئی بار کہا گیا ہے کہ یہ تھریڈ جس موضوع پہ ہے اسی پر ہی بات کریں۔
اور آپ جناب ارسلان صاحب کہتے ہیں
لیکن آپ موضوع کو بار بار بدلنے کی کوشش کرتے ہیں۔
جبکہ میں نے عین موضوع کے مطابق ہی بات کی ہے یعنی “تقلید“ ۔ اب تقلید کرنا جھگڑے کی بنیاد ہے یا چھوڑ دینا یا نہ کرنا اسے میں سمجھانے کی کوشش اشاروں میں تو کرچکا اب اسکی وضاحت کرنے کی کوشش کرتا ہوں۔

ہم اہل سنت والجماعت جس عمل کو سنت مانتے ہیں تو کیوں مانتے ہیں ؟ اسلئے کہ امام اعظم ابوحنیفہ رحمہ اللہ اور ان کے وضع کردہ اصولوں کے مطابق علماء امت نے بتایا کہ
بیٹھ کر پانی پینا سنت ہے۔
تین سانس میں پانی پینا سنت ہے۔
سو کر اٹھنے کے بعد کی دعا پڑھنا سنت ہے۔
سوتے وقت کی دعا پڑھنا سنت ۔
نماز سے پہلے کی سنتیں کون کون سی ہیں۔
نماز کے بعد کی سنتیں کیا کیا ہیں۔
نماز کے اندر کی سنتیں کیا کیا ہیں ۔
یہاں تک کہ واجبات و مستحبات و مباح وغیرہ سے لے کر مکروہ اعمال تک بھی واضع کرکے امت کے علماء بتاتے ہیں ، اور اصول وہی کہ قرآن و سنت رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم و اجماع و قیاس شرعی۔
مزید یہ کہ کسی بھی عمل کو “سنت“ قرار دینا یا کسی اور درجہ میں قرار دینا کسی کی رائے سے ہی ہوتا ہے اور اس رائے کو ماننا تقلید کا حصہ ہے ۔اور ہم اہل سنت والجماعت مقلدین امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ تعالٰی علیہ اپنے امام کی اور ان کے شاگردوں کی رائے اس بارے میں مان کر سنت کو سنت کہتے ہیں اور مباح کو مباح اور یہاں تک کہ فرض و واجب تک کو پہچاننے میں تقلید کے محتاج ہیں ۔ جیسے نماز کا ہر ہر عمل ۔(ایسا ہی عمل فرقہ اہل حدیث کا بھی ہے جو ہر ہر حدیث کو صحیح و ضعیف مماننے میں کسی نا کسی امتی کی تقلید کرتے ہیں)۔
تکبیر تحریمہ سے لیکر سلام تک ہر ہر حرکت پر اونچ نیچ پر زکر بھی موجود ہے اور ان کی ترتیب بھی ہے جیسے امام اونچی اللہ اکبر کہتا ہے اور مقتدی آہستہ اللہ اکبر وغیرہ ۔تو یہ ترتیب اگر آپ بھی اپناتے ہیں تو کس دلیل سے ؟ قرآن یا حدیث ؟ اگر ان دونوں سے نہیں تو پھر یہ بھی بتائیے کہ آپ کی تیسری دلیل کون سی ہے ۔

اب اگر میں آپ سے کہوں کہ آپ کی رفع الیدین کو کس نے سنت قرار دیا ؟ تو جناب کون سی دلیل پیش کریں گے اپنی دونوں دلیلوں میں سے ؟
ارسلان صاحب کیا آپ تقلید کو چھوڑ کر اپنی ساری نماز صرف قرآن و حدیث سے ثابت کرسکتے ہیں ؟ اب آپ کہیں گے کہ میں نہیں جانتا ۔ تو بھی جو جانتے ہیں اور آپ ان کی تقلید (جانے یا انجانے میں) کرتے ہیں ، سے پوچھ کر دیکھ لیجئے کہ اگر کسی رکعت میں آپ رفع الیدین کرنا بھول گئے تو کیا کرنا ہوگا ،سجدہ سہو یا پھر نماز کو دہرائیں گے؟ رکوع میں سجدے کا زکر کرلیا تو کیا کرنا ہوگا ؟ سجدہ سہو یا پھر چل سو چل جانے دیں گے کہ اس بھول چوک پر پکڑ نہیں ؟ اگر پکڑ نہیں تو کس دلیل سے ؟ اور اگر پکڑ ہے تو کس دلیل سے ؟ یعنی قرآن یا حدیث ۔ امید ہے سمجھ گئے ہوں گے آپ۔

مزید یہ کہ رفع الیدین کے بارے میں آپ فرقہ جماعت اہلحدیث والوں کا عقیدہ ہے کہ رفع الیدین نہیں تو نماز نہیں ؟ کیوں ہے کہ نہیں ؟ الفاظ ایسے بے شک نہ ہوں لیکن معنی تو یہی لیتے ہیں ناں ؟ اور آپ رفع الیدین کو سنت بھی مانتے ہیں تو بھئی سنت کس نے قرار دیا اور کس دلیل سے ؟ یہ آپ نے ضرور بتانا ہے ۔

لیکن آپ موضوع کو بار بار بدلنے کی کوشش کرتے ہیں۔اگر اتنا ہی شوق ہے بحث کرنے کا تو رفع الیدین کا شمار تو فروعی مسائل میں ہے پہلے ہم عقیدے کے موضوع پر گفتگو کر لیتے ہیں۔کیونکہ میرے نزدیک کوئی کافر و مشرک اگر لاکھ بار رفع الیدین بھی کرتا رہے اس کا کوئی فائدہ نہیں۔کیونکہ توحید بنیادی مسئلہ ہے،اور تمام انبیاء علیھم السلام اور محمد رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے بھی سب سے پہلے عقیدہ توحید کی دعوت اپنی قوموں کو دی۔
آپ کے اکابرین دیوبند کے عقائد میں جو کفر و شرک پایا جاتا ہے تو ان کفریہ و شرکیہ عقائد کی بنا پر اپنے علماء پر کیا فتوی لگائیں گے۔
اب آپ دو اعتراض پیش کر سکتے ہیں۔
ایک اعتراض تو یہ ہو گا کہ یہ موضوع نہیں،اگر آپ موضوع سے ہٹ کر بات کر سکتے ہیں تو ہم بھی کر سکتے ہیں
دوسرا اعتراض آپ یہ کر سکتے ہیں کہ دلیل دو کہ اکابرین دیوبند کے عقائد کیسے کفریہ و شرکیہ ہیں تو دلیل حاضر ہے۔
تقیہ بردار حنفیوں کا اصلہ چہرہ
اب واقعی گفتگو کو آگے بڑھانا چاہتے ہو تو پہلے عقیدے کے مسئلے پر گفتگو ہو گی۔
فلحال ان پر نو کمنٹس اوکے مسٹر ارسلان ؟

شکریہ
 
شمولیت
اکتوبر 08، 2012
پیغامات
74
ری ایکشن اسکور
136
پوائنٹ
32
ماں کی دعا
اہلحدیث کے نزدیک احناف کافر ہیں یا نہیں۔ اس کے لئے یہ دھاگا ملاحظہ کریں۔
کیا پاکستانی اہلحدیث دیوبند مسلک کے افراد کو کافر سمجھتے ہیں۔

آپ جان جائیں گے کہ اہلحدیث اکثریت کا کیا موقف ہے۔
جزاکم اللہ خیرا۔
میں نے تو یہ بات نہیں کی بلکہ گڈ مسلم کو اس دھاگہ کی ضرورت ، فروعی اختلاف اور کسی کو کافر کہنے یا سمجھنے کی بنیاد میں فرق ہے، جب کہ گڈ مسلم اس فرق سے واقف ہی نہیں، انہوں نے تقلید پر ایک دوسرے کو کافر کافر کہنے کا الزام لگایا ہے، انہیں ضرورت ہے کہ وہ اس دھاگہ کا مطالعہ کریں تاکہ انہیں معلوم ہوسکے کہ فروعی اختلاف کی بنیاد پر کسی کو کافر نہیں مانا جاتا۔
اہل حدیث کی اکثریت کےموقف سے ہم واقف ہیں لیکن باقی ماندہ اہل حدیث کا جو شدت پسندانہ موقف ہے، یہی فساد کا باعث ہے۔
 

عبد الوکیل

مبتدی
شمولیت
نومبر 04، 2012
پیغامات
142
ری ایکشن اسکور
604
پوائنٹ
0
سہج صاحب
ذرا سنت کا معنی بیان کیجئے گا تا کہ قارئین اس بحث سے کلی طور پر مستفبد ہو سکیں
اور آپ سنت کو کس معنی میں لےرہے ہیں یہ بھی وضاحت فرما دو تو بہتر ہو گا
 
شمولیت
اکتوبر 08، 2012
پیغامات
74
ری ایکشن اسکور
136
پوائنٹ
32
دھوکہ آپ دینے کی کوشش کر رہے ہو
اگر چاروں بر حق ہیں تو چاروں کی مانتے کیوں نہیں
عجیب فلسفہ ہے دن بھی ہے رات بھی
بطور مثال کسی ایک مسئلہ میں ان ائمہ کی رائے مختلف ہو جاتی ہے تو کس کی بہت کو مانا جائے گا
جس کی بات تسلیم کی جا رہی ہے وہ تو درست اور جسکا انکار کیا جا رہا ہے وہ غلط بھی نہیں
تو اسکا انکار کیوں!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر منزل ایک ہے راستے چار ہے تو ایک وقت میں ایک راستہ ہی منتخب کیا جائے گا ، اجتہادی ، فروعی مسائل میں جو بندہ جس راستے کو بہتر سمجھے گا وہ اس راست اپنی منزل کا سفر شروع کرے گا، منزل ایک ہے۔
کوئی رات کے وقت سفر پر اطمینان کرتا ہے تو کوئی دن میں سفر کو محفوظ سمجھتا ہے، عجیب فلسفہ آپ کی ذہنی کیفیت کا مسئلہ ہے، اگر کسی مسئلے میں آئمہ کا اختلاف ہے تو ایک بندہ ایک وقت میں ایک ہی آئمہ کے مسئلے پر عمل کرے گا، آپ رات اور دن کو ایک ساتھ کیسے لے آئے، لہذا میرے دوست یہ آپ کا مسئلہ ہے ہمارا نہیں۔
کسنے نے کہدیا کہ ایک کی بات درست اور دوسرے کی غلط؟
میں نے تو نہیں کہا، میں تو چاروں آئمہ کو مانتا ہوں، چاروں کے فروعی مسائل میں اختلاف کو باعث رحمت سمجھتا ہوں۔ لیکن فروعی مسائل میں ایک انسان ایک وقت میں ایک آئمہ کے مسائل میں تقلید کرے تاکہ نفس پرستی کی بیماری سے محفوظ رہے۔
 

عبد الوکیل

مبتدی
شمولیت
نومبر 04، 2012
پیغامات
142
ری ایکشن اسکور
604
پوائنٹ
0
=sahj;62934
ہم اہل سنت والجماعت جس عمل کو سنت مانتے ہیں تو کیوں مانتے ہیں ؟ اسلئے کہ امام اعظم ابوحنیفہ رحمہ اللہ اور ان کے وضع کردہ اصولوں کے مطابق علماء امت نے بتایا
کیا آپ یہ بتانا پسند فرماؤ گے کہ وہ وضع کردہ اصول کہاں سے حاصل ہو سکتے ہیں اور کیا واقعی وہ اصول امام ابو حنیفہ کے وضع کردہ ہین اسکی کیا دلیل ہے
 

عبد الوکیل

مبتدی
شمولیت
نومبر 04، 2012
پیغامات
142
ری ایکشن اسکور
604
پوائنٹ
0
اگر منزل ایک ہے راستے چار ہے تو ایک وقت میں ایک راستہ ہی منتخب کیا جائے گا ، اجتہادی ، فروعی مسائل میں جو بندہ جس راستے کو بہتر سمجھے گا وہ اس راست اپنی منزل کا سفر شروع کرے گا، منزل ایک ہے۔
کوئی رات کے وقت سفر پر اطمینان کرتا ہے تو کوئی دن میں سفر کو محفوظ سمجھتا ہے، عجیب فلسفہ آپ کی ذہنی کیفیت کا مسئلہ ہے، اگر کسی مسئلے میں آئمہ کا اختلاف ہے تو ایک بندہ ایک وقت میں ایک ہی آئمہ کے مسئلے پر عمل کرے گا، آپ رات اور دن کو ایک ساتھ کیسے لے آئے، لہذا میرے دوست یہ آپ کا مسئلہ ہے ہمارا نہیں۔
کسنے نے کہدیا کہ ایک کی بات درست اور دوسرے کی غلط؟
میں نے تو نہیں کہا، میں تو چاروں آئمہ کو مانتا ہوں، چاروں کے فروعی مسائل میں اختلاف کو باعث رحمت سمجھتا ہوں۔ لیکن فروعی مسائل میں ایک انسان ایک وقت میں ایک آئمہ کے مسائل میں تقلید کرے تاکہ نفس پرستی کی بیماری سے محفوظ رہے۔
یہی تو مبرا سوال ہے جس ایک راستے کا آپ نے انتخاب کیا ہے اسکا کوئی سبب تو بیان کرو
باقی راستے آپ کے نزدیک کیوں اچھے نہیں ہیں
اور ائمہ کا اختلاف رحمت کس بنیاد پر ہے
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
کیا آپ یہ بتانا پسند فرماؤ گے کہ وہ وضع کردہ اصول کہاں سے حاصل ہو سکتے ہیں اور کیا واقعی وہ اصول امام ابو حنیفہ کے وضع کردہ ہین اسکی کیا دلیل ہے
ّعبدالوکیل صاحب بہتر تو یہ ہوتا کہ آپ میرے اٹھا ئے گئے سوالات میں سے کسی کا جواب ارسلان صاحب کو سمجھادیں کیونکہ وہ کچھ بھی نہیں جانتے ۔وہ کہتے ہیں ناں کہ اندھی تقلید ، تو وہی معاملہ ہے ۔
شکریہ
 
Top