• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تقلیدجھگڑے کی بنیاد ہے

شمولیت
اکتوبر 08، 2012
پیغامات
74
ری ایکشن اسکور
136
پوائنٹ
32
آپ جناب کا رجوع کس کی طرف ہوتا ہے
امام ابو حنیفہ کی طرف یا امام محمد کی طرف یا امام یوسف کی طرف
کس کے مقلد ہیں آپ ’’’’’’’’؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غیر مقلدین کو کس سے بغض اور تکلیف ہے،
میں فروعی مسائل میں انہی کی تقلید کرتا ہوں
باقی تینوں ائمہ میں کیا خامی نظر آئی جو انکی تقلید نہیں کرتے آپ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کوئی خامی نہیں،چاروں آئمہ برحق اور احترام کے لائق ہیں۔
یہ آپ کی نظر کا دھوکہ ہے،
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم رفع الیدین کرتے تھے اسی لیے ہم بھی رفع الیدین کرتے ہیں۔
اسکا مطلب ہے آپ رفع الیدین ، فجر کی سنت، اور عصر کی سنتوں میں درجہ کے لحاظ سے کوئی فرق نہیں کرتے ؟یعنی عصر کی سنت کی بھی پابندی ویسے ہی کرتے ہیں یسے فجر کی سنتوں کی اور رفع الیدین کی؟
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
گڈ مسلم صاحب ، آپ سمجھ نہیں سکتے تو میں کچھ نہیں کرسکتا ،آپ کو گھول کر نہیں پلا سکتا کہ میں موضوع کی مناسبت سے ہی بات کر رہا ہوں ۔
ذرا وہ مناسبت ہی یہاں پیش فرمادیں۔
پہلے آپ عصر کی سنتوں کے بارے میں حدیث پیش کریں جس سے معلوم ہو کہ انہیں دل چاھے تو پڑھ لو اگر نہ چاھے تو سالوں تک بھی نہ پڑھو۔ اب یہ نہ کہنا کہ میں آپ سے من چاھا حدیث مانگ رہا ہوں ، بھئی میں آپ کے عمل کی دلیل مانگ رہا ہوں کہ آپ کیوں عصر اور فجر کی سنتوں کے درجہ میں فرق کرتے ہیں ؟ اس بات کا جواب آپ نے ابھی دینا ہے ۔
آپ کی باتوں سے تو یہ محسوس ہورہا ہے کہ آپ بھی فجر اور عصر کی سنتوں کے قائل ہیں۔ اگر قائل نہیں تو کیوں اور کس دلیل پر ؟ اور اگر قائل ہیں تو پھر اس پر دلیل ذکر کریں۔کہ اس دلیل کی رو سے میں ان دونوں سنتوں کا قائل ہوں۔اور پھر ساتھ یہ بھی ذکر کرنا کہ فجر کی سنتوں کا اس طرح قائل ہوں اور عصر کی سنتوں کا اس طرح۔ اور پھر اگر کوئی فجر کی سنتوں کو چھوڑے گا تو اس کا یہ گناہ ہوگا اور اگر کوئی عصر کی سنتوں کو چھوڑے گا تو اس کا یہ گناہ ہوگا۔
کیونکہ آپ فجر اور عصر کی سنتوں کو تسلیم کررہے ہیں ناں تو اسی تسلیمیت پر ہمیں دلیل مطلوب ہے۔ جزاک اللہ امید ہے شرمندہ نہیں کریں گے بلکہ دلیل پیش کریں گے۔
جی گڈ مسلم صاحب میں جانتا ہوں یہاں کوئی بھی اپنی بات پیش کرسکتا ہے ، لیکن کیا یہ بہتر نہیں ہوتا کہ مخاطب شخص کو موقع دیا جائے کہ وہ اپنا نکتہ نظر پیش کرسکے ؟
بالکل بالکل میرے بھائی کرسکتا ہے۔
دیکھیں بھائی آپ چاہیں تو میری پوسٹ کا جواب دیں اگر نہ چاہیں تو نہ دیں لیکن اگر مجھے وقت ملتا رہا تو میں آپ کی پوسٹس کی حقیقت واضح کرتا رہونگا۔ ان شاء اللہ
جی بھائی صاحب مینے بھی عصر کی فضیلت کے بارے میں پوچھا تھا کہ اسکی فضیلت آپ کی نظر میں کیوں کم ہے کہ اسے کبھی بھی نہ پڑھنے والا کیوں گناہگار نہیں ؟ اور فجر کی سنتیں چھوڑنے والا کیوں گناہگار؟ اور رفع الیدین نہ کرنے والے کی نماز ہی غلط؟ اور ترجمہ اسلئے ضروری ہے کہ سمجھنے میں آسانی ہو ،ہمیں بھی اور دوسرے احباب کو بھی۔
سب سے پہلے آپ میری پوسٹس سے اس بات کو دکھائیں کہ میں نے کب اور کس پوسٹ میں یہ کہا ہے کہ عصر کی سنتوں کو کبھی نہ پڑھنے والا گناہگار نہیں اور فجر کی سنتوں کو چھوڑنے والا گناہگار ہے۔ اور ساتھ اس پوسٹ کی طرف بھی اشارہ کردینا جس میں کہا گیا ہو کہ رفع الیدین نہ کرنے والے کی نماز ہی غلط ہے۔
دوسری بات پہلے بھی اسی پوسٹ میں مطالبہ کیا ہے دوبارہ بھی سن لیں کہ آپ فجر اور عصر کی سنتوں کے قائل ہیں یا نہیں ؟ اگر ہیں تو کس دلیل پر ؟ اور اگر نہیں تو کس دلیل پر ؟

باقی باتیں بعد میں۔ ان شاء اللہ
اپنے اخلاق کو درست کرلیں ، ان شاء اللہ سارے مسائل کا حل ممکن ہے۔
اچھی بات کی ہے اس لیے تو مسٹر مسٹر اور صاحب صاحب کی صدائیں بلند کرتے رہتے ہو۔
اپنے اس دعوٰی کو قرآن اور حدیث سے ثابت کردیجئے
یہ الگ موضوع ہے۔ اس پر بات کرنے کا شوق ہے تو علیحدہ تھریڈ قائم کرلیتے ہیں۔ جب کہ اسی پر آپ کا دعویٰ طلب کرنے پر ہماری پوسٹ مہینوں سے بے یارو مددگار پڑی ہیں۔
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
مروجہ عدم تقلید ہی فساد اور فتنہ کا سرچشمہ ہے۔
محترم بھائی اگر عدم تقلید ہی فتنے کا جڑ ہے تو پھر تقلیدی پٹے کو گلے میں ڈالنے والے ایک دوسرے پر کافر کافر کی صدائیں کیوں بلند کرتے رہتے ہیں؟ آپ اگر حنفی مذہب کی تقلید کرتے ہیں تو پھر اسی مذہب میں اختلاف کیوں ؟ اسی مذہب کے بڑے بڑے مجتہدین نے آپس میں بہت اختلاف کیا کیوں اور کس وجہ سے اینڈ کس بنیاد پہ ؟ جب تقلید ہی فتن اور شرور اور اختلاف سے دور رکھتی ہے تو ان مجتہدین کے بیچ پیدا ہونے والا اختلاف کیا ثابت کرتا ہے؟
یہ آپ کی اپنی سوچ کا نتیجہ ہے
میری سوچ کا نتیجہ نہیں بھائی بلکہ حقیقت ہے۔ آپ ذرا توجہ کی عینک لگائیں
میں نے عبد الوکیل صاحب کے دھوکے کو انہی کے الفاظ میں بیان کیا کہ دین اسلام دھوکے بازی کا نام نہیں۔
وکیل بھائی نے حقیقت بتلائی ہے اور وہ آپ کو دھوکہ لگ رہی ہے ؟
اللہ تعالی نے دنیا ہی میں بہت سی مثالیں ظاہر کردی ہیں ، اگر کوئی بیمار ہوتا ہے تو باوجود کتابوں میں اس کے نسخہ جات اور طریقہ موجود ہونے کہ وہ کسی ماہر ڈاکٹر سے رجوع کرتا ہے۔
واہ بہت خوب تو پھر بھائی جان آج کےدور میں کوئی بھی حنفی نہیں رہے گا اگر یہ مثالیں قائم کرتے رہے تو ۔
رسول اللہ صللہ علیہ وسلم صاحب شریعت ہے، اور دین اسلام اور شریعت کے مزاج کو جو صحابہ کرام ، تابعین ، تبع تا بعین اآئمہ اور محدثین نے سمجھا ہے
جب آپ نے خود تسلیم کرلیا کہ آپﷺ ماہر شریعت ہیں تو پھر کسی اور ماہر شریعت کی تقلید کرنے کی ضرورت ہی کیا رہ جاتی ہے ؟ جب کہ جس ماہر شریعت کی تقلید کی جارہی ہے اسی نے بھی ماہرشریعتﷺ کی پیروی کی ہے۔
بجائے اس کے کہ جس ماہر شریعت کی تقلید کا پھندا جبراً ہم اپنے گلے کی زینت بنانے کی کوشش کرتے ہیں۔ ہمیں ایسا کرنا چاہیے کہ اس ماہر شریعت نے جس ماہر شریعت کی پیروی کی ہے ہمیں بھی اسی کی پیروی کرنی چاہیے۔ کیا خیال ہے ؟
وہ انگریز کے بطن سے جنم لینے والا نام نہاد مجتہد، محدث نہیں سمجھ سکتا۔
یہ مبارک الفاظ آپ کو مبارک ہوں۔ لیکن حقیقت اس کے خلاف ہے۔ اگر حقیقت جاننے کی تلاش میں ہے تو اسی پر بھی بات ہوسکتی ہے۔ ان شاء اللہ
عبدالوکیل صاحب نے جو مثال دی ہے وہ جہالت پر مبنی ہے۔ تقلید کرنے والا کسی طرح ایک نقطہ پر جمع ہو سکتا ہے کیونکہ اسے اپنے علم پر تکبر نہیں،
آپ کے اس جھوٹ اور مغالطے کو بے بنیاد کرنےکےلیے اسی فورم پر ایک مضمون ’’ آپ کا جوتا آپ کا سر ‘‘ کے نام سے ہے اس کی پہلی پوسٹ کا مطالعہ فرمائیں اور دیکھیں کہ تقلید کرنے والے کسی ایک نقطہ پر جمع ہیں یا نہیں ؟
لیکن،لیکن،لیکن،۔۔۔۔۔۔ خود کو مجتہد، محدث، فقیہ سمجھنے والا دوسرے کی بات اور رائے کو کیسے قبول کرے گا، یہ ہے اصل فتنہ اور فساد،
لگتا ہے بھائی کہ تعصب کی چادر نے آپ کو لپیٹ میں لے رکھا ہے۔
کیوں کہ ضد ، ہٹ ڈھرمی، اپنی " میں" میں چھپی ہوئی ہے۔ اور اللہ تعالی ضدی اور اناپرست سے بصارت اور بصیرت دونوں چھین لیتا ہے۔
اور یہ ’’ میں ‘‘ تقلیدیوں میں اتم موجود ہے۔ تبھی تو صحیح حدیث کےہوتے ہوئے بھی امام کے قول کو نشان حیدر بنایا جاتا ہے۔اور اس صحیح حدیث کے ترجمہ وبعد تاویل وبعد تشریح وہر طرح میں ایسی تبدیلی کی جاتی ہے کہ اس کو امام کے قول کے موافق بنایا جائے۔ جب کے عدم تقلید کے باسیوں میں یہ بات ہے کہ جب اور جہاں فرمان رسولﷺ پیش کیا گیا اسی وقت رک جاتے ہیں۔
قرآن و سنت کے اسرار رموز ،اصول ومبادیات کو ہر انسان کے لئے براہ راست آسان ہے سمجھنا، اسی کا نام عدم تقلید ہے ۔ جو ایک سراب اورجہالت ہے،
کیا آپ اس بات سے یہ تاثر دینا چاہتے ہیں کہ رب کریم نے جو یہ فرمایا ہے۔
وَلَقَدْ يَسَّرْ‌نَا الْقُرْ‌آنَ لِلذِّكْرِ‌ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ‌- ( القمر:17)
اور بیشک ہم نے قرآن کو سمجھنے کے لیے آسان کر دیا ہے۔ پس کیا کوئی نصیحت حاصل کرنے والا ہے؟
درست نہیں فرمایا۔ نعوذبا اللہ
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
اسکا مطلب ہے آپ رفع الیدین ، فجر کی سنت، اور عصر کی سنتوں میں درجہ کے لحاظ سے کوئی فرق نہیں کرتے ؟یعنی عصر کی سنت کی بھی پابندی ویسے ہی کرتے ہیں یسے فجر کی سنتوں کی اور رفع الیدین کی؟
میں نے کہا نہ کہ مجھے جس بات کا علم نہ ہو اس پر گفتگو نہیں کرتا اور ہم رفع الیدین کیوں کرتے ہیں یہ بھی بتا دیا ہے۔اور اس موضوع پر گڈ مسلم بھائی کی پوسٹس موجود ہیں۔ان کا جواب کیوں نہیں دیتے۔

لیکن آپ موضوع کو بار بار بدلنے کی کوشش کرتے ہیں۔اگر اتنا ہی شوق ہے بحث کرنے کا تو رفع الیدین کا شمار تو فروعی مسائل میں ہے پہلے ہم عقیدے کے موضوع پر گفتگو کر لیتے ہیں۔کیونکہ میرے نزدیک کوئی کافر و مشرک اگر لاکھ بار رفع الیدین بھی کرتا رہے اس کا کوئی فائدہ نہیں۔کیونکہ توحید بنیادی مسئلہ ہے،اور تمام انبیاء علیھم السلام اور محمد رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے بھی سب سے پہلے عقیدہ توحید کی دعوت اپنی قوموں کو دی۔
آپ کے اکابرین دیوبند کے عقائد میں جو کفر و شرک پایا جاتا ہے تو ان کفریہ و شرکیہ عقائد کی بنا پر اپنے علماء پر کیا فتوی لگائیں گے۔
اب آپ دو اعتراض پیش کر سکتے ہیں۔
ایک اعتراض تو یہ ہو گا کہ یہ موضوع نہیں،اگر آپ موضوع سے ہٹ کر بات کر سکتے ہیں تو ہم بھی کر سکتے ہیں
دوسرا اعتراض آپ یہ کر سکتے ہیں کہ دلیل دو کہ اکابرین دیوبند کے عقائد کیسے کفریہ و شرکیہ ہیں تو دلیل حاضر ہے۔
تقیہ بردار حنفیوں کا اصلہ چہرہ
اب واقعی گفتگو کو آگے بڑھانا چاہتے ہو تو پہلے عقیدے کے مسئلے پر گفتگو ہو گی۔
 
شمولیت
اکتوبر 08، 2012
پیغامات
74
ری ایکشن اسکور
136
پوائنٹ
32
ماں کی دعا
آپ کو وارننگ دی جا رہی ہے۔ الفاظ کا چناؤ احتیاط سے کیجئے۔ اور اخلاق کے دائرے میں رہ کر گفتگو کریں۔
انتظامیہ: ماں کی دعا، آپ کو جن پوسٹس پر اعتراض ہو، آپ ہمیں رپورٹ کر سکتے ہیں۔ دیگر دھاگوں میں ان موضوعات پر بات کرنا مناسب نہیں۔ اس کے لئے شکایات سیکشن موجود ہے، اسے استعمال کریں پلیز۔
OK
 
شمولیت
اکتوبر 08، 2012
پیغامات
74
ری ایکشن اسکور
136
پوائنٹ
32
محترم بھائی اگر عدم تقلید ہی فتنے کا جڑ ہے تو پھر تقلیدی پٹے کو گلے میں ڈالنے والے ایک دوسرے پر کافر کافر کی صدائیں کیوں بلند کرتے رہتے ہیں؟ آپ اگر حنفی مذہب کی تقلید کرتے ہیں تو پھر اسی مذہب میں اختلاف کیوں ؟ اسی مذہب کے بڑے بڑے مجتہدین نے آپس میں بہت اختلاف کیا کیوں اور کس وجہ سے اینڈ کس بنیاد پہ ؟ جب تقلید ہی فتن اور شرور اور اختلاف سے دور رکھتی ہے تو ان مجتہدین کے بیچ پیدا ہونے والا اختلاف کیا ثابت کرتا ہے؟
عزت مآب محترم جناب اچھے مسلم بھائی!
ایک طرف تو آپ قارئین کو دھوکہ دیتے ہیں کہ" تقلید قرآن و سنت کے خلاف ہے" دوسری طرف آپ لوگ تقلید کی بنیاد پر کافر کافر کے نعرہ کا حوالہ بھی دیتے ہو۔
یا تو آپ دھوکہ دے دہے ہو یا خود دھوکہ کھائے بیٹھے ہو،
جب ہم کہتے ہیں کہ تقلید ہم فروعی مسائل میں کرتے ہیں۔ تو اس کا کافر کافر کے نعرہ سے کیا تعلق ہے؟
کیا یہاں کافر کافر کا نعرہ فروعی مسائل کے اختلاف پر لگایا جاتا ہے؟
ذرا خدا کا خوف کرو، جب دل سےرب العالمین کا خوف نکل جائے تو اس کا کام جھوٹ بولنا، دھوکہ دینا اور لوگوں میں انتشار پھیلانا رہ جاتا ہے۔
تاریخ شاہد ہے فروعی اختلاف میں آج تک کوئی جھگڑا اور فساد نہیں ہوا ، پوری دنیا میں چار آئمہ کے مسالک میں لوگ صدیوں سے عمل کرتے آرہے ہیں کہیں کوئی اختلاف نظر نہیں آتا، حج کے موقع پر پوری دنیا سے چاروں مسالک کے لوگ ایک دسترخوان پر بیٹھتے ہیں، کو ئی مسلک کی لڑائی نہیں ہوئی،
ہاں جب سے غیر مقلدیں کی ایجاد ہوئی ہے اسی دن سے فساد اور جھگڑا شروع ہوا ہے۔
یہی تو ہمارا رونا ہے کہ ساری حقیقت کی کھڑکیاں آپ ہی کے سینے پر کھلتی ہیں، آپ ہی حقیقت جانتے ہیں باقی سب ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یہی تو اصل حقیت ہے کہ حقیقت کا سارا راز آپ ہی کے سینے میں فاش ہوتا ہے، میں نےکیا غلط کہا؟؟؟ یہی تو کہا ہے کہ" آپ ہی محقق ہیں، آپ ہی امام ہیں، آپ ہی مجتہد ہیں، آپ ہی محدث ہیں"۔
میرا جرم صرف یہ ہے کہ میں نے آپ کے دعوی" حقیقت" کو کچھ الفاظ دئے ہیں۔
 

شاکر

تکنیکی ناظم
رکن انتظامیہ
شمولیت
جنوری 08، 2011
پیغامات
6,595
ری ایکشن اسکور
21,397
پوائنٹ
891
ماں کی دعا
عقائد میں تقلید کے ثبوت کے لئے یہ دھاگا ملاحظہ کیجئے۔ ایسا معلوم ہوتا ہے کہ اس بات میں شدید اختلاف ہے کہ احناف عقائد میں مقلد ہیں یا غیر مقلد، واللہ اعلم۔ لیکن اس موضوع پر آپ کو اپنی گزارشات پیش کرنی ہوں تو متعلقہ دھاگے میں ہی کیجئے۔ شکریہ ۔
اور اہلحدیث کے نزدیک احناف کافر ہیں یا نہیں۔ اس کے لئے یہ دھاگا ملاحظہ کریں۔
کیا پاکستانی اہلحدیث دیوبند مسلک کے افراد کو کافر سمجھتے ہیں۔

آپ جان جائیں گے کہ اہلحدیث اکثریت کا کیا موقف ہے۔
بعض اوقات ہم جس چیز کے بارے میں دوسروں سے شکایتی رہتے ہیں، وہ ہمارے اپنے اندر ہی موجود ہوتی ہے۔
آپ بھی ہمارے ساتھ تعاون کیجئے اور اپنے مسلک کا بھی معتدل موقف ہی دوسروں تک پہنچائیں۔ اور گفتگو ہو تو افہام و تفہیم کی خاطر ہو،،
جزاکم اللہ خیرا۔
 
Top