• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

حنفیوں کے لیے لمحہ فکریہ

شمولیت
ستمبر 03، 2012
پیغامات
214
ری ایکشن اسکور
815
پوائنٹ
75
آپ شاید برا مان گئے خیر
اس پوسٹ پر آپ کی باتیں پڑھ کر میں نے دو باتیں محسوس کی تھی اور وہ دونو باتیں آپ کے ہی فائدے کے لئے کہنا چاہتا ہوں اسی لئے میں نے پوچھا تھا کہ کیا آپ مفتی صاحب ہی ہے ۔۔۔
 

عابدالرحمٰن

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 18، 2012
پیغامات
1,124
ری ایکشن اسکور
3,234
پوائنٹ
240
السلام علیکم بھائی جان
اب اس طرح کے مکالمہ بازی سے طبیعت اوب گئی ہے ۔بہرحال میں مفتی ہوں یا نہیں اگر آپ کوکوئی فائدہ کی بات کہنی ہے تو مجھے پی ایم کردیں ۔مزید بات بڑھانے سے کوئی فائدہ نہیں مجھ سے کوئی غلط بات سرزد ہوجائے اور پھر دیگر اراکین کو تکلیف ہو مناسب نہیں فائدہ پہنچانے کے ضروری نہیں کہ کسی کی اہلیت قابلیت کو دریافت کی جائے ،کوئی نکتہ چینی کرنی ہے تو ایسے فائدہ سے میں معذرت چاہوں گا
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
آپ کا پہلا جھوٹ تو یہی ہے کہ میں نے متکبرانہ انداز میں بات کی
مفتی صاحب میں نے جھوٹ بولا یا آپ بات کو گول مگول کے ساتھ ٹال مٹول بھی کررہے ہیں۔میں نے ایز اے چیلنج اور متکبرانہ الفاظ آپ کی اس پوسٹ کو پڑھ کر لکھے تھے۔
ارسلان بھائی
اب آپ دور ہوجائیں
میں ان کو بتا تا ہوں روٹیاں کہاں سے کھائی جاتی ہیں
دور ہوجائیں ..... میں ان کو بتاتا ہوں ..... یہ الفاظ بول بول کر بتا رہے ہیں کہ ہمیں صفحہ فورم پر کس انداز سے پھینکا گیا ہے۔ اگر آپ کہتے ہیں کہ ثبوت کے باوجود بھی گڈمسلم نے جھوٹ بولا ہے۔ تو ٹھیک ہے مان لیتا ہوں، کیونکہ آپ مجھ سے بلکہ شاید میرے باپ سے بھی بڑے ہونگے۔ مان اس لیے نہیں رہا کہ آپ کی بات درست ہے بلکہ مان اس لیے رہا ہوں کہ آپ بول کر بھی انکاری ہے اور ایسے آدمی کا کوئی علاج نہیں ہوتا۔
جہاں سے میں مرالست کی ہے اور خضر حیات صاحب کی مراسلت تک میں نے کوئی بھی بات متنفرانہ متکبرانہ یا دھونس دھمکی والے انداز میں نہیں کی۔
خضر حیات بھائی کی پوسٹ تک آپ نے کتنی پوسٹیں کی ہیں؟ ذرا تھریڈ سے دیکھ کر ہمیں بتا سکتے ہیں ؟ جناب آپ کی صرف ایک ہی پوسٹ ہے۔پوسٹ نمبر3۔۔۔اس پوسٹ میں آپ نے نصائح مصائح پیش کرکے بات کو گول مگول اور ٹال مٹول کرنے کی کوشش کی تاکہ پیش کردہ قول یہاں ہی دب جائے۔۔ بات کو دبانے کی خاطر آپ کیسے متنفرانہ اور متکبرانہ کے ساتھ دھونس ودھمکی والی بات کرسکتے تھے؟ کیونکہ اگر آپ کرتے تو پھر آپ کو ٹھنڈا کرنے والا جواب بھی فراہم کیا جاتا۔ اس لیے آپ اپنے اس فرمان میں سچ کہہ رہے ہیں آپ نے خضر حیات بھائی کی پوسٹ تک کوئی متنفرانہ ومتکبرانہ کے ساتھ دھونس ودھمکی والی کوئی بات نہیں کی تھی۔
ارسلان بھائی اور حرب بن شدادبھائی سے میری یاری دوستی ہے اور اسی انداز میں بات کرتا ہوں میری آج تک ان سے کوئی نوک جھونک نہیں ہوئی میری تمام مراسلت دیکھ لیں بات زیادہ آگے بڑھتی ہے تو خاموشی اختیار میں کرلیتا ہوں یا یہ حضرات کر لیتے ہیں یہاں بھی ایک حد تک میری مراسلت ہوئی اور جزاک اللہ کہہ کر ختم ہوگئی نہ کوئی جیتا نہ کوئی ہارا
1۔ میرا آپ کو مشورہ ہے کہ یہ یاری ماری والے الفاظ نہ لکھا کریں۔ کیونکہ ایک دینی فورم پہ اس قبیل کے الفاظ اور وہ بھی ایک مفتی صاحب کی قلم سے کچھ درست نہیں لگتے۔ امید ہے برا نہیں منائیں گے۔ ان شاءاللہ
2۔ یہ تو اچھی بات ہے کہ ’’ کوا سفید ہی ہے ‘‘ اور ماننا تو بالکل ہے ہی نہیں۔
3۔ نہ کوئی جیتا نہ کوئی ہارا۔۔ واہ بہت خوب۔۔ جن کو ٹریننگ ہی اسی بات کی دی جاتی ہو کہ ماننا تو ہے ہی نہیں۔ تو پھر ان سے حق واضح ہونے کے بعد بھی ہارنے (یعنی ماننے) کی توقع کرنا ہی بےوقوفی ہے۔ بس اللہ ہی سے ہدایت کا سوال ہے۔
بات خراب کی خضر بھائی نے اور آپ نے (آج تک میں خضر بھائی کو معتدل مزاج سمجھتا تھا کم از کم اپنے بارے میں)
یہ راستہ میرے لیے اور خضر بھائی کےلیے آپ نے ہی ہموار کیا تھا۔ اس لیے اب طعنہ بھی ہمیں دے رہے ہیں۔ واہ مفتی صاحب واہ
اور آپ کا مزاج تو شروع سے ہی جارحانہ رہتا ہے اس لیے جہاں بھی آپ نے مجھ سے مراسلت کی میں نے خاموشی اختیار کرلی
اس جارحانہ مزاج کا سبب بھی تم لوگ ہو۔ اس کا شکوہ ہم سے نہ کیاجائے۔ اور خاموشی کیوں اختیار کی جاتی ہے۔ وہ بھی ہمیں اچھی طرح معلوم ہے۔ جناب
میں زیادہ بات کرنا پسند ہی نہیں کرتا:
کم از کم مجھے اس بات کا پہلے ہی علم تھا۔ کہ آپ بہت ہی زیادہ کم بولنے والے انسان ہیں۔
اب رہی یہ بات:
گفتگو کا آغاز کرنے سے قبل مناسب سمجھتا ہوں کہ اس تھریڈ پر بھی ایک نظر کرلی جائے۔ کہ تھریڈ کس عنوان پر ہے اور باتیں کیا کیا ہورہی ہیں۔
یہ ملاحظہ فرمائیں:
السلام علیکم
محترم میں آپ گرافکس کے مطابق بات کر رہاتھا
اب رہی دوسری بات آپ صرف امام ابوحنیفہؒ کی ہی تخصیص کیوں کررہے ہیں ایک مطلق بات کہئے تو پھر جواب بنتا ہے
ارسلان بھائی نے جو گرافک لگائی میں اسی کے مطابق بات کررہا تھا بات کا رخ ارسلان بھائی نے بدلا میں نے نہیں اور وہ بار بار مجھے یاد دہانی بھی کراتے رہے اب بتائیں غلطی پر کون میں یا آپ؟
1۔ بہت خوب آپ گرافکس کے مطابق بات کررہے تھے ؟ اگر میں کہوں کہ یہ آپ کا سفید جھوٹ ہے تو شاید آپ کو برا لگے۔ آپ شاید جانتے ہی ہونگے کہ گرافکس میں کیا لکھا ہوا ہے۔گرافکس میں یہ لکھا ہے
حنفی ذریت کےلیے لمحہ فکریہ​
ابوحنیفہ کا یہ قول جسے ہم بیان کرنے جارہے ہیں۔بالکل صحیح سند کے ساتھ ثابت ہے۔ اورہمارا ساری حنفی ذریت کو چیلنج ہے کہ اس قول کی سند پر جرح کا ایک حرف بھی قیامت تک ثابت کردکھائیں۔ملاحظہ ہو
" سمعت محمود بن غيلان قال سمعت المقري يقول سمعت ابا حنيفة: عامة ما أحدثكم خطاء " (علل الترمذی الکبیر ص388)
امام ترمذی رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ میں نے محمود بن غیلان کو سنا وہ کہہ رہے تھےکہ میں نے ابو عبدالرحمٰن عبداللہ بن یزید المقری کو سنا انہوں نے فرمایا کہ میں نے ابوحنیفہ کو یہ کہتے سنا ’اکثر وہ باتیں جو میں تمہیں بیان کرتا ہوں غلط ہوتی ہیں ‘
جناب آپ یہاں دعویٰ کررہے ہیں کہ میں گرافکس کے مطابق بات کررہا تھا۔ اور گرافکس پر یہ لکھا ہوا ہے جس کو یہاں لکھ دیا گیا ہے۔ آپ کی اس پوسٹ جس میں آپ نے لکھا کہ میں گرافکس کے مطابق بات کررہا ہوں اس تھریڈ کی پوسٹ نمبر34 ہے۔1 سے لیکر 34 سمیت آپ نے جتنی بھی پوسٹ کی ہیں۔ ان میں سے دیکھ کر ہمیں بتائیں کہ آپ نے گرافکس کے مطابق کس پوسٹ میں بات کی۔ چلیں شاباش۔۔ورنہ ہم پھر کہہ دیں گے کہ آپ نے سفید اور بلیک دونوں کو ملا کر ہی جھوٹ بولا ہے۔۔۔۔ (جھوٹ جھوٹ کی گردان آپ کی طرف سے شروع ہوئی تھی اس لیے ہم اس کو یاد کررہے ہیں، آپ برا مت منانا)
2۔ آپ نے کہا کہ بات کا رخ ارسلان بھائی نے بدلا۔۔ تو جناب پہلے مجھے یہ تو بتائیں کہ آپ نے موضوع پر بات کی ہی کب تھی کہ اب رخ بدلنے کی دہائیاں دی جارہی ہیں؟ ۔ جب موضوع پر آپ نے بات کی ہی نہیں تو پھر فریق پر رخ بدلنے کاالزام کیا ثابت کرتا ہے؟
3۔ ظاہراً سب کو یہی نظر آرہا ہے کہ آپ غلطی پر ہیں۔ لیکن آپ نہیں مانتے تو پھر ہم بھی نہیں کہتے کہ آپ غلطی پر ہیں۔
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
طویل پوسٹ میری نہیں دیکھئے ارسلان بھائی سے کتنی لمبی پوسٹ کی ۔اپنی دیکھیں اور خضر صاحب کی دیکھیں کیا ان کو مختصر کہیں گے
اچھا بابا ہماری طویل پوسٹ ہیں اور کچھ ۔۔۔ آپ تو جان چھڑانے کےلیے ہی مختصر سی مختصر باتیں شاید کررہے ہیں۔ تاکہ کسی نہ کسی طرح اس تھریڈ سے جان ہی چھوٹ جائے۔ لیکن حنفی ذریت پر ہماری طرف سے ایک قرض ہے جو زندگی بھر سکون نہیں لینے دے گا۔ سوائے حیلوں بہانوں سے جوابات تلاش کرنے کے۔ جیسا کہ آپ یہی حیلے بہانے آزما رہے ہیں۔ کبھی نصائح پیش کرکے، کبھی سند پر اعتراض کرکے، کبھی پیچھا اور جان چھڑانے کی باتیں کرکے۔ الخ۔۔
اندھا ہونا کوئی عیب نہیں البتہ کانا ہونا عیب ہے ان دونوں میں سے آپ کون سا خطاب پسند کرتے ہیں
میں نے آپ کی عین ذات پر کوئی بات نہیں کی۔ بلکہ تمام ایسے مقلدوں کو اندھا مقلد کہا ہے جو اس میں شریک ہوں۔۔ لیکن اگر آپ نے اب ذات پر بات کرہی دی ہے تو پھر
1۔ آپ نے خود ہی اقرار کرلیا کہ آپ اندھے مقلد ہیں۔ بلکہ آپ نے لکھا کہ اندھا۔۔۔ اب ہم یہ نہیں کہتے کہ آپ اندھے ہیں۔ بلکہ ہم تو رب کریم سے دعا کرتے ہیں کہ اللہ تعالیٰ تاحیات آپ کی نظر صحیح سلامت ہی رکھے۔ آمین۔
2۔ اندھے اور کانے کی باتیں۔۔ شاید آپ دونوں ہی صفات سے متصف ہیں۔ رب تعالیٰ رحم کرے۔ آمین ثم آمین ۔۔پھر آمین ثم آمین
سوچ سمجھ کر بولیں اپنے دادا استاذ کے بارے میں کیا رائے قائم فرمارہے ہیں کیا کہیں بڑوں کی برتری سے چھوٹوں کی ذلت ہوتی ہے
پوسٹ لکھتے وقت شاید آپ کا موڈ خراب تھا یا کوئی اور لاحقہ شامل ہوگیا تھا کہ آپ کوہر بات الٹ ہی نظر آنے لگ گئی تھی۔ حضور میرے الفاظ پر غور کریں۔ میں نے لکھا کہ
’’ بلکہ میں کہتا ہوں کہ اس قول میں امام صاحب کی برتری اور آپ لوگوں کی ذلت ہے۔ لیکن سمجھنے کی آپ کوشش کریں۔‘‘
میرے ان الفاظ سے آپ یہ مطلب ہرگز ہی نہیں لے سکتے کہ کہ ہر وہ عمل جس سے بڑوں کی برتری ہوتی ہو لازماً چھوٹوں کی ذلت ہی ہوگی۔ اس قول سے امام صاحب کی تو برتری ہی واضح ہورہی ہے لیکن آپ لوگوں کی ذلت اس لیے ہورہی ہے کہ آپ منسوب قول پر ہوائی فائر کرکے اپنے آپ کو پریشان کیے جارہے ہیں۔ ۔ اور ویسے آپ کی اطلاع کےلیے عرض ہے کہ میں نے سوچ سمجھ کر ہی لکھا تھا۔
آپ کا سفید جھوٹ :
جب آپ نے دبے اور چھپے الفاظ میں یہ مان لیا کہ امام صاحب سے بھی غلطیاں ہوئی ہیں۔ تو پھر بھائی نے یوں سوال کیا
میرے کون سے الفاظ سے آپ یہ کشید کرلیا کہ میں نے یہ تسلیم کرلیا کہ امام صاحب غلطی پر تھے
آپ نے میرے ان الفاظ کو سفید جھوٹ کا نام دیا ہے۔مناسب سمجھتا ہوں کہ اس سفید جھوٹ کی حقیقت بھی پیش کردوں تاکہ سب کو معلوم ہوجائے کہ سفید جھوٹ کیسا ہوتا ہے۔؟ سب سے پہلے تو آپ سے ہی اس سفید جھوٹ پر پوچھنے کی جرات کررہا ہوں کہ آپ نے میرے کن الفاظ سے یہ مطلب اخذ کرلیا کہ میں (گڈسلم) نے کہا کہ ’’ آپ (عابد) نے تسلیم کرلیا کہ امام صاحب غلطی پر تھے ‘‘ آپ نے سفید جھوٹ کانام دے کر جو مطلب اخذ کیا مجھے بتانا ہے آپ نے کہ میرے کن الفاظ سے آپ نے اخذ کرلیا تھا۔ میرے الفاظ تو یہ تھے ’’ امام صاحب سے بھی غلطیاں ہوئی ہیں۔‘‘ آپ کا یوں بات کرنا ’’ امام صاحب غلطی پر تھے ‘‘ آپ کی جہالت واضح کرنے کےلیے آپ کے یہی الفاظ ہی کافی ہے۔ کیونکہ یہاں کسی خاص مسئلہ پر بات نہیں ہورہی کہ فلاں مسئلہ میں امام صاحب غلطی پرتھے یا نہیں ؟ جو آپ کہہ رہے ہیں۔ بلکہ بات یہ ہورہی ہے کہ امام صاحب سے غلطیاں ہوئی ہیں یانہیں ؟ آپ کی ہی پارٹی سے تعلق رکھنے والوں نے مان لیا کہ امام صاحب سےغلطیاں ہوئی ہیں۔ اور پھر آپ نے ہی مان لیا کہ امام صاحب سے غلطیاں ہوئی ہیں۔ ملاحظہ ہو
٭ پوسٹ نمبر3 میں نصائح پیش کرنا کس بات کی دلیل ہے؟ آپ ہمیں سمجھا دیں۔ کیا یہ اس بات کی طرف اشارہ نہیں کہ امام صاحب سےغلطیاں ہوئی ہیں ؟
٭ پوسٹ نمبر9 میں آپ کی طرف سے فل ماحول میں سند پر حملہ یہ ثابت کرتا ہے۔کہ آپ اس قول کو جھوٹا سمجھتے ہیں لیکن متصل ہی پوسٹ نمبر10 میں آپ نے اقرار کرلیا کہ ہاں ہاں جان اور پیچھا چھڑانے کےلیے ایسا طرز عمل اختیار کیا جاتا ہے۔(آپ نے یہ بات امام صاحب کی طرف منسوب قول کے حوالے سے کہی اس لیے بے ثبوت ہونے کیوجہ سے مردود ٹھہرتی ہے) ۔۔یعنی پہلی پوسٹ میں سند پر حملہ اور منسوب قول کو ماننے سے بالکل انکار ہی انکار ۔۔پھر متصل پوسٹ میں حیلہ وبہانہ شہانہ۔۔بہت خوب۔۔اس حیلے بہانے سے بھی یہی ثابت ہوتا کہ آپ اس بات کو تسلیم کرتے ہیں کہ امام صاحب کی طرف منسوب قول درست ہے۔اور امام صاحب سے غلطیاں ہوئی ہیں۔
٭ پوسٹ نمبر29 میں آپ نے بالآخر تسلیم کرہی لیا کہ۔’’ پہلی بات تو یہ ہے کہ غلطی کس سے نہیں ہوتی.(یعنی ابوحنیفہ سے غلطیاں ہوئی ہیں)......کوئی انسان ہے تو لازمی ہے کہ اس سے غلطی بھی ہو (ابوحنیفہ انسان تھے اس لیے ان سے غلطیاں ہوئی ہیں، ہاں اگر آپ ان کو انسان نہیں مانتے تو یہ الگ بات ہے). ‘‘
جناب مفتی صاحب دامت برکاتہم العالیہ مزید آئینہ دکھاؤں یا بس اتنا ہی کافی ہے۔ اس لیے جناب میرے یہ الفاظ
جب آپ نے دبے اور چھپے الفاظ میں یہ مان لیا کہ امام صاحب سے بھی غلطیاں ہوئی ہیں۔ تو پھر بھائی نے یوں سوال کیا
حقیقت پر مبنی ہیں یا سفید جھوٹ ہیں۔۔۔میرے خیال میں سفید جھوٹ ہی ہیں کیونکہ آپ مفتی صاحب نے سفید جھوٹ کی سند جاری جو کردی ہے۔۔ ان کا سفید جھوٹ ہونا میں مان رہا ہوں ساتھ قارئین کے سامنے حقیقت بھی رکھ دی ہے۔ اب قارئین سے آپ خود منوا لینا کہ گڈمسلم صاحب کے یہ الفاظ سفید جھوٹ ہیں۔
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
ہاں میں نے یہ کہا قرآن و حدیث کی بھی مانتے ہیں اور امام صاحب کی بھی کیوں کہ ان کی بات قرآن وحدیث اور آثار الصحابہ ؓ سے ہٹ کر نہیں ہوتی جس طرح سے آپ حضرات کہتے ہیں احادیث میں آثار الصحابہؓ بھی ضمناً شامل ہیں
چلیں پھر آپ ہمیں یہ بتائیں کہ جو بھی بات امام صاحب کی قرآن وحدیث اور آثار الصحابہ رضوان اللہ علیہم اجمعین سے ہٹ کر ہوگی آپ اس کو ٹھکرا دیں گے یا نہیں ؟
میں نے کہیں بھی تسلیم نہیں کیا یہ غلط بیانی وضاحت کرچکا ہوں صوفی جی نے پانی پھیر دیا تو آپ نے پانی بھرنا شروع کردیا
1۔ میرےان الفاظ ’’ آپ نے اپنی باتوں میں مان لیا کہ امام صاحب سے بھی غلطیاں ہوئی ہیں ‘‘ کو آپ نے غلط بیانی کا نام دیا اور ساتھ یہ بھی فرمایا کہ وضاحت کر چکا ہوں ۔۔۔تو جناب آپ نے کہا ہے یا نہیں ؟ اس بات کی حقیقت آپ کی ہی پوسٹ سے پیش کردی گئی ہے۔ اب آپ غلط بیانی کہیں یا سفید جھوٹ یا کالا جھوٹ آپ کو ویسے کوئی روکنے والا نہیں ہے۔اور پھر ساتھ آپ نہ مانیں تو اس کاعلاج بھی ہمارے پاس تو بالکل ہے ہی نہیں
2۔ صوفی صاحب نے آپ کی اور میاں طحاوی صاحب کی باتوں پر پانی پھیرا ہے یا نہیں ؟ ہاں یا ناں میں جواب دے سکتے ہیں آپ ؟
ایک اور جھوٹ میں ارسلان بھائی سے کون سی پوسٹ میں ناراضگی کا اظہار کیا البتہ جب خضر صاحب نے تیرو نشتر سے ابتداء کردی تو کیا مجھے خوش ہونا چاہیئے تھا اور مزید آپ نے نمک پاشی کی جو آپ کا مرغوب مشغلہ ہے نمک مرچ لگانے کا
پہلی بات مفتی صاحب آپ کی اس پوسٹ
ارسلان بھائی بہت ہی غلط بات ہے
ایک انسان کی تو پکڑ کررہے ہیں وہ بھی تعصب کی بنیاد پر اور فرضی بات بنا کر،اور اب اپنے لوگوں کا نمبر آتا ہے تو فرمارہے ہیں۔ مدت رضاعت پر بات نہیں ہورہی ہے
بھائی جان آپ کے علماء بھی تو قرآن و حدیث کے خلاف لکھ رہے ہیں ان کا کیا فرمائیں گے
میٹھا میٹھا ہپ ہپ اور کھٹا کھٹا تھوتھو
یہ بات مناسب نہیں
پر میں نے لکھا کہ ’’ جب بھائی نے اس طرف توجہ دلائی کہ جناب یہ خارج از موضوع باتیں آپ کرنے لگ گئے ہیں تو پھر آپ ناراض ہونے کی کوشش کرنے لگے۔اور پھر ادھر ادھر کی باتیں۔۔۔ یہ بھی شاید آپ لوگوں کو سکھایا گیا ہتھیار ہی ہے ‘‘ کیونکہ اسی پوسٹ سے ظاہر ہو رہا ہے کہ آپ ناراض ہونے کی کوشش کررہے تھے۔۔اب آپ اس کو ایک اور جھوٹ کانام دیں یا سفید جھوٹ کانام دیں یا کالے جھوٹ کا نام دیں یا مکس جھوٹ کا نام دیں۔ یہ آپ پر ہی منحصر ہے۔
دوسری بات میں نے لکھا ’’ ناراض ہونے کی کوشش کرنے لگے ‘‘ اور آپ نے لکھا کہ ’’ کون سی پوسٹ میں ناراضگی کااظہار کیا ‘‘ اپنے اور میرے جملوں پر غور کرلیں۔ شاید بات سمجھ آجائے۔۔جناب ناراضگی کےلیے کوشش کرنا الگ بات ہے اور ناراضگی کا اظہار کرنا الگ بات ہے۔۔شاید آپ اس فرق سے ناواقف ہوں۔۔
یہ الفاظ اس لیے کہے جب آپ نے میرے اوپر طعن تشنیع بھونڈے طریقہ سے کی پہل آپ کی طرف سے ہے اور اس کے بدلے میں مجھے دفاع کا پورا حق ہے’’ جیسی کہنی ویسی سننی‘‘
آپ کی طرح کم از کم میں تو اس بات کو سفید، کالے، نیلے یا پیلے جھوٹ کانام نہیں دیتا۔ لیکن اس بات کی حقیقت جاننے کےلیے آپ سے کم از کم پوچھ سکتا ہوں کہ میں نے کب اورکہاں آپ کے اوپر طعن وتشنیع بھونڈے طریقہ سے کی؟ کیا آپ بتانا پسند فرمائیں گے یا پھر اس کو الزام ہی سمجھوں ؟
اس بارے میں فورم والے کیوں خاموش ہیں پھر مجھے نصیحت کی جائے گی اس بارے میں بہت ہی ناگوار اور تلخ حقائق میرے پاس کہ کون روٹی کہاں سے کھاتا ہے
جناب گزارش ہے کہ الفاظ کا ماقبل بھی بہت اہمیت کاحامل ہوتا ہے۔اگر میں نے کہا کہ آپ لوگ صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کے نام پر روٹیاں کھاتے ہیں تو پھر اس سے قبل آپ نے ہمیں اقوال وافعال صحابہ کامنکر کہا ہے۔آپ ہمیں منکر اقوال وافعال صحابہ کا گھنونے الزام سے متصف کرسکتے ہیں تو کیا ہم اتنا بھی نہیں کہہ سکتے کہ آپ لوگ بھی تو صحابہ کے نام پر روٹیاں کھاتے ہیں؟ اس لیے سیخ پا ہونے کی ضرورت نہیں اور نہ ہی فورم والوں کو دھائیاں دینے کی جرورت ہے۔۔جیسی کرنی ویسی دھرنی
جس کتاب کی میں نے اسکین لگائی وہ اصل کتاب ہے اور غالباً پینتیس سے چالیس سال پرانی ہے اور کہیں تو پوری کتاب اسکین کرکے بھیج دیتا ہوں ۔جھوٹوں کو سب جھوٹے ہی نظر آتے ہیں:
میرے ان الفاظ پر
جناب ثبوت پیش کرنے میں تاخیر کا ہوجانا یہ قطعاً ثابت نہیں کرتا کہ کہی گئی بات جھوٹی ہے۔ اور آپ کا اس کے خلاف کتاب کے اسکین پیش کرنا بھی قطعاً ثابت نہیں کرتا کہ آپ نے جو اسکین پیش کیا وہ ردو بدل سے پاک ہے۔ اس لیے آپ ابھی گزارہ کریں۔ تشفی بخش تسکین کروا دی جائے گی۔ ان شاءاللہ
آپ کا بے معنی اور لایعنی تبصرہ کم از کم مجھے سمجھ نہیں آیا۔۔جناب میں نے یہ نہیں کہا کہ آپ جھوٹے ہیں۔ جس بنا پر آپ کہی جارہے ہیں کہ جھوٹوں کو سب جھوٹے ہی نظر آتے ہیں۔۔ آپ کے اسی پوسٹ میں ہی کتنے جھوٹ تھے سب کو سامنے رکھ دیا ہے۔۔ عقلمند خود ہی سمجھ جایا کرتے ہیں۔۔ چور مچائے شور کاعین مصداق آپ ہیں یا میں۔ قارئین خود جان لیں گے۔ ان شاءاللہ
مجھے کسی نئے تھریڈ میں یا سی تھریڈ بات کرنیکا وہ بھی آپ سے ،کوئی شوق نہیں!
اگر شوق نہیں تو پھر الزام وبہتانات کی بارش کرنے کا آپ کو کس نے حق دیا ہے؟ جب کسی بات کوثابت نہیں کرسکتے تو پھر الزام لگانا ہی بند کردیجیے تاکہ کم از کم آپ کسی نئی پریشانی میں نہ پڑیں۔ شکریہ
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
لایعنی اور بے مقصد وانتشار والی باتوں کی طرف سے تو ایسے دوڑے جیسے ..............؟؟.... لیکن جو کام کی باتیں تھی مثلاً
1۔ پہلی پوسٹ میں موجود قول پر بات کرنا
2۔ امام ابوحنیفہ کا فتویٰ بابت مدت رضاعت!!!
3۔ آثار الصحابہ کے منکر والا گھنونا الزام کو ثابت کرنا
4۔ سیکڑوں باتوں میں سے صرف ایک بات آپ ایسی لائیں کہ جو صحابی رضی اللہ عنہ کی ہو۔ اور ہم نے ٹھکرا دی ہو۔۔۔( شرط یہ ہے کہ نمبر ایک اس بات کا حکم قرآن وحدیث میں نہ ہو۔ نمبردو اس سے مخالف کسی اور صحابی کا قول بھی نہ ہو) ...ثبوت پیش کرتے
ان باتوں پر لکھنے کےلیے شاید سانپ سونگھ گیا تھا۔۔۔۔ جناب عرض ہے کہ پہلے بھی کہا تھا اور اب بھی کہتا ہوں کہ باقی باتوں کو چھوڑ کر آپ نے جو ہمارے اوپر آثار الصحابہ کے منکر ہونے کاالزام لگایا ہے۔ اور کہا ہے کہ سیکڑوں باتوں کے آپ منکر ہیں۔ ان سیکڑوں باتوں میں سے صرف ایک ہی بات بتائی گئی شرط کے مطابق پیش کردیں۔۔ یا پھر بہتان باندھنے کا اقرار کرلیں۔ شکریہ
 

عابدالرحمٰن

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 18، 2012
پیغامات
1,124
ری ایکشن اسکور
3,234
پوائنٹ
240
مسٹر گڈ مسلم پلیز لِسن ٹو می:
بات یہاں سے شروع ہوئی:
اور میں نے یہاں یہ لکھا:
تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُمْ مَا كَسَبْتُمْ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ(البقرة:134)
" یہ ایک جماعت تھی جو گزر چکی ، ان کی کمائی ان کے لئے ہے اور تمہاری کمائی تمہارے لئے اور ان کے اعمال کے بارے میں تم سے باز پرس نہ ہوگی " ۔
فرمایا نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے:
لا تسبو الاموات فانھم قد افضوا الی ما قدموا
مردوں کو گالی نہ دو اس لئے کہ جو کچھ اچھے برے اعمال وہ آگے بھیجے اس تک پہنچ گئے
اور ایک فرمایا نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے:
اذکروا محاسن موتا کم وکفوا عن ساوئھم
اپنے مرد وں کی خو بیوں کا ذکر کر و اور ا ن کے عیوب کو نہ چھیڑو
اور ایک فرمایا نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے:
ا ذ ا مات صاحبکم فدعوہ ولا تقعوا فیہ
جب تمہار ساتھی مر جائے تو اس کو چھوڑ دو اور اس کی عیب جوئی کے پیچھے نہ پڑو
اور ایک فرمایا نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے:
لا تسبوا الا موات فتوذوا بہ الا حیاء
مردوں کو گالی نہ دو کہ اس سے زندوں کو تکلیف پہنچے
آگے چلتے ہیں:
ارسلان بھائی لکھتے ہیں:
جزاک اللہ خیرا
اللہ تعالیٰ عمل کرنے کی توفیق عطا فرمائے آمین
اس کے بعد بات چلتی ہے ارسلان بھائی فرماتے ہیں:
عابد الرحمن صاحب اس بات کو تسلیم کر لیں کہ ابوحنیفہ صاحب سے غلطیاں ہوئی ہیں وہ غلطیوں سے مبرا نہیں تھے، اسی لیے ان کی صرف وہی بات مانی جا سکتی ہے جو قرآن و سنت کے مطابق ہو اور اس بات کو ٹھکرایا جا سکتا ہے جو قرآن و سنت سے متصادم ہو تو ابھی بات ختم کر لیتے ہیں۔
میرا جواب:
السلام علیکم
ارسلان بھائی
جب آپ ہی اپنی غلطی کو تسلیم نہیں کررہے ہیں تو کوئی دوسرا کیسے تسلیم کرسکتا ہے؟
اور کیا مرکز اغلاط امام ابو حنیفہ رحمۃ اللہ علیہ ہی ہیں اور باقی سب اغلاط سے مبرّا ہیں
ارسلان بھائی لکھتے ہیں:
صاف الفاظ میں بات تسلیم نہ کرنا کیا ثابت کرتا ہے۔
میں نے کوئی غلطی نہیں کی۔ اور غلطی کر بھی لیں تو اس پر اڑتے نہیں۔الحمدللہ
آپ مجھ سے اس طرح دوٹوک بات پوچھ کر دیکھیں
اور کیا مرکز اغلاط امام ابو حنیفہ رحمۃ اللہ علیہ ہی ہیں اور باقی سب اغلاط سے مبرّا ہیں
انبیاء کے علاوہ کوئی انسان معصوم عن الخطاء نہیں
میرا جواب:
اچھا چلیے پوچھ کر دیکھتے ہیں اور یہ بھی آزماتے ہیں کہ آپ اپنی بات پر اڑتے ہیں یا نہیں
آپ امام ابوحنیفہ رحمۃ اللہ علیہ کے ساتھ رحمۃ اللہ علیہ کیوں نہیں لگاتے
اور آپ کو آگاہ کرنے کی خاطر ہی میں نےآپ کے نام ساتھ رحمۃ اللہ علیہ لگایا تھا مگر آپ نے کوئی ایکشن ہی نہیں لیا
ارسلان بھائی کا جواب:
کسی بھی نیک شخص کے ساتھ رحمۃ اللہ علیہ لگانا ضروری نہیں ہیں لگا لیں تو یہ ایک دعا کے طور پر ہے اسی طرح میں بہت سارے علماء اہلحدیث کے نام کے ساتھ رحمۃ اللہ علیہ نہیں لگاتا اور بعض اوقات آئمہ ثلاثہ کے ساتھ بھی رحمۃ اللہ علیہ نہیں لگاتا۔ آپ ابوحنیفہ صاحب کے نام کے ساتھ رحمۃ اللہ علیہ نہ لگانے کو بغض سمجھتے ہیں جبکہ ایسا نہیں ہے۔
آپ نے ابھی تک دو ٹوک اعتراف نہیں کیا۔
میرا جواب:
اقتباس اصل پیغام ارسال کردہ از: محمد ارسلان پیغام دیکھیے
عابد بھائی!
یاد دہانی
السلام علیکم
میری عقل تو یہ کہہ رہی ہے
پہلی بات تو یہ ہے کہ غلطی کس سے نہیں ہوتی
کوئی انسان ہے تو لازمی ہے کہ اس سے غلطی بھی ہو غلطی کا مطلب یہ نہیں کہ وہ انسان لائق اعتبار ہی نہیں رہا یا انسانیت کے قابل نہیں رہا
کچھ غلطیاں ماں باپ سے بھی ہوتی ہیں ۔تو اس کا کیا مطلب ہوا ان کو ماں باپ کہنا چھوڑ دیا جائے
اولاد سے اکثر غلطیاں ہوتی ہیں اس کا مطلب والدین اس کو اپنی اولاد تسلیم نہ کرے
دفتروں میں رات دن ملازمین سے غلطیان ہوتی ہیں،اس کا مطلب ملازمت سے برخاست کردیا جائے
استاد سے بھی غلطیاں ہوتی ہیں اس کا مطلب یہ ہوا استاذی ختم
طالب علموں سے غلطیاں ہوتی ہیں اس کا مطلب یہ ہوا استاذ شاگرد کو نااہل قرار دیدے
اور اس کا کیا مطلب ہوا
کہ استاذ نے غلطی کی اور شاگرد اس کو قبول کرتے چلے جائیں اور یہ سلسلہ زمانہ مدید تک چلتا رہے،اور خیر القرون سے نکل کم تر دور تک چلا آئے اچھوں کو خبر نہ ہو کم تر لوگوں کو خبر ہوجائے
اور مزے کی بات یہ استاذ شاگردوں سے یہ بھی کہہ رہا ہو میری تعلیم غلط ہے لیکن اس کے باوجود شاگرد غلط تعلیم حاصل کرتے رہے اور وہ اپنے بعد والوں کو بھی سکھا تے رہے اور اس غلط تعلیم کا سلسلہ آپہنچتاہے اما بخاری و امام مسلم وغیرہ رحمہم اللہ اجمعین تک ۔
خلاصہ کلام یہ نکلا ہم تک جو علم پہنچا وہ غلط ہے اس لیے کسی کی بات کا بھی اعتبار نہیں ان کا بھی
جنہوں نے امام ابوحنفیہؒ کا مذکورہ (گرافکس والا) قو ل نقل کیا۔
اور اس کامطلب یہ ہوا سب غلط بس ارسلان بھائی صحیح
ایک ڈاکٹر مریضوں کو دوا دے رہا ہے اور یہ بھی کہہ رہا ہے دوا دے رہا ہوں مگر میری دوائیں غلط ہیں
میرے خیال سے تو شاید ارسلان بھائی ایسے ہی ڈاکٹروں کی دوائیں استعمال کررہے ہیں
اور ارسلان بھائی آپ کی یاد دہانی سے ایک بات اور دھیان میں آئی کہ:
وہ آدمی کتنا دیانتدار امین اور اللہ ترس ہوگا جو یہ کہتا ہو کہ بھائی میری باتیں غلط ہیں ،تو وہ توعند اللہ بَری ہوگئے ا س کے باوجود لوگوں نے ان کی باتوں کو اپنایا قبول کیا یہاں تک کہ ان کے شاگردوں کے شاگرد بڑھتے چلے گئے اور امام بخاری ؒ تک چلے آئے اب بتائیں کون غلط ہوا بعد والے یا وہ جس نے اپنی براءت کا اعلان شروع میں ہی کردیا
آگے چلتے ہیں:
 

عابدالرحمٰن

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 18، 2012
پیغامات
1,124
ری ایکشن اسکور
3,234
پوائنٹ
240
ارسلان بھائی فرماتے ہیں:
وعلیکم السلام
عابد بھائی اوپر آپ کی تمام گفتگو اس جملے کے اعتراف میں ہے
اس بات کو تسلیم کر لیں کہ ابوحنیفہ صاحب سے غلطیاں ہوئی ہیں وہ غلطیوں سے مبرا نہیں تھے،
جبکہ میں نے اس کے ساتھ ایک اور اہم بات پوچھی تھی جس کا آپ نے تاحال کوئی جواب نہیں دیا۔
اسی لیے ان کی صرف وہی بات مانی جا سکتی ہے جو قرآن و سنت کے مطابق ہو اور اس بات کو ٹھکرایا جا سکتا ہے جو قرآن و سنت سے متصادم ہو تو ابھی بات ختم کر لیتے ہیں۔
میرا جواب:
السلام علیکم
محترم میں آپ گرافکس کے مطابق بات کر رہاتھا
اب رہی دوسری بات آپ صرف امام ابوحنیفہؒ کی ہی تخصیص کیوں کررہے ہیں ایک مطلق بات کہئے تو پھر جواب بنتا ہے
ارسلان بھائی:
آپ ابھی صرف اپنے بارے میں بات کیجئے۔
میرا جواب:
ارے بھائی جان میں کوئی امام تھوڑی ہوں جو اپنے بارے میں بات کروں
ارسلان:
میں نے بھی آپ کو امام نہیں کہا۔ آپ سے ایک بات پوچھی ہے جو ایک بار دوبارہ کوڈ کر رہا ہوں۔
اسی لیے ان کی صرف وہی بات مانی جا سکتی ہے جو قرآن و سنت کے مطابق ہو اور اس بات کو ٹھکرایا جا سکتا ہے جو قرآن و سنت سے متصادم ہو تو ابھی بات ختم کر لیتے ہیں۔
میرا اعتراض:
بھائی جان جس بات کو آپ خود جانتے ہیں اس کی تصدیق کیوں چاہتے ہیں البتہ لفظ ’’ٹھکرانے‘‘کی تصحیح فرمالیں یہ لفظ مناسب نہیں ہے ایک عامی لفظ ہے ،البتہ نظر انداز کرنا ،رد کرنا، استعمال کر سکتے ہیں
ارسلان صاحب:
استعمال کر سکتے ہیں
یہ لفظ ٹھکرانا اس بات کے لیے ہے جو کتاب و سنت کے خلاف ہو۔ آپ بات نہ بدلیں اور دو ٹوک جواب دیں جس طرح میں نے دیا ہے۔
ابوحنیفہ کی کوئی بات کتاب وسنت کے خلاف ہو جائے تو آپ کیا کریں گے۔
قرآن و حدیث کی بات مانیں گے اور امام کی بات چھوڑ دیں گے ۔۔۔۔۔۔۔۔(ایمان)
امام کی بات مانیں گے اور قرآن و حدیث کو چھوڑ دیں گے۔۔۔۔۔۔۔۔(کفر)
کچھ کہا نہیں جا سکتا۔۔۔۔۔۔۔۔(منافقت)
اب آپ ایک دو تین میں سے کوئی ایک آپشن سلیکٹ کریں۔ میں نے آپ کی آسانی کے لیے آپشن کے آگے ان کی کیفیت بھی بیان کر دی ہے۔ یعنی کون سا آپشن سلیکٹ کرنے پر ایک مومن کیا ہو جائے گا۔
میرا جواب:
ہم تو قرآن و حدیث کی بات بھی مانتے ہیں اور امام کی بھی، اور مجھے لگتا ہے آپ اپنے من کی بات مانتے ہیں،تو بتائیں من کیا بات اچھی ہے یا جو میں نے اشارہ کیا ہے
ارسلان بھائی:
انکل! آپ قرآن و حدیث کی بات تو مانتے ہیں، لیکن جب آپ کے امام صاحب کا قول قرآن و حدیث سے ٹکرا جائے تب کس کی بات مانتے ہیں؟ سوال یہ ہے۔
انکل! میں صرف اتنا بتا دوں کہ آپ کو غلط لگتا ہے۔ اگر قرآن و حدیث کے آگے اپنی خواہشات کی پیروی کرنی ہوتی تو ہم آج اہلحدیث نہ ہوتے حنفی مقلد ہوتے۔ میرا مطلب آپ سمجھ گئے ہوں گے۔
میرا جواب:
نہیں بھائی جان آپ اہل حدیث ہے ہی نہیں تبھی تو میں کہہ رہا ہوں آپ اپنے من کی بات مانتے ہیں اوریہ چوتھا آپشن ہے
اگر میری بات غلط ہے تو بتائیں :
کہ پاکستان اسلامی ملک ہے یا جمہوری؟
الغرض اسی خوش گوار ماحول میں بات چلتی رہی اور یہاں آکر ختم ہوتی ہے
میری پوسٹ:
ارسلان بھائی بہت ہی غلط بات ہے
ایک انسان کی تو پکڑ کررہے ہیں وہ بھی تعصب کی بنیاد پر اور فرضی بات بنا کر،اور اب اپنے لوگوں کا نمبر آتا ہے تو فرمارہے ہیں۔ مدت رضاعت پر بات نہیں ہورہی ہے
بھائی جان آپ کے علماء بھی تو قرآن و حدیث کے خلاف لکھ رہے ہیں ان کا کیا فرمائیں گے
میٹھا میٹھا ہپ ہپ اور کھٹا کھٹا تھوتھو
یہ بات مناسب نہیں
ارسلان بھائی کا جواب:
اگر ایسا ہے تو غلط کر رہے ہیں۔ جو بھی اہل حدیث کی بات قرآن و سنت کے خلاف ہے تو اس کو ترک کیا جائے۔
یہاں دیکھئے جہاں گڈ مسلم صاحب چراغ پا ہوئے پہلی بات تو یہ ہے کہ مراسلت کس کے بیچ میں ہورہی ہے اور پریشانی کس کو ہورہی ہے ۔ ایک منصف آدمی خود فیصلہ کرسکتا ہے کہ بیجا دخیل کون ہے یہ بات(میٹھا میٹھا ہپ ہپ اور کھٹا کھٹا تھوتھو
،یہ بات مناسب نہیں) کس پس منظر میں کہی جس سے کہی ان کو کئی اعتراض نہیں اور ان کا جواب بھی دیکھئے پریشانی ہوئی تو گڈ مسلم صاحب کو:
اور دیکھئے:
میں نے کہا:
تو ان لوگوں کو اپنی جماعت سے نکالیے اور ان کے حوالے اور فتاویٰ پر عمل کرنا بند کریں ان کے قصیدے نہ پڑھیں
سمجھتے آپ بھی سب کچھ ہیں مگر نفرت حنفیوں سے ہی جتانی ہے
ارسلان صاحب فرماتے ہیں:
ہم نے کوئی قصیدے نہیں پڑھے۔ یہ تو غلو سے بھرے ہوئے آپ لوگ ہیں کہ انسان کی لکھی ہوئی کتاب کو قرآن کی طرح کہتے ہیں۔
بات ترک کرنے کا مطلب یہ نہیں کہ ان کو دائرہ اسلام سے خارج سمجھ لیا جائے۔ جو بات صحیح ہو وہ مانی جا سکتی ہے، لیکن آپ لوگوں کے ہاں معیار کچھ اور ہے وہ یہ کہ
بات صحیح ہو تو مان لو
بات غلط ہو تب بھی مان لو صرف مانو ہی نہ بلکہ دفاع کرو
بات غلط ہو تو کسی نہ کسی طرح اس کی تاویل کر کے اسے صحیح ثابت کرنے کی کوشش کرو۔
جبکہ ہمارے ہاں یہ معیار نہیں ہے۔
میں نے کہا:
محترم
غلط سوچ و فکر کا نتیجہ ہے
ادنیٰ سے ادنی درجہ کا مومن بھی قرآن و حدیث کے خلاف نہیں جات کجا ایک عالم وہ بھی مجتہد
ارسلان صاحب فرماتے ہیں:
یعنی اب یہ آپ کا پختہ نظریہ ہے کہ ابوحنیفہ کی کوئی بھی بات قرآن و سنت کے خلاف نہیں اور ان کی تمام باتیں آنکھ بند کر کے مانی جا سکتی ہیں؟
میں نے کہا:
محترم
رسول صلی اللہ علیہ وسلم اور صحابہ کرام ؓ کے بعد آنکھ بند کرکے تو کسی بھی بات قبول نہیں کرنی چاہئے
اور نہ ہی کوئی قبول کرتا ہے
ہو سکتا ہے آپ کے یہاں اس پر عمل ہوتا ہو ہمارے یہاں تو نہیں ہوتا
ارسلان بھائی:
بس یہی پوچھنا چاہتا تھا، ہمارے ہاں بھی نہیں ہوتا۔
میرا جواب:
جزاک اللہ خٰراً
یہاں آکر بات ختم ہوجاتی اس کے بعد تھوڑا سا مذاق کے موڈ میں ارسلان صاحب نے ’’ خیراً ‘‘ پر اعترض کیا جو کمپوژنگ کی یا انگلی کی غلطی رہی صرف ’’شفٹ دبانے سے کھیل بگڑ گیا‘‘ بات ہماری ختم ہوگئی
اس کے بعد کیوں شرارت شروع ہوئی اور کہاں سے ہوئی اور کس نے کی
باقی بعد میں : جاری ہے
 

عابدالرحمٰن

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 18، 2012
پیغامات
1,124
ری ایکشن اسکور
3,234
پوائنٹ
240
السلام علیکم
لکھنا تو مجھے بھی اسی انداز میں تھا لیکن چند چیزیں مانع ہوگئیں
(۱) اس فورم کا قیام امت کو فائدہ پہنچانے کی نیت سے کیا گیا ہوگا نہ کہ ذاتی انتقامات یا ایک دوسرے کی ذاتیات اور پگڑی کو اچھالنے کے لیے۔
(۲) یہ واقعہ بھی میرے سامنے آگیا جس کی بنا پر میں نے اپنے قلم یا انگلیوں کا رخ موڑلیا یا اللہ تعالیٰ نے رہنمائی فرمائی ایک شیطانی چال سے بچانے کے لیے ۔
وللہ الحمد علیٰ ذالک
واقعہ کیا ہے:
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ’’ بہادر وہ نہیں ہے جو دشمن کو بچھاڑ دے بلکہ وہ ہے جو اپنے نفس کو زیر کرے‘‘۔
اور علی رضی اللہ عنہ کی زندگی کا یہ واقعہ جو کہ بہت مشہور ہے کہ ایک لڑائی میں ایک یہودی کو پچھاڑ کر اس کے سینے پر سوار ہوگئے اور اس کو ہلاک کرنا چاہتے تھے کہ اس نے ان کے منہ پر تھوک دیا تو یکایک اس کے سینے پر سے اتر کر علیحدہ ہوگئے‘ یہودی نے متعجب ہوکر اس طرح علیحدہ ہونے کی وجہ پوچھی تو آپ نے فرمایا کہ پہلے تمہیں اللہ کی خاطر ہلاک کرنا چاہتا تھا تم نے میرے منہ پر تھوکا تو اب میں تم کو ہلاک کرتا تو اپنے نفس کی خاطر کرتا جو صحیح نہیں ہوتا‘ یہ سن کر یہودی مسلمان ہوگیا۔
اس لیے میرے مخالف نے مجھے ذلیل کرنے کی بھر پور کوشش کی جی تو یہی چاہ رہا تھا کہ اسی انداز میں انتقام لوں اور نفس کی آگ کو سرد کروں لیکن اللہ کرم ہے کہ اس نے مجھے اس حرکت سے باز رکھا اور میں اپنے اس انتقامی جذبہ سے باز آتا ہوں اللہ تعالیٰ مجھے شیطانی چالوں اور نفسانی خواہشات سے محفوظ رکھے۔
اب جس کے جی میں جو آئے کہے ؟
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
محترم عزت مآب مفتی عابد الرحمن صاحب دامت برکاتہم العالیہ

ہم اچھی طرح آپ لوگوں کی رگوں اور ہتھکنڈوں سے واقف ہیں اور ہمیں یہ بھی معلوم ہے کہ آپ اہل حدیثوں کی دشمنی میں کہاں تک سرایت کرچکے ہیں۔اور امام احمد بن سنان الواسطی رحمہ اللہ کا یہ فرمان: دنیا میں کوئی ایسا بدعتی نہیں جو اہل حدیث سے بغض نہیں رکھتا۔(معرفۃ علوم الحدیث للحاکم،صفحہ 4، رقم 6) کے کتنے مصداق ہیں اور ہم نے یہ بھی پڑھ لیا ہوا ہے کہ جہاں آپ نے ایک مدرسہ کے حوالے سے بات کرکے من گھڑت کہانی پیش کرکے قارئین سے داد تحسین لے چکے ہیں۔ اور استہزاء شعائر اسلام کا خوب فریضہ انجاد دیا ہے۔
جب سے آپ اس فورم پر آئے تب سے اب تک آپ کی پوسٹ وغیرہ کا مطالعہ کرتا آرہا ہوں، اور یہ بھی دیکھتا آیا ہوں کہ آپ لم تقولون مالاتفعلون کے کس حد تک مصداق ہیں۔اور یہ بھی دیکھتا آیا ہوں کہ جب آپ سے کوئی جواب نہیں بن پڑتا تو اپنی پریشانیوں کا رونا دھونا شروع کردیتے ہیں۔ خیر ہم جو عرض کرنا چاہتے ہیں وہ یہ کہ سب سے پہلے آپ اس قول
حنفی ذریت کےلیے لمحہ فکریہ​
ابوحنیفہ کا یہ قول جسے ہم بیان کرنے جارہے ہیں۔بالکل صحیح سند کے ساتھ ثابت ہے۔ اورہمارا ساری حنفی ذریت کو چیلنج ہے کہ اس قول کی سند پر جرح کا ایک حرف بھی قیامت تک ثابت کردکھائیں۔ملاحظہ ہو
" سمعت محمود بن غيلان قال سمعت المقري يقول سمعت ابا حنيفة: عامة ما أحدثكم خطاء " (علل الترمذی الکبیر ص388)
امام ترمذی رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ میں نے محمود بن غیلان کو سنا وہ کہہ رہے تھےکہ میں نے ابو عبدالرحمٰن عبداللہ بن یزید المقری کو سنا انہوں نے فرمایا کہ میں نے ابوحنیفہ کو یہ کہتے سنا ’اکثر وہ باتیں جو میں تمہیں بیان کرتا ہوں غلط ہوتی ہیں ‘
جس کو آپ طرح طرح کے ابہامات والزامات سے رد کرنے کی کوشش کررہے ہیں۔ کا جواب دیں۔

دوسری بات پوسٹ نمبر127 اور متصل مابعد پوسٹ میں آپ نے اپنی اور ارسلان کی تمام پوسٹوں کو یکجا کردیا۔ آپ کی یہ کوشش بے فائدہ ہونے کے ساتھ ٹائم کا ضیاع بھی تھی۔جس کا شاید آپ کو کوئی احساس نہیں ہوا ہوگا۔
یہاں دیکھئے جہاں گڈ مسلم صاحب چراغ پا ہوئے
جناب آپ کا یہ بھی مجھ پر سراسر بہتان اور الزام ہے۔(جو آپ اور آپ کی پارٹی کا محبوب مشغلہ ہے)آپ کی اطلاع کےلیے عرض ہے کہ میں اس بات پر سیخ پا و چراغ پا واغیرہ پا ووغیرہ پا نہیں ہوا۔ بلکہ میری پوسٹ ملاحظہ کریں جس میں آپ کی تین پوسٹوں کا اقتباس بھی موجود ہے۔ اب خود سمجھ لینا کہ میں ان الفاظ ’’ اگر ایسا ہے تو غلط کر رہے ہیں۔ جو بھی اہل حدیث کی بات قرآن و سنت کے خلاف ہے تو اس کو ترک کیا جائے۔ ‘‘ کی وجہ سے سیخ پا وچراغ پا ہوا تھا یا کسی اور وجہ سے۔پوسٹ حاضر ہے۔پوسٹ نمبر102
محترم
رسول صلی اللہ علیہ وسلم اور صحابہ کرام ؓ کے بعد آنکھ بند کرکے تو کسی بھی بات قبول نہیں کرنی چاہئے
اور نہ ہی کوئی قبول کرتا ہے
ہو سکتا ہے آپ کے یہاں اس پر عمل ہوتا ہو ہمارے یہاں تو نہیں ہوتا
آپ کی باتوں کا مطلب یعنی اللہ تعالیٰ، محمدرسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے بعد صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کی بھی باتوں کو آنکھ بند کرکے مانا جائے گا۔ رائٹ۔۔مزید آپ نے فرمایا کہ
ما انا علیہ واصحابی یا ما أنا عليہ اليوم وأصحابي تو صحابی کے تو منکرین ہیں جیسا کہ فرمان رسالت ماٰب ﷺ ہے جب کہ اسلام نام ہے قرآن و حدیث اور آثار صحابہ (جب کہ تابعین اور تبع تا بعین حدیث کے مصداق اس جماعت میں داخل ہیں) تو صرف دو کو ماننا اور باقی کا انکار کرنا یا ان کو نظر انداز کرنا یہ کون سا حدیث پر عمل ہے ۔جب کہ ائمہ اربعہ و دیگر اہل حق علماء ومجتھیدین قرآن وحدیث و آثار الصحابہ سے استفادہ کرتے ہیں اور یہ تینوں ہی دین کے اصل ماٰخذ ہیں تو معلوم یہ ہوا اہل حق کی جماعت وہ ہے جن کا ماٰخذ یہ تینوں ذرائع علم ہیں اس کے علاوہ جو جماعت بھی آثار الصحابہ کی منکر ہو وہ باطل ہے کیوں کہ ماانا علیہ واصحابی( جس پر میں اور میرے صحابی ہیں،) وہ جماعت برحق ہے جو ان تینوں ذرئع سے استفادہ کرے وہ برحق ہیں۔
لمبی چوڑی گفتگو سے بہتر سمجھتا ہوں کہ آپ کے اس پول کا کھول ایک ہی لنک میں پیش کردوں۔ کہ آپ کتنی صحابہ رضوان اللہ علیہم اجمعین کی مانتے ہیں۔ یا پھر صحابہ رضوان اللہ علیہم اجمعین کے نام پر روٹیاں کھاتے ہیں۔اور پھر اس حوالےسے مزید آپ نے یہ فرمان جاری کیا بلکہ ہم پر الزام لگایا کہ
اور اتباع صحابہ رضوان اللہ علیہم اجمعین کو کیوں چھوڑدیا
ویسے اس کا معقول جواب بھائی نے دے ہی دیا تھا کیونکہ صحابہ رضوان اللہ علیہم اجمعین کے خلاف ذہن میں یہ بات مومن لا ہی نہیں سکتا کہ وہ عظیم ہستیاں جان بوجھ کر خلاف سنت کام کرتے ہونگے؟ جب جان بوجھ کر خلاف سنت کام صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین نے کیے ہی نہیں تو پھر مطلب یہ ہوا کہ صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین بھی اسی سنت پر عمل کرتے تھے جس کانوٹ ہمارے بھائی آپ کو لکھوانا چاہتے ہیں۔ اس لیے آپ ان سے لکھوا لیں بہتر رہے گا۔
باقی رہی یہ بات کہ آپ کے ہاں صحابہ رضوان اللہ علیہم اجمعین کے اقوال وافعال کی کیا اہمیت ہے۔ اس کےلیے لنک پیش ہے۔
یہاں پر صرف ایک ہی جملہ کہونگا کہ سمجھداروں کےلیے اشارہ ہی کافی ہوتا ہے۔
پہلی بات تو یہ ہے کہ مراسلت کس کے بیچ میں ہورہی ہے اور پریشانی کس کو ہورہی ہے ۔ ایک منصف آدمی خود فیصلہ کرسکتا ہے کہ بیجا دخیل کون ہے یہ بات(میٹھا میٹھا ہپ ہپ اور کھٹا کھٹا تھوتھو
،یہ بات مناسب نہیں) کس پس منظر میں کہی جس سے کہی ان کو کئی اعتراض نہیں اور ان کا جواب بھی دیکھئے پریشانی ہوئی تو گڈ مسلم صاحب کو:
1۔ مولانا دامت برکاتہم یہ فورم کسی کی ذاتی جاگیر نہیں جو بیچ میں دخل اندازی نہیں کرسکتے۔ جب میں بیچ میں آیا وہ میری پوسٹ دیکھ لی جائے۔ جس میں صاف سیدھی اور کھری باتیں تھیں۔ اور آپ کے بہتانات والزامات کا لنک دے کر جواب دیا گیا تھا۔جس کے جواب میں آپ نے جو پوسٹ کی وہ بھی سب کے سامنے ہے۔ تو میں بھی کہنا چاہونگا کہ ایک منصف آدمی خود ہی فیصلہ کرلے گا کہ بات کا پتنگڑ بنانے کے ساتھ موضوع مقفل کرانے کی سرتوڑ کوشش کون کررہا ہے۔
2۔ میٹھا میٹھا ہپ ہپ اور کڑوا کڑوا تھو تھو کی مثال اور وہ بھی آپ کی طرف سے؟؟ ناں حضور ناں۔ اس پر ہم اگر عرض عروض پیش کریں گے تو آپ کی پریشانی دور کا سفر اختیار کرلے گی۔ اس لیے جانے دیں اس طرح کی باتوں کو۔ کم از کم آپ کی پارٹی کا یہ حق نہیں کہ وہ اس طرح کے جملے بولے۔ شکریہ
3۔ مجھے پریشانی اس پر نہیں ہوئی کہ آپ اور ارسلان کیوں بات کررہے ہیں؟ مجھے پریشانی آپ کے بے بنیاد اور چپے چپائے الزامات وبہتانات کی وجہ سے ہوئی۔ جس کی دوری کےلیے آپ سے ثبوت مانگا اور آپ ناراض ہوگئے۔ کیونکہ ثبوت تو آپ کے پاس تھا ہی نہیں اس لیے صرف ایک ہی راستہ تھا جس پر آپ چل دیئے۔۔۔
اس کے بعد کیوں شرارت شروع ہوئی اور کہاں سے ہوئی اور کس نے کی
میری پوسٹ نمبر102 اور پھر اپنی پوسٹ نمبر105 اور 106 دیکھ کر تنہائی میں کچھ دیر کےلیے سوچنا کہ شرارت کب شروع ہوئی، کہاں سے شروع ہوئی اور کس نے شروع کی۔۔۔
 
Top