محمد طارق عبداللہ
سینئر رکن
- شمولیت
- ستمبر 21، 2015
- پیغامات
- 2,697
- ری ایکشن اسکور
- 762
- پوائنٹ
- 290
ﻣﮕﺮ ﯾﺎﮞ ﮐﯿﺎ ﺍﯾﺴﺎ ﺩﺷﻮﺍﺭ ﺍﻥ ﮐﻮوہی تو لا مذہب ہیں جو خود حدیث کو دمجھ کر اس پر عمل کا دعویٰ رکھتے ہیں۔ جو کسی مجتہد فقیہ کے اجتہاد پر عمل کرتا ہے وہ تو مقلد ہے۔
دین مین صرف ’’اہل‘‘ کا اجتہاد معتبر ہے ’’نا اہل‘‘ کا نہیں۔ جو نا اہل اجتہاد کرے تو کیا یہ اچھی بات ہے یا بری؟؟؟؟؟؟
تقلید مطلق تو کیا یہ تو ہر ایرے گیرے کی تقلید کرتے ہیں۔ اور صرف تقلید ہی نہیں کرتے ان کے فہم کو نبیوں جیسا باور کراتے ہیں کہ ساری دنیا گلط ہوسکتی ہے ان کے بڑے غلط نہیں ہو سکتے۔
انہوں نے اپنے بڑوں کو نبی کے رتبہ تک پہنچا دیا ہے کہ نہ تو ان پر تنقید کی جاسکتی ہے اور نہ ہی وہ غلطی پر ہو سکتے ہیں۔ حالانکہ ان کے انتہائی غلط ’’اجتہادات‘‘ موجود ہیں جو ان کی سفاہت کا منہ بولتا ثبوت ہیں۔
ﮐﮧ ﻣﻮﻣﻦ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﻟﮕﮯ ﺑﺎﺭ ﺍﻥ ﮐﻮ
ﻧﮧ ﮐﯽ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺍﺧﻼﻕ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﻨﻤﺎﺋﯽ
ﻧﮧ ﺑﺎﻃﻦ ﻣﯿﮟ ﮐﯽ ﺍﻥ ﮐﮯ ﭘﯿﺪﺍ ﺻﻔﺎﺋﯽ
ﭘﮧ ﺍﺣﮑﺎﻡ ﻇﺎﮨﺮ ﮐﮯ ﻟﮯ ﯾﮧ ﺑﮍﮬﺎﺋﯽ
ﮐﮧ ﮨﻮﺗﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺩﻡ ﺑﮭﺮ ﺭﮨﺎﺋﯽ
ﻭﮦ ﺩﯾﮟ ﺟﻮ ﮐﮧ ﭼﺸﻤﮧ ﺗﮭﺎ ﺧﻠﻖِ ﻧﮑﻮ ﮐﺎ
ﮐﯿﺎ ﻗﻠﺘﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﻮ ﻏﺴﻞ ﻭ ﻭﺿﻮ ﮐﺎ
ﺳﺪﺍ ﺍﮨﻞِ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺳﮯ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﺑﻞ ﮨﮯ
ﺣﺪﯾﺜﻮﮞ ﭘﮧ ﭼﻠﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮟ ﮐﺎ ﺧﻠﻞ ﮨﮯ
ﻓﺘﺎﻭﻭﮞ ﭘﮧ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﻣﺪﺍﺭِ ﻋﻤﻞ ﮨﮯ
ﮨﺮ ﺍﮎ ﺭﺍﺋﮯ ﻗﺮﺁﮞ ﮐﺎ ﻧﻌﻢ ﺍﻟﺒﺪﻝ ﮨﮯ
ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻭﺭ ﺳﻨﺖ ﮐﺎ ﮨﮯ ﻧﺎﻡ ﺑﺎﻗﯽ
ﺧﺪﺍ ﺍﻭﺭ ﻧﺒﯽ ﺳﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺎﻡ ﺑﺎﻗﯽ
ﺟﮩﺎﮞ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﮨﻮﮞ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﺑﺎﮨﻢ
ﮐﺒﮭﯽ ﮨﻮﮞ ﻧﮧ ﺳﯿﺪﮬﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺳﮯ ﺧﻮﺵ ﮨﻢ
ﺟﺴﮯ ﻋﻘﻞ ﺭﮐﮭﮯ ﻧﮧ ﮨﺮ ﮔﺰ ﻣﺴﻠﻢ
ﺍﺳﮯ ﮨﺮ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺳﮯ ﺳﻤﺠﮭﯿﮟ ﻣﻘﺪﻡ
ﺳﺐ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﭼﮭﻮﭨﮯ ﺑﮍﮮ ﮨﯿﮟ
ﺳﻤﺠﮫ ﭘﺮ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﯾﮧ ﭘﺘﮭﺮ ﭘﮍﮮ ﮨﯿﮟ
ﮐﺮﮮ ﻏﯿﺮ ﮔﺮﺑﺖ ﮐﯽ ﭘﻮﺟﺎ ﺗﻮ ﮐﺎﻓﺮ
ﺟﻮ ﭨﮭﺮﺍﺋﮯ ﺑﯿﭩﺎ ﺧﺪﺍ ﮐﺎ ﺗﻮ ﮐﺎﻓﺮ
ﺟﮭﮑﮯ ﺁﮒ ﭘﺮ ﺑﮩﺮ ﺳﺠﺪﮦ ﺗﻮ ﮐﺎﻓﺮ
ﮐﻮﺍﮐﺐ ﻣﯿﮟ ﻣﺎﻧﮯ ﮐﺮﺷﻤﮧ ﺗﻮ ﮐﺎﻓﺮ
ﻣﮕﺮ ﻣﻮﻣﻨﻮﮞ ﭘﺮ ﮐﺸﺎﺩﮦ ﮨﯿﮟ ﺭﺍﮨﯿﮟ
ﭘﺮﺳﺘﺶ ﮐﺮﯾﮟ ﺷﻮﻕ ﺳﮯ ﺟﺲ ﮐﯽ ﭼﺎﮨﯿﮟ
ﻧﺒﯽ ﮐﻮ ﺟﻮ ﭼﺎﮨﯿﮟ ﺧﺪﺍ ﮐﺮ ﺩﮐﮭﺎﺋﯿﮟ
ﺍﻣﺎﻣﻮﮞ ﮐﺎ ﺭﺗﺒﮧ ﻧﺒﯽ ﺳﮯ ﺑﮍﮬﺎﺋﯿﮟ
ﻣﺰﺍﺭﻭﮞ ﭘﮧ ﺩﻥ ﺭﺍﺕ ﻣﺬﺭﯾﮟ ﭼﮍﮬﺎﺋﯿﮟ
ﺷﮩﯿﺪﻭﮞ ﺳﮯ ﺟﺎﺟﺎ ﮐﮯ ﻣﺎﻧﮕﯿﮟ ﺩﻋﺎﺋﯿﮟ
ﻧﮧ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﻣﯿﮟ ﮐﭽﮫ ﺧﻠﻞ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺁﺋﮯ
ﻧﮧ ﺍﺳﻼﻡ ﺑﮕﮍﮮ ﻧﮧ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺟﺎﺋﮯ
ﻭﮦ ﺩﯾﮟ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﭘﮭﯿﻠﯽ ﺟﮩﺎﮞ ﻣﯿﮟ
ﮨﻮﺍ ﺟﻠﻮﮦ ﮔﺮ ﺣﻖ ﺯﻣﯿﻦ ﻭ ﺯﻣﺎﮞ ﻣﯿﮟ
ﺭﮨﺎ ﺷﺮﮎ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﮧ ﻭﮨﻢ ﻭ ﮔﻤﺎﮞ ﻣﯿﮟ
ﻭﮦ ﺑﺪﻻ ﮔﯿﺎ ﺁﮐﮯ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﮞ ﻣﯿﮟ
ﮨﻤﯿﺸﮧ ﺳﮯ ﺍﺳﻼﻡ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﭘﮧ ﻧﺎﺯﺍﮞ
ﻭﮦ ﺩﻭﻟﺖ ﺑﮭﯽ ﮐﮭﻮ ﺑﯿﭩﮭﮯ ﺁﺧﺮ مسلماں