- شمولیت
- اپریل 14، 2011
- پیغامات
- 8,771
- ری ایکشن اسکور
- 8,496
- پوائنٹ
- 964
شکرا ۔میرے پاس تو یہ دھاگا بالکل درست کھل رہا ہے۔ یہ لنک چیک کیجئے:
http://www.kitabosunnat.com/forum/نماز-5/ارسال-الیدین-بعد-الرکوع-1520/
شکرا ۔میرے پاس تو یہ دھاگا بالکل درست کھل رہا ہے۔ یہ لنک چیک کیجئے:
http://www.kitabosunnat.com/forum/نماز-5/ارسال-الیدین-بعد-الرکوع-1520/
ارے واہ ، ماشاء اللہ ، چھوٹے سے موضوع پر ساڑھے تین سو صفحات کی کتاب ۔ اس کا اردو ترجمہ ہونا چاہیے ۔ یقینا اس موضوع پر سب سے مفصل کتاب قرار پائےگی ۔التحقیق الجلیل.....الخ.یہ بڑی ضخیم کتاب ھے تقریبا ساڑھے تین سؤ صفحات پر مشتمل ھے.
اور سندھی میں ھے.
ارے واہ ، ماشاء اللہ ، چھوٹے سے موضوع پر ساڑھے تین سو صفحات کی کتاب ۔ اس کا اردو ترجمہ ہونا چاہیے ۔ یقینا اس موضوع پر سب سے مفصل کتاب قرار پائےگی ۔
جزاک اللہ خیرا۔۔۔یہ کتب دستیاب ہو جائیں تو بہت ہی اچھی بات ہے۔مطلب تمام کتب اردو میں ھی آرھی ھیں.
میرےمحترم بھائی اس اصل کی آپکےپاس کیادلیل ہے اسطرح تونہیں ہوتا کہ جیسےدل ہے آپ اصل بنادیں میرےخیال سےآپ نے شائدسمجھاکہ داڑھی کوچھوڑا جائیگاتویہ اصل ہےاسی طرح ہاتھوں کوچھوڑنابھی اصل ہےتومیرےمحترم بھائی یہ آپکااپنافہم ہے جودرست نہیں داڑھی کو چھوڑنےپرتودلیل موجود ہےلیکن ارسال پرآپکےپاس کونسی دلیل ہے جس سے آپ اسکواصل بنارہے ہو جبکہ اصل تو وضع الیدین بنتاہےآگےآپ نےخودہی لکھاہے کہ "اصل یہ ہےکہ معاف کیاجاۓ" بالکل درست کہا آپ نےکیونکہ اس اصل پردلیل موجودہے اور جس اصل کی بات آپ کررہے ہو تو آپ بتادیں کہاں لکھاہے کہ ہاتھوں کوچھوڑا جائیگااوردوسری بات آپ وضع سےکیامراد لےرہے ہیںمیں جہاں تک سمجھاہوں وہ یہ کہ بعدالرکوع ہاتھ چھوڑنا اصل ہے اور ہاتھ باندھنا وضع ہے ۔
اور قاعدہ یہ ہے کہ اصل پر مزیددلیل کی ضرورت نہیں ہوتی بلکہ وضع پر ہوتی ہے ۔
جس طرح داڑھی چھوڑنا اصل ہے ۔ اور ایک مشت کے برابر رکھنا وضع ہے ۔
اب داڑھی کتنی رکھی جائے ؟ اصل یہ ہے کہ معاف کیا جائے ۔