• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

سنت طریقہ نماز (صلاۃ الوتر)

شمولیت
مارچ 18، 2016
پیغامات
234
ری ایکشن اسکور
51
پوائنٹ
52
قارئینِ کرام!
جناب @سید شاد صاحب نے اپنے ایک مراسلہ میں کتنے ڈھیر سارے دلائل کتنے ”احسن انداز “ میں ”تعصب“ سے پاک انداز میں دیئے ہیں۔ اللہ تعالیٰ اہلِ سنت احناف کو ایسے ”احسن انداز“ میں گفتگو سے اور ”عصبیت“ سے دور رکھے (کہو آمین)۔
آپ کتنے احسن انداز میں گفتگو کرتے ھیں اور تعصب سے کتنے پاک ھیں بہت جلد ثبوت پیش کر دیں گے.
بس آپ یہ بتا دیں کہ پچھلے صفحات سے اقتباسات کیسے لیتے ھیں
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
ھمارے خطاب میں کیا برائی ھے بتا دیں. ھم معافی تک مانگنے کے لۓ تیار ھیں. لیکن اگر ھم آپ کے خطاب کی قباحت بتائیں تو کیا آپ معافی مانگیں گے؟؟؟
آپ کو اپنے ”خطاب“ کی برائی اس وقت نظر آئے گی جب کو ئی آپ کی کسی محبوب شخصیت کے بارے انہی الفاظ کے ساتھ ”خطاب“ کرے۔ اگر آپ واقعتاً اسے برا محسوس نہیں کریں گے تو پھر آپ ”معذور“ ہیں۔
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
آپ اسکی فکر نہ کریں. بس آپ صحیح ترجمہ کر دیں.
اس کی فکر کیوں نہ کروں؟ آپ کو خود ترجمہ آتا نہ ہو، کسی کے ترجمہ کو عقیدت کی بنیاد پر صحیح تسلیم کرو، دوسرے کے ترجمہ کو تعصب کی بنا پر غلط تو ”حق“ کو کیسے پہچانو گے؟
 
شمولیت
مارچ 18، 2016
پیغامات
234
ری ایکشن اسکور
51
پوائنٹ
52
اس کی فکر کیوں نہ کروں؟ آپ کو خود ترجمہ آتا نہ ہو، کسی کے ترجمہ کو عقیدت کی بنیاد پر صحیح تسلیم کرو، دوسرے کے ترجمہ کو تعصب کی بنا پر غلط تو ”حق“ کو کیسے پہچانو گے؟
ھم آپ سے ایک بار پھر گذارش کرتے ھیں پلیز آپ صحیح ترجمہ کر دیں. اسکے بعد آپ یقینا جان جائیں گے کہ ھم عربی جانتے ھیں کہ نہیں. ھم پھر کہتے ھیں کہ اگر ھمارا ترجمہ غلط ھے تو آپ صحیح ترجمہ کر دیں. ادھر ادھر کی باتیں نہ کریں.
 
شمولیت
مارچ 18، 2016
پیغامات
234
ری ایکشن اسکور
51
پوائنٹ
52
آپ کو اپنے ”خطاب“ کی برائی اس وقت نظر آئے گی جب کو ئی آپ کی کسی محبوب شخصیت کے بارے انہی الفاظ کے ساتھ ”خطاب“ کرے۔ اگر آپ واقعتاً اسے برا محسوس نہیں کریں گے تو پھر آپ ”معذور“ ہیں۔
چلیں ھم شروع سے آغاز کرتے ھیں.
آپ نے کچھ روایات لکھی تھیں. جو کہ یہ ھیں:
سنن أبي داود: كِتَاب الصَّلَاةِ: بَاب فِي صَلَاةِ اللَّيْلِ:
عائشہ صدیقہ رضی اللہ تعالی عنہا فرماتی ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم وتر پڑھتے چار اور تین ، چھ اور تین ، آٹھ اور تین ، دس اور تین رکعات ۔سات رکعات سے کم اور تیرہ رکعات سے زیادہ نہ پڑھتے تھے۔
سنن الترمذي: كِتَاب الصَّلَاةِ: بَاب مَا جَاءَ فِي الْوِتْرِ بِثَلَاثٍ:
علی رضی اللہ تعالی عنہ نے فرمایا کہرسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم تین رکعت وتر میں مفصل کی نو(9) سورتیں پڑھتے ہر رکعت میں تین سورتیں پڑھتے-ان میں سے آخری "قل ھو اللہ احد" ہوتی۔
سنن النسائي: كِتَاب قِيَامِ اللَّيْلِ وَتَطَوُّعِ النَّهَارِ ذِكْرُ الِاخْتِلَافِ عَلَى أَبِي إِسْحَقَ فِي حَدِيثِ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ فِي الْوِتْرِ:
ابن عباس رضی اللہ تعالیٰ عنہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم تین رکعات وتر پڑھتے پہلی رکعت میں"سبح اسم ربک الاعلی" دوسری رکعت میں "قل یا ایہاالکافرون" اور تیسری میں "قل ھو اللہ احد" پڑھتے۔
مسند أحمد: مُسْنَدُ الْعَشَرَةِ الْمُبَشَّرِينَ بِالْجَنَّةِ: مُسْنَدِ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ:
علی رضی اللہ تعالی عنہ فرماتے ہیں کہرسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم (تین رکعت) وتر مفصل کی نو (9) سورتوں کے ساتھ پڑھتے- پہلی رکعت میں"الھاکم التکاثر"، "انا انزلناہ فی لیلۃ القدر" اور"اذا زلزلت الارض"۔ دوسری رکعت میں "والعصر"، "اذا جاء نصر اللہ والفتح" اور "انا اعطیناک الکوثر"۔ تیسری رکعت میں "قل یا ایھا الکافرون"، " تبت یدا ابی لھب" اور "قل ھو اللہ احد" پڑھتے تھے۔


اسکے جواب میں ھم نے فقط وضاحت طلب کی تھی کہ بھائ آپ کا ان روایات کو ذکر کرنے کا مقصد کیا ھے. آپ ھمارے الفاظ دیکھ لیں. اور اچھی طرح ملا لیں. ھم نے لکھا تھا:
ھمیں نہیں معلوم کہ آپ نے یہ روایات کیوں نقل کی ھیں. لہذا ھم اس پر ابھی سکوت کرتے ھیں.

اسکے جواب میں آپ مفتی بننے لگے اور ایک فتوی داغ دیا. اور لکھا:
جب آپ میں کسی حدیث کو براہِ راست سمجھنے کی صلاحیت ہی نہیں تو آپ کا بحث کرنا بے فائدہ ہے لہٰذا آپ کا سکوت و سکون کرنا ہی بہتر ہے اس سے کہ جو دوسرا پٹی پڑھا دے اسے رٹنا شروع ہوجائیں۔

اسکے جواب میں ھم نے لکھا تھا:
یہ دیکھیں. جہالت کا ایک اور نمونہ. اگر آپ ھم کو بتا ھی دیتے کہ آپ نے یہ دلائل کس مقصد سے ذکر کۓ یا کم از کم ان دلائل سے استنتاج ھی کر دیتے تو آپ چھوٹے نہیں ھو جاتے.
لیکن آپ متعصب ھیں. آپ صرف بدتمیزی کریں گے اور فتوے بازی کریں گے.
شرم کر لیں. اب بھی وقت ھے


ھم کہتے ھیں کہ ان الفاظ میں کیا برائی تھی؟؟؟؟ ھم نے آپ سے وضاحت طلب کی تو آپ نے فتوی داغ دیا کہ ھم میں احادیث کو براہ راست سمجھنے کی صلاحیت ھی نہیں. ھونا تو یہ چاہیۓ تھا کہ پہلے آپ ھمارے مطالبے کو پورا کرتے ھوۓ محل استشہاد اور وجہ استشہاد وغیرہ ذکر کرتے. اسکے بعد اگر ھم کچھ غلط کہتے تو ھمارا رد کرتے. لیکن آپ پہلے ھی ھمارے اوپر چڑھ دوڑے. اور یہ ایک مثال نہیں ھے. اس طرح کی اور مثالیں ھیں. ھم نے پوچھا کچھ جواب ملا کچھ. یہی نہیں آپ کے جواب میں استہزاء بھی ھوتی ھے. اسی لۓ ھم نے کہا کہ آپ نے جہالت کا ایک اور نمونہ پیش کیا. کیونکہ آپ نے ھمارے سوال کا تو جواب دیا ھی نہیں. الٹا ھمارے اوپر طنزیہ جملے کسنے لگے. اور یہ ایک طرح سے بد تمیزی بھی ھے اور تعصب کی علامت بھی. اسی لۓ ھم اپنے الفاظ کہنے میں حق بجانب ھیں. آپ کا یہ انداز تکلم کسی بھی اینگل سے شریفانہ نہیں. اور نہ ھی یہ آپ کا اسلوب احسن ھے اور نہ ھی تعصب سے پاک. لہذا آپ کا یہ دعوی کہ آپ تعصب سے پاک ھو کر احسن انداز میں گفتگو کرتے ھیں, باطل ھے.
 
شمولیت
مارچ 18، 2016
پیغامات
234
ری ایکشن اسکور
51
پوائنٹ
52
آپ کو اپنے ”خطاب“ کی برائی اس وقت نظر آئے گی جب کو ئی آپ کی کسی محبوب شخصیت کے بارے انہی الفاظ کے ساتھ ”خطاب“ کرے۔ اگر آپ واقعتاً اسے برا محسوس نہیں کریں گے تو پھر آپ ”معذور“ ہیں۔
اتامرون الناس بالبر وتنسون انفسكم
 

محمد نعیم یونس

خاص رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 27، 2013
پیغامات
26,585
ری ایکشن اسکور
6,762
پوائنٹ
1,207
بس آپ یہ بتا دیں کہ پچھلے صفحات سے اقتباسات کیسے لیتے ھیں
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
آپ جس صفحے پر بھی جا کر اقتباس لیں گے وہ نیچے ایڈیٹر میں آجاتا ہے۔۔ وہیں پر اُس اقتباس کا جواب لکھ کر پوسٹ کرنے پر وہ دھاگے کے آخر میں خود کار طریقہ پر آجاتا ہے۔
 
شمولیت
مارچ 18، 2016
پیغامات
234
ری ایکشن اسکور
51
پوائنٹ
52
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
آپ جس صفحے پر بھی جا کر اقتباس لیں گے وہ نیچے ایڈیٹر میں آجاتا ہے۔۔ وہیں پر اُس اقتباس کا جواب لکھ کر پوسٹ کرنے پر وہ دھاگے کے آخر میں خود کار طریقہ پر آجاتا ہے۔
وعلیکم السلام.
شکریہ بھائ جان. اللہ آپکو بہتر بدلہ عطا فرماۓ. آمین
 
شمولیت
مارچ 18، 2016
پیغامات
234
ری ایکشن اسکور
51
پوائنٹ
52
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
آپ جس صفحے پر بھی جا کر اقتباس لیں گے وہ نیچے ایڈیٹر میں آجاتا ہے۔۔ وہیں پر اُس اقتباس کا جواب لکھ کر پوسٹ کرنے پر وہ دھاگے کے آخر میں خود کار طریقہ پر آجاتا ہے۔
وعلیکم السلام.
شکریہ بھائ جان. اللہ آپکو بہتر بدلہ عطا فرماۓ. آمین
 
شمولیت
مارچ 18، 2016
پیغامات
234
ری ایکشن اسکور
51
پوائنٹ
52
لیجۓ آپ کے وہ مراسلے حاضر ھیں جو تعصب، جھوٹ اور بہتان تراشیوں پر مبنی ھیں:
احادیث کی دھجیاں تو جناب لوگوں نے اڑائی ہیں
ثابت کرو منا.
پہلے احادیث کی سات کتابیں ”صحاح“ کہلاتی تھیں جناب لوگوں کی سرتوڑ کوشش سے ”صحیحین“ تک محدود ہوئی
ثابت کرو منا. پھر اگر ھم کہیں گے تو آپ کو شکایت ھوگی. ھم کہتے ھیں کہ اپنی جہالت کی وجہ سے اتنا بڑا دعوی کیوں کر رھے ھیں؟؟؟ آخرت کا ھوش نہیں کچھ بھی؟؟؟
اور اب ان پر بھی خامہ فرسائی ہو رہی ہے۔
بہت اچھے. سب دکھ رھا ھے. ھم اب کیا کہیں. آپ خود اپنے کردار کی ترجمانی کر رھے ھیں.
اللہ تعالیٰ ذخیرہ احادیث کو ”غالین“ سے محفوظ رکھے۔ آمین
غالین؟؟؟؟ ھمیں نہیں معلوم تھا کہ آپ غالین ھیں.
سطحی مطالعہ کرنے والوں سے یا ”متعصبین“ سے ایسی باتیں اوجھل رہتی ہیں۔ فلا شک
اتنے بڑے بڑے محدثین اس حدیث سے آپ جیسا استدلال نہ کر سکے. اسکا مطلب وہ متعصب ھیں؟؟؟
جناب کچھ ھوش کر لیا کریں. سوچ سمجھ کر لکھا کریں.
اس حدیث میں ”تین“ کے علاوہ کی نفی ”اہلِ بصیرت“ کو بخوبی نظر آتی ہے۔
گویا کہ آپ کے علاوہ سب کے سب اہل بصیرت میں سے نہیں ھیں؟؟؟ سوچ لیجۓ گا کہ آپکے اس دعوی کی زد میں کون کون آرھا ھے.
یہ بیان کہیں ”داؤ پیچ“ ہی کا شاخصانہ تو نہیں؟
ھم نے تو وضاحت کی تھی آپ علم غیب کا دعوی کر بیٹھے ؟؟؟؟ ایسی بھی کیا جہالت؟؟؟ ذرا تعصب کو کم کر دیں.
ان لوگوں کو حدیث کے متن (جو اصل ہے) سے کوئی سروکار نہیں ہوتا
بہتان تراشی آپ کا محبوب مشغلہ معلوم ھوتا ھے. ھم یہ ھرگز نہیں کہیں گے کہ آپ ثابت کریں. کیونکہ یہ آپکے بس کا روگ نہیں.
بس کوشش یہ ہوتی ہے کہ جو حدیث ان کی حدیث نفس کے خلاف ہوتی ہے اسے کسی نہ کسی راوی پر طعن کر کے اسے رد کر دیں گے۔
اپنا عمل ھم پر فٹ کرتے ھوۓ شرم نہیں آتی؟؟؟؟ محدثین کرام نعوذ باللہ لعنت وملامت کرنے والے تھے؟؟؟ یہ بھی آپ کی جہالت ھی ھے.
جو حدیث ان کے مطلب کی ہوتی ہے اس کا متن بھلے قرآن اور صحیح احادیث کے خلاف ہی کیوں نہ ہو اسے روات سے صحیح ثابت کرنے کی سرتوڑ کوشش کریں گے
ثابت کرو منا. ویسے آپ قیامت تک نہیں ثابت کر سکیں گے.
جب آپ میں کسی حدیث کو براہِ راست سمجھنے کی صلاحیت ہی نہیں
ھم کتنے سمجھدار ھیں یہ ھم کو معلوم ھے. لیکن ھم ایسی سمجھداری سے اللہ کی پناہ مانگتے ھیں جو قرآن وحدیث کی دھجیاں اڑا دے. جو قرآن وحدیث کی من چاھی تاویلات کرے. جو جس حدیث کو چاھے منسوخ قرار دے دے.

شرم تم کو مگر آتی نہیں
 
Top