• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

سیرت حضرت عبداللہ بن زبیر رضی اللہ عنہ

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
کافی سے زیادہ فرق هے ہمارے اور تمہارے خیالات اور افکار میں ۔
جو ہم نے کہنا تها کہا ۔
مزید فقط اتنا ہی کہ
وما توفیقی الا باللہ العلی العظیم

ویسے ہم نے مسلمین و مسلمات کہا تها ۔ خوب نام پیش کیا ۔ کیا کہنے ۔ لگے رهو اور جمع کرتے رہو

بس میں یہی بتانا چاہ رہا تھا کہ یہ مسلمانوں کے لئے مغفرت الله پر سب چھوڑ دیا فیصلہ الله کرے گا یہ سب اس فاسق اور فاجر کو بچانے کے حیلہ بہانہ ہے اور کچھ نہیں ہے اگر واقعی مسلمانوں کا اتنا خیال ہوتا اور الله پر فیصلہ چھوڑنا ہوتا ان کے لئے مغفرت کا جذبہ ہوتا تو سب سے پہلے امام ابو حنیفہ کوچھوڑ دیتے .
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
760
پوائنٹ
290

بس میں یہی بتانا چاہ رہا تھا کہ یہ مسلمانوں کے لئے مغفرت الله پر سب چھوڑ دیا فیصلہ الله کرے گا یہ سب اس فاسق اور فاجر کو بچانے کے حیلہ بہانہ ہے اور کچھ نہیں ہے اگر واقعی مسلمانوں کا اتنا خیال ہوتا اور الله پر فیصلہ چھوڑنا ہوتا ان کے لئے مغفرت کا جذبہ ہوتا تو سب سے پہلے امام ابو حنیفہ کوچھوڑ دیتے .
تمہارا اس طرح کہنے سے لگتا هے کہ ہم اللہ کے فیصلے میں دخل دے پائینگے ۔ واللہ اس روز کا مالک اللہ وحدہ لا شریک لہ هے ۔ نا ہم نا تم ۔ عجیب عجیب امثال پیش کر چکے هو ۔ اس روز تو نفسا نفسی کا عالم هو گا سب کو اپنی فکر هو گی ۔
یہاں پہلے مرزا قادیانی اور اب امام جلیل القدر ، ابو حنیفہ ، اللہ کی رحمتں هوں ان پر ، کیوں ذکر کیئے اور ان کے پیچہے کیا مقاصد ہیں ذرا کهل جاو اب ۔
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,132
پوائنٹ
412
(١) فاسق و فاجر ہے
امام ابن تیمیہ نے لکھا ہے (مجموع الفتاویٰ )
اس پر اہل علم کا اجماع ہے .
اگر اجماع ہے تو آپ اس فورم پر کیا کر رہے ہیں؟؟؟
آپ نے اس فورم پر اس مسئلہ کے علاوہ کسی مسئلہ پر نہ لکھا اور نہ کسی سے کچھ کہا. آخر اس کو کیا نام دوں؟؟؟
(٢) غاصب ہے
امام ابن تیمیہ نے لکھا ہے(منہاج السنہ )
ہم تو نہیں مانتے.... ہم نے جہاں تک پڑھا ہے ایسا نہیں ہے
خلافت برباد کی یعنی ملوکیت تھی
امام ابن تیمیہ نے لکھا ہے( جامع المسائل )
ملوکیت تھی. لیکن برباد نہیں تھی.
تمام حوالے کی اسکین پیش کر سکتا ہوں اگر طلب کیا جائے.
ہم کو معلوم ہے آپ کیا پیش کریں گے
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,132
پوائنٹ
412
محترم یہ اپ مجھے کیوں بتا رہے ہیں میں نے تو کوئی لعن طعن نہیں کی ہے اور یہ بتا دوں جو یہ اپ سب لوگ بار بار یہ لکھ دیتے ہے کہ مردے کو برا نہ کہو یہ صرف ان کے لئے ہے جن کی کچھ ذاتی خامیاں یا برائیاں تھی یہ اس کے بارے میں ہے وگرنہ جس نے دین کو نقصان دیا ہو اس کی برائی بیان کرنی چاہیے تاکہ لوگوں کو آگاہی ہو اور دین کے نقصان سے بچ سکیں جیسا علم رجال ہے راویوں کی چھان پھٹک اور ان کے بارے میں حکم لگانا کہ فلاں کذاب ہے جھوٹا ہے ضیف ہے وغیرہ یہ برائی نہیں تو اور کیا ہے اس لئے امام بخاری نے جہاں یہ حدیث نقل کی ہے کہ مردوں کو برا نہ کہو اسی کے نیچے یہ باب بھی قائم کیا ہے کہ " مردوں کی برائی بیان کرنا درست ہے "
اور اس کی شرح میں ابن حجر فرماتے ہیں " أي وصلوا إلى ما عملوا من خير أو شر، واستدل به على منع سب الأموات مطلقا، وقد تقدم أن عمومه مخصوص، وأصح ما قيل في ذلك أن أموات الكفار والفساق يجوز ذكر مساويهم للتحذير منهم والتنفير عنهم. وقد أجمع العلماء على جواز جرح المجروحين من الرواة أحياء وأمواتا.
یعنی انہوں نے جو اچھائی برائی کی وہ ان کے سامنے آ جائے گی اب ان کی برائی کرنا بیکار ہےاس سے دلیل لی گئی ہے کہ مردوں کی مطلق برائی نہ بیان کی جائے اس کا عموم مخصوص ہے اور رائج بات یہی ہے کہ مرے ہوۓ کافروں اور فاسقوں کی برائی کرنا جائز ہے تاکہ ان کے جیسے برے کاموں سے نفرت ہو اور اس پر اجماع ہے کہ راویوں پر جرح کرنا جائز ہے چاہے زندہ ہو یا مردہ .
تو ابن حجر کی تصریح سے یہ بات واضح ہو گئی اگر ایسی برائیا ں جن سے دین کا نقصان ہو اور انسان غلط راستے پر پڑ جائے اس سے بچنے کے لئے ایسے فاسق کی برائی بیان کرنا درست ہے اور اس لئے اکابرین یزید کی برائیا ں بیان کی ہیں تو ان احادیث سے جو اپ ثابت کرنا چارہے ہے وہ جمہور کی رائے نہیں ہے یا درست اور رائج قول نہیں ہے
کیا خوب کہا. جناب میں نے بھی کچھ پڑھا ہے. بالکل جاہل نہیں ہوں میں.
آپ نے یزید رحمہ اللہ کو رواۃ سے خلط ملط کیا ہے.
میرے علم کے مطابق انھوں نے کوئی دین کے برباد کرنے والا کام نہیں کیا تھا.
پہلے دلائل کو سمجھ لیں. اسکے بعد لکھیں. خاص طور سے حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا والی روایت
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,132
پوائنٹ
412
محترم،
میں اپ کو تاریخ کی طرف نہیں احادیث کی ہی دعوت دے رہا ہوں اور اس فورم پر جتنے لوگوں سے میری بات ہے سب کو احادیث ہی کی طرف دعوت دی ہے اپ میری پوسٹ دیکھ سکتے ہیں
اب میں اپ کو کتب احادیث سے ہی یہ روایت پیش کرتا ہو اس کی سند بھی صحیح ہے اور اس میں مروان منبر رسول صلی الله علیہ وسلم پر کھڑے ہو کر جمعہ کے خطبوں میں
علی رضی الله عنہ پر لعن طعن کرتا تھا
17795 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں

آپ اب مروان کا معاملہ لیکر آرہے ہیں. میں نے تو پہلے ہی کہ دیا ہے کہ مجھے اس سلسلے میں زیادہ علم نہیں. تو پھر میں کیوں ایسی بحث میں الجھوں؟؟؟
ولا تقف ما لیس لک بہ علم
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,132
پوائنٹ
412

بس میں یہی بتانا چاہ رہا تھا کہ یہ مسلمانوں کے لئے مغفرت الله پر سب چھوڑ دیا فیصلہ الله کرے گا یہ سب اس فاسق اور فاجر کو بچانے کے حیلہ بہانہ ہے اور کچھ نہیں ہے اگر واقعی مسلمانوں کا اتنا خیال ہوتا اور الله پر فیصلہ چھوڑنا ہوتا ان کے لئے مغفرت کا جذبہ ہوتا تو سب سے پہلے امام ابو حنیفہ کوچھوڑ دیتے .
جو امام ابو حنیفہ رحمۃ اللہ علیہ کو برا بھلا کہتا ہے اس کو جا کر یہ سکھائیں. ہمیں نہیں.
میں تو سرے سے قائل ہی نہیں.

اور رہی بات احمد رضا خان کی تو یزید رحمہ اللہ اور احمد رضا کا کیا جوڑ؟؟؟
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
تمہارا اس طرح کہنے سے لگتا هے کہ ہم اللہ کے فیصلے میں دخل دے پائینگے ۔ واللہ اس روز کا مالک اللہ وحدہ لا شریک لہ هے ۔ نا ہم نا تم ۔ عجیب عجیب امثال پیش کر چکے هو ۔ اس روز تو نفسا نفسی کا عالم هو گا سب کو اپنی فکر هو گی ۔
یہاں پہلے مرزا قادیانی اور اب امام جلیل القدر ، ابو حنیفہ ، اللہ کی رحمتں هوں ان پر ، کیوں ذکر کیئے اور ان کے پیچہے کیا مقاصد ہیں ذرا کهل جاو اب ۔

مرزا قادیانی معلون کا کس نے نام لیا ہے میں نے تو احمد رضا کہا تھا اور امام ابو حنیفہ کو جلیل قدر امام فرما رہے ہے اسی فورم پر ان کو صحابہ کا گستاخ ثابت کرنے کی کوشش کی گئی ہے .
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
تمہارا اس طرح کہنے سے لگتا هے کہ ہم اللہ کے فیصلے میں دخل دے پائینگے ۔ واللہ اس روز کا مالک اللہ وحدہ لا شریک لہ هے ۔ نا ہم نا تم ۔ عجیب عجیب امثال پیش کر چکے هو ۔ اس روز تو نفسا نفسی کا عالم هو گا سب کو اپنی فکر هو گی ۔
یہاں پہلے مرزا قادیانی اور اب امام جلیل القدر ، ابو حنیفہ ، اللہ کی رحمتں هوں ان پر ، کیوں ذکر کیئے اور ان کے پیچہے کیا مقاصد ہیں ذرا کهل جاو اب ۔
دوسری بات کھل کر جواب یہی ہے کہ مسلمانوں کی مغفرت کا صرف بہانہ ہے اصل میں صرف بنو امیہ اور بنو مروان کے ان چھوکروں کا دفاع ہے جنہوں نے فرمان نبی صلی الله علیہ وسلم کے مطابق امت کی ہلاکت کی ہے . الله اپ لوگوں کو ان ناصبی افکار سے بچاۓ جس کی اپ شاید نا دانستہ ترجمانی کر رہے ہیں الله ہدایت دے
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
کیا خوب کہا. جناب میں نے بھی کچھ پڑھا ہے. بالکل جاہل نہیں ہوں میں.
آپ نے یزید رحمہ اللہ کو رواۃ سے خلط ملط کیا ہے.
میرے علم کے مطابق انھوں نے کوئی دین کے برباد کرنے والا کام نہیں کیا تھا.
پہلے دلائل کو سمجھ لیں. اسکے بعد لکھیں. خاص طور سے حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا والی روایت

محترم ،
میں نے تو غور سے پڑھا ہے مگر شاید اپ یزید کی محبت میں غور سے نہیں پڑھ پائے ہیں اس لئے غور سے پڑھا کریں راویوں کی بات سے پہلے ابن حجر نے یہ لکھا ہے "وأصح ما قيل في ذلك أن أموات الكفار والفساق يجوز ذكر مساويهم للتحذير منهم والتنفير عنهم"
یعنی فاسق کی برائی کا ذکر کیا جا سکتا ہے اور صحیح تر قول یہی ہے
اور یزید کے فاسق ہونے پر اجماع ہے
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top