حرب بن شداد
سینئر رکن
- شمولیت
- مئی 13، 2012
- پیغامات
- 2,149
- ری ایکشن اسکور
- 6,345
- پوائنٹ
- 437
عبدہ صاحب!
جو مثال آپ نے دی ہے۔۔۔ ملاحظہ ہو!۔۔۔
چھت سے گرنے والا ایک مریض ہے۔۔۔
اب دوسری بات جو آپ نے کہی۔۔
کیا ایک تجربہ کرنے کے بعد ہم دوبارہ چاہیں گے کہ مرگی کا یہ مریض دوبارہ چھت کا رُخ کرے؟؟؟۔۔۔
کراچی کا سانحہ حکومت کی آنکھیں کھول دینے کے لئے کافی تھا۔۔۔ لیکن کیا ہوا؟؟؟۔۔۔ مرض اپنی جگہ پر ہے۔۔۔
پہلے مریض کراچی میں گرا۔۔۔ اب وہ پنڈی میں گرا۔۔۔ تو میں یہ کہنا چاہوں گا کہ۔۔۔
پہلی بار ٹھوکر کھانے والے کو نظر انداز کردیا جاتا ہے۔۔۔ مگر دوبارہ ٹھوکر کھانے والے۔۔۔
کو اندھا تصور کیا جاتا ہے۔۔۔ کیونکہ تیسری بات بھی وہ ٹھوکر کھا سکتا ہے۔۔۔ اگر مرض کا علاج بروقت نہ کیا جائے۔۔۔
اب مرض کا علاج ہے۔۔۔ لازمی جزء اس کی تشخیص۔۔۔ اب جب تشخیص کی جاتی ہے تو کیا نتائج سامنے آتے ہیں؟؟؟۔۔۔
یہ کسی سے ڈھکی چھپی باتیں نہیں ہیں۔۔۔ یعنی آپ کی وہی بات ہمیشہ بنیاد سے ہی شروع کرنے سے فائدہ ہوتا ہے۔۔۔
اب دوسری بات جو آپ نے بیان کی۔۔۔
تو وہ گروہ کیوں اس انتہائی اقدام پر کی طرف راغب ہوتا ہے؟؟؟۔۔۔
سوال نہایت ہی سادہ اور آسان ہے۔۔۔ امید ہے جواب بھی سادہ اور آسان ہی ہوگا۔۔۔
آپ کی تجویز!
اس سلسلے میں قانون سازی کی جانی چاہئے۔۔۔
سوال یہ ہے کہ کیوں!؟؟؟۔۔۔
جیسا کہ آپ نے کہا۔۔۔
اپنی ذاتی مجلس میں جو چاہے کرے۔۔۔
اس سے تو آپ اصحاب رسول صلی اللہ علیہ وسلم کو پوری چھوٹ دے رہے ہیں کہ وہ اُن کی شان میں گستاخی کریں۔۔۔
یعنی آپ بلاواسطہ نہ سہی مگر بلواسطہ اُن کے اس عمل میں شامل ہونے کی جسارت نہیں کررہے؟؟؟۔۔۔ یہ جانتے ہوئے۔۔۔
اس عمل پر نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے واضع احکامات بھی موجود ہیں۔۔۔
میں آپ کی نیک نیتی پر شک نہیں کررہا لیکن جب دوسرے گروہ کو قانون سے انصاف نہ ملے۔۔۔
اور تیسرا گروہ کھلے عام ماتم، جلوس، یزید رحمہ اللہ کی شان میں نازیباں لفظوں کا استعمال کرے۔۔۔
کیا ایسے لوگوں کی زبانوں کو کھلے عام بند نہیں کروایا جائے گا؟؟؟۔۔۔
اگر یہ اتنے ہی اہلبیت سے مخلص ہیں تو پھر اُس پر تبرہ کیوں نہیں کرتے۔۔۔
جس نے حضرت علی رضی اللہ عنہ کو شہید کیا تھا؟؟؟۔۔۔
اگر حضرت معاویہ رضی اللہ عنہ اتنے بڑے ظالم تھے۔۔۔ جیسا کہ رافضی بتاتے ہیں تو۔۔۔
حضرت حسن رضی اللہ عنہ کا اُن کے حق میں خلافت سے دستبردار ہونا کیا معنی رکھتا ہے۔۔۔
اگر یزید رحمہ اللہ اتنے بڑے ظالم تھے۔۔۔ تو جب حضرت حسین رضی اللہ عنہ۔۔۔ کربلا میں کوفیوں میں گھر گئے۔۔۔
تو انہوں نے تین شرائط کیوں رکھیں جسمیں ایک یہ بھی تھی کے مجھے میرے بھائی یزید رحمہ اللہ کے پاس جانے دو۔۔۔
بات ساری یہ ہے کہ اگر ان کی ایک بھی بات کو تسلیم کیا جائے گا تو پھر ان کی ہر کہانی اور قصے کو تسلیم کرنا ہوگا۔۔۔
تو یہ پہلا گروپ وہی ہے۔۔۔ حالانکہ سورہ فتح میں موجود ہے۔۔۔
کہ جو لوگ محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ ہیں وہ آپس میں رحم دل ہیں اور۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آپکو بھی پتہ ہونا چاہئے۔۔۔۔
اب ہوسکتا ہے آپ کہیں کے وہ تو کافروں کی بات ہورہی ہے۔۔۔۔
یعنی آپ کے ذہن میں یہ بات اس لئے آئی کے آپ شیعوں کے لئے نرم گوشہ رکھتے ہیں۔۔۔
دوسری نقطہ!۔
اہلسنت والجماعت کے علماء نے اس واقعے پر سکوت اختیار کرنے پر اکتفاء کیا ہے۔۔۔
اب اگر یہ لوگ نفرت پھیلانے والے ہوتے تو کیا اس اجماع کو پیش کرتے۔۔۔
مولاناطارق جمیل کسی تعرف کے محتاج نہیں۔۔۔ کیا کبھی آپ نے ان کے موقف کو سننا ہے۔۔۔
یوٹیوب پرموجود ہے۔۔۔ وہ مکتبہ فکر سے تعلق رکھنے والے مولانا جھنگوی کا موقف آپ نے سننا ہے۔۔۔
نہیں سننا تو یوٹیوب پر موجود ہے۔۔۔ اب ان دونوں حضرات کے موقف میں زمین آسمان کا فرق ہے۔۔۔
بالکل اسی طرح جیسے حنفی ہوتے ہوئے بریلوی اور دیوبندیوں کے عقائد میں زمین آسمان کا فرق ہے۔۔۔
تعجب اس بات پر کے دونوں اپنی نسبت امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ سے جوڑتے ہیں۔۔۔
تجویز!۔
آپ کو کوئی حق نہیں پہنچتا کہ اس حساس موضوع پر آپ اپنی خواہشات کے نشتر چلائیں۔۔۔
بات تھوڑی تلخ ہے لیکن بہت برداشت کے بعد میں نے الفاظ استعمال کئے ہیں۔۔۔
شیعہ گروہ کو پاکستان میں پوری مذہبی آزادی دینے والے کیونکہ ایران میں بسنے والے۔۔۔
سنیوں کے حق میں اپنی آوازوں کو بلند نہیں کرتے کہ اُن کو بھی اُن کی مساجد قائم کرنے کا حق دیا جائے۔۔۔
عراق میں مہدی ملائشیاں نے کس بہمانہ انداز میں سنیوں کا قتل عام کیا وہ آپ کا مسئلہ نہیں ہے۔۔۔
نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا فرمان ہے مومن ایک جسم کی مانند ہے جسم کے ایک حصے کو تکلیف ہو تو پورا جسم اسکو محسوس کرتا ہے۔۔۔
شام میں سنیوں پر ہونے والے مظالم کی وڈیوز یوٹیوب پر موجود ہیں۔۔۔
بےحسی کا یہ عالم ہے کہ جدوجہد کرنے والوں کوہی باغی قرار دیا جارہا ہے۔۔۔ کیوں؟؟؟۔۔۔
پاکستان میں بسنے والے رافضی شیعہ فیصل رضا عابدی کے بیانات رکارڈ پر موجود ہیں۔۔۔ استفادے کے لئے۔۔۔ سن لیجئے تشفی ہوجائے گی۔۔۔
کعبہ پر حملہ ہوتا ہے۔۔۔ مسجد نبوی صلی اللہ علیہ وسلم پر حملہ ہوتا ہے۔۔۔ دکھائی دے رہا ہے۔۔۔
مگر ہمارے روشن خیال دوست چاہتے ہیں ہم اعتدال کی بات کریں عفودرگذر سے کام لیں۔۔۔ کیوں؟؟؟۔۔۔
عیسائی نے کلمہ کا دوسرا جزء تبدیل کیا وہ کافر قرار پایا۔۔۔
شیعہ نے دو جزء کا اضافہ کردیا کیا یہ کافر نہیں کہلائیں گے؟؟؟۔۔۔ جن کا رب علی رضی اللہ عنہ۔۔۔ جن کا رب حسین رضی اللہ عنہ ہوں۔۔۔
کفار مکہ کا کیا عقیدہ تھا؟؟؟۔۔۔ وہ نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم کو نبی نہیں مانتے تھے تو یہ نظریہ امامت اور ولایت کیا ہے؟؟؟۔۔۔
قادیانیوں کو آپ نے کافر قرار دلوا دیا ان کے لئے ناموس صحابہ بل پاس کروانا ان کے ساتھ ناانصافی ہے۔۔۔ اگر ہر قسم کے شیعہ سنی فساد کو روکنا ہے۔۔۔
تو سب کو ناموس صحابہ رضی اللہ عنہ کے بل کی منظوری کے لئے سڑکوں پر آنا ہوگا۔۔۔
وہ بل منظور ہوجائے ہمارے درمیان یہ فساد ختم۔۔۔ پھر حکومت جانے قانون نافذ کرنے والے ادارے۔۔۔
لیکن کیا ایسا ممکن ہوسکے گا؟؟؟۔۔۔ ذرا سوچئے۔۔۔
جو مثال آپ نے دی ہے۔۔۔ ملاحظہ ہو!۔۔۔
یہاں پر اسباب خاص ہیں۔۔۔مثلا اگر کوئی مرگی کی وجہ سے چھت سے گر کر زخمی ہو جاتا ہے تو اسوقت کی ضرورت کو دیکھتے ہوئے پہلے خون بند کرنا ہو گا پھر باقی چیزیں بھی دیکھنیں ہوں گی
چھت سے گرنے والا ایک مریض ہے۔۔۔
اب دوسری بات جو آپ نے کہی۔۔
لیکن!۔۔کہ اسوقت کی ضرورت کی دیکھنا اول ترجیح شمار ہوگا۔۔۔
کیا ایک تجربہ کرنے کے بعد ہم دوبارہ چاہیں گے کہ مرگی کا یہ مریض دوبارہ چھت کا رُخ کرے؟؟؟۔۔۔
کراچی کا سانحہ حکومت کی آنکھیں کھول دینے کے لئے کافی تھا۔۔۔ لیکن کیا ہوا؟؟؟۔۔۔ مرض اپنی جگہ پر ہے۔۔۔
پہلے مریض کراچی میں گرا۔۔۔ اب وہ پنڈی میں گرا۔۔۔ تو میں یہ کہنا چاہوں گا کہ۔۔۔
پہلی بار ٹھوکر کھانے والے کو نظر انداز کردیا جاتا ہے۔۔۔ مگر دوبارہ ٹھوکر کھانے والے۔۔۔
کو اندھا تصور کیا جاتا ہے۔۔۔ کیونکہ تیسری بات بھی وہ ٹھوکر کھا سکتا ہے۔۔۔ اگر مرض کا علاج بروقت نہ کیا جائے۔۔۔
اب مرض کا علاج ہے۔۔۔ لازمی جزء اس کی تشخیص۔۔۔ اب جب تشخیص کی جاتی ہے تو کیا نتائج سامنے آتے ہیں؟؟؟۔۔۔
یہ کسی سے ڈھکی چھپی باتیں نہیں ہیں۔۔۔ یعنی آپ کی وہی بات ہمیشہ بنیاد سے ہی شروع کرنے سے فائدہ ہوتا ہے۔۔۔
اب دوسری بات جو آپ نے بیان کی۔۔۔
اگر ہم پہلے گروہ کو چھوڑ کر دوسرے کی بات کریں۔۔۔اب یہاں دو گروہ ہیں ایک یہ کہتا ہے کہ حکومت اس کو کنٹرول کرے دوسرا کہتا ہے ہم خود اپنے ہاتھ میں معاملہ لے لیں- میرے خیال میں میں اور آپ تو حکومت والے موقف کے حامی ہیں پس دوسرے موقف والے سے بعد میں بات ہو جائے گی
تو وہ گروہ کیوں اس انتہائی اقدام پر کی طرف راغب ہوتا ہے؟؟؟۔۔۔
سوال نہایت ہی سادہ اور آسان ہے۔۔۔ امید ہے جواب بھی سادہ اور آسان ہی ہوگا۔۔۔
آپ کی تجویز!
پابندی کسی بھی مسئلے کا حل نہیں ہوتی۔۔۔1۔میری تجویز کے مطابق وقتی ضرورت اور قابل عمل دیکھتے ہوئے یہ پابندی لگائے کہ باہر نکل کر آپس میں نفرت پھیلانے والی باتیں کوئی جماعت نہ کرے اپنی ذاتی مجلس میں جو مرضی کرے- اس سے عمل کنٹرول ہو گا جس کے نتیجہ میں ردعمل کنٹرول ہو گا
اس سلسلے میں قانون سازی کی جانی چاہئے۔۔۔
سوال یہ ہے کہ کیوں!؟؟؟۔۔۔
جیسا کہ آپ نے کہا۔۔۔
اپنی ذاتی مجلس میں جو چاہے کرے۔۔۔
اس سے تو آپ اصحاب رسول صلی اللہ علیہ وسلم کو پوری چھوٹ دے رہے ہیں کہ وہ اُن کی شان میں گستاخی کریں۔۔۔
یعنی آپ بلاواسطہ نہ سہی مگر بلواسطہ اُن کے اس عمل میں شامل ہونے کی جسارت نہیں کررہے؟؟؟۔۔۔ یہ جانتے ہوئے۔۔۔
اس عمل پر نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے واضع احکامات بھی موجود ہیں۔۔۔
میں آپ کی نیک نیتی پر شک نہیں کررہا لیکن جب دوسرے گروہ کو قانون سے انصاف نہ ملے۔۔۔
اور تیسرا گروہ کھلے عام ماتم، جلوس، یزید رحمہ اللہ کی شان میں نازیباں لفظوں کا استعمال کرے۔۔۔
کیا ایسے لوگوں کی زبانوں کو کھلے عام بند نہیں کروایا جائے گا؟؟؟۔۔۔
اگر یہ اتنے ہی اہلبیت سے مخلص ہیں تو پھر اُس پر تبرہ کیوں نہیں کرتے۔۔۔
جس نے حضرت علی رضی اللہ عنہ کو شہید کیا تھا؟؟؟۔۔۔
اگر حضرت معاویہ رضی اللہ عنہ اتنے بڑے ظالم تھے۔۔۔ جیسا کہ رافضی بتاتے ہیں تو۔۔۔
حضرت حسن رضی اللہ عنہ کا اُن کے حق میں خلافت سے دستبردار ہونا کیا معنی رکھتا ہے۔۔۔
اگر یزید رحمہ اللہ اتنے بڑے ظالم تھے۔۔۔ تو جب حضرت حسین رضی اللہ عنہ۔۔۔ کربلا میں کوفیوں میں گھر گئے۔۔۔
تو انہوں نے تین شرائط کیوں رکھیں جسمیں ایک یہ بھی تھی کے مجھے میرے بھائی یزید رحمہ اللہ کے پاس جانے دو۔۔۔
بات ساری یہ ہے کہ اگر ان کی ایک بھی بات کو تسلیم کیا جائے گا تو پھر ان کی ہر کہانی اور قصے کو تسلیم کرنا ہوگا۔۔۔
تو یہ پہلا گروپ وہی ہے۔۔۔ حالانکہ سورہ فتح میں موجود ہے۔۔۔
کہ جو لوگ محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ ہیں وہ آپس میں رحم دل ہیں اور۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آپکو بھی پتہ ہونا چاہئے۔۔۔۔
اب ہوسکتا ہے آپ کہیں کے وہ تو کافروں کی بات ہورہی ہے۔۔۔۔
یعنی آپ کے ذہن میں یہ بات اس لئے آئی کے آپ شیعوں کے لئے نرم گوشہ رکھتے ہیں۔۔۔
دوسری نقطہ!۔
یہ بھی ایک الزام ہے۔۔۔آپکی تجویز کے مطابق بنیاد کو دیکھتے ہوئے آپس میں نفرت پھیلانے والی باتیں کوئی جماعت اپنی ذاتی مجلس میں نہ کرے- پس باہر نکل کر ایسا کرنا تو دلالت اولی یا قیاس جلی کے تحت ویسے ہی منع ہو گا جیسے والدین کو اف نہ کہنے سے مرنا بھی منع ہو جاتا ہے
اہلسنت والجماعت کے علماء نے اس واقعے پر سکوت اختیار کرنے پر اکتفاء کیا ہے۔۔۔
اب اگر یہ لوگ نفرت پھیلانے والے ہوتے تو کیا اس اجماع کو پیش کرتے۔۔۔
مولاناطارق جمیل کسی تعرف کے محتاج نہیں۔۔۔ کیا کبھی آپ نے ان کے موقف کو سننا ہے۔۔۔
یوٹیوب پرموجود ہے۔۔۔ وہ مکتبہ فکر سے تعلق رکھنے والے مولانا جھنگوی کا موقف آپ نے سننا ہے۔۔۔
نہیں سننا تو یوٹیوب پر موجود ہے۔۔۔ اب ان دونوں حضرات کے موقف میں زمین آسمان کا فرق ہے۔۔۔
بالکل اسی طرح جیسے حنفی ہوتے ہوئے بریلوی اور دیوبندیوں کے عقائد میں زمین آسمان کا فرق ہے۔۔۔
تعجب اس بات پر کے دونوں اپنی نسبت امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ سے جوڑتے ہیں۔۔۔
تجویز!۔
آپ کو کوئی حق نہیں پہنچتا کہ اس حساس موضوع پر آپ اپنی خواہشات کے نشتر چلائیں۔۔۔
بات تھوڑی تلخ ہے لیکن بہت برداشت کے بعد میں نے الفاظ استعمال کئے ہیں۔۔۔
شیعہ گروہ کو پاکستان میں پوری مذہبی آزادی دینے والے کیونکہ ایران میں بسنے والے۔۔۔
سنیوں کے حق میں اپنی آوازوں کو بلند نہیں کرتے کہ اُن کو بھی اُن کی مساجد قائم کرنے کا حق دیا جائے۔۔۔
عراق میں مہدی ملائشیاں نے کس بہمانہ انداز میں سنیوں کا قتل عام کیا وہ آپ کا مسئلہ نہیں ہے۔۔۔
نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا فرمان ہے مومن ایک جسم کی مانند ہے جسم کے ایک حصے کو تکلیف ہو تو پورا جسم اسکو محسوس کرتا ہے۔۔۔
شام میں سنیوں پر ہونے والے مظالم کی وڈیوز یوٹیوب پر موجود ہیں۔۔۔
بےحسی کا یہ عالم ہے کہ جدوجہد کرنے والوں کوہی باغی قرار دیا جارہا ہے۔۔۔ کیوں؟؟؟۔۔۔
پاکستان میں بسنے والے رافضی شیعہ فیصل رضا عابدی کے بیانات رکارڈ پر موجود ہیں۔۔۔ استفادے کے لئے۔۔۔ سن لیجئے تشفی ہوجائے گی۔۔۔
کعبہ پر حملہ ہوتا ہے۔۔۔ مسجد نبوی صلی اللہ علیہ وسلم پر حملہ ہوتا ہے۔۔۔ دکھائی دے رہا ہے۔۔۔
مگر ہمارے روشن خیال دوست چاہتے ہیں ہم اعتدال کی بات کریں عفودرگذر سے کام لیں۔۔۔ کیوں؟؟؟۔۔۔
عیسائی نے کلمہ کا دوسرا جزء تبدیل کیا وہ کافر قرار پایا۔۔۔
شیعہ نے دو جزء کا اضافہ کردیا کیا یہ کافر نہیں کہلائیں گے؟؟؟۔۔۔ جن کا رب علی رضی اللہ عنہ۔۔۔ جن کا رب حسین رضی اللہ عنہ ہوں۔۔۔
کفار مکہ کا کیا عقیدہ تھا؟؟؟۔۔۔ وہ نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم کو نبی نہیں مانتے تھے تو یہ نظریہ امامت اور ولایت کیا ہے؟؟؟۔۔۔
قادیانیوں کو آپ نے کافر قرار دلوا دیا ان کے لئے ناموس صحابہ بل پاس کروانا ان کے ساتھ ناانصافی ہے۔۔۔ اگر ہر قسم کے شیعہ سنی فساد کو روکنا ہے۔۔۔
تو سب کو ناموس صحابہ رضی اللہ عنہ کے بل کی منظوری کے لئے سڑکوں پر آنا ہوگا۔۔۔
وہ بل منظور ہوجائے ہمارے درمیان یہ فساد ختم۔۔۔ پھر حکومت جانے قانون نافذ کرنے والے ادارے۔۔۔
لیکن کیا ایسا ممکن ہوسکے گا؟؟؟۔۔۔ ذرا سوچئے۔۔۔