• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

شیعہ سنی فساد کی تشخیص اور علاج

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

متلاشی

رکن
شمولیت
جون 22، 2012
پیغامات
336
ری ایکشن اسکور
412
پوائنٹ
92
میرے بھائی میں ان ساری باتوں سے اوپر اتفاق کیا ہے البتہ اصلی کافر(متفق علیہ) اور غیر اصلی کافر میں حکم کا فرق ہوتا ہے دوسرا میرے اور آپکے نزدیک کافر شیعہ کے علاوہ اصلی ہندو کافر بھی موجود ہیں عیسائی بھی موجود ہیں جنکے خدا کا بیٹے بنانے پر اللہ کہتا ہے کہ تکاد السموت یطفطرن منہ وتنشق الارض وتخر الجبال ھدا ان دعوا للرحمن ولدا
یعنی انکا یہ کتنا بڑا دعوی ہے مگر انکے ساتھ -------
ویسے محترم بھائی میں مجھ میں اور آپ میں اتنا اختلاف نہیں جیسے اوپر آپکے نشان زدہ الفاظ میں کہا گیاہے کہ اس طرح ممکن نہیں پس میں کہتا ہوں کہ عقلی طور پر فساد کو روکنے کے لئے وہی پابندی ہی ضروری ہے
جزاک اللہ
خضر حیات
متلاشی
عبدہ بھائی سیدھی سی بات ہے پاکستان اسلامی جمہوریہ ہے تو اس میں اکثریت کی بات ہی مانی جائے گی، پھر آئین پاکستان میں قرآن و سنت کے موافق قانون سازی کا ذکر ہے جبکہ قرآن و سنت سے شیعہ ماتمی جلوس ثابت بھی نہیں ہیں۔ اس لیے اکثریت کو بنیاد بنا کر ہی شیعہ حضرات سے جان چھڑائی جاسکتی ہے۔ ساتھ ساتھ شیعہ حضرات کی تبرا بازی کو بھی عدالتوں میں چیلنج کرنا چاہیے اگر شیعہ حضرات ان باتوں سے برات کا اظہار کریں تو اُن کو مجبور کیا جائے کہ وہ ایسی حرکتوں کے مرتکب افراد کےخلاف قانون سازی میں معاونت فراہم کریں۔ اور سنی بھی صاف صاف ایک لائین لیں کہ اگر کوئی شخص اہل بیت کی شان میں کستاخی کرے گا تو اُس کی بھی وہ سزا ہوگی جو گستاخ صحابہ کی ہوگی۔ اسلام میں تو کسی انسان کی تضلیل برداشت نہیں ہے تو صحابہ کرام رضوان و اجماعین کے خلاف بھوکنے کی کیسے اجازت دی جاسکتی ہے۔
 

Dua

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 30، 2013
پیغامات
2,579
ری ایکشن اسکور
4,440
پوائنٹ
463
عبدہ بھائی اور سید مزمل بھائی و دیگران!
ساری ذمہ داری حکومت اور آئین سازی پر ڈالنے سے حالات نہیں بدلیں گے۔۔۔حکومت تو پہلے ہی کمزور ہے، اور بیرونی قوتوں کے زیر اثر !
اور ہمیں تو فرقہ بازی میں الجھا دیا گیا ہے ۔
اس لیے اگر پہلی صورت یعنی (بنیاد ) سے ہم شروعات نہیں کر سکتے تو دوسری صورت پر آئیں اور وہ ہے اتحاد !
اتحاد کو توڑنے کے لیے سب سے پہلے ہم میں مذہب اور دنیا کی علیحدگی کی سوچ پیدا کی گئی اور یہ سوچ ہم میں ویسٹ سے آئی۔۔۔اس کی مزید کسر فرقہ بازی نے پوری کر دی اور گروہ گروہ بن گئے۔
آج صورت حال یہ ہے کہ لوگ کسی موضوع پر اکھٹے نہیں ہوتے۔۔۔اس لیے
اگر بنیاد درست سمت میں نہیں جا رہی تو عوام کو ہوش مند کرنا ہو گا ،
اور اس کی پہلی سیڑھی اتحاد ہے۔
 
شمولیت
اکتوبر 31، 2013
پیغامات
85
ری ایکشن اسکور
54
پوائنٹ
28
اس کے لئے ایک تجویز یہ ہے کہ مدارس کے نظام تعلیم کو تبدیل کیا جائے اور آٹھ سالہ کورس میں سے کم ازکم چھ سال قرآن وسنت کی تعلیم دی جائے تو باقی سال آدھ مسالک اپنی کتابیں پڑھائیں اس طر ح جو شدت علما کے اندر ہے اس کو کم کرنے میں مدد ملے گی مگر یہاں زیادہ زور مسالک اپنے اختلافی مسائل پہ دیتے ہیں اور کم زور قرآن و سنت پہ دیتے ہیں۔علما متعدل ہوں گے تو عوام معتدل ہوں گے۔
اس طرح شائد بھٹکے ہوئے آہو کو سوئے حرم جانا نصیب ہو جائے۔
 
شمولیت
جولائی 26، 2013
پیغامات
10
ری ایکشن اسکور
5
پوائنٹ
9
آجکل محرم میں ہمارے ملک میں امن و امان کی بات کی جاتی ہے مگر اس بیماری کی تخشیص شاہد نہیں کی جاتی جس کی وجہ سے ایک تو صحیح علاج نہیں ہو رہا دوسرا علاج کی خرابی بھی ہمیں نظر نہیں ٓرہی کہ علاج ہی تبدیل کر لیں- یاد رکھیں امن و امان کی خرابی دو وجہ سے ہو رہی ہے
1۔طالبان و القاعدہ کی لڑائی کی وجہ سے
2۔شیعہ سنی لڑائی کی وجہ سے
اگرچہ دوسری لڑائی کو پہلی لڑائی سے بھی تقویت مل جاتی ہے
اس سلسلے میں میں اپنے خیالات اپنے علم کے مطابق یہاں لکھ رہا ہوں اس میں تمام بھائی تصحیح کریں یا تجاویز دیں- مگر یہاں میرا موضوع صرف دوسری لڑائی کی اصل وجہ ڈھونڈنا ہے تاکہ اس کا سد باب کرنے میں آسانی ہو پس گزارش ہے کہ کوئی بھائی پہلی بات پر بحث نہ کرے کیونکہ باقی جگہوں پر موجود ہے ورنہ بحث پھیل جائے گی اور ویسے بھی جب اسکی بنیاد ہی ختم ہو جائے گی تو یہ بیماری بھی ختم ہو جائے گی تو پھر طالبان کس کو تقویت دیں گے

یہاں یہ بات بھی بتا دوں کہ ایک سنی ہونے کے لحاظ سے میرا یہ موقف ہے کہ شرعی لحاظ سےکسی شیعہ حتی کہ اصلی کافر کو بھی مارنا جائز نہیں سوائے کچھ وجوہات اور صورتحال کےجو پاکستان میں موجود نہیں- پس یہاں پر جو بھی لڑائی ہوتی ہے اس میں شریعت کی نسبت جذبات کا زیادہ دخل ہوتا ہے پس میری یہ بھی گزارش ہے کہ اس لڑائی کے جائز ہونے کا اگر کوئی موقف رکھتا ہے اور اس پر بحث کرنا چاہتا ہے تو وہ علیحدہ تھریڈ بنا کر وہاں بلا لے مگر یہاں توجہ کو مرکوز رکھنے کے لئے میری انتہائی مودبانہ گزارش ہے کہ اس موضوع میں ایسا نہ کرے کیونکہ شیعہ یا دیوبندی ہماری شرعی دلیل شاہد نہ مانیں مگر عقلی دلیل اور پاکستان کے قانون کی روشنی میں بحث شاید مان لیں

اب میں اس سلسلے میں اپنے خیالات رکھتا ہوں میرے نزدیک کسی کے مذہبی جذبات کو چھیڑنے سے ایک ردعمل پیدا ہوتا ہے جو عمل کے بھی براہ راست متناسب ہوتا ہے اور ردعمل ظاہر کرنے والے کی قوت کے بھی براہ راست متناسب ہوتا ہے اسی مناسبت سے پاکستان میں ایک قانون بھی ہے اب ذرا غور کریں کہ یہ لڑائی محرم میں زیادہ کیوں ہوتی ہے تو اسکی بڑی وجہ یہ نظر آتی ہے کہ محرم میں جذبات کو مجروح کرنے والا عمل اور پھر ردعمل زیادہ ہوتا ہے اسلئے یہ بیماری بڑھ جاتی ہے پس ایک بات یہ سمجھ آتی ہے کہ یہی عمل ردعمل ہی اور دوسرے معنوں میں جذبات کو مجروح کرنا ہی اس بد امنی کی بڑی وجہ ہے

اب اس میں یہ دیکھنا ہے کہ اس میں عمل کس کا زیادہ ہے اور رد عمل کس کا- اس کے لئے ہمیں یہ دیکھنا ہے کہ لڑائی ہوتی کس پر ہے- تو میرے خیال میں اسکی بڑی وجہ کسی کی معتبر شخصیت کی توہین ہے- اب دیوبندی تو چونکہ ایل بیت اور صحابہ دونوں طرف کی شخصیتوں کا احترام کرتے ہیں تو ان کی بات پر اتنا اشتعال پیدا نہیں ہوتا مگر دوسرے گروہ والے چونکہ ایک طرف کی شخصیت کا احترام کرتے ہیں اور دوسرے گروہ صحابہ کی سر عام گستاخی کرتے ہیں (یہ کستاخی اگرچہ واجب القتل نہیں مگر اشتعال دلاتی ہے)- چنانچہ میں نے دیوبندیوں سے سنا ہے کہ جہاں دوسرے گروہ کی اکثریت ہے وہاں وہ کتے پر کسی کا نام لکھ کر بازار میں پھرواتے ہیں یا کسی کا پتلا جلاتے ہیں- جس سے جذبات مجروح ہوتے ہیں- اب یہ عمل جتنا زیادہ جذباتی ہو گا اتنا ہی ردعمل زیادہ ہو گا- دوسرا ردعمل والی پارٹی چونکہ مضبوط بھی ہے اور طالبان کی سپورٹ بھی رکھتی ہے تو ظاہر ہے ردعمل زیادہ ہو گا
یوسف ثانی
دعا اعوان
بھائی میں آپ کی بات سے سراسر متفق نہیں ہوں کہ دوسری طرف کو طالبان کا سپورٹ حاصل ہے، بلکہ جب طالبان خودکش حملے کرتے ہیں تو وہ شناختی کارڈ تھوڑی دیکھتے ہیں۔ یہ سب کی کھلے عام دھلائی کر دیتے ہیں،اب یہ ہی دیکھیے کہ انہوں نے کتنے مزاروں پر حملہ کیا، مزار پر تو سنی اور شعیہ دونوں ہی جاتے ہیں۔
 
شمولیت
جولائی 26، 2013
پیغامات
10
ری ایکشن اسکور
5
پوائنٹ
9
میرے محترم بھائی آپکے حکم کے مطابق تفصیل کے بغیر سادہ جواب دیتا ہوں کہ جیسے بسنت کے شیدائیوں کو بسنت پر پابندی پر راغب(بمعنی مجبور) کیا وہی یہاں کر سکتے ہیں



میرے محترم بھائی میں نے اوپر تجویز میں حکومت کا پابندی لگانے کا ذکر کیا ہے جو لازمی بات ہے قانون کے ذریعے لگائی گی پس میرے خیال میں آپ اور مجھ میں تو کوئی اختلاف نہیں بس میرے سمجھا نہ سکنے کی وجہ سے اختلاف نظر آ رہا ہے جس پر معذرت-




محترم بھائی واللہ آپکے جذبات انتہائی قابل تحسین ہیں مگر پھر وہی میری کم علمی کہ میں پہلے صحیح سمجھا نہ سکا مثال سے سمجھاتا ہوں ہمارے نزدیک صحابہ کی گستاخی سے بھی بڑی بات اللہ کی گستاخی(شرک) ہے مگر آج طالبان کے ہمنوا اسی شرک کے اڈوں کو تباہ کر رہے ہیں جس پر ہم انکو غیر شرعی کہتے ہیں پس اگر وہ آپ والی بات کے مطابق یہ کہیں کہ شرک کے اڈوں کو تباہ کرنے سے روکنے والے شرک کے بارے نرم گوشہ رکھتے ہیں تو ہم کیا جواب دیں گے-
اسی پر ہمارے امیر محترم حافظ سعید صاحب پر جب اجمل قصاب کے تناظر میں امریکہ کے کہنے پر الزامات لگائے کئے تو انھوں نے اقوام متحدہ یا امریکہ یا پاکستانی عدالت سے الزام کے رد کے لئے رجوع کیا مگر دوسروں نے الزام لگانا شروع کر دیا کہ یہ ان غیر شرعی عدالتوں کو مانت رہے ہیں حالانکہ وہ اپنی استطاعت کے مطابق الزام کی تردید کرنا چاہتے تھے پس میں کیتا ہوں کہ اگر آپ میں یہ استطاعت ہے کہ تمام سنیوں کو اس پر اکٹھا کر سکتے ہیں تو میں آپکے ساتھ ہوں مگر میرے نزدیک سنی اس پر اکٹھے نہیں ہوں گے کیونکہ وہ خود ان جلوسوں میں شریک ہوتے ہیں لیکن اگر لوگوں کو عقلی دلائل سے یہ باور کرایا جائے کہ امن کے لئے یہ ناگزیر ہے تو اکثر اسکو قبول کر لیں گے
ویسے عبدہ جی، رسول اللہ نے بھی کعبے کے سوا کہیں بھی دوسرے مزاہب کے نشانوں پر حملے نہیں کیے۔ یہ کہنا کہ طالبان کے حملے جائز ہیں، تھوڑی سی عجیب بات ہے۔ بلکہ کسی کا بلاوجہ کسی پر حملہ آور ہونا سراسر غلط بات ہے، چاہے وہ شعیہ یا سنی ہی کیوں نا ہوں۔ جب طالبان حملے کرتے ہیں، وہ بوڑھے اور بچوں میں فرق نہیں دیکھتے، تو کسی بھی شورش کو اسلامی کہنا خود غرض کام ہے۔
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,035
ری ایکشن اسکور
1,227
پوائنٹ
425
ویسے عبدہ جی، رسول اللہ نے بھی کعبے کے سوا کہیں بھی دوسرے مزاہب کے نشانوں پر حملے نہیں کیے۔ یہ کہنا کہ طالبان کے حملے جائز ہیں، تھوڑی سی عجیب بات ہے۔ بلکہ کسی کا بلاوجہ کسی پر حملہ آور ہونا سراسر غلط بات ہے، چاہے وہ شعیہ یا سنی ہی کیوں نا ہوں۔ جب طالبان حملے کرتے ہیں، وہ بوڑھے اور بچوں میں فرق نہیں دیکھتے، تو کسی بھی شورش کو اسلامی کہنا خود غرض کام ہے۔
محترم بھائی میری پہلی پوسٹ کے اقتباس کو ذرا نیچے پڑھ لیں جس میں آپکی اوپر والی بات کا جواب ہے
یہاں یہ بات بھی بتا دوں کہ ایک سنی ہونے کے لحاظ سے میرا یہ موقف ہے کہ شرعی لحاظ سےکسی شیعہ حتی کہ اصلی کافر کو بھی مارنا جائز نہیں سوائے کچھ وجوہات اور صورتحال کےجو پاکستان میں موجود نہیں- پس یہاں پر جو بھی لڑائی ہوتی ہے اس میں شریعت کی نسبت جذبات کا زیادہ دخل ہوتا ہے پس میری یہ بھی گزارش ہے کہ اس لڑائی کے جائز ہونے کا اگر کوئی موقف رکھتا ہے اور اس پر بحث کرنا چاہتا ہے تو وہ علیحدہ تھریڈ بنا کر وہاں بلا لے مگر یہاں توجہ کو مرکوز رکھنے کے لئے میری انتہائی مودبانہ گزارش ہے کہ اس موضوع میں ایسا نہ کرے کیونکہ شیعہ یا دیوبندی ہماری شرعی دلیل شاہد نہ مانیں مگر عقلی دلیل اور پاکستان کے قانون کی روشنی میں بحث شاید مان لیں
اب آپکی دوسری بات کی طرف آتے ہیں
بھائی میں آپ کی بات سے سراسر متفق نہیں ہوں کہ دوسری طرف کو طالبان کا سپورٹ حاصل ہے، بلکہ جب طالبان خودکش حملے کرتے ہیں تو وہ شناختی کارڈ تھوڑی دیکھتے ہیں۔ یہ سب کی کھلے عام دھلائی کر دیتے ہیں،اب یہ ہی دیکھیے کہ انہوں نے کتنے مزاروں پر حملہ کیا، مزار پر تو سنی اور شعیہ دونوں ہی جاتے ہیں۔
محترم بھائی آپ شاہد سمجھ نہیں سکے میں نے نہ طالبان کی حمایت میں بات کی ہے نہ مخالفت میں کیونکہ یہاں یہ موضوع نہیں- میں نے تو صرف لڑائی ختم کرنے کے لئے قابل عمل حل بتایا تھا-اس میں کبھی الزامی جواب سے بھائیوں کو سمجھاتا ہوں جیسے قران میں بھی یہ اسلوب استعمال ہوا ہے تو یاد رکھیں اس سے یہ نتیجہ نہیں نکلتا کہ قائل کا عقیدہ بھی یہ ہے
دوسرا کسی کی سپورٹ کرنے سے مراد بالکل ویسا بننا نہیں ہوتا بلکہ اس ایک کام میں سپورٹ کرنا بھی ہو سکتا ہے مثلا امریکہ اور اسکے اتحادی طالبان کی روس کے خلاف سپورٹ کرتے رہے ہیں مگر امریکہ مکمل طالبان نہیں بن گیا
جہاں تک میری سپورٹ کرنے کی بات تھی تو اسی فورم پر شاہد خالد خراسانی(طالبان) کا بیان بھی آ گیا ہے کہ ہم سب کچھ چھوڑ کر صرف اسی سانحہ کا بدلہ شیعوں سے لیں گے لیکن یہاں اس کا رد یا تائید موضوع نہیں جیسا کہ میں نے اوپر بار بار التجاء کی ہے کہ اتفاق سے حل تلاش کرنا ہے
آپ کے میری اصلاح کے لئے حریص ہونے پر آپکا شکر گزار ہوں اللہ جزا دے امین
 

متلاشی

رکن
شمولیت
جون 22، 2012
پیغامات
336
ری ایکشن اسکور
412
پوائنٹ
92
جہاں تک میری سپورٹ کرنے کی بات تھی تو اسی فورم پر شاہد خالد خراسانی(طالبان) کا بیان بھی آ گیا ہے کہ ہم سب کچھ چھوڑ کر صرف اسی سانحہ کا بدلہ شیعوں سے لیں گے
پہلے جتنے بھی حملے امام بارگاہوں پر ہوئے ہیں وہ بھی کیا راولپنڈی حملوں کا بدلہ تھے؟ یہ سب ان کا دجل ہے، اگر بدلہ لینا درست ہے تو پھر شیعہ نے تو بلکل درست کیا کیونکہ ٹی ٹی پی کے بغل بچے کوئٹہ کی مارکیٹوں میں شیعہ و سنیوں کا قتل عام کرتے رہے ہیں۔
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,035
ری ایکشن اسکور
1,227
پوائنٹ
425
پہلے جتنے بھی حملے امام بارگاہوں پر ہوئے ہیں وہ بھی کیا راولپنڈی حملوں کا بدلہ تھے؟ یہ سب ان کا دجل ہے، اگر بدلہ لینا درست ہے تو پھر شیعہ نے تو بلکل درست کیا کیونکہ ٹی ٹی پی کے بغل بچے کوئٹہ کی مارکیٹوں میں شیعہ و سنیوں کا قتل عام کرتے رہے ہیں۔
میرے محترم بھائی آپ کیوں میری گزارش پر توجہ نہیں دیتے کہ میں نے شروع میں لکھا ہے کہ یہ موضوع نہیں ورنہ میں ہو سکتا ہے آپکو قائل کر لوں مگر دوسروں کو قائل نہیں کر سکوں گا کیونکہ انھوں نے پھر یہ اعتراض کرنا ہے بدلہ لینا درست نہیں تو فوج کیوں وزیرستان میں لے رہی ہے وغیرہ وغیرہ- پس اس بحث کو یہاں نہ کریں کیوں کہ یہ فورم کے اصول کے خلاف ہے اور دعوت کی افادیت کے بھی خلاف ہے کیونکہ بحث کو جتنا پھیلائیں گے اتنا باطل کو تو گڈ مڈ کرنے میں آسانی ہو گی مگر آپکا اور ہمارا فائدہ کم ہو گا
اللہ آپکو جزا دے امین
 
شمولیت
اکتوبر 31، 2013
پیغامات
85
ری ایکشن اسکور
54
پوائنٹ
28
لاتوں کے بھوت باتوں سے مانتے آج حکومت اپنے ہاتھ میں ڈنڈا ذرا سخت پکڑ لے اور پاکستانی نام نہاد مذہبی لوگوں کو پابند کر دے کے انکو اپنے مدارس یا مساجد میں جگہ نہیں دینی تو دیکھیں یہ طالبان جاتے کہاں ہیں۔
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top