مکافات عمل ہے ،اس فورم کے اکثر اہل حدیث(سوائے چند کے) دوسروں کے بزرگوں کے خلاف ایسی ہی زبان استمال کرتے ہیں اور اب!اس گھر کو اگ لگ گئی گھر کے چراغ سے؟السلام علیکم ورحمتہ اللہ!
علمائے اہل حدیث سے اختلاف کا یہ طریقہ بہت برا ہے۔اگر مخالفین ایسی زبان استعمال کریں تو سمجھ میں آتا ہے۔ لیکن مسلک حق سے نسبت رکھنے والے اپنے ہی علماء کے خلاف ایسی بدتمیزانہ زبان استعمال کریں یہ سمجھ میں نہیں آتا۔
یہ رد مجھے کسی منکرین عذاب قبر کا لکھا ہوا لگ رہا ہے؟
مکافات عمل کا نتیجہ:اس گھر کو اگ لگ گئی گھر کے چراغ سے؟السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ!
فورم کی انتظامیہ کو چاہیے کہ وہ لولی صاحب کو علمائے اہل حدیث کے لئے اس گھٹیا انداز گفتگو کے استعمال پر روکے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ دیگر فرقوں کے لوگ اپنے بڑوں کا بے پناہ احترام کرتے ہیں اور کرنا بھی چاہیے لیکن جب خود کو اہل حدیث کہنے والے اپنے ہی علماء کی عزت کرنے کے بجائے انھیں اس طرح لتاڑتے نظر آتے ہیں تو دوسروں کو یہ کہنے کا موقع ملتا ہے کہ مسلک اہل حدیث قبول کرنے کے بعد انسان کو چھوٹے بڑے کی تمیز نہیں رہتی اور وہ بدتمیز ہوجاتا ہے اسی لئے اشرف علی تھانوی اور دیگر دیوبندیوں اور بریلویوں نے اپنی کتابوں میں لکھا ہے کہ غیرمقلدیت کا پہلا قدم بزرگوں کی گستاخی و توہین ہے۔ مخالفین کو ایسی باتوں کا جواز یقینا لولی صاحب جیسے لوگ ہی فراہم کرتے ہیں۔ جو اپنے بزرگوں کا احترام کرنا نہیں جانتا اس سے دوسروں کی عزت محفوظ رہنے کی توقع کیسے کی جاسکتی ہے۔
کیا اہل حدیث قرآن و حدیث کا نام لیکر اسی کے خلاف لکھتے ہیں؟میرے بھائی ذرا صبر سے کام لیں
کسی کی غلطی کی نشان دہی کرنا ہمار حق ہے
اور ایک بات کام کھول کر سن لیں میرے بھائی کوئی بھی ھو
دیوبندی
بریلوی
اہلحدیث
کوئی بھی ھو جس کی بات بھی قرآن اور صحیح احادیث سےٹکرا جا ے گی
رد کر دی جا ے گی
امام اہل سنت امام احمد بن حنبل کا یہ بیان قرآن وحدیث کے کس مفہوم کے خلاف ہے وہ نقل کر دیںامام احمد بن حنبل رح کا تجدید روح (روح کی واپسی) سے متعلق متنازع بیان نیچے دیا گیا ہے -جو بظاھر قرآن و حدیث کے مفہوم سے میل نہیں کھاتا - اگر کوئی بھائی اس پر تبصرہ کرنا چاہیں اور ہم سب کے علم میں اضافہ کرنا چاہیں تو خوشی ہو گی -
حوض کوثر ، شفاعت ، منکر نکیر، عذاب قبر ، ملک الموت کے ارواح کو قبض کرنے اور پھر ارواح کے قبروں میں جسموں کی طرف لوٹاے جانے پر ایمان لانا ضروری ہے - اور اس پر بھی ایمان لانا ضروری ہے کہ قبر میں ایمان و توحید کے بارے میں سوال ہوتا ہے - (کتاب الصلوة صحفہ ٤٥ طبقات حنابلہ فی ترجمہ مسدد بن مسرھد)
محترمہ : آپ نے لولی کے مولانا دامانوی صاحب کے ردکے متعلق لکھا کہ"آپ کی بات درست ہے بھائی ۔۔۔۔آپ باطل کو رد کریںآپ کی بات درست ہے بھائی ۔۔۔۔آپ باطل کو رد کریں مگر قرآن اور صحیح احادیث نے بھی اس طرح کے رویے کی اجازت نہیں دی۔
ہمارے نبی کریم ﷺ عمدہ اخلاق کی مثال ہیں۔ان کی ہی پیروی ہمیں کرنی ہے۔
آپ کا یہ رویہ ہر گز درست نہیں۔۔اس میں بہتری لائیں ، اس سلسلے میں دعوت و تبلیغ سے متعلقہ کتب کا مطالعہ کریں۔
اللہ ہدایت دے۔آمین
یہی حق اور ظرف کی پہچان ہے۔۔۔جزاک اللہ خیرا
دوسروں کے بزرگوں کے بارے جناب جیسے اہل حدیث کی ایسی ہی بد تمیزانہ زبان ہوتی ہے ۔اب برداشت کرو اپنے اس لولی بھائی کو اسی کو مکافات عمل کہتے ہیں؟السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ!
محترم لولی صاحب میں نے جو کہنا تھا کہہ چکا اور سمجھنے والوں نے سمجھ لیا لیکن آپ کو سمجھ نہیں آئی اور آپ نے غیر متعلق بحث چھیڑلی۔ میری بات سے آپ نے یہ کیسے اخذ کرلیا کہ میں اپنے علماء کی غلطیوں کو قبول کرنے کی دعوت دے رہا ہوں یا انکی تقلید کی ترغیب میرا مطمع نظر ہے؟
میں صرف یہ کہنا چاہتا تھا کہ اپنے متعلقات سے انسان کو فطری محبت ہوتی ہے جیسے اپنے والدین سے، اپنی اولاد سے، اپنی برادری سے، اپنے بزرگوں سے، اپنے دوست احباب سے وغیرہ اور اپنے مخالفین سے انسان کو فطری طور پر نفرت ہوتی ہے۔ اسی رویہ کی بناء پر انسان اپنوں کی عزت اور ان کا احترام کرتا ہے جبکہ مخالفین پر تنقید کرتا ہے اور اس فطری جذبہ سے مجبور ہوکر انکی عزت سے احتراز کرتا ہے۔
لیکن آپکا اپنے ہی علماء کو طعن و تشنیع کا نشانہ بنانا غیرفطری اور قابل مذمت رویہ ہے۔ اور یہی ایب نارمل رویہ دوسروں کو مسلک اہل حدیث پر انگلی اٹھانے کا موقع فراہم کرتا ہے۔یہ بھی کتنی عجیب بات ہے کہ آپکی ابوجابر عبداللہ دامانوی حفظہ اللہ کی تحریر پر تنقید آپکی لاعلمی اور مسئلہ سے ناواقفی کا نتیجہ ہے۔اور آپ اسے بزعم خویش قرآن و حدیث کی خدمت سمجھ رہے ہیں۔ سبحان اللہ۔اگر آپ یہ جاہلانہ تنقید اپنے ہی عالم کو سب وشتم کئے بغیر اچھے رویے سے کرتے تو ہمیں کوئی اعتراض نہیں تھا۔
قبر میں روح کو جسم میں لوٹایا جاتا ہے ،اس کی دلیل حضرت برا بن عازبؓ کی روایت ہے جس میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا ارشاد ہے کہ ثم تعاد روحہ فی جسدہ۔لہٰذا یہ بیان متنازع نہیں ہے اور قرآن و حدیث سے مطابقت رکھتا ہے۔امام احمد بن حنبل رح کا تجدید روح (روح کی واپسی) سے متعلق متنازع بیان نیچے دیا گیا ہے -جو بظاھر قرآن و حدیث کے مفہوم سے میل نہیں کھاتا - اگر کوئی بھائی اس پر تبصرہ کرنا چاہیں اور ہم سب کے علم میں اضافہ کرنا چاہیں تو خوشی ہو گی -
حوض کوثر ، شفاعت ، منکر نکیر، عذاب قبر ، ملک الموت کے ارواح کو قبض کرنے اور پھر ارواح کے قبروں میں جسموں کی طرف لوٹاے جانے پر ایمان لانا ضروری ہے - اور اس پر بھی ایمان لانا ضروری ہے کہ قبر میں ایمان و توحید کے بارے میں سوال ہوتا ہے - (کتاب الصلوة صحفہ ٤٥ طبقات حنابلہ فی ترجمہ مسدد بن مسرھد)
کیا اہل حدیث قرآن و حدیث کا نام لیکر اسی کے خلاف لکھتے ہیں؟