خنجراٹھے گا نہ تلوار ان سے یہ بازؤں میرے آزمائے ہوے ہیں
کم ازکم رمضان میں اتنا صریح جھوٹ بولتے ہوئے آپ کو شرم کرنی چاہیے۔ آپ کی کذب بیانی کے ثبوت میں اتنا ہی کافی ہے کہ علمائے اہلحدیث نے امین اوکاڑی سے بے تحاشا مناظرے کئے ہیں۔کچھ مناظرے یہاں دیکھے جاسکتے ہیں۔ MUNAZARA.ORG :: Dr.Zakir Naik :: Shaykh Talib ur Rahmaan ::Maulana Abdul Rehman Shaheen ::Maulana Shamshad Salafi ::Qazi A.Rsheeed Arshed ::Shaykh Zubair Ali Zai ::Shaykh Mubashir Ahmad Rabbani ::Hafiz M.Umar Siddque ::Maulana Yahya Arifi ::Maulana M /اکاوڑی صاحب جب تک زندہ رہئے آپ لوگ تو انکا سامنا نہ کر سکے ابھی انکی وفات کے بعد آپ کو مغالطے یاد آ گئے ہیں ،خیر وہ آپکا مسلئہ ہے، اور اپکا مشغلہ ایک دوسرے کو کافر،مشرک وغیرہ کہنا،
ہم اپنے علماء کا مکمل احترام کرتے ہیں لیکن آپکی دلی خواہش کے مطابق انکی اجتہادی خطاؤں کو اپنے گلے کا ہار نہیں بناسکتے۔ اللہ رب العالمین کی توہین پر مبنی صوفی مذہب آپ کو مبارک ہو۔ اہل حدیث کے لئے قرآن وحدیث ہی کافی ہے۔والحمد اللہمیں نےپر وفیسر ابوبکر غزنویٌ کی تقریر،حضرت مولنا ابراھیم میر سیالکوٹی رحمہ اللہ علیہ کی کی تفسیر واضح البیان فی تفسیر ام القران ، اور سوہدریٌ کی کراماتِ اہل حدیث سے حولے دیے ہیں آپ کے نزدیک سب مغلاظات ہیں،اور یہ سب لوگ کاذب ہیں؟ کہچھ تو ن نمک حلالی کا ثبوت دیتے کتنے احسان ہیں ان لوگوں کے تم پر افسوس؟
ہم نے یہ بات کب کہی کہ آپ کے حوالے غلط ہیں؟!میں یہ علان کرتا ہوں آپ نہیں خوارج اور تکفیری آپ کیساتھ مل کر میرا ایک حوالہ بھی غلط ثابت کر دے ربِ کعبہ کی قسم تصوف پر لکھنا چھوڑ دوں گا،لعنتہ اللہ علی الکاذبین،دھوکا دینے کی آپ ایک ناکام کوشش کر رہے ہیں،میں نہیں۔ اگر سچے ہو تو ثابت کرو؟
کسی بھی شخص کی کسی ایک آدھ بات یا کسی کتاب کو رد کردینے کا یہ مطلب نہیں ہوتا کہ وہ شخص بھی جس کی بات یا کتاب کو رد کیا جارہا ہے مردود ہے۔اس بات سے قطع نظر کے کرامات اہل حدیث نامی کتاب لکھنے والا کون ہے اہل حدیث صرف اس کتاب سے بے زاری کا اظہار کرتے ہیں جس کا منہ بولتا ثبوت یہ ہے کہ کوئی اہل حدیث مکتبہ اسے شائع نہیں کرتا اور نہ ہی کوئی اہل حدیث عالم اس کتاب کا حوالہ دیتا ہے اور اہل حدیثوں کی اکثریت اس کتاب سے ناواقف ہے۔اگر یہ واقعی اہل حدیث کی پسندیدہ یا متفقہ کتاب ہوتی تو صورتحال یہ نہ ہوتی۔ اسکا صاف مطلب یہ ہے کہ اہل حدیث علماء اور عوام بالااتفاق اس کتاب کو رد کرچکے ہیں۔اس کے بعد بالکل بھی اس بات کی ضرورت باقی نہیں رہتی کہ اس کتاب کے ایک ایک مسئلہ پر بات کی جائے اور اسے مردود ثابت کیا جائے۔بھائی آپ برملا مجھے مسلمان نہ مانے آپ کی ہاں یا نہ سے میری مسلمانی میں کوئی فرق نہیں پڑھے گا،محدث لائبریری نے لنک بریلوی اور دیوبندیوں کے خوف سے غائب کیا ہے،آپ اور آپکا ٹولہ مجھے کرامت اہل حدیث سے ایک بات بھی مردود ثابت کر دے؟ مان جاؤں گا ،اگر کتاب مردود ہے تو صاحب کتاب اور جن لوگوں کا کتاب میں تذکرہ ہے انکے متعلق کیا خیال ہے؟
ابوحنیفہ خود اپنے قول کے مطابق تابعی نہیں تھے۔ دوسرا جس طرح تم لوگ ان کی قرآن وحدیث کے مقابلے میں تقلید کرتے ہوئے وہ کھلا شرک ہے۔ حافظ زبیر علی زئی حفظہ اللہ کی بات نقل کرنا ان کی تقلید نہیں ہے۔ اگر زبیر علی زئی اس اصول کو ذکر نہ بھی کرتے پھر بھی یہی اہل حدیث کا اصول ہے جس پر تمام اہل حدیث متفق و متحد ہیں۔والحمداللہدوسرے اگر ایک تابعی کی تقلید کرے تو مشرک خود چودہ صدیو ں بعد خود ساختہ محقق کی باتوںکو اصول دین بنا رہے ہو؟ کیا انصاف آپکا،،،،،
یعنی خوارجی اور تکفیری گروپ کے اصول کہ قران و حدیث پڑھو اور تعبیر اپنی مرضی کی کرو،یہ اصول آپکو مبارک ہو ںہم اہلسنت اس سے بری ہیں۔
حافظ زبیر علی زئی کے حوالے پر تمام اہل حدیث متفق ہیں لیکن جس مسئلہ پر آپ نے ایک دو اکابرین اہل حدیث کے حوالے دیے ہیں وہ ان اکابرین کی زاتی رائے ہے جس کی قرآن و حدیث سے تائید نہیں ہوتی۔ اس لئے اہل حدیث کی جماعتی سطح پر ان اکابرین اہل حدیث کی رائے غیر مقبول اور قابل رد ہے۔ اہل حدیث کے اس لازوال اصول کو یاد کرلیں کہ ہم اپنے اکابرین کی غلطیوں کے پیچھے نہیں چلتے بلکہ ہر مسئلہ میں قرآن وحدیث سے سلف صالحین کے فہم کی روشنی میں راہنمائی لیتے ہیںیہ مضمون میرا نہیں ہے بلکہ تمام حوالے علماء اہلحدیث کے ہیں جس طرح آپ نے حافظ زبیر صاحب کے حوالہ دیا ہے ،اسی طرح میں نے بھی ان اکابرینٌ کے حوالے دیئے ہیں۔
آپ مجھ پر ناراض ہونے کے بجائے ایسی غلیظ باتوں کو اپنی فقہ سے نکال کیوں نہیں دیتے؟؟؟ اگر نہیں نکالتے تو مجھ پر ناراض ہونے کے بجائے ابوحنیفہ پر ناراض ہوں کیونکہ ایسی غلیظ باتوں پر مشتمل فقہ انہوں نے ہی مدون کی ہے۔میں فتنہ پھیلانے والوں میں سے نہیں ہوں،فتنہ تو آپ پھیلاتے ہیں کبھی حنفیوں کے اکابرین کو بھنگی وغیرہ کہتے ہو،اور ایسی غلیظ باتیں کرتے ہو کہ اللہ کی پناہ۔
ہم ایسی چیزوں کو تسلیم نہیں کرتے جو قرآن و حدیث سے ثابت نہ ہوں بلکہ ان کے خلاف ہوں۔ بلکہ ہم کائینات کے غلیظ ترین صوفی مذہب سے اللہ کی پناہ میں آتے ہیں جس میں صوفی کے نزدیک اللہ رب العزت کی کوئی عزت اور وقعت نہیں ہوتی۔تصوف آپ جیسے نام نہاد اہلحدیثوں کا محتاج نہیں
الحمداللہ اہل حدیث تصوف کی نجاست سے خود کو محفوظ رکھتے ہیں۔ اور اس گستاخانہ صوفی مذہب سے اعلانیہ براءت کا اظہار کرتے ہیں۔ عبدالرحمنٰ کیلانی رحمہ اللہ نے تصوف کے رد پر شریعت و طریقت لکھی اور علامہ احسان الہیٰ ظہیر رحمہ اللہ نے تصوف جیسی عظیم الشان کتاب لکھ کر صوفی مذہب کا زبردست رد کیا ہے۔ آج تک کسی اہل حدیث عالم نے ان کتابوں پر رد نہیں لکھا جس کا مطلب ہے کہ اہل حدیث تصوف کے قائل نہیں ہیں کجا یہ کہ اس کی طرف دعوت دیں۔ قریشی صاحب دو اہل حدیث علماء کی عبارات جو کہ انکی اجتہادی غلطی پر مبنی ہیں کو لے کر لاکھ ڈگڈگی بجائیں ان کا تماشہ کوئی نہیں دیکھے گا۔ اور اہل حدیثوں میں انتشار پھیلانے کا ان کا خواب کبھی شرمندہ تعبیر نہیں ہوگا۔ان شاء اللہ کیونکہ موجودہ اہل حدیث تصوف کی گندگی سے اچھی طرح واقف ہیں۔،الحمدللہ اہلحدیث تصوف کو مانتے نہیں بلکہ تصوف کے داعی ہیں جسکا ثبوت اوپر گذر چکا ہے رہ گئے آپ جیسے اہل حدیث تو آپ نہ مانے مہربانی ہوگئی،اسکو مان کر بھی اسکا وہ حشر کرو گئے جو اہلحدیث بنکر اہلحدیث کے اکابرین کا کیا ہے۔
بھائی ہمارے اصل اہل سنت کے حصول ہیں نام نہاد اہلحدیث نہیں،اور الحمدللہ اہلحدیث اہلسنت تصوف کو مانتے ہی نہیں بلکہ تصوف کے داعی ہیں۔
بہت افسوس کی بات ہے کہ ایک حوالہ تو میں نے مولنا داؤد غزنوی رحمہ للہ کا دیا تھا جو خطاب ہی جماعت اہل حدیث سے تھا اور دوسری تفسیر میر سیالکوٹی رحمہ للہ کی ہے جو مرکزی جمعیت اہل حدیث پاکستان نے شائع کی ہے اور ٨ جون ١٩٩٨کو شائع ہوئی ہےاگر قریشی صاحب انس بھائی کے سوال کا جواب دے دیں تو ساری گفتگو کا خلاصہ ہو جائے گا ۔افسوس قریشی صاحب آپ نے سنہری موقع کھو دیا۔اگر تصّوف حق ہے تو نبی کریمﷺ بھی صوفی ہوتے۔اگر قریشی صاحب اس سوال کا جواب دینے سے عاجز ہیں تو انکا مؤقف کھوٹا ہے۔اہلحدیث تو وحی پرست ہوتے ہیں،
اسکا جواب میں نے نیچے لکھا تھا مگر اس فورم کا حصول ہے کہ جوابات کو مٹادینا،میں اس با ت کا جواب بہت پہلے دے چکا ہوںملاحظہ فرمائیں
http://www.kitabosunnat.com/forum/صوفی-157/تصوف-کیا-ہے-3176/
شخصیتوں کو اہلحدیث کے خلاف پیش کرنا تو ناانصافی ہے۔جن اکابرین کا حوالا دیا گیا ہے، ہو سکتا ہے انہوں نے اس وقت لکھا ہو جب وہ اہلحدیث نہیں تھے، بعد میں انکا نظریہ قرآن وحدیث کے مطابق ہو گیا ہو انہوں نے اس باطل تصّوف سے توبہ کی ہو۔ یا پھر یہ سب باتیں ان کی طرف منسوب کی گئی ہوں۔اور پھر اب جب تک قریشی صاحب بادلائل ان علماء سے مذکور باتوں کو ثابت نہیں کردیتے تب تک قریشی صاحب کا ہم ان علماء پر بہتان سمجھیں گے۔اور مزے کی بات جہاں تک میں نے تلاش کیا تصّوف لفظ بھی ان تحریروں میں موجود نہیں۔ اگر بالفرض صحیح بھی ہو تو ان اکابرین کی تحریریں قرآن وحدیث کے خلاف حجت تو نہیں بن سکتیں۔
بہت اچھی بات کی آپ نے،شاھد نذیر صاحب کا بلاگ تو اس پر گواہ ہے اب دیکھتے کے احناف جواب میں کیا تبرہ بازی کریں گے،ایسے لوگوں سے اللہ کی پناہ،بلواسطہ طور پر تو اکابرین اہل حدیث کو بھی خبیث،گستاخ وغیرہ کہہ چکا ہے،ایسے لوگ اہل حدیث بن کر مسلک کو نقصان پہنچا رہے ہیں،اسلیے میں نے اکابرینٌ کے چھپے ہوئے گوشوں کو بے نقاب کرنا شروع کیا ہے،لیکن افسوس کے اس کافر ساز کمپنی نے اکابرین کو ہی ملعون معطون کرنا شروع کر دیا۔کیا اخلاق کےدائرہ میں رہ کر کسی کو بات کرنانہیں آتا ؟ آپ لوگوں کی محدث فورم پر یہ حالت ہے تو اپنی اپنی ویب سائٹس وفورمز پر کیاکرتے ہونگے ؟ حد ہوگئی ہے ہم لوگ کہاں تک ایک ایک کو بچوں کی طرح سمجھاتے رہیں گے کہ محدث فورم پر بات کرنے کے کیا اصول وقواعد ہیں ؟ کیاہم نے یہ پلیٹ فارم آپ لوگوں کو گالم گلوچ اور بغض وتعصب بانٹنے کےلیے مہیاکیاہے ؟
گزارش ہے کہ طعن وتشنیع اور گالم گلوچ کےلیے محدث فورم کے صفحات کالےنہ کیےجائیں اگر زیادہ شوق ہو تو اس کےلیے اور بہت سے ذرائع ہیں۔ پلیز ہمیں معاف فرمادیں۔ شکریہ
بہت افسوس کی بات ہے کہ ایک حوالہ تو میں نے مولنا داؤد غزنوی رحمہ للہ کا دیا تھا جو خطاب ہی جماعت اہل حدیث سے تھا اور دوسری تفسیر میر سیالکوٹی رحمہ للہ کی ہے جو مرکزی جمعیت اہل حدیث پاکستان نے شائع کی ہے اور ٨ جون ١٩٩٨کو شائع ہوئی ہے
میرے بھائی آپکا مطالعہ اور تحقیق نہ ہونے کے برابر ہے،اور نہ ہی آپ تصوف کے متعلق کہچھ جانتے ہیں۔آپ فلحال خاموش رہ کر تحقیق اور مطالعہ کریں ۔میرے حوالےقیامت کی صبح تک کوئی بھی]نام نہاد اہلحدیث کافر ساز کمپنی کا رکن غلط ثابت نہیں کر سکتا۔ آپ کم از کم ہمارے اکابرینٌ کی تاریخ تو پڑھ لیں۔
شاہد نذیر صاحب نے جس طرح حنفی فقہ کو غلیظ کہا اور حنفی فقہ پر طعن و تشنیع کی اس سے ان کی اور ان کے اکابر جن کے وہ تربیت یافتہ ہیں کی ذہنی سوچ کی عکاسی ہوتی ہے ۔واقعی ان کے اکابریں نے ان کی اعلی اخلاقی تربیت کی ہے ۔ابوحنیفہ پر ناراض ہوں کیونکہ ایسی غلیظ باتوں پر مشتمل فقہ انہوں نے ہی مدون کی ہے۔
۔
کیا غلط کہا؟!شاہد نذیر صاحب نے جس طرح حنفی فقہ کو غلیظ کہا
جزاکم اللہ قریشی بھائیشاہد نذیرنی فرمایام۔
اکاوڑی صاحب جب تک زندہ رہئے آپ لوگ تو انکا سامنا نہ کر سکے ابھی انکی وفات کے بعد آپ کو مغالطے یاد آ گئے ہیں ،خیر وہ آپکا مسلئہ ہے، اور اپکا مشغلہ ایک دوسرے کو کافر،مشرک وغیرہ کہنا،
میں نےپر وفیسر ابوبکر غزنویٌ کی تقریر،حضرت مولنا ابراھیم میر سیالکوٹی رحمہ اللہ علیہ کی کی تفسیر واضح البیان فی تفسیر ام القران ، اور سوہدریٌ کی کراماتِ اہل حدیث سے حولے دیے ہیں آپ کے نزدیک سب مغلاظات ہیں،اور یہ سب لوگ کاذب ہیں؟ کہچھ تو ن نمک حلالی کا ثبوت دیتے کتنے احسان ہیں ان لوگوں کے تم پر افسوس؟
میں یہ علان کرتا ہوں آپ نہیں خوارج اور تکفیری آپ کیساتھ مل کر میرا ایک حوالہ بھی غلط ثابت کر دے ربِ کعبہ کی قسم تصوف پر لکھنا چھوڑ دوں گا،لعنتہ اللہ علی الکاذبین،دھوکا دینے کی آپ ایک ناکام کوشش کر رہے ہیں،میں نہیں۔ اگر سچے ہو تو ثابت کرو؟
خنجراٹھے گا نہ تلوار ان سے یہ بازؤں میرے آزمائے ہوے ہیں