میں کوئی عالم تو نہیں لیکن آپ کی اس بات کا جواب آپ ہی کی کتاب سے دینا پسند کرونگا، اگر آپ اس پر روشنی ڈال دیں تو مہربانی ہوگی، اس کتاب کو میں نے ایک ہفتہ پہلے کہیں سے ڈاونلوڈ کیا تھا، اور اس واقعہ کو پڑھ کر مجھے لگا کے شاید صحابہ کرام سے بھی غلطی ہوتی ہوگی، واللہ الم،
سہج صاحب اگر آپ اس فیصلے کی تھوڑی تشریح کر دیں تو مہربانی ہوگی، کیا حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے فیصلہ لینے میں غلطی کی یا حضرت علی رضی اللہ عنہ نے؟؟
یہ آپ ہی کے مسلک کی کتاب ہے،
اگر آپ ہمیں غلطی پر مان رہیں ہے تو اپنے اکابرین کو کیا کہینگے.
کیا آپکی کتابیں بھی صحابیوں کا دفاع کر رہی ہے؟؟
السلام علیکم بھاءی عامر
الحمدللہ ہم اہل سنت والجماعت حنفی تمام صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کا احترام کرتے ہیں ۔۔۔۔۔
یہی وجہ ہے کہ ٓپ نے جو اسکین صفحات پیش کءے ہیں یہ دکھانے کے لءے کہ اہل سنت نے صحابہ کے بارے میں کچھ غلط لکھا ہے ۔ لیکن بھاءی جان یہ عبارت تو آپ نے پیش کردی لیکن اپنے ان اکابرین کے بارے میں کچھ نہیں فرمایا جنہوں نے صحابہ کو غلطیاں کرنے والا بنا کر دکھایا؟ اچھا چلیں ٓپ کو مجبور نہیں کرتا کہ ٓپ اپنے اکابرین کے بارے میں کچھ کہیں ۔
میں ٓپ کو ٓپ کے اسکین کردہ صفحات کے بدلے میں اپنی طرف سے ،آپ کے اکابرین اہلحدیث میں سے ایک صاحب "امام الہند جونا گڑھی صاحب" کی کتاب شمع محمدی سے ایک صفحہ دکھاتا ہوں اور دیکھءے کہ وہ کس انداز میں صحابی رسول کا ذکر فرماتے ہیں اور جو صفحہ ٓپ نے پیش کیا اسے لکھنے والے نے کیسا انداز اپنایا ہے۔
درخواست ٓپ سے یہ ہے کہ کم از کم اس مراسلے میں جو بات ٓپ کی سمجھ میں آے اسے ایمان داری سے بیان کردینا۔
"مومنوں کی ذہانت کے قصے"
اس صفحہ میں ہیڈنگ کے الفاظ ہی دیکھ کیں تو معلوم ہوجاتا ہے کہ صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کے بارے میں کچھ بات انتہاءی محبت بھرے انداز میں بتاءی جارہی ہے
یہاں لفط " اصلاح فرمانا " استعمال ہوا ہے ۔ معاذ اللہ غلطی دکھانا یا موٹے موٹے مسلے میں غلطی دکھانا نہیں۔
کیا اس طرح کے انداز بیان میں بھی ٓپ کو کہیں کوءی گستاخی کا پہلو نظر ٓتا ہے ؟؟؟؟
اگر ٓتا ہے تو نشاندہی کردیجءے بھای عامر تاکہ میں بھی سمجھ سکوں۔
اب میں ٓپ کو کتاب "شمع محمدی " جناب جونا گڑھی صاحب ۔ سے ایک صفحہ پیش کرتا ہو دیکھیں کہ انہوں نے صحابی رسول صلی اللہ علیہ وسلم ، حضرت عمر فاروق رضی اللہ عنہ کے بارے میں کیا فرمایا ہے
سیدنا فاروق (رضی اللہ عنہ) کی سمجھ کا معتبر نہ ہونا
دیکھیں عامر صاحب کیسا متعصبانہ انداز اپنایا گیا ہے ؟ اس انداز میں اور
"اصلاح فرمانا " میں کچھ فرق محسوس ہوا ؟
مزید یہ کہ "صحابہ کی درایت
(بسا اوقات) معتبر نہیں ہوتی " اس عبارت میں موجود (بسا اوقات) کو بعد میں اضافہ کیا گیا ہے کیونکہ اسی کتاب کا یہی صفحہ مجھے کہیں اور سے میں دیکھنے کو ملا ہے جس میں (بسا اوقات ) کے بغیر ایسا لکھا ہوا ہے
"صحابہ کی درایت معتبر نہیں ہوتی"۔
یہ دیکھیں
اب آپ کی جانب سے ہوءے اک سوال کا جواب
کیا حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے فیصلہ لینے میں غلطی کی یا حضرت علی رضی اللہ عنہ نے؟؟
نہیں بھاءی جان کسی صحابی نے غلطی نہیں کی ہاں ایک صحابی نے دوسرے صحابی کی اصلاح فرمادی ۔ اور بس ۔
دیکھا میرے بھاءی فرق انداز بیان کا ؟
اب باقی سمجھ ٓپ خود پیدہ کیجءے ، کیونکہ ٓپ میرے مقلد تو ہیں نہیں کہ میں ٓپ کو جو سمجھاوں وہ سب ٓپ من و عن تسلیم کرلیں ۔ اپنے دل پر ہاتھ رکھ کر بیان کیجءے گا کہ توہین ٓمیز انداز تحریر کس کا تھا ؟ اس مصنف کا جس کا اسکین ٓپ نے پیش کیا ؟ یا اسکا جسکا اسکین میں نے پیش کیا ؟
اللہ تعالٰی آپ کو اور مجھے درست عمل کرنے والا بنادے۔آمین
والسلام