• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

قاتل حسين يزيد نہيں بلکہ کوفي شيعہ ہيں , يزيد بريء ہے

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

کفایت اللہ

عام رکن
شمولیت
مارچ 14، 2011
پیغامات
5,001
ری ایکشن اسکور
9,806
پوائنٹ
773

آپ نے اپنی سابقہ پوسٹ میں پھول بکھیرے تھے کہ:
اگریزیدرحمہ اللہ کے مخالفین باغی نہیں ہیں۔
تو علی رضی اللہ عنہ کے مخالفین بھی قطعا باغی نہیں ہیں۔

اگراہل شام کے خلاف کاروائی کرنے میں علی رضی اللہ عنہ حق پرتھے ۔
تو اہل مدینہ ومکہ کے خلاف کاررائی کرنے میں یزید رحمہ اللہ بھی حق پرتھے
اس بات کو جواب آپ کو دیا ہے کہ آپ یزید جیسے فاسق و فاجر جس پر امت کا اجماع ہے کا موازنہ خلیفہ راشد سے کر رہے ہو


آپ کے جواب پرافسوس ہے جناب !
یزیدرحمہ اللہ پرآپ نے جوتہمت لگائی ہے اس سے قطع نظر سوال یہ ہے کہ کیا علی رضی اللہ عنہ کی سنت کی پیروی کرنا اوران کے نقش قدم پرچلنا ناجائز ہے؟؟؟؟؟؟
اگرجائز ہے اوریہی درست بھی ہے کیونکہ حدیث میں خلفائے راشدین کی سنت کی پیروی کاحکم ہے تو ایسی صورت میں یزید رحمہ اللہ نے سنت علی رضی اللہ عنہ کی پیروی ہی تو کی ہے ! اس میں اتنا زیادہ بوکھلانے کی کیابات ہے۔

تعجب ہے آپ اسے موازنہ کا نام دے رہے ہیں ، گویا کہ آپ کو تسلیم ہے کی علی رضی اللہ عنہ اپنے اقدامات میں غلطی کے مرتکب ہوئے اوریہی غلطی کوئی اوردہرائے تو اس کا موازنہ علی رضی اللہ عنہ کے ساتھ نہیں ہوسکتا۔

اوراگرآپ علی رضی اللہ عنہ کے اقدامات کو غلط نہیں سمجھتے توبتلائے ایک صحیح کام جسے علی رضی اللہ عنہ انجام دیں ، کیا دوسرے لوگ بھی وہی صحیح کام نہیں کرسکتے ! پھر اگرصحیح نہیں تو کیا غلط کاموں میں علی رضی اللہ عنہ کے نقش قدم کی پیروی کی جائے ۔

یہ عجیب منطق ہے۔
 

کفایت اللہ

عام رکن
شمولیت
مارچ 14، 2011
پیغامات
5,001
ری ایکشن اسکور
9,806
پوائنٹ
773
علی رضی اللہ عنہ کی خلافت جسے امت کی ایک عظیم تعداد نے قبول نہیں کیا اس متنازع خلافت سے لوگ اختلاف کریں تو وہ باغی ہیں اوران سے لڑنے میں علی رضی اللہ عنہ حق بجانب ہیں۔
وہ کثیر تعداد کن لوگوں کی تھی کیا ان میں صحابہ کرام بھی تھے مستند حوالہ سے ثابت کریں۔
[/B][/HL]
آپ ذرا مستندحوالے سے یہ ثابت کردیں کہ علی رحمہ اللہ کی خلافت کو کتنے صحابہ نے قبول کیا ؟؟؟
آپ کوخود اندازہ ہوجائے گا کہ ان کے مخالفین کتنے صحابہ رضی اللہ عنہم تھے۔
 

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,351
پوائنٹ
800
آپ یزید جیسے فاسق و فاجر جس پر امت کا اجماع ہے کا موازنہ خلیفہ راشد سے کر رہے ہو۔
ویسے اس ساری بحث کا ایک فائدہ ضرور ہوا کہ آپ نے یزید کے متعلّق اپنا موقف لعنت

http://www.kitabosunnat.com/forum/بادشاہت-572/کیا-یزید-پر-لعنت-کرنا-جائز-ہے۔-6920/

سے پھیر تک فسق وفجور تک محدود کر دیا ہے۔

یا پھر یہاں آپ نے تقیہ سے کام لیا ہے۔

کاتب وحی تو بہت سارے لوگ تھے تو کیا ان کو سب کھلی چھٹی تھی وہ جو چاہے کرتے؟؟ ویسے بھی ایک شخص فتح مکہ کے بعد مسلمان ہوا اور اس کے بعد کتنی کی وحی نازل ہوئی ہے جس کی کتابت معاویہ نے کی۔اس سے پہلے کی ساری نازل شدہ وحی بھی لکھی جا چکی تھی۔
اس عبارت کے ایک ایک لفظ سے رافضیت ٹپک رہی ہے، اس کے باوجود شدّ ومد سے یہ دعویٰ:
میں تو شیعہ نہیں ہوں ۔ میں تو اللہ کی رحمت سے اہل حدیث ہوں کوئی مانے نہ مانے کون سا کسی نے میرے حصے کا حساب دینا ہے۔
ڈھٹائی ہے۔

یہاں بھی میں یہ کہنے پر مجبور ہوں کہ اگر آپ اہل حدیث ہیں تو آپ کا یہ موقف ان کے منہج کے شدید منافی ہے۔

اور یا پھر

آپ تقیہ سے کام لے رہے ہیں!!!

اکثر صحابہ کرام﷢ فتح مکہ کے بعد ہی مسلمان ہوئے تھے کیا فتح مکہ کے بعد مسلمان ہونے سے صحابیت پر حرف آتا ہے؟؟؟

﴿ لَا يَسْتَوِي مِنكُم مَّنْ أَنفَقَ مِن قَبْلِ الْفَتْحِ وَقَاتَلَ ۚ أُولَـٰئِكَ أَعْظَمُ دَرَ‌جَةً مِّنَ الَّذِينَ أَنفَقُوا مِن بَعْدُ وَقَاتَلُوا ۚ وَكُلًّا وَعَدَ اللَّـهُ الْحُسْنَىٰ ۚ وَاللَّـهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِيرٌ‌ ١٠ ﴾ ۔۔۔ سورة الحديد
تم میں سے جن لوگوں نے فتح سے پہلے فی سبیل اللہ دیا ہے اور قتال کیا ہے وه (دوسروں کے) برابر نہیں، بلکہ ان سے بہت بڑے درجے کے ہیں جنہوں نے فتح کے بعد خیراتیں دیں اور جہاد کیے۔ ہاں بھلائی کا وعده تو اللہ تعالیٰ کا ان سب سے ہے جو کچھ تم کر رہے ہو اس سے اللہ خبردار ہے (10)
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
عثمان صاحب!۔ جب انسان کسی کی بھی ذات کو تعصب کی نظر سے دیکھتا ہے تو وہاں کیفیات بالکل ایسی ہی دکھائی دیتی ہیں جیسا اس وقت معاملہ آپ کے ساتھ چل رہا ہے۔۔۔ میں نے حضرت معاویہ رضی اللہ تعالٰی عنہ کے کاتب وحی ہونے کا ذکر اس لئے کیا یہ اعزاز اللہ تعالٰی نے انہیں دیا۔۔۔ المہم۔۔۔ یاد دہانی کا مقصد کیا تھا اُمید آپ سمجھ رہے ہونگے۔۔۔

دوسری بات اپنے منہ سے میاں مٹھو بننے سے کوئی حق پر نہیں ہو سکتا بلکہ حق پر وہ ہے جو قران و سنت کے مطابق حق پر ہے۔۔۔۔
یہ ہی بات میں آپ کو سمجھانا چاہ رہا تھا لیکن ایک مہذب طریقے سے لیکن شاید آپ کو یہ ہی زبان پسند ہے لہذا آپ کے ہی الفاظ آپ کو کوٹ کردوں۔۔۔ اور جہاں تک بات ہے حق کو سمجھنے کی تو کیا ہم یہاں کوے کے حلال یا حرام ہونے پر بحث کررہے ہیں؟؟؟۔۔۔

میں تو شیعہ نہیں ہوں۔ میں تو اللہ کی رحمت سے اہل حدیث ہوں کوئی مانے نہ مانے کون سا کسی نے میرے حصے کا حساب دینا ہیے۔
بالکل درست فرمایا آپ نے لیکن ہماری دُعا ہے اللہ آپ کے معاملے میں اپنا خصوصی کرم فرمائیں جب حساب کتاب کا وقت ہو۔۔۔ رہی بات شیعہ نہیں ہیں تو۔۔۔ ہوا چلتے ہوئے دکھائی نہیں دیتی مگر اس کے رُخ کو محسوس کیا جاتا ہے۔۔۔ سمت کا تعین اسی احساس سے ہوتا ہے۔۔۔ باقی اللہ بہتر جاننے والا ہے۔۔۔

اگر ہوش و حواس قائم ہوتےتو میرے پوسٹ کو دھیان سے پڑھتے لیکن لگتا ہے حب بنو امیہ نے ہر چیز سے بے نیاز کر دیا آپ کو۔
کون حواس باختہ ہے ملاحظہ کیجئے۔۔۔
شرم آنی چاہیے کہ خلیفہ راشد کا مقابلہ ایک فاسق و فاجر بادشاہ کے ساتھ کر رہے ہیں اگر دیکھا جائے تو
حضرت علی رض اور معاویہ
کے درمیان بھی موازنہ نہیں بنتا کیونکہ حضرت علی رض کے جو مناقب و فضائل ہیں ان کے عشر عشیر کو معاویہ پہنچ نہیں سکتے۔
اس بات کو جواب آپ کو دیا ہے کہ آپ
یزید جیسے فاسق و فاجر
جس پر امت کا اجماع ہے کا موازنہ خلیفہ راشد سے کر رہے ہو
اب یہ بتائیں ہم یزید رحمہ اللہ کو لیکر گفتگو کررہے ہیں یا معاویہ رضی اللہ عنہ اور حضرت علی رضی اللہ عنہ کے درمیان معاملے پر؟؟؟۔۔۔

آخر میں آپ کا ہی دیا ہوا جواب خود کے لئے کوٹ کئے دیتا ہوں۔۔۔
آپ پوسٹ لکھتے وقت بہت الجھن کا شکار تھے ایسا محسوس ہوتا ہے۔۔۔
 

s.s.salafi

مبتدی
شمولیت
جون 28، 2012
پیغامات
15
ری ایکشن اسکور
60
پوائنٹ
15
اگر ھمارے بھائوں نے اسلامی قانون پرھے ھو تو انھیں پتا لگے کہ قصاص کا مطالبہ قریبی رشتہ دار کرتا ھے قصاص اسلام میں ایک ذاتی tort ya private لاء law ھے public law نھیں جس پر سزا کا مطلبہ حکومت کرتی ھے اصل میں ھم مغربی تھزیب سے اتنا متاثر ھے کہ اسلامی قوانین کو بھول چکے ھیں اور پھر بڑے مزے سے کھتے ھے کہ یزید نے دین بدل دیا اور خود بے دین دلائل پیش کرتے ھیں یزید کے خلاف
 
شمولیت
جنوری 24، 2012
پیغامات
181
ری ایکشن اسکور
121
پوائنٹ
53
آپ کے جواب پرافسوس ہے جناب !
یزیدرحمہ اللہ پرآپ نے جوتہمت لگائی ہے اس سے قطع نظر سوال یہ ہے کہ کیا علی رضی اللہ عنہ کی سنت کی پیروی کرنا اوران کے نقش قدم پرچلنا ناجائز ہے؟؟؟؟؟؟
اگرجائز ہے اوریہی درست بھی ہے کیونکہ حدیث میں خلفائے راشدین کی سنت کی پیروی کاحکم ہے تو ایسی صورت میں یزید رحمہ اللہ نے سنت علی رضی اللہ عنہ کی پیروی ہی تو کی ہے ! اس میں اتنا زیادہ بوکھلانے کی کیابات ہے۔

تعجب ہے آپ اسے موازنہ کا نام دے رہے ہیں ، گویا کہ آپ کو تسلیم ہے کی علی رضی اللہ عنہ اپنے اقدامات میں غلطی کے مرتکب ہوئے اوریہی غلطی کوئی اوردہرائے تو اس کا موازنہ علی رضی اللہ عنہ کے ساتھ نہیں ہوسکتا۔

اوراگرآپ علی رضی اللہ عنہ کے اقدامات کو غلط نہیں سمجھتے توبتلائے ایک صحیح کام جسے علی رضی اللہ عنہ انجام دیں ، کیا دوسرے لوگ بھی وہی صحیح کام نہیں کرسکتے ! پھر اگرصحیح نہیں تو کیا غلط کاموں میں علی رضی اللہ عنہ کے نقش قدم کی پیروی کی جائے ۔

یہ عجیب منطق ہے۔
حضرت علی رض کو لوگوں نے خلیفہ بنایا تھا یا وہ خود بن گئے ؟؟؟؟؟؟؟ یا پھر انہوں نے بھی معاویہ کے طرح ڈکیٹر شپ کے ذریعے اقتدار پر قبضہ حاصل کیا تھا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
شمولیت
جنوری 24، 2012
پیغامات
181
ری ایکشن اسکور
121
پوائنٹ
53
آپ ذرا مستندحوالے سے یہ ثابت کردیں کہ علی رحمہ اللہ کی خلافت کو کتنے صحابہ نے قبول کیا ؟؟؟
آپ کوخود اندازہ ہوجائے گا کہ ان کے مخالفین کتنے صحابہ رضی اللہ عنہم تھے۔
افسوس کہ آپ کے دل میں بغض علی رض اتنا سرایت کر گیا ہے کہ آپ نے انھیں صحابہ کرام کی فہرست میں سے بھی نکال دیا اور ان کے رضی اللہ کی بجائے رحمہ اللہ لکھ رہے ہو تلک شئی عجاب۔۔۔۔۔۔۔
سوائے شامیوں کے کوئی بھی ان کی خلافت کا منکر نہیں تھا اگر تھا تو آپ ثابت کریں۔
 
شمولیت
جنوری 24، 2012
پیغامات
181
ری ایکشن اسکور
121
پوائنٹ
53
ویسے اس ساری بحث کا ایک فائدہ ضرور ہوا کہ آپ نے یزید کے متعلّق اپنا موقف لعنت

http://www.kitabosunnat.com/forum/بادشاہت-572/کیا-یزید-پر-لعنت-کرنا-جائز-ہے۔-6920/

سے پھیر تک فسق وفجور تک محدود کر دیا ہے۔

یا پھر یہاں آپ نے تقیہ سے کام لیا ہے۔

فاسق و فاجر لعنتی کیوں نہیں ہو سکتا ۔اللہ فرماتے ہیں جھوٹوں پر لعنت تو کیا آپ کے نزدیک جھوٹ فسق نہیں ہے ۔۔۔مالکم کیف تحکمون۔؟؟؟؟؟


اس عبارت کے ایک ایک لفظ سے رافضیت ٹپک رہی ہے، اس کے باوجود شدّ ومد سے یہ دعویٰ:
اگر سچ بات رافضیت ہے تو ٹھیک ہے اسے آپ رافضیت ہی کہیں یا جو چاہے کہیں لیکن حقیقت یہی ہے ایک شخص فتح مکہ کے وقت مسلمان ہوا اس کو اتنا مشہور کیوں کیا گیا اور جنہوں نے اسلام کے لئے قربانیاں دیں ان کو یکسر نظر انداز کیوں کر دیا گیا ویسے میں یہ بات تو بہت اچھی طرح جانتا ہوں کہ پاک و ہند کے نام نہاد ملا بنو امیہ کے بارے میں رطب اللسان کیوں ہیں ۔


ڈھٹائی ہے۔

یہاں بھی میں یہ کہنے پر مجبور ہوں کہ اگر آپ اہل حدیث ہیں تو آپ کا یہ موقف ان کے منہج کے شدید منافی ہے۔

میرا موقف اہل حدیثوں کے تو منافی نہیں البتہ وہابیوں کے ضرور مخالف ہے۔
اور یا پھر

آپ تقیہ سے کام لے رہے ہیں!!!

اکثر صحابہ کرام﷢ فتح مکہ کے بعد ہی مسلمان ہوئے تھے کیا فتح مکہ کے بعد مسلمان ہونے سے صحابیت پر حرف آتا ہے؟؟؟

﴿ لَا يَسْتَوِي مِنكُم مَّنْ أَنفَقَ مِن قَبْلِ الْفَتْحِ وَقَاتَلَ ۚ أُولَـٰئِكَ أَعْظَمُ دَرَ‌جَةً مِّنَ الَّذِينَ أَنفَقُوا مِن بَعْدُ وَقَاتَلُوا ۚ وَكُلًّا وَعَدَ اللَّـهُ الْحُسْنَىٰ ۚ وَاللَّـهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِيرٌ‌ ١٠ ﴾ ۔۔۔ سورة الحديد
تم میں سے جن لوگوں نے فتح سے پہلے فی سبیل اللہ دیا ہے اور قتال کیا ہے وه (دوسروں کے) برابر نہیں، بلکہ ان سے بہت بڑے درجے کے ہیں جنہوں نے فتح کے بعد خیراتیں دیں اور جہاد کیے۔ ہاں بھلائی کا وعده تو اللہ تعالیٰ کا ان سب سے ہے جو کچھ تم کر رہے ہو اس سے اللہ خبردار ہے (10)
فتح مکہ کے بعد مسلمان ہونے والے ان لوگوں کے درجات کو نہیں پہنچ سکتے جو فتح سے پہلے مسلمان ہوئے تھے ۔ صحابیت پر حرف نہیں درجات میں فرق ضرور آ جاتا ہے جیسا کہ آپ نے خود ہی اوپر ایک ایک آیت کوڈ کر دی ہے۔
 
شمولیت
جنوری 24، 2012
پیغامات
181
ری ایکشن اسکور
121
پوائنٹ
53
عثمان صاحب!۔ جب انسان کسی کی بھی ذات کو تعصب کی نظر سے دیکھتا ہے تو وہاں کیفیات بالکل ایسی ہی دکھائی دیتی ہیں جیسا اس وقت معاملہ آپ کے ساتھ چل رہا ہے۔۔۔ میں نے حضرت معاویہ رضی اللہ تعالٰی عنہ کے کاتب وحی ہونے کا ذکر اس لئے کیا یہ اعزاز اللہ تعالٰی نے انہیں دیا۔۔۔ المہم۔۔۔ یاد دہانی کا مقصد کیا تھا اُمید آپ سمجھ رہے ہونگے۔۔۔


یہ ہی بات میں آپ کو سمجھانا چاہ رہا تھا لیکن ایک مہذب طریقے سے لیکن شاید آپ کو یہ ہی زبان پسند ہے لہذا آپ کے ہی الفاظ آپ کو کوٹ کردوں۔۔۔ اور جہاں تک بات ہے حق کو سمجھنے کی تو کیا ہم یہاں کوے کے حلال یا حرام ہونے پر بحث کررہے ہیں؟؟؟۔۔۔


بالکل درست فرمایا آپ نے لیکن ہماری دُعا ہے اللہ آپ کے معاملے میں اپنا خصوصی کرم فرمائیں جب حساب کتاب کا وقت ہو۔۔۔ رہی بات شیعہ نہیں ہیں تو۔۔۔ ہوا چلتے ہوئے دکھائی نہیں دیتی مگر اس کے رُخ کو محسوس کیا جاتا ہے۔۔۔ سمت کا تعین اسی احساس سے ہوتا ہے۔۔۔ باقی اللہ بہتر جاننے والا ہے۔۔۔


کون حواس باختہ ہے ملاحظہ کیجئے۔۔۔



اب یہ بتائیں ہم یزید رحمہ اللہ کو لیکر گفتگو کررہے ہیں یا معاویہ رضی اللہ عنہ اور حضرت علی رضی اللہ عنہ کے درمیان معاملے پر؟؟؟۔۔۔

آخر میں آپ کا ہی دیا ہوا جواب خود کے لئے کوٹ کئے دیتا ہوں۔۔۔
آئینہ ان کو دکھایا تو برا مان گئے
 

کفایت اللہ

عام رکن
شمولیت
مارچ 14، 2011
پیغامات
5,001
ری ایکشن اسکور
9,806
پوائنٹ
773
افسوس کہ آپ کے دل میں بغض علی رض اتنا سرایت کر گیا ہے کہ آپ نے انھیں صحابہ کرام کی فہرست میں سے بھی نکال دیا اور ان کے رضی اللہ کی بجائے رحمہ اللہ لکھ رہے ہو تلک شئی عجاب۔۔۔۔۔۔۔
سوائے شامیوں کے کوئی بھی ان کی خلافت کا منکر نہیں تھا اگر تھا تو آپ ثابت کریں۔
پہلی بات تو یہ کی علی رضی اللہ عنہ کو میں نے ہرجگہ رضی اللہ عنہ ہی لکھا ہے ، ایک جگہ غلطی سے رحمہ اللہ لکھا گیا تو آپ اسے بغض علی سے تعبیرکررہے ہیں بلکہ یہاں تک الزام لگارہے ہیں کہ میں نے انہیں صحابہ کی فہرست سے نکال دیا ، نعوذ باللہ من ذلک۔
ٹائپنگ میں اس طرح کی غلطیاں ہوجاتی ہیں اورسنجیدہ قارئین خود ہی سمجھ جاتے ہیں کہ یہ ٹائپنگ کی غلطی ہے ، ٹائپنگ کی غلطیوں کو بنیاد بناکر بہتان تراشی کرنا بس آپ ہی جیسے لوگوں کا کام ہوسکتاہے۔

رہا آپ کا یہ کہنا
سوائے شامیوں کے کوئی بھی ان کی خلافت کا منکر نہیں تھا اگر تھا تو آپ ثابت کریں۔
تو عرض ہے کہ:
اولا : اس بات کی عمومی صراحت دکھلائیں کہ پوری امت نے علی رضی اللہ عنہ کی خلافت تسلیم کرلی تھی ، اگریہ یہ عمومی صراحت مل جائے گی تبھی صرف اہل شام کی تخصیص ہوسکتی ہے۔
ثانیا: کیا اماں عائشہ رضی اللہ عنہا کاتعلق بھی شام سے تھا؟؟؟
ثالثا: کیا شام میں صحابہ کرام موجود نہ تھے کیا وہاں صرف امیرمعاویہ رضی اللہ عنہ ہی تنہا مقیم تھے؟؟
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top