اگر آپ میرے حنفی ہونے کے اعتبار سے اس کتاب کا مطالعہ کرنے کا فرما رہے ہیں تو میں اس مسئلہ کو کافی عرصہ پہلے حاشیہ ابن عابدین اور دیگر کتب فقہ میں پڑھ چکا ہوں۔
افسوس ھوا آپ کی بات سے محترم!
یہ کتاب میں نے پڑھی تھی اور مجھے بہت اچھی لگی لہذا میں نے آپکو پڑھنے کے لۓ بولا. اور بولتے وقت میرے ذہن میں ایسا کچھ نہیں تھا. خیر آپ کی مرضی ھے.
تکفیر فقہ اسلامی کے حساس ترین مسائل میں سے ایک ہے
یہی تو میں نے بھی کہا ھے جناب کہ مسئلہ تکفیر پر زیادہ بحث نہیں کرنی چاہیۓ اور اس وقت جب علم نہ ھو تو بالکل نہیں کرنی چاہیۓ
اسی لیے اگر کسی کی بات میں ایک احتمال بھی اسلام کا ہو تو اسے ترجیح دی جاتی ہے۔
وہاں کے مفتی صاحب نے شاید کچھ سوچ سمجھ کر فتوی دیا ھوگا (خیر آپ اسکو رد کر سکتے ھیں کیوں کہ یہ اندازہ لگانا ھوا. میں نے حسن ظن رکھتے ھوۓ کہا ھے. واللہ اعلم بالصواب)
اسی لیے اگر کسی کی بات میں ایک احتمال بھی اسلام کا ہو تو اسے ترجیح دی جاتی ہے۔ حتی کہ اگر کوئی اس لیے فعل کفر یا کلمہ کفر ادا کرے کہ وہ جاہل ہو تو بعض صورتوں میں اس پر بھی تکفیر نہیں کی جاتی۔ تفصیل دیے ہوئے ربط میں ملاحظہ فرمائیں۔
جہالت کافر قرار دینے میں مانع ھے. اب میں بنا علم کے نہیں کہ سکتا کہ وہاں کے مفتی صاحب نے فتوی دیتے وقت ان باتوں کو دھیان میں رکھا تھا کہ نہیں
باقی جو ووٹ دینے کا مطلب آپ نکال رہے ہیں اول تو یہ مطلب احتمال کفر کو ترجیح دینا ہے جو کہ درست نہیں۔
میں مانتا ھوں کہ اسمیں احتمال تھا. لیکن کیا آپ مجھے اسکا مطلب سمجھا سکتے ھیں؟؟؟؟ آپ نے یہ الفاظ کیوں کہے؟؟؟
البتہ رہ گئی بات اس کے ہم جنس پرستی کے ووٹ کی۔ تو کفر کا فتوی اس وقت لگتا ہے جب ایک حرام قطعی چیز کو حلال قرار دیا جائے بلا کسی تاویل مضبوط کے۔ ووٹ دینے کا مطلب یہ ہوتا ہے کہ یہ قانون بننا چاہیے کہ ہر کسی کو اپنی مرضی سے اس فعل کے کرنے کی قانونا اجازت ہے۔ بہت سے لوگ یہ سمجھتے ہیں کہ ہر مرد و عورت کو جنسیات کے معاملے میں آزاد ہونا چاہیے۔
خاص طور سے ملون الفاظ کو سمجھائیں.
اور ثانیا یہ بھی اس وقت کہا جا سکتا تھا جب وہاں قانون الہی نافذ ہوتا۔
محترم مجھے بھی علم ھیکہ وہاں اسلامی حکومت نہیں ھے. لیکن شاید میں آپ کو سمجھا نہیں پایا.
قانون الہی سے میری مراد وہ قانون ھے جس کو ھر مسلمان کو فالو کرنا ھے چاہے وہ اسلامی حکومت میں ھو یا کفار کے ماتحت ھو. اب غالبا آپ سمجھ گۓ ھوں گے.
وہاں تو پہلے سے انگریزی قانون نافذ ہے اس میں مزید ایک چیز کا اضافہ کرنے سے قانون الہی کے خلاف ووٹنگ کیسے بنتی ہے۔
اب اوپر میری وضاحت کے بعد غالبا آپ اسکے علاوہ کچھ اور کہنا چاہیں گے.
جزاک اللہ خیرا.
محترم جناب
@کنعان صاحب!
اگر آپ کے پاس وقت ھو اور جانکاری ھو تو براہ کرم آپ وہاں کے مفتی اور انکے فتوے کے بارے میں کچھ عرض کریں. اگر وقت ھو تو.
جزاک اللہ خیرا