• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

منکرین عذاب قبر !

شمولیت
مارچ 18، 2016
پیغامات
234
ری ایکشن اسکور
51
پوائنٹ
52
محمد صاحب. آپ تو خود ھی مفتی بن جاتے ھیں.
بار بار کہتے ھیں اہلحدیث محققین آخر چکر کیا ھے؟؟؟ اس قدر نفرت؟؟؟ یا کیپٹن ثانی بننے کا ارادہ ھے؟
 

Muhamad Ali

مبتدی
شمولیت
جولائی 31، 2016
پیغامات
50
ری ایکشن اسکور
3
پوائنٹ
16
جناب طارق صاحب! بات صرف اتنی ھےکہ میں نےکتاب "المسندفي عذاب قبر" کےمتعلق یہ کہا ھےکہ اس کتاب میں حق وباطل کی ملاوٹ کی گئی ھے،ایک طرف یہ بھی لکھاھےکہ قلیب بدرکےمردوں کاسننامعجزہ ھےاوردوسری طرف یہ بھی لکھاھےکہ ھرمردہ دفناکرجانےوالوں کےجوتوں کی آوازسنتاھے ____طارق صاحب! اب آپ سےبھی اس کتاب کےحوالےسے میرا سوال یہی ھےکہ کیا یہ معجزےکو معمول بنانا نہیں؟؟؟ دوسری بات یہ کہ اسحاق صاحب نےکہا کہ لفظ معجزےکا ان معنوں میں استعمال کہ وہ معمول نہیں ھوتا ڈاکٹرعثمانی کی ایجاد ھے- اس پربھی میں نے کتاب "المسندفي عذاب القبر" کاحوالہ دیکراسحاق صاحب کےگوش گذارکیا تھا کہ یہ ڈاکٹرعثمانی صاحب کی ایجاد ھرگز نہیں بلکہ آپ کےاپنوں نےبھی لکھاھےکہ معجزہ عام نہیں ھوتا-ملاحظہ ھوکتاب"المسندفي عذاب القبر" کاصفحہ ۱۳۰ تا صفحہ ۱۳۵، اب آپ اس کتاب کو پڑھ کرخودفیصلہ کریں،الله تعالی آپ کو حق بات تسلیم کرنےکی ھمت اور توفیق عطا فرمائے-آمین
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
جناب طارق صاحب! بات صرف اتنی ھےکہ میں نےکتاب "المسندفي عذاب قبر" کےمتعلق یہ کہا ھےکہ اس کتاب میں حق وباطل کی ملاوٹ کی گئی ھے،ایک طرف یہ بھی لکھاھےکہ قلیب بدرکےمردوں کاسننامعجزہ ھےاوردوسری طرف یہ بھی لکھاھےکہ ھرمردہ دفناکرجانےوالوں کےجوتوں کی آوازسنتاھے ____طارق صاحب! اب آپ سےبھی اس کتاب کےحوالےسے میرا سوال یہی ھےکہ کیا یہ معجزےکو معمول بنانا نہیں؟؟؟ دوسری بات یہ کہ اسحاق صاحب نےکہا کہ لفظ معجزےکا ان معنوں میں استعمال کہ وہ معمول نہیں ھوتا ڈاکٹرعثمانی کی ایجاد ھے- اس پربھی میں نے کتاب "المسندفي عذاب القبر" کاحوالہ دیکراسحاق صاحب کےگوش گذارکیا تھا کہ یہ ڈاکٹرعثمانی صاحب کی ایجاد ھرگز نہیں بلکہ آپ کےاپنوں نےبھی لکھاھےکہ معجزہ عام نہیں ھوتا-ملاحظہ ھوکتاب"المسندفي عذاب القبر" کاصفحہ ۱۳۰ تا صفحہ ۱۳۵، اب آپ اس کتاب کو پڑھ کرخودفیصلہ کریں،الله تعالی آپ کو حق بات تسلیم کرنےکی ھمت اور توفیق عطا فرمائے-آمین
آپ کا اسلوب پسند آیا ، جس طرح آپ نے محترم اسحق بهائی اور میرا نام لیکر شائستگی سے اپنا عندیہ پیش کیا ، بالکل یہی اسلوب تمام مخاطبین سے رکہیں ۔ جوابات کا سکون سے انتظار کریں ۔ بعض وقت کسی مشغولیت کے سبب تاخیر هو جاتی هے ۔ جلد بازی میں فتووں کا صدور نا کریں ۔ امید کہ آپ اپنے سابقہ اسلوب پر نادم و تائب هو کر آئندہ اسی طرح خوش اسلوب مراسلات بهیجا کرینگے ۔
عید مبارک هو اور آنیوالا سال آپ کے لئیے هدایتوں بهرا هو ۔
 

Muhamad Ali

مبتدی
شمولیت
جولائی 31، 2016
پیغامات
50
ری ایکشن اسکور
3
پوائنٹ
16
[ >>>> تناظر <<<< ] ___________________________جناب طارق صاحب! تقریبا" دو ھفتےبعد اس امید پر دوبارہ رابطہ کررھاھوں کہ شاید آپ گفتگوکیلئےفارغ ھوگئےھوں- عرض یہ ھےکہ اھلحدیث"محققین"کی طرف سےشائع کردہ کتاب"المسندفي عذاب القبر" كےمتعلق میں نےیہ لکھا تھاکہ اس کتاب میں سورۃ النمل آیت۸۰ (انك لاتسمع الموتی)، کوعام قانون اورقلیب بدرکےمردوں کےسننےکومعجزہ(خرق عادت) مان لینےکےبعد یہ بھی لکھاھےکہ ھرمردہ دفناکرجانےوالوں کےجوتوں کی چاپ سنتاھے،جو صریح طورپر معجزے(خرق عادت) کومعمول بناناھے،عام قانون (انك لاتسمع الموتی) کاانکاراورمذاق ھے ___ جبکہ اسحاق صاحب نےمیری اس مدلل بات کاجواب دینےسے یہ کہہ کرجان چھڑالی کہ لفظ معجزہ ،خرق عادت اورمعمول کا اس مفھوم ومطلب میں استعمال ڈاکٹرعثمانی کی ایجاد ھے .......جناب! میرا سوال آپ سےاورآپ کےتوسط سےاسحاق صاحب سےبھی یہ ھےکہ پھر قلیب بدرکے‎ ‎واقعےکےتناظر‎(Context)‎میں (جس کی تمام ترتفصیل احادیث میں درج ھے) لفظ معجزےاورمعمول کا کیامعنی مفہوم،مطلب اورمراد متعین ھوگا؟
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
محترم اسحاق سلفی صاحب آپ کو جواب دے رهے تهے ، تاحال وہ فورم پر لاگ ان نہیں هوئے ہیں ۔ اللہ آپکی عمر دراز کرے ، انتظار کریں تاوقتیکہ محترم اسحاق بهائی آپ کے مراسلہ کا جواب دیں ۔ هوسکتا هے ہے دیگر اهل علم توجہ فرمائیں ۔
شکریہ
 

وجاہت

رکن
شمولیت
مئی 03، 2016
پیغامات
421
ری ایکشن اسکور
44
پوائنٹ
45
[ >>>> تناظر <<<< ] ___________________________جناب طارق صاحب! تقریبا" دو ھفتےبعد اس امید پر دوبارہ رابطہ کررھاھوں کہ شاید آپ گفتگوکیلئےفارغ ھوگئےھوں- عرض یہ ھےکہ اھلحدیث"محققین"کی طرف سےشائع کردہ کتاب"المسندفي عذاب القبر" كےمتعلق میں نےیہ لکھا تھاکہ اس کتاب میں سورۃ النمل آیت۸۰ (انك لاتسمع الموتی)، کوعام قانون اورقلیب بدرکےمردوں کےسننےکومعجزہ(خرق عادت) مان لینےکےبعد یہ بھی لکھاھےکہ ھرمردہ دفناکرجانےوالوں کےجوتوں کی چاپ سنتاھے،جو صریح طورپر معجزے(خرق عادت) کومعمول بناناھے،عام قانون (انك لاتسمع الموتی) کاانکاراورمذاق ھے ___ جبکہ اسحاق صاحب نےمیری اس مدلل بات کاجواب دینےسے یہ کہہ کرجان چھڑالی کہ لفظ معجزہ ،خرق عادت اورمعمول کا اس مفھوم ومطلب میں استعمال ڈاکٹرعثمانی کی ایجاد ھے .......جناب! میرا سوال آپ سےاورآپ کےتوسط سےاسحاق صاحب سےبھی یہ ھےکہ پھر قلیب بدرکے‎ ‎واقعےکےتناظر‎(Context)‎میں (جس کی تمام ترتفصیل احادیث میں درج ھے) لفظ معجزےاورمعمول کا کیامعنی مفہوم،مطلب اورمراد متعین ھوگا؟
محمد علی بھائی یہ برزخ کے معا ملات اس سلسلے میں آپ کو کیا جواب درکار ہے - قرآن اور صحیح احادیث واضح ہیں -
 

Muhamad Ali

مبتدی
شمولیت
جولائی 31، 2016
پیغامات
50
ری ایکشن اسکور
3
پوائنٹ
16
وجاھت صاحب! قرآن کافیصلہ ھےکہ"مردےنہیں سنتے" البتہ معجزےکی بات الگ ھےکیونکہ معجزہ معمول نہیں ھوتاجیسےقلیب بدرکےمردوں کاسننا معجزہ(خرق عادت)ھے-لیکن اھلحدیث کا یہ عقیدہ ھے کہ ھرمردہ دفناکرجانےوالوں کےقدموں کی چاپ سنتا ھے-جو صریحا" معجزےکومعمول بناناھے،اللہ کےقانون کاکفراورمذاق ھے-
 

وجاہت

رکن
شمولیت
مئی 03، 2016
پیغامات
421
ری ایکشن اسکور
44
پوائنٹ
45
وجاھت صاحب! قرآن کافیصلہ ھےکہ"مردےنہیں سنتے" البتہ معجزےکی بات الگ ھےکیونکہ معجزہ معمول نہیں ھوتاجیسےقلیب بدرکےمردوں کاسننا معجزہ(خرق عادت)ھے-لیکن اھلحدیث کا یہ عقیدہ ھے کہ ھرمردہ دفناکرجانےوالوں کےقدموں کی چاپ سنتا ھے-جو صریحا" معجزےکومعمول بناناھے،اللہ کےقانون کاکفراورمذاق ھے-
اگر یہ اہلحدیث علماء کا عقیدہ ہے تو یہاں اہلحدیث علماء جواب کیوں نہیں دے رہے - میں نے کہیں پڑھا تھا کہ مردہ فرشتوں کے قدموں کی آواز سنتا ہے -
 

وجاہت

رکن
شمولیت
مئی 03، 2016
پیغامات
421
ری ایکشن اسکور
44
پوائنٹ
45
ایک گمراہ کن سائیٹ سے کچرا کاپی کرکے یہاں اس فورم کے ہر تھریڈ میں پیسٹ کرنا کون سا علمی کارنامہ اور تبلیغی تقاضا ہے ،
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
@اسحاق سلفی بھائی کسی ویب سائٹ سے مواد کاپی کر کے اس پر سوال پوچھنا اس میں کیا برائی ہے - اگر ان لوگوں کی ویب سائٹ پر گمراہی والی باتیں لکھی ہوئی ہیں تو اس کا کیسے پتا چلے گا کہ یہ گمراہی ہے - آپ جیسے اہل علم حضرات سے ہی پوچھنا ہو گا - اگر آپ لوگ ان باتوں کا جواب نہیں دیں گے تو اور کون دے گا - اگر ان لوگوں کی ویب سائٹ پر گمراہی ہے تو اس کی نشان دہی کریں - کسی کو گالیاں دینا اچھی بات نہیں - اہل حق علماء کا کام پوچھے گیۓ سوال کا اپنے علم کے مطابق جو حق بات اس کو پتا ہے اس کا جواب دینا ہے -

پوچھے گیۓ سوال پر یہ جواب دینا علم کی کمی کو ظاہر کرتا ہے

لکھنؤ کے کسی مردہ ڈاکٹر کی ہڈیوں کا پیسٹ مراسلہ پر نہ چپکا ہو ،
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
میں نے ان کی ویب سائٹ پر کچھ تھریڈ پڑھے ہیں اور مجھے بھی اس پر آپ لوگوں سے تحقیق
کروانی ہے - اگر آپ کا جواب

لکھنؤ کے کسی مردہ ڈاکٹر کی ہڈیوں کا پیسٹ مراسلہ پر نہ چپکا ہو ،
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
صرف اس طرح کی باتیں کرنا ہے تو میں اس کو کیا سمجھوں - اگر کل کو میں آپ کی ویب سائٹ سے کہیں اور پیسٹ کر کے کسی اور عالم سے اس پر کچھ سوال پوچھتا ہوں اور آگے سے جواب دے کہ "اہلحدیثوں کے مردہ علماء کی ہڈیوں کے پیسٹ" سے مراسلہ کیوں چپکا - تو پھر ؟؟؟؟؟

میں یہاں علی محمد بھائی اور @اسحاق سلفی بھائی دونو سے گزارش کروں گا کہ یہاں ٹو دا پواینٹ بات کریں تا کہ آپ دونوں کے علم سے فائدہ اٹھایا جا سکے -

اگر کوئی غلطی ہو گئی ہو تو بندہ معافی کی درخواست کرنا ہے -

آپ سب کا بھائی @وجاہت
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,137
پوائنٹ
412
@اسحاق سلفی بھائی کسی ویب سائٹ سے مواد کاپی کر کے اس پر سوال پوچھنا اس میں کیا برائی ہے
آپ کو کہاں لگا کہ یہ جناب سوال کر رہے ہیں یا تحقیق چاہتے ہیں؟؟؟ یہ تو الٹا اہلحدیثوں پر فتوے لگا رہے ہیں؟؟؟
اگر کوئ سیکھنا چاہتا ہے یا تحقیق وغیرہ چاہتا ہے تو وہ اپنا رویہ بھی ویسا ہی رکھے. نہ کہ جاہلوں کے انداز میں گفتگو کرے. (مطلق بات کہی ہے)
 
Last edited:
Top