کلیم حیدر
ناظم خاص
- شمولیت
- فروری 14، 2011
- پیغامات
- 9,747
- ری ایکشن اسکور
- 26,381
- پوائنٹ
- 995
جشن نزول قرآن سے میلاد پر استدلال اور اس کا جواب:
باب چہارم میں لکھا ہے
حالانکہ یہ تو عیسیٰ علیہ السلام اور انکی امت کا مسئلہ تھا اور وہ ’شرع من قبلنا‘ یعنی ہم سے قبل کی شریعت تھی جو کہ منسوخ ہو چکی ہے اور ہماری شریعت نے اسے باقی رکھنے کا کوئی حکم نہیں دیا۔
اور یہ بھی اہل علم پر مخفی نہیں ہے کہ ’تکون لنا عيداً‘ سے مراد ’مائدہ‘ خوان نعمت تھا نہ کہ یوم نزول خوان نعمت۔ فافهم۔
قادری صاحب نے یہاں (اس کے اترنے کادن) بریکٹ میں لکھ کر زبردست خیانت سے کام لیاہے۔ اس عنوان کے اختتام پرقادری صاحب لکھتے ہیں: جشن میلاد النبی صلی اللہ علیہ وسلم منانا نص قرآن سے ثابت ہے۔ (صفحہ 245)
جبکہ قادری صاحب کے ممدوح امام سیوطی رحمہ اللہ فرماتے ہیں: اس مسئلے میں کوئی نص موجود نہیں بلکہ قیاس سے کام چلایا جاتا ہے۔ (حسن المقصد فی عمل المولد)
باقی رہا قادری صاحب کے ’استدلالات و استنباطات ‘ تو ہم بتا چکے ہیں کہ وہ اس کے اہل نہیں کیونکہ ’مقلد‘ ہیں ۔ ہاں البتہ وہ یہ بات اپنے امام صاحب سے ثابت کریں تو پھر دیکھا جائے گا۔
باب چہارم میں لکھا ہے
اس کے ضمن میں ایک جگہ لکھا ہے ’جشن نزول قرآن سے استدلال‘’جشن میلاد النبی صلی اللہ علیہ وسلم کا قرآن حکیم سے استدلال‘
دوسری جگہ لکھا ہے ’جشن نزول خوان نعمت سے استدلال‘ اور اس کے تحت سورہ مائدہ کی آیت 114ذکر کی ہے۔حالانکہ ’جشن نزول قرآن ‘ تو آج تک کسی نے منایا ہی نہیں؟ تو پھر اس سے استدلال کیسا؟
حالانکہ یہ تو عیسیٰ علیہ السلام اور انکی امت کا مسئلہ تھا اور وہ ’شرع من قبلنا‘ یعنی ہم سے قبل کی شریعت تھی جو کہ منسوخ ہو چکی ہے اور ہماری شریعت نے اسے باقی رکھنے کا کوئی حکم نہیں دیا۔
اور یہ بھی اہل علم پر مخفی نہیں ہے کہ ’تکون لنا عيداً‘ سے مراد ’مائدہ‘ خوان نعمت تھا نہ کہ یوم نزول خوان نعمت۔ فافهم۔
قادری صاحب نے یہاں (اس کے اترنے کادن) بریکٹ میں لکھ کر زبردست خیانت سے کام لیاہے۔ اس عنوان کے اختتام پرقادری صاحب لکھتے ہیں: جشن میلاد النبی صلی اللہ علیہ وسلم منانا نص قرآن سے ثابت ہے۔ (صفحہ 245)
جبکہ قادری صاحب کے ممدوح امام سیوطی رحمہ اللہ فرماتے ہیں: اس مسئلے میں کوئی نص موجود نہیں بلکہ قیاس سے کام چلایا جاتا ہے۔ (حسن المقصد فی عمل المولد)
باقی رہا قادری صاحب کے ’استدلالات و استنباطات ‘ تو ہم بتا چکے ہیں کہ وہ اس کے اہل نہیں کیونکہ ’مقلد‘ ہیں ۔ ہاں البتہ وہ یہ بات اپنے امام صاحب سے ثابت کریں تو پھر دیکھا جائے گا۔
صاحب جاء الحق نے یہ بھی لکھا ہے کہ’ظاہری کتاب و سنت کو لینا‘ کفر کی بنیاد ہے۔ قادری صاحب غور فرمائیں گے۔