• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ناصبیت

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
محمد علی بھائی سچ تو یہ ہے کہ ہماری تاریخ میں اتنے مد و جذر ہیں کہ ان سے بچنا بسااوقات مشکل ہی نہیں دشوار ہو جاتا ہے اگر دیکھنا چاہیں تو مظفر گڑھ کا کوئی مکتبہ ہے الفرقان ٹرسٹ کے نام سے اور اس کی سعودی عرب میں بھی فرع ہے بلکہ ہیڈ آفس ریاض سعودی عرب میں ہی ہے انہوں نے ڈاکٹر علی محمد محمد الصلابی ایک عصری مورخ ہیں جنہوں نے دس کتب لکھی ہیں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم ، پانچ ابتدائی خلفاء رضی اللہ عنھم (یہ پانچ کتب تو میرے پاس موجود ہیں)، اور سنا ہے ابن زبیر رضی اللہ عنہ پر بھی ان کی تصنیف ہے اور اسی طرح معاویہ رضی اللہ عنہ پر اور عمر بن عبدالعزیز رحمہ اللہ پر۔ ان کی تحقیق سے اختلاف اور اتفاق دونوں کا مجال مفتوح ہے
لیکن قابل ذکر بات یہ ہے جو میں کرنا چاہ رہا ہوں اس سلسلے کی پہلی کتاب کا نام ہے سید نا ابو بکر صدیق شخصیت اور کارنامے
صفحات نمبر 20 پر تقریظ کسی نے لکھی ہے اور موصوف کا نام ہے ابن احمد نقوی (کم از کم میرا تو خیال یہی ہے کہ یہ ایک فرضی شخصیت ہے) لیکن ان صاحب نے جو کچھ لکھا ہے وہ پڑھنے کے قابل ہے اگر مل سکے تو ورنہ میں ان صفحات کو سکین کر کے یہاں اپلوڈ کر دوں گا کہ کس طرح جامعہ اسلامیہ کے ایک متخرج کی کتاب مترجم جامعہ اسلامیہ کا متخرج طابع و ناشر سب سلفی ہیں لیکن پھر بھی خمینی ازم کی اشاعت ۔۔۔ انا للہ و انا الیہ راجعون
اور یہ ایک مثال نہیں بلکہ دار السلام کی مطبوعات میں سے بعض کا یہی حال ہے غالبا جس کا کفارہ حافظ صلاح الدین یوسف حفظہ اللہ نے رسومات محرم اور سانحہ کربلا لکھ کر ادا کیا جزاہ اللہ خیرا
محمود شاکر نے تاریخ بنو امیہ پر ایک مقدمہ لکھا ہے میں اس کا اردو ترجمہ کر چکا ہوں اور وہ جامعہ کے مجلہ اسوہ حسنہ کے صفحات کی زینت بنے گا یہاں بھی شئیر کروں گا کہ بنو امیہ کے صحابہ اور تابعین اور اہل علم کے ساتھ مجموعی طور پر ہمارا رویہ منفی ہی ہے جس کی ایک سے زائد مثالیں دی جا سکتی ہیں اور یہی سے ناصبیت نے جنم لیا ایک فریق کے ناہموار رویوں نے ایک اور ناہموار رویے کو جنم دیا جس نے انتہا پسندی اختیار کرتے ہوئے ہمیں اعتدال پرستی سے بہت دور کر دیا ۔ عوام تو عوام خواص بھی اس افراط و تفریط کا شکار ہو چکے ہیں ۔ اور کل حزب بما لدیھم فرحون کے مصداق جو کچھ اپنے پاس ہے اسی کو سچ سمجھا
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
محمد علی بھائی سچ تو یہ ہے کہ ہماری تاریخ میں اتنے مد و جذر ہیں کہ ان سے بچنا بسااوقات مشکل ہی نہیں دشوار ہو جاتا ہے اگر دیکھنا چاہیں تو مظفر گڑھ کا کوئی مکتبہ ہے الفرقان ٹرسٹ کے نام سے اور اس کی سعودی عرب میں بھی فرع ہے بلکہ ہیڈ آفس ریاض سعودی عرب میں ہی ہے انہوں نے ڈاکٹر علی محمد محمد الصلابی ایک عصری مورخ ہیں جنہوں نے دس کتب لکھی ہیں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم ، پانچ ابتدائی خلفاء رضی اللہ عنھم (یہ پانچ کتب تو میرے پاس موجود ہیں)، اور سنا ہے ابن زبیر رضی اللہ عنہ پر بھی ان کی تصنیف ہے اور اسی طرح معاویہ رضی اللہ عنہ پر اور عمر بن عبدالعزیز رحمہ اللہ پر۔ ان کی تحقیق سے اختلاف اور اتفاق دونوں کا مجال مفتوح ہے
لیکن قابل ذکر بات یہ ہے جو میں کرنا چاہ رہا ہوں اس سلسلے کی پہلی کتاب کا نام ہے سید نا ابو بکر صدیق شخصیت اور کارنامے
صفحات نمبر 20 پر تقریظ کسی نے لکھی ہے اور موصوف کا نام ہے ابن احمد نقوی (کم از کم میرا تو خیال یہی ہے کہ یہ ایک فرضی شخصیت ہے) لیکن ان صاحب نے جو کچھ لکھا ہے وہ پڑھنے کے قابل ہے اگر مل سکے تو ورنہ میں ان صفحات کو سکین کر کے یہاں اپلوڈ کر دوں گا کہ کس طرح جامعہ اسلامیہ کے ایک متخرج کی کتاب مترجم جامعہ اسلامیہ کا متخرج طابع و ناشر سب سلفی ہیں لیکن پھر بھی خمینی ازم کی اشاعت ۔۔۔ انا للہ و انا الیہ راجعون
اور یہ ایک مثال نہیں بلکہ دار السلام کی مطبوعات میں سے بعض کا یہی حال ہے غالبا جس کا کفارہ حافظ صلاح الدین یوسف حفظہ اللہ نے رسومات محرم اور سانحہ کربلا لکھ کر ادا کیا جزاہ اللہ خیرا
محمود شاکر نے تاریخ بنو امیہ پر ایک مقدمہ لکھا ہے میں اس کا اردو ترجمہ کر چکا ہوں اور وہ جامعہ کے مجلہ اسوہ حسنہ کے صفحات کی زینت بنے گا یہاں بھی شئیر کروں گا کہ بنو امیہ کے صحابہ اور تابعین اور اہل علم کے ساتھ مجموعی طور پر ہمارا رویہ منفی ہی ہے جس کی ایک سے زائد مثالیں دی جا سکتی ہیں اور یہی سے ناصبیت نے جنم لیا ایک فریق کے ناہموار رویوں نے ایک اور ناہموار رویے کو جنم دیا جس نے انتہا پسندی اختیار کرتے ہوئے ہمیں اعتدال پرستی سے بہت دور کر دیا ۔ عوام تو عوام خواص بھی اس افراط و تفریط کا شکار ہو چکے ہیں ۔ اور کل حزب بما لدیھم فرحون کے مصداق جو کچھ اپنے پاس ہے اسی کو سچ سمجھا
جزاک الله صحیح فرمایا آپ نے-

"ایک فریق کے ناہموار رویوں نے ایک اور ناہموار رویے کو جنم دیا جس نے انتہا پسندی اختیار کرتے ہوئے ہمیں اعتدال پرستی سے بہت دور کر دیا ۔ عوام تو عوام خواص بھی اس افراط و تفریط کا شکار ہو چکے ہیں ۔ اور کل حزب بما لدیھم فرحون کے مصداق جو کچھ اپنے پاس ہے اسی کو سچ سمجھا"

میں پہلے بھی عرض کر چکا ہوں کہ جب تک ہم اپنی اہل بیت دیگر و اصحاب سے جذباتی وابستگی کو سائیڈ پر رکھ کر اپنی اسلامی تاریخ کا مطالعہ و مشاہدہ نہیں کریں گے تو ہم اسی طرح افراط و تفریط کا شکار ہوتے رہیں گے اور برملا محققین و تاریخ دانوں پر رافضیت و ناصبیت کے الزام عائد کرتے رہیں گے- ہاں یہ ضرور ہے کہ ہمیں اصحاب کرام و اہل بیت رضوان الله اجمین سے اپنی جذباتی وابستگی اور حسن زن میں فرق رکھنا بہرحال ضروری ہے- تب ہی اسلامی تاریخ کی کوئی مثبت تصویر ہمارے سامنے آ موجود ہو گی (واللہ اعلم)-
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
جزاک الله صحیح فرمایا آپ نے-

"ایک فریق کے ناہموار رویوں نے ایک اور ناہموار رویے کو جنم دیا جس نے انتہا پسندی اختیار کرتے ہوئے ہمیں اعتدال پرستی سے بہت دور کر دیا ۔ عوام تو عوام خواص بھی اس افراط و تفریط کا شکار ہو چکے ہیں ۔ اور کل حزب بما لدیھم فرحون کے مصداق جو کچھ اپنے پاس ہے اسی کو سچ سمجھا"

میں پہلے بھی عرض کر چکا ہوں کہ جب تک ہم اپنی اہل بیت دیگر و اصحاب سے جذباتی وابستگی کو سائیڈ پر رکھ کر اپنی اسلامی تاریخ کا مطالعہ و مشاہدہ نہیں کریں گے تو ہم اسی طرح افراط و تفریط کا شکار ہوتے رہیں گے اور برملا محققین و تاریخ دانوں پر رافضیت و ناصبیت کے الزام عائد کرتے رہیں گے- ہاں یہ ضرور ہے کہ ہمیں اصحاب کرام و اہل بیت رضوان الله اجمین سے اپنی جذباتی وابستگی اور حسن زن میں فرق رکھنا بہرحال ضروری ہے- تب ہی اسلامی تاریخ کی کوئی مثبت تصویر ہمارے سامنے آ موجود ہو گی (واللہ اعلم)-
جذباتی وابستگی کسی کے ساتھ بھی جب حد اعتدال سے گزرتی ہے تو اس کے نتیجے میں افراط و تفریط نے ہی جنم لینا ہے میں نے اپنے طور پر ناصبیت پر کچھ لکھنا شروع کیا ہے اور اس میں کچھ وقفہ اآ گیا ہے دروس محرم کی وجہ سے تو اسے اب دوبارہ شروع کر رہا ہوں ان شاء اللہ
http://forum.mohaddis.com/threads/مشہور-اصطلاح-ناصبی-تعریف-اور-تاریخی-پس-منظر.30305/
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
جذباتی وابستگی کسی کے ساتھ بھی جب حد اعتدال سے گزرتی ہے تو اس کے نتیجے میں افراط و تفریط نے ہی جنم لینا ہے میں نے اپنے طور پر ناصبیت پر کچھ لکھنا شروع کیا ہے اور اس میں کچھ وقفہ اآ گیا ہے دروس محرم کی وجہ سے تو اسے اب دوبارہ شروع کر رہا ہوں ان شاء اللہ
http://forum.mohaddis.com/threads/مشہور-اصطلاح-ناصبی-تعریف-اور-تاریخی-پس-منظر.30305/
جزاک الله -

صحیح فرمایا ہے آپ نے - حد اعتدال سے جو بھی چیز تجاوز کرے گی نقصان کا باعث ہو گی -
آپ کے مضمون "ناصبی کی تعریف و تاریخی پس منظر" کا مطالعہ ضرورکروں گا- تبصرہ بھی -
 

طاہر اسلام

سینئر رکن
شمولیت
مئی 07، 2011
پیغامات
843
ری ایکشن اسکور
732
پوائنٹ
256
محمود احمد عباسی کا ناصبی ہونا ایک بات ہے اور اس کی کسی بات کا صحیح ہونا ایک دوسری بات
میں نے یہ نہیں کہا کہ عباسی کی ساری باتیں غلط ہیں یا ان میں کوئی ھی صحیح بات موجود ہی نہیں
بل کہ میرا کہنا یہ ہے کہ عباسی صاحب ناصبی ہیں
اب ان کی کوئی بات صحیح ہے تو اس کو دلائل کی بنیاد پر قبول کیا جا سکتا ہے۔
یہ ہے اصل تنقیح
جہاں تک اہل بدعت کی روایت کا تعلق ہے تو اس باب میں بھی میں نے اپنے ابتدائی مراسلے ہی میں وضاحت کر دی تھی
میں تو اس کا بھی قائل ہوں کہ شیطان لعین بھی بعض اوقات حق بات کہہ جاتا ہے
لیکن
کیا اس سے وہ نیک کہلائے گا
اور اسے شیطان کہنا غلط ہو گا؟؟
امید ہے غور کریں گے؛اور علمی بحث میں یہ کہنا کہ یہ فرار ہے؛ایک ناروا انداز ہے؛میں نے مفصل اپنا نقطۂ نظر بیان کر دیا ہے۔
باقی جہاں تک یہ نکتہ ہے کہ نفس ناصبیت کیا ہے تو اس پر گفت گو ہونی چاہیے!
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
مود احمد عباسی کا ناصبی ہونا ایک بات ہے اور اس کی کسی بات کا صحیح ہونا ایک دوسری بات
میں نے یہ نہیں کہا کہ عباسی کی ساری باتیں غلط ہیں یا ان میں کوئی ھی صحیح بات موجود ہی نہیں
بل کہ میرا کہنا یہ ہے کہ عباسی صاحب ناصبی ہیں
اب ان کی کوئی بات صحیح ہے تو اس کو دلائل کی بنیاد پر قبول کیا جا سکتا ہے۔
یہی بات میں پچھلے کافی مراسلات سے عرض کر رہا ہوں جو آپ نے آج کہی کہ ہمیں دلیل کے ساتھ چلنا چاہیے اور دوری بات یہ کہ مخالف پر اپنی تحقیق کے مطابق فتوی یا حکم لگانے سے اجتناب کیا جائے
 

طاہر اسلام

سینئر رکن
شمولیت
مئی 07، 2011
پیغامات
843
ری ایکشن اسکور
732
پوائنٹ
256
یہی بات میں پچھلے کافی مراسلات سے عرض کر رہا ہوں جو آپ نے آج کہی کہ ہمیں دلیل کے ساتھ چلنا چاہیے اور دوری بات یہ کہ مخالف پر اپنی تحقیق کے مطابق فتوی یا حکم لگانے سے اجتناب کیا جائے
جناب میں نے آج یہ بات نہیں کہی شروع ہی سے کہتا آ رہا ہوں:
اصول روایت پر غور و فکر کے بعد میں اس نتیجے پر پہنچا ہوں کہ
دلیل کو شخصیات کے تناظر میں دیکھنے یا نہ دیکھنے کے باب میں اہل سنت کا منہاج یہ ہے کہ اگر تو وہ موضوع یا نکتہ ایسا ہے کہ جس سے اس کی بدعت کی تائید ہوتی ہے تو اس سے گریز کیا جائے گا ورنہ جو بات درست ہو گی اسے قبول کیا جا سکتا ہے
یہ میں نے چار نومبر کو عرض کیا تھا لیکن افسوس آپ کی توجہ حاصل نہ کر پایا!!!اور آپ فرما رہے ہیں کہ میں نے آج یہ بات کہی ہے!!!
  • میں نے کوئی فتویٰ نہیں لگایا بل کہ ایک اہل حدیث عالم کی راے نقل کی ہے اور مجھے اس سے اتفاق ہے بل کہ میرے خیال میں شاید ہی کسی اہل حدیث عالم کو اس سے اختلاف ہو!
  • مجھے لگتا ہے آپ کو میرا عباسی صاحب کو ناصبی کہنا نا گوار کہنا گراں گزرا ہے؛اگر ایسا ہے تو کیوں؟؟
  • اس تھریڈ کے آغاز کنندہ نے بڑی ہوشیاری سے اہل حدیث علما کے ساتھ نصبیوں اور منکرین حدیث کو نتھی کر کے معاملے کو الجھایا ہے جسے غور سے سمجھنے کی ضرورت ہے
  • سو،اصل نکتہ یہ نہیں کہ بدعتی کی بات بہ طور تائید پیش کی جا سکتی ہے یا نہیں؟یہ اہل سنت کے مسلمہ اصولوں کی روشنی میں ہو سکتا ہے اور میں نے کہیں بھی اس سے انکار نہیں کیا۔
  • یہاں محل نزاع یہ ہے کہ بدعتی کی کوئی بات صحیح ہونے سے اس کا سنی ہونا لازم نہیں ہوتا بل کہ وہ بہ دستور بدعتی ہی رہتا ہے
  • پس اگر عباسی صاحب کی کوئی بات صحیح ہے تو اس کا یہ مطلب نہیں کہ انھیں بدعتی کہنا غلط ہے یا وہ سنی بن گئے ہیں
  • اور حیرت کی بات یہ ہے کہ آپ مجھ پر یہ اعتراض بھی کرتے ہیں کہ میں نے پہلے انھیں ناصبی کہا پھر بدعتی؟؟!!!
  • سچی بات ہے میں اس اعتراض پر بہت دیر تک غور کرتا رہا کہ یہ کیا ہے؟
  • کیا ناصبیت بدعت نہیں ہے؟؟اور کیا ناصبی بدعتی نہیں ہوتا؟؟
  • آپ کی بات سے یوں مترشح ہوتا ہے کہ میں نے کوئی متضاد بات کہہ دی ہو!!
  • اگر آپ اسے تضاد سمجھتے ہیں تو :
ناطقہ سر بگریباں ہے اسے کیا کہیے!
  • اور اس پر مناظرانہ انداز میں فرار کے طعنے!!
  • جناب یہ علمی مکالمہ ہے ؛بہ راہ کرم اسے ذاتی طعن و تشنیع سے آلودہ نہ کیجیے جیسا کہ آپ نے کئی پوسٹوں میں ایسا کیا ہے!جزاکم اللہ خیراً
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
آپ اپنی ساری پوسٹیں دوبارہ پڑھیں پتا چل جائے گا کہ آپ الزام تراشی کرنے کو کتنا آسان سمجھتے ہیں اور کسی پر بھی حکم لگانا اس سے بھی آسان
ناصبیت کو بدعت کے دائرے میں لانا
اس طرح تو بے شمار اصطلاحات کا آپس میں باہمی ربط ہوتا ہے تو آپ اس میں شرک کا اضافہ بھی کر لیں کہ بدعتی معنوی طور ہر حاکمیت اعلی کے مقابلے میں اپنی بات کو فوقیت دیتا ہے تو ہھر ہر ناصبی بدعتی ہوا اور مشرک بھی ہوا اور اسی طرح دیگر اصطلاحات کو بھی مناسب محل و موقع کے بغیر بلا محابا استعمال کریں
جہاں تک بات ہے عباسی صاحب کی تو ان کی جگہ کوئی اور ہوتا تو میں ان کا نام لے کر بات کرتا
عباسی صاحب اپنی قبر میں جا چکے ہیں ان کان محسنا یا ان کان مسئیا
دونوں صورتوں میں ہماری انتہا پسندی اور فتووں سے بے نیاز ہو چکے ہیں اور میں شخصیات کا دفاع برائے حق کرتا ہوں شخصیات برائے شخصیات علی الاطلاق نہیں
زہے نصیب آپ کہتے ہیں کہ میں نے کوئی فتوی نہیں دیا ان کی مزعومہ ناصبیت کے بارے میں اپنی رائے پر مصر ہونا اور اسے حق گوئی سمجھنا اور پھر اس کی تشہیر کرنا لوگوں کو بتانا
یہ سب کیا ہے اور فتوی کس طرح دیا جاتا ہے
فتوی دینے اور حکم لگانے میں اپنی رائے کے اظہار کا کتنا عمل دخل ہوتا ہےآپ کو علم ہونا چاہیے اور ہو گا
باقی رہی مجھ پر حرف زنی کہ یہ علمی گفتگو ہے طعن و تشنیع سے آلودہ نہ کروں یہ مخفی تبرا بھی خوب ہی رہا طاہر صاحب کھل کر کہیں یہ اشارات اور مخفیات کو چھوڑ دیں
آپ اہل علم ہیں علمی گفتگو کرتے ہیں اور میں طعن و تشنیع کے ذریعے موضوع .......
اللہ ہم سبکو ہدایت دے آمین
 

طاہر اسلام

سینئر رکن
شمولیت
مئی 07، 2011
پیغامات
843
ری ایکشن اسکور
732
پوائنٹ
256
عباسی صاحب کو ناصبی کہنا اگر فتویٰ لگانا ہے تو یہ فتویٰ علماے اہل حدیث نے لگایا ہے؛میں اس سے متفق ہوں۔
آپ نشان دہی کریں کہ میں نے کسی پر بے دلیل حکم لگایا ہو تو میں رجوع کر لوں گا؛ان شاءاللہ
میں نے صرف محل نزاع کے تعیین کی جانب توجہ دلائی ہے؛نہ کسی کو فرار کا طعنہ دیا ہے نہ طنز کے تیر چلائے ہیں!!
ناصبیت کو بدعت کے دائرے میں لانا
تو گویا ناصبیت بدعت نہیں!!اور ناصبی بدعتی نہیں!!
اب اس پر آپ کو داد نہ دینا یقیناً نا انصافی ہوگی!
اس طرح تو بے شمار اصطلاحات کا آپس میں باہمی ربط ہوتا ہے تو آپ اس میں شرک کا اضافہ بھی کر لیں کہ بدعتی معنوی طور ہر حاکمیت اعلی کے مقابلے میں اپنی بات کو فوقیت دیتا ہے
بے شبہہ علما نے بدعت بل کہ ہر گناہ کو شرک کے زمرے میں داخل کیا ہے لیکن شرک اکبر یا اصغر کا فیصلہ اس گناہ یا بدعت کی نوعیت کے مطابق ہو گا؛کاش آپ مجھے فرار کے طعنے دینے کے بجاے عقیدے کے حوالے سے علماے اہل سنت کی نگارشات کا مطالعہ فرمانے کی زحمت گوارا فرمائیں!
 

طاہر اسلام

سینئر رکن
شمولیت
مئی 07، 2011
پیغامات
843
ری ایکشن اسکور
732
پوائنٹ
256
باقی رہی مجھ پر حرف زنی کہ یہ علمی گفتگو ہے طعن و تشنیع سے آلودہ نہ کروں یہ مخفی تبرا بھی خوب ہی رہا طاہر صاحب کھل کر کہیں یہ اشارات اور مخفیات کو چھوڑ دیں
آپ اہل علم ہیں علمی گفتگو کرتے ہیں اور میں طعن و تشنیع کے ذریعے موضوع .......
اللہ ہم سبکو ہدایت دے آمین
آپ عالم دین ہیں؛میرے لیے بے حد قابل احترام ہیں؛اگر کوئی بات ناگوار گزری تو میں معافی کا خواست گار ہوں لیکن موضوع پر بات کریں؛فرار کا الزام اور طنز و طعن سے گریز فرمائیں؛جزاکم اللہ خیراً
 
Top