• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

نماز میں ہاتھ باندھنے کا طریقہ اور مقام

شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
آپ کی یہ ساری پوسٹ مرغ کی ایک ٹانگ پر اٹکی ہوئی ہے۔ البتہ اس میں جو آپ نے خود دھوکہ دہی کی کوشش کی ہے اسے تھوڑا آشکار کرنا چاہتا ہوں کہ دیگر قارئیں بات کی تہہ تک پہنچ سکیں۔
«قال أبوطالب سألت أحمد بن حنبل عن أبي شيبة الواسطي عبدالرحمن بن إسحٰق قال ليس بشيء منکرالحديث»
(الجرح والتعدیل: ج۵؍ص۳۱۳۳، میزان الاعتدال: ج۴؍ص۲۶۰، تہذیب التہذیب:ج۶؍ص۱۲۵۵)
''ابوطالب کہتے ہیں کہ میں نے احمد بن حنبلؒ سے ابوشیبہ الواسطی کے بارے میں دریافت کیا تو انہوں نے فرمایا: یہ ایسا بے قیمت راوی ہے جس کی روایات کو ناپسند کیا گیا ہے۔''
یہاں ’’ناپسند‘‘ کس لفظ کا معنیٰ ہے؟ میرے بھائی نہ دھوکہ کھاؤ اور نہ ہی دھوکہ دو۔

قال البخاري: فيه نظر
(التاریخ الصغیر للبخاری ص۱۵۶)
قول البخاري في حق أحد من الرواة 'فيه نظر' يدل علی أنه متهم عندہ
(الرفع والتکمیل فی الجرح والتعدیل: ص۵۹)

''امام بخاری ؒ کا کسی راوی کے بارے میں 'فیہ نظر' کہنا اس امر پر دلالت کرتا ہے کہ وہ راوی امام بخاری کے نزدیک متہم بالکذب ہے۔ ''
یہاں بھی ’’بالکذب‘‘ کس کا معنیٰ ہے؟

امام ذہبی فرماتے ہیں:
ولا يقول ھذا إلافيمن يتهمه غالباً
(میزان الاعتدال: ج۴؍ص۹۲)

'' امام بخاریؒ عام طور پر متہم بالکذب راوی کے بارے میں یہ الفاظ 'فیہ نظر' کہا کرتے ہیں۔''
ذہبی رحمۃ اللہ نے ’’غالباً‘‘ کہا اور آپ نے اس کو ’’متہم بالکذب‘‘ یقین کے معنیٰ پہنا دیئے!!!!!
علاوہ ازیں؛

عن ابن معين ليس بذاك القوي
(تہذیب التہذیب: ج۴ ص۱۲۴)
قال ابن خزيمة لا يحتج بحديثه (ایضاً)
یہ دو شواہد صاف بتاتے ہیں کہ مذکورہ راوی پر ’’جھوٹ‘‘ بولنے کا الزام نہیں ہے۔
دوسرے یہ کہ مذکورہ حدیث میں کسی صحابی کا قول یا اسرائیلیات سے روایت بیان نہیں ہو رہی بلکہ سنتِ رسول صلی اللہ علیہ وسلم کا ذکر ہو رہا ہے۔ آپ کو معلوم ہونا چاہیئے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم پر عمدا جھوٹ باندھنا دخول جہنم کا باعث ہے۔ اس مذکور راوی سے ثقہ روات اور محدثین روایت کر رہے ہیں اس پر بھی غور فرمائیے گا۔ کیا کسی جھوٹے راوی کی بات آگے پہنچائی جائے گی؟
 
Last edited:

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,717
ری ایکشن اسکور
430
پوائنٹ
197
جرح مفسر کی حاجت اس صورت ہوتی ہے کہ جب تعدیل کے اقوال بھی ثابت ہو! تو تعدیل کے مقابلہ میں اگر جرح مفسر نہ ہو تو تعدیل مقدم ہوتی ہے

جرح و تعدیل کے مسلم اماموں کا صرف حکم بتلانا جرح مقبول ہوتا ہے!
لَا يَجِبُ ذِكْرُ السَّبَبِ فِي وَاحِدٍ مِنْهُمَا، إِذَا كَانَ الْجَارِحُ وَالْمُعَدِّلُ عَالِمَاً بِأَسْبَابِ الْجَرْحِ وَالتَّعْدِيلِ، وَالْخِلَافُ فِي ذَلِكَ بَصِيرًا مَرْضِيًّا فِي اعْتِقَادِهِ وَأَفْعَالِهِ، وَهَذَا اخْتِيَارُ الْقَاضِي أَبِي بَكْرٍ، وَنَقَلَهُ عَنِ الْجُمْهُورِ، وَاخْتَارَهُ إِمَامُ الْحَرَمَيْنِ وَالْغَزَالِيُّ وَالرَّازِيُّ، وَالْخَطِيبُ، وَصَحَّحَهُ الْحَافِظُ أَبُو الْفَضْلِ الْعِرَاقِيُّ وَالْبُلْقِينِيُّ فِي " مَحَاسِنِ الِاصْطِلَاحِ
ملاحظہ فرمائیں: صفحه 516 – 517 جلد 01 تدريب الراوي في شرح تقريب النواوي - عبد الرحمن بن أبي بكر، جلال الدين السيوطي (المتوفى: 911هـ) - دار العاصمة، الرياض

ملاحظہ فرمائیں: صفحه 361 – 362 جلد 01 تدريب الراوي في شرح تقريب النواوي - عبد الرحمن بن أبي بكر، جلال الدين السيوطي (المتوفى: 911هـ) - مكتبة الكوثر، الریاض
ملاحظہ فرمائیں: صفحه 466 – 467 جلد 01 تدريب الراوي في شرح تقريب النواوي - عبد الرحمن بن أبي بكر، جلال الدين السيوطي (المتوفى: 911هـ) - دار ابن الجوزي
ملاحظہ فرمائیں: صفحه 168 جلد 01 تدريب الراوي في شرح تقريب النواوي - عبد الرحمن بن أبي بكر، جلال الدين السيوطي (المتوفى: 911هـ) - دار الكتب العلمية، بيروت


آپ کے ہی مولانا عثمانی نے فرمایا:
ضعف حفظ کی بنا پر تضعیف کی گئی
یہ جرح مفسر ہوئی اب اس کی توثیق بھی ہو تو وہ قابل اعتناء نہیں ہے ملاحظہ کرلیں اپنے قواعد
 
شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
آپ کے ہی مولانا عثمانی نے فرمایا:
ضعف حفظ کی بنا پر تضعیف کی گئی
یہ جرح مفسر ہوئی اب اس کی توثیق بھی ہو تو وہ قابل اعتناء نہیں ہے ملاحظہ کرلیں اپنے قواعد
ان کا یہ فرمان کیا اس مذکورہ راوی کے متعلق ہے؟ بمع متن و حوالہ پیش کریں۔
 
شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
اعلاء السنن پڑھ لیں :)
جہاں اتنی لمبی چوڑی تحریریں لکھی ہیں یہ ایک چھوٹی سی تحریر بھی لکھ دیں۔ کتاب میں تو صرف میں ہی پڑھوں گا۔ ممکن ہے بہت سے قارئین کی اس کتاب تک رسائی ہی نہ ہو۔
 

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,717
ری ایکشن اسکور
430
پوائنٹ
197
کیا کسی جھوٹے راوی کی بات آگے پہنچائی جائے گی؟
امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ نے جابر جعفی کو خود کذاب کہا ہے، کہ اس سے بڑا کذاب انہوں نے نہیں دیکھا، اور خود اسی سے روایت بھی کی ہے!

ویسے ابن حبان کی جرح مفسر بھی پیش کی جا چکی ہے!
۱۳۳۔ ابن حبان نے کہا: کان ممن یقلب الاخبار والاسانید وینفرد بالمناکیر عن المشاھیر ، لا یحل الاحتجاج بخیرہ (کتاب المجروحین ۵۴/۲)
جہاں اتنی لمبی چوڑی تحریریں لکھی ہیں یہ ایک چھوٹی سی تحریر بھی لکھ دیں۔ کتاب میں تو صرف میں ہی پڑھوں گا۔ ممکن ہے بہت سے قارئین کی اس کتاب تک رسائی ہی نہ ہو۔
یہ تحریریں موبائل سے ہی تلاش کرتا ہوں میرے پاس کمپیوٹر کی سہولت نہیں ہے خود تلاش کرلو مل جائے گی
 
شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
ویسے ابن حبان کی جرح مفسر بھی پیش کی جا چکی ہے!
۱۳۳۔ ابن حبان نے کہا: کان ممن یقلب الاخبار والاسانید وینفرد بالمناکیر عن المشاھیر ، لا یحل الاحتجاج بخیرہ (کتاب المجروحین ۵۴/۲)
براہِ کرم اس کا ترجمہ بھی لکھ دیں۔

یہ تحریریں موبائل سے ہی تلاش کرتا ہوں میرے پاس کمپیوٹر کی سہولت نہیں ہے خود تلاش کرلو مل جائے گی
میں بھی مکتبہ الشاملہ سے استفادہ کرتا ہوں اور اس میں یہ مذکورہ کتاب شامل نہیں۔
 

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,717
ری ایکشن اسکور
430
پوائنٹ
197
ان کا یہ فرمان کیا اس مذکورہ راوی کے متعلق ہے؟ بمع متن و حوالہ پیش کریں۔
جہاں اتنی لمبی چوڑی تحریریں لکھی ہیں یہ ایک چھوٹی سی تحریر بھی لکھ دیں۔ کتاب میں تو صرف میں ہی پڑھوں گا۔ ممکن ہے بہت سے قارئین کی اس کتاب تک رسائی ہی نہ ہو۔
عبد الرحمن بن اسحاق الکوفی سے متعلق ظفر احمد عثمانی فرماتے ہیں:
إنما يضعف من قبل حفظه
ملاحظہ فرمائیں: صفحه 193 جلد 02 إعلاء السنن - ظفر أحمد العثماني التهانوي - إدارة القرآن والعلوم الإسلامية، كراتشي
 
شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
آپ کے ہی مولانا عثمانی نے فرمایا:
ضعف حفظ کی بنا پر تضعیف کی گئی
ان کا یہ فرمان کیا اس مذکورہ راوی کے متعلق ہے؟ بمع متن و حوالہ پیش کریں۔
اعلاء السنن پڑھ لیں :)
عبد الرحمن بن اسحاق الکوفی سے متعلق ظفر احمد عثمانی فرماتے ہیں:
إنما يضعف من قبل حفظه
ملاحظہ فرمائیں: صفحه 193 جلد 02 إعلاء السنن - ظفر أحمد العثماني التهانوي - إدارة القرآن والعلوم الإسلامية، كراتشي
اس مذکورہ حوالہ کی آپ نے ادھوری بات لکھی۔ قارئینِ کرام ان کا محولہ صفحات یہ ہیں؛
Untitled 1.jpg

Untitled 2.png
 

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,717
ری ایکشن اسکور
430
پوائنٹ
197
انڈر لائن الفاظ کا ترجمہ عنایت کریں ذرا
 
Top