• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیا پاکستانی اہل حدیث دیوبند مسلک کے افراد کو کافر سمجھتے ہیں ؟

qureshi

رکن
شمولیت
جنوری 08، 2012
پیغامات
235
ری ایکشن اسکور
392
پوائنٹ
88
شاہد نذیر صاحب آپ کا دعوٰی تو یہ کہ ہمیں ہمارے بزرگوں کی باتیں نہ بتا ئی جائے جیسا کہ آپ علماء اہلحدیث اور تصوف کے موضعوں پر ارشاد فرما چکے ہیں کہ ہم صرف اور صرف قران و حدیث کو لیتے ہیں حتی کہ آپ نے " کرامات اہلحدیث" کو مردود کہا ،تو آپ حوالے حافظ زئی صاحب اور طالب الرحمن وغیرہ کے کس منہ سےدیتے ہیں؟
اگر اکابرین اہلحدیث کو لیا جائے تو "تاریخ اہلحدیث " میں تو بہت سارے حنفیوں کو بھی اہلحدیث کہا گیا ہے اور زبردست خراج تحسین پیش کی گئی ہے اور آپکے بقول شاہ ولی اللہؒ ھنفی تھے ان کی شان میں تو قصیدے لکھے گئے ہیں،اور پھر قیام پاکستان قبل تو ان جلسے جلوس بھی اگھٹے تھے اور آپس میں رشتہ داریاں بھی ہیں اور روپڑی صاحب کے فتوی میں واضح دیوبندیوں کے پیچھے نماز جایز لکھا گیا ہے،بھلا ان علما کے سامنے آپ جن جس مفاسد گروپ کے مقلد ہیں زئی وغیرہ بھلا انکی کیا حثیت ہے۔
زئی صاحب تے خود اہلحدیث بھی نفرت کرتے ہیں ،ہم اہلسنت ان کوکچھ نہیں سمجھتے اگر آپ دیو بند پر اعتراض ہے تو آپ کسی معتبر عالم کے حوالے سے بات کریں
 
شمولیت
اپریل 23، 2011
پیغامات
79
ری ایکشن اسکور
329
پوائنٹ
79
تمام لوگ جانتے ہیں کہ کسی کو کافر کہنے کا معاملہ اتنا آسان نہیں ہے اور کم از کم عوام الناس اس قابل نہیں ہیں کہ وہ کسی کو کافر کہنے کا از خود فیصلہ کر سکیں۔ جیسا کہ تلمیذ بھائی خود بھی کہہ رہے ہیں کہ
غالبا اس فورم پر موجود گنتی کے چند اہل علم کے علاوہ شاید کسی میں فتوی دینے کی اہلیت بھی نہیں کیوں اکثر یہاں پر طلبہ اور عام عوام ہے۔
دینی امور کے ساتھ شغف رکھنے والے بھائی دیوبندیوں کے حوالے سے اصولی یا فروعی تقسیم کو تو جانتے ہیں جہاں تک دیوبندیوں حتیٰ کہ بریلویوں کو کافر کہنے کا معاملہ ہے تو اس حوالے سے ان کو کافر کہنا عوام الناس کے حدود سے باہر ہے اور یہ بحث فقط اہل علم تک محدود رہنی چاہیے۔ تو تلمیذ بھائی اس فورم پر جن گنتی کے چندلوگوں کو اہل علم سمجھتےہیں ان سے ان کی رائے معلو م کرلیں۔ جن کو وہ اہل علم نہیں سمجھتے ان کا کسی کو کافر یا مسلمان ہونے کی سند دینا کوئی معنی نہیں رکھتا۔ دیوبندحضرات کو کافر کہنے کے حوالے سے ہاں یا نہ میں جواب دینا کم از کم غیر اہل علم کے لیے ممکن نہیں ہے۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
شاہد نذیر صاحب آپ کا دعوٰی تو یہ کہ ہمیں ہمارے بزرگوں کی باتیں نہ بتا ئی جائے جیسا کہ آپ علماء اہلحدیث اور تصوف کے موضعوں پر ارشاد فرما چکے ہیں کہ ہم صرف اور صرف قران و حدیث کو لیتے ہیں حتی کہ آپ نے " کرامات اہلحدیث" کو مردود کہا ،تو آپ حوالے حافظ زئی صاحب اور طالب الرحمن وغیرہ کے کس منہ سےدیتے ہیں؟
اگر اکابرین اہلحدیث کو لیا جائے تو "تاریخ اہلحدیث " میں تو بہت سارے حنفیوں کو بھی اہلحدیث کہا گیا ہے اور زبردست خراج تحسین پیش کی گئی ہے اور آپکے بقول شاہ ولی اللہؒ ھنفی تھے ان کی شان میں تو قصیدے لکھے گئے ہیں،اور پھر قیام پاکستان قبل تو ان جلسے جلوس بھی اگھٹے تھے اور آپس میں رشتہ داریاں بھی ہیں اور روپڑی صاحب کے فتوی میں واضح دیوبندیوں کے پیچھے نماز جایز لکھا گیا ہے،بھلا ان علما کے سامنے آپ جن جس مفاسد گروپ کے مقلد ہیں زئی وغیرہ بھلا انکی کیا حثیت ہے۔
زئی صاحب تے خود اہلحدیث بھی نفرت کرتے ہیں ،ہم اہلسنت ان کوکچھ نہیں سمجھتے اگر آپ دیو بند پر اعتراض ہے تو آپ کسی معتبر عالم کے حوالے سے بات کریں
ہمارے نزدیک تقلید چاہے ابوحنیفہ کی ہو یا کسی اہل حدیث عالم کی یکساں طور پر قابل مذمت اور لائق نفرت ہے۔آپ پہلے مقلدین سے تقلید کی صحیح تعریف معلوم کرلیں اس کے بعد فیصلہ کریں کہ آپکا ہمیں مقلد کہنا درست ہے یا غلط۔ آپ چونکہ دیوبندی مقلد ہیں اس لئے علمی بحث میں ٹانگ اڑانے سے پرہیز کریں کیونکہ مقلد جاہل اور علم سے کورا ہوتا ہے اس کا کام صرف اپنے امام کے غلط اور صحیح اقوال کی اندھا دھند پیروی ہے۔ اس لئے آپ صرف تقلید کریں یہی آپ کے لائق ہے۔اس کے علاوہ آپ کو یہ بھی مشورہ ہے کہ منافقت ترک کرکے اپنے دیوبندی ہونے کا اقرار کرلیں۔جس طرح کا اہل حدیث آپ اپنے آپ کو پیش کررہے ہیں اس طرح کا کوئی اہل حدیث کہیں بھی نہیں پایا جاتا اس لئے آپ کا یہ ڈرامہ زیادہ دیر تک نہیں چل سکتا۔

حافظ زبیر علی زئی حفظہ اللہ کی اہمیت اور قدرو منزلت ہماری نظروں میں اتنی ہے کہ لاکھوں دیوبندی علماء ان پر قربان کئے جاسکتے ہیں۔ کیونکہ شیخ صحیح العقیدہ اور موحد ہیں اور دیوبندی علماء فاسد العقیدہ، گمراہ اور باطل پرست ہیں۔

آپ نے اب تک جتنے بھی مضامین لگائے ہیں ان میں دلائل سے اپنے موقف کو ثابت کرنے میں آپ بری طرح ناکام رہے ہیں۔ جب آپ کے پاس دلائل نہیں تو کیا ضروری ہے کہ ہر جگہ دخل در معقولات کی جائے۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
تمام لوگ جانتے ہیں کہ کسی کو کافر کہنے کا معاملہ اتنا آسان نہیں ہے اور کم از کم عوام الناس اس قابل نہیں ہیں کہ وہ کسی کو کافر کہنے کا از خود فیصلہ کر سکیں۔ جیسا کہ تلمیذ بھائی خود بھی کہہ رہے ہیں کہ

دینی امور کے ساتھ شغف رکھنے والے بھائی دیوبندیوں کے حوالے سے اصولی یا فروعی تقسیم کو تو جانتے ہیں جہاں تک دیوبندیوں حتیٰ کہ بریلویوں کو کافر کہنے کا معاملہ ہے تو اس حوالے سے ان کو کافر کہنا عوام الناس کے حدود سے باہر ہے اور یہ بحث فقط اہل علم تک محدود رہنی چاہیے۔ تو تلمیذ بھائی اس فورم پر جن گنتی کے چندلوگوں کو اہل علم سمجھتےہیں ان سے ان کی رائے معلو م کرلیں۔ جن کو وہ اہل علم نہیں سمجھتے ان کا کسی کو کافر یا مسلمان ہونے کی سند دینا کوئی معنی نہیں رکھتا۔ دیوبندحضرات کو کافر کہنے کے حوالے سے ہاں یا نہ میں جواب دینا کم از کم غیر اہل علم کے لیے ممکن نہیں ہے۔
یہ تو محض باتیں ہیں ورنہ کسی اہل علم نے دیوبندیوں کو کافر قرار دے دیا پھر کونسا آپ لوگ اس بات کو تسلیم کرلوگے!

چلیں! آپکے دعویٰ کو چانچنے کے لئے آپ کے سب سے بڑے عالم کا حوالہ پیش خدمت ہے۔

فقہ الاکبر جو کہ دیوبندیوں کے نزدیک یقینی طور پر ابوحنیفہ ہی کی تصنیف ہے۔ سرفراز خان صفدر دیوبندی لکھتے ہیں: غرضیکہ فقہ اکبر حضرت امام ابوحنیفہ رحمتہ اللہ تعالیٰ ہی کی تصنیف ہے لاریب فیہ۔(مقدمہ، البیان الازہر ترجمہ الفقہ الاکبر ، صفحہ ٢٣)

اس کتاب میں ابوحنیفہ کا فتویٰ اس شخص کے بارے میں جو اللہ کے عرش پر مستوی ہونے کا منکر ہے درج ذیل ہے:
اِن أبی مطیع کے بارے میں لکھا کہ اُنہوں نے اِمام ابو حنیفہ رحمہُ اللہ سے پوچھا " جو یہ کہے کہ میں نہیں جانتا کہ میرا رب زمین پر ہے یا آسمان پر تو ایسا کہنے والا کے بارے میں کیا حکم ہے ؟"
تو امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ نے فرمایا:
تو اُس نے کفر کیا کیونکہ اللہ کہتا ہے
الرَّحْمَنُ عَلَى الْعَرْشِ اسْتَوَى
الرحمٰن عرش پر قائم ہوا
اور اُسکا عرش ساتوں آسمانوں کے اُوپر ہے
میں نے پھر پوچھا " اگر وہ یہ کہے کہ میں نہیں جانتا کہ اللہ کا عرش آسمان پر یا زمین پر ہے (تو پھر اُسکا کیا حکم ہے )؟
تو امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ نے فرمایا:
ایسا کہنے والا کافر ہے کیونکہ اُس نے اِس بات سے اِنکار کیا کہ اللہ کا عرش آسمانوں کے اُوپر ہے اور جو اِس بات سے اِنکار کرے وہ کافر ہے

پس چونکہ دیوبندی اللہ کے عرش پر ہونے کے انکاری ہیں اور اللہ کو ہرجگہ مانتے ہیں اس لئے ابوحنیفہ کے اس فتویٰ کی رو سے کافر ہیں۔

اب تو ابو القاسم صاحب کو اپنے سب سے بڑے عالم کے اس فتوے سے کوئی اختلاف نہیں ہوگا۔ امید ہے آپ اپنی اگلی پوسٹ میں دیوبندیوں کے کافر ہونے کا اعلان کردو گے ورنہ تو آپ کو معلوم ہی ہے کہ اگر کوئی کسی مسلمان پر ناحق کفر کا فتویٰ لگائے تو فتویٰ لوٹ کر اسی پر آجاتا ہے۔ امید ہے کفر کے فتوے کو امام ابوحنیفہ پر پلٹنے سے بچائیں گے۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
میرے خیال سے آپ میری پوسٹ کو ایک بار پھر غور سے پڑھ لیں۔
تلمیذ صاحب یا کسی اور دیوبندی کو انکے امام ابوحنیفہ کے فتوے کے بعد کسی بھی اہل علم کے فتوے کی ضرورت باقی نہیں رہی۔ مقلدین کے مذہب کی رو سے ابوحنیفہ کا فتویٰ قبول کرنا انکو واجب ہے۔
 

ندوی

رکن
شمولیت
نومبر 20، 2011
پیغامات
152
ری ایکشن اسکور
328
پوائنٹ
57
ارسلان صاحب!آپ کو اپنے سوال اوراس کے جواب کیلئے اس تھریڈ میں اصرار کی غیرمعقولیت پر ایک مرتبہ نظرثانی کرنی چاہئے۔یہ تھریڈ جس مقصد کیلئے ہے اس کو اسی پر رہنے دیں ۔ہاں آپ کو اگراپنے سوال پوچھنے کا شوق ہے تو یہ آپ کا حق ہے کیونکہ یہ اوپن فورم ہے۔لیکن اسکیلئے الگ سے تھریڈ قائم کرلیجئے ۔کسی دوسرے تھریڈ میں اپناسوال رکھنااوراس کے جواب پراصرار کرناغیرمعقولیت ہے۔
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
ارسلان صاحب!آپ کو اپنے سوال اوراس کے جواب کیلئے اس تھریڈ میں اصرار کی غیرمعقولیت پر ایک مرتبہ نظرثانی کرنی چاہئے۔یہ تھریڈ جس مقصد کیلئے ہے اس کو اسی پر رہنے دیں ۔ہاں آپ کو اگراپنے سوال پوچھنے کا شوق ہے تو یہ آپ کا حق ہے کیونکہ یہ اوپن فورم ہے۔لیکن اسکیلئے الگ سے تھریڈ قائم کرلیجئے ۔کسی دوسرے تھریڈ میں اپناسوال رکھنااوراس کے جواب پراصرار کرناغیرمعقولیت ہے۔
لیجئے ندوی صاحب،آپ کی فرمائش پر ہم نے علیحدہ تھریڈ بنا لیا ہے۔
کیا دیوبندیوں کے نزدیک یہ صحیح ہے؟
 

qureshi

رکن
شمولیت
جنوری 08، 2012
پیغامات
235
ری ایکشن اسکور
392
پوائنٹ
88
[=شاہد نذیر;60156]ہمارے نزدیک تقلید چاہے ابوحنیفہ کی ہو یا کسی اہل حدیث عالم کی یکساں طور پر قابل مذمت اور لائق نفرت ہے۔آپ پہلے مقلدین سے تقلید کی صحیح تعریف معلوم کرلیں اس کے بعد فیصلہ کریں کہ آپکا ہمیں مقلد کہنا درست ہے یا غلط۔ آپ چونکہ دیوبندی مقلد ہیں اس لئے علمی بحث میں ٹانگ اڑانے سے پرہیز کریں کیونکہ مقلد جاہل اور علم سے کورا ہوتا ہے اس کا کام صرف اپنے امام کے غلط اور صحیح اقوال کی اندھا دھند پیروی ہے۔ اس لئے آپ صرف تقلید کریں یہی آپ کے لائق ہے۔اس کے علاوہ آپ کو یہ بھی مشورہ ہے کہ منافقت ترک کرکے اپنے دیوبندی ہونے کا اقرار کرلیں۔جس طرح کا اہل حدیث آپ اپنے آپ کو پیش کررہے ہیں اس طرح کا کوئی اہل حدیث کہیں بھی نہیں پایا جاتا اس لئے آپ کا یہ ڈرامہ زیادہ دیر تک نہیں چل سکتا۔
جاہل ہونا اتنی بڑی بات نہیں جتنا جہالت سے بے خبر ہونا اور پھر اپنے آپ کو بڑا اہل علم سمجھنااور یہ بیماری جس بد نصیب کو لگ جائے سوائے موت کے اسکو کئی شفا نہیں ملتی ،زئی صاحب اور انکا ٹولہ جس حقیقی طور پر اہلحدیث ہونے سے دور کا بھی تعلق نہیں عوام کو گمراہ کرنے کےلئے ڈھونگ رچا یا ہوا ہےاور چونکہ چور کو سارے چور ہی نظر آتے ہیں اس لئے شاہد صاحب کبھی مجھے دیو بندی اور کبھی کیا اور کبھی کیا لکھتے رہتے ہیں ،دیوبندیوں کی دشمنی میں تو انکی مت ماری جا چکی ہے خیر مقلد کس کے ہیں اگر استاد دس نمبری تو بیٹا بیس نمبری تو ہوگا اسلئے اس شاہد صاحب کا قصور کم ہے ۔ ویسے کیا مسلمان ہونے کیللئے اہلحدیث ،دیو بندی یا برہلوی کہلانا ضروری یا پھر ضروریات دین پر ایمان رکھنا ۔آپ کافر کافر کا کھیل بخوبی کھیل رہے ہیں۔
ح
افظ زبیر علی زئی حفظہ اللہ کی اہمیت اور قدرو منزلت ہماری نظروں میں اتنی ہے کہ لاکھوں دیوبندی علماء ان پر قربان کئے جاسکتے ہیں۔ کیونکہ شیخ صحیح العقیدہ اور موحد ہیں اور دیوبندی علماء فاسد العقیدہ، گمراہ اور باطل پرست ہیں۔
زئی صاحب کی اہمیت جہلاء میں بہت ہے ،فتنہ پرور مزاج انکو بہت پسند کرتے ہیں
آپ نے اب تک جتنے بھی مضامین لگائے ہیں ان میں دلائل سے اپنے موقف کو ثابت کرنے میں آپ بری طرح ناکام رہے ہیں۔ جب آپ کے پاس دلائل نہیں تو کیا ضروری ہے کہ ہر جگہ دخل در معقولات کی جائے۔
[/QUOTE]دلائل تو آپ اور آپ کے پیر ومرشد زبیر صاحب دیتے ہیں باقی ساری امت بشمول علماء ایلحدیث بقول آپکے مردود ہیں ( الغیاذ با للہ)
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
جاہل ہونا اتنی بڑی بات نہیں جتنا جہالت سے بے خبر ہونا اور پھر اپنے آپ کو بڑا اہل علم سمجھنااور یہ بیماری جس بد نصیب کو لگ جائے سوائے موت کے اسکو کئی شفا نہیں ملتی
کیا دیدہ دلیری ہے!!!
ایک مقلد جس کی پیدائش بھی جہالت میں ہوتی ہے اور اس دنیا سے رخصت بھی جہالت کے ساتھ ہوتا ہے۔ جہالت پر زندگی گزارتا ہے اور جہالت پر مرجاتا ہے وہ مقلد ایک اہل حدیث کو جہالت کا طعنہ دے رہا ہے۔ لگتا ہے شرم وحیا مقلدین سے بالکل ہی رخصت ہوگئی ہے۔

قریشی صاحب آپکا دیوبندی مقلد ہونا اتنا واضح ہے جیسے سورج کی روشنی۔ اور جھوٹ بولنا تو دیوبندی اکابرین کی عادت ہے یہ کیسے ممکن ہے کہ قریشی دیوبندی سچ بول دے۔ ہمیں کوئی غرض نہیں ہے آپ سچ بولتے ہیں یا جھوٹ کیونکہ آپ کی تحریر ہی آپکے کردار اور مذہب کا پتا دے رہی ہے۔ بس آپ سے اتنی عرض ہے کہ آپ ہر معاملے میں ٹانگ نہ اڑایا کریں اور جو بھی بات کریں دلیل سے کریں جو الزام لگائیں اس کی دلیل پیش کریں۔ ورنہ ہمارے پاس اتنا وقت تو نہیں کہ آپکی فضولیات کا جواب دیں۔
 
Top