• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیا یزید بن معاویہ نے حسین رضی اللہ عنہ کو قتل کرنے کا حکم دیا تھا؟

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
وہ صحابہ کرام جن کے رعب و دبدبے سے اہل فارس و روم کانپتے تھے - وہ معاویہ رضی الله عنہ کے حکم سے خوف کھا بیٹھے ؟؟- یہی صحابہ کرام جو خلیفہ دوم حضرت عمر رضی الله عنہ کی سخت گیر شخصیت کے سامنے حق بات کہنے سے گریز نہیں کرتے تھے اور عین خطبہ جمہ میں ان سے سوال کرلیتے تھے وہ معاویہ رضی الله عنہ کے دور خلافت میں اتنے بزدل ہو گئے کہ ان کے خوف سے تلبیہ پڑھانا چھوڑ دی ؟؟ - نیز معاویہ رضی الله عنہ نے اپنی حکم عدولی کرنے والوں کو کیا سزا دی ؟؟ کوئی روایت پیش کی جائے جس میں ان کے جبر و سزاؤں کا ذکر ہو جو ان کی حکم عدولی پر دی جاتیں تھیں ؟؟ صرف خالی جبر و ظلم کی بادشاہت کہہ دینے سے کوئی ظالم ثابت نہیں ہو جاتا -

البانی کے صحیح کہہ دینے سے روایت صحیح نہیں ہو جاتی - البانی رحم الله سے روایات کو پرکھنے میں اکثر مقامات پر خطاء ہوئی ہے-

آپ کو مخلصانہ مشوره ہے کہ "مودودیت " کے خول سے باہر آ کر اپنے نظریات پیش کریں -

محترم ،
اپ بھی میری حالیہ پوسٹ پڑھ لیں اپ کو بھی کافی تسلی اور تشفی ہو جائے گی .
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46

دوسری بات ان احادیث سے آئمہ اکابرین اور امت کے اہل علم کا اجماع ہے کہ علی رضی الله عنہ حق پر تھے اور امت کا اجماع غلط نہیں ہو سکتا ہے
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,551
پوائنٹ
304
دوسری بات ان احادیث سے آئمہ اکابرین اور امت کے اہل علم کا اجماع ہے کہ علی رضی الله عنہ حق پر تھے اور امت کا اجماع غلط نہیں ہو سکتا ہے
حضرت علی رضی الله عنہ کا حق پر ہونا اور بات ہے اور "حواب کے کتوں" والی روایت کا غلط یا صحیح ہونا اور بات ہے- اگر حضرت علی رضی الله عنہ حق پر تھے تو نبی کریم صل الله علیہ و آ له وسلم صاف لفظوں میں ام المومنین عائشہ رضی الله عنہ کو تنبیہ کردیتے کہ فتنہ کے دور میں علی رضی الله عنہ کے خلاف خروج مت کرنا - اس کے لئے ایسی بے سروپا روایت گھڑنے کا کیا مطلب ہے؟؟ -
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
پہلے بھی بیان کیا جا چکا ہے کہ اس روایت کو اولین طور پر طبری نے قلم بند کیا - اور بعد میں بعض محدثین نے اس کو صحیح تسلیم کر لیا-
[FONT=simplified arabic, serif]محترم ،[/FONT]
[FONT=simplified arabic, serif]اپ کی یہ غلط فہمی دور کرنے کے لئے چند حوالے [/FONT]
[FONT=simplified arabic, serif](١) امام عبدالرازق نے سب سے پہلے یہ روایت نقل کی ہے (مصنف عبدالرزاق رقم ٢٠٧٥٣)ولد ١٢٦ہجری وفات ٢١١ ہجری [/FONT]
[FONT=simplified arabic, serif]امام طبری کے ١٠٠ سال پہلے[/FONT]
[FONT=simplified arabic, serif](٢)امام ابن ابی شیبہ ولد ١٥٩ہجری وفات ٢٣٥ ہجری امام طبری سے ٧٠ سال پہلے [/FONT]
[FONT=simplified arabic, serif](٢) امام احمد بن حنبل جن کی سند بھی صحیح ہے ولد ١٦٤ وفات ٢٢٨ ہجری [/FONT]
[FONT=simplified arabic, serif]امام طبری کے ٤ سال بعد [/FONT]
[FONT=simplified arabic, serif]یہ سب امام طبری سے کئی سال پہلے پیدا ہوۓ ہے اور انہوں نے وہ روایت اپنی کتب میں درج کی ہے تو اپ کا یہ مغالطہ ہے جو اپ دور ہو جانا چاہیے [/FONT]
[FONT=simplified arabic, serif]
دوسری و تیسری صدی ہجری میں حجاز و عراق میں عباسی چھاے ہوے تھے اور مصر میں فاطمید خلافت قائم ہونے کو تھی-خاندان بنو بویہ کا اثر و رسوخ مکہ و مدینہ تک جا پہنچا-(یہ وہی ہیں جنہوں نے سب سے پہلے امیر معاویہ رضی الله عنہ کو برا کہا اور ان پر لعنت بھیجی اور سب سے پہلے حسین رضی الله عنہ کی شہادت پر ماتم کی رسم ڈالی) ایسے ماحول میں جب غالی شیعان علی بنو امیہ پر تبرّا اپنا ایمان سمجھ کرکرتے تھے- مورخین و محدثین پر بھی اس کا اثر ہونا فطری تھا
[FONT=simplified arabic, serif]ماشاء الله [/FONT]
[FONT=simplified arabic, serif]اس کا مطلب محدثین اور کے لکھے میں اپ فرق کیسے کریں گے اور دوسری بات اس سے ذخیرہ حدیث تو مشکوک ہو گیا نعوذ باللہ پھر اپ اس بارے میں کیا فرمائیں گے کے بنو امیہ ٩٠ سال حکومت پر قابض رہی تو یزید کے فضائل میں جو روایات اور تاریخ میں جو کچھ ہے محدثین نے وہ متاثر ہو کر لکھا ہے توان سے بھی محدثین کا متاثر ہونا فطری بات ہے کیوں؟[/FONT]
٩٠ سال بنو امیہ کا بھی شام سے لے کر اندلس اور روم تک تسلط تھا اور جہاں تک گالیوں کی بات ہے تو جب عباسیوں نے گالیاں دی ہیں تو بنو امیہ نے ٩٠ سال اپنے منبروں پر اہل بیت میں سے علی رضی الله عنہ کو گالیاں دی ہیں .
یہ ہے پس آئینہ ان باتوں کا جو اپ نے شاید نادانستہ طور پر کر دی ہیں تاریخ روایات اور کتب کے حوالے سے صرف اتنا کہا جاسکتا ہے ان میں راویوں کی چھان پھٹک میں تساہل برتا گیا ہے مگر احادیث وحی خفی ہے اس کے بارے میں ایسے گمان بھی کہاں لیجا سکتےہیں یہ اپ خود سمجھدار ہیں
جب کہ حضرت علی رضی الله عنہ نے اپنے دور خلافت میں کئی اجتہادی غلطیاں کیں جن کا خمیازہ بعد میں امّت کو برداشت کرنا پڑا
اس بات پر مجھے بڑا دکھ ہوا ہے


کہ ناصبی افکار کیسے ذہنوں کو متاثر کر رہے ہیں علی رضی الله عنہ بھی بشر تھے ان سے بھی غلطیاں ہوئی ہوں گی الله نے ان کی غلطیاں معاف کر دی اور وہ بلاشبہ جنتی ہے
مگر جس حوالے سے اپ بات کر رہے ہو میرا یقین ہے کہ ان سے کوئی غلطی نہیں ہوئی بلکہ ان کے مقابلے پر باقی سب غلطی پر تھے اپ ایک بھی اجتہادی خطا ثابت نہیں کر سکتے ہیں یہ میرا چلینج ہے اپ کو ١٠ سال کا وقت دیا ڈوب جاؤ کتب میں اور اس حوالے سے ایک غلطی لے آؤ نبی صلی الله علیہ وسلم نے مہر ثبت کی ہے کہ علی رضی الله عنہ حق پر ہیں الله اپ کو سمجھنے کی توفیق دے کہ انھوں نے نبی صلی الله علیہ وسلم کا دین بچانے کی کوشش کی تھی الله سب کو ہدایت دے .


[/FONT]
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
760
پوائنٹ
290
محترم محمد علی بهائی ، اولا جزاک اللہ خیرا کثیرا ۔
زبردست ، اللہ آپکے علم و عمل میں برکت دے ۔ علم ایسا کہ دوسروں کو فایدہ پہونچے ۔ عمل ایسے کہ پائے ثبات میں لغزش کبهی نا آئے ۔ حق پر اللہ قائم رکهے ۔ شاد و آباد رکهے۔
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,551
پوائنٹ
304
محترم محمد علی بهائی ، اولا جزاک اللہ خیرا کثیرا ۔
زبردست ، اللہ آپکے علم و عمل میں برکت دے ۔ علم ایسا کہ دوسروں کو فایدہ پہونچے ۔ عمل ایسے کہ پائے ثبات میں لغزش کبهی نا آئے ۔ حق پر اللہ قائم رکهے ۔ شاد و آباد رکهے۔
محترم محمّد طارق عبدللہ صاحب -

آپ کی عزت افزائی کا شکریہ بلکل الله ہم سب کو حق پر قائم رکھے (آمین) -

صحابہ کرام و صحابیات رضوان الله اجمعین وہ پاک ہستیاں ہیں کہ جن کی وساطت سے ہم تک دین اسلام پہنچا - اگر ہم ان پاک ہستیوں کی شخصیت کو داغدار کریں گے تو اس کا مطلب ہے کہ ہم اپنے دین کو داغدار کریں گے- اس میں شک نہیں کہ انسان ہونے کے ناتے ان پاک ہستیوں سے کچھ غلطیاں بھی سرزد ہوئیں لیکن کیا ایک مسلمان ہونے کی حیثیت ہمیں یہ زیب دیتا ہے کہ ہم ان کی عزت کو تار تار کرنے کی جسارت کریں ؟؟ ہم اپنے گھر والوں کی غلطیوں کو سرعام نشر کرنے سے گریز کرتے ہیں تو پھر ان پاک اور بلند مرتبہ ہستیوں کی اجتہادی غلطیوں کی تشہیر کر کے ہم دین کی کون سی خدمت سر انجام دے رہے ہیں؟؟- کیا اس طرح غیروں کو یہ بآور نہیں کرا رہے کہ ہمارے دین کی بنیاد رکھنے والے یہ نبی کے اصحاب جاہل و گنوار تھے - جو صرف اپنے سیاسی مقاصد کی خاطر آپس میں ہر وقت لڑتے رہتے تھے؟؟ (نعوز باللہ)

جہاں تک اس بات کا تعلق ہے کہ کہ آئمہ و محدثین نے ان روایات کو کیوں بیان کیا جن میں صحابہ کے مشاجرات بیان ہوے ہیں- تو ہم یہی کہہ سکتے ہیں کہ ان لوگوں نے مختلف روایات جب جب ان کی ملتی گئیں اور ان میں ہر طرح کا مواد تھا جمع کرتے رہے تا کہ کوئی روایت رہ نہ جائے اور بعد میں ان پر محدثین و مورخین نے اپنے اپنے دور میں راویوں پر جرح بھی کی-اب ظاہر ہے کہ جس طرح صحابہ کرام انسان تھے اور ان سے غلطیاں ہوئیں تو کیا اس طرح محدثین و مورخین بھی تو انسان تھے کیا ان سے غلطیاں نہیں ہو سکتیں تھیں؟؟ -البتہ کچھ آئمہ صحابہ کرام کے مابین ہونے والے مشاجرات میں افراط و تفریط کا شکار ہوے - کئی ایسے بھی تھے جنہوں نے اپنی آراء سے رجوع کرلیا- ان کا معامله اب الله کے سپرد - لیکن ہمارا فریضہ یہی کہ ہم صحابہ کرام سے متعلق غلط افکار سے اپنی زبانوں کو لگام دیں -

محترم عبدللہ بھائی سے کو بھی یہی مخلصانہ مشورہ ہے کہ خاندان بنو امیہ بشمول حضرت امیر معاویہ رضی الله عنہ اور ان کی آل اولاد سے اتنی رنجش ٹھیک نہیں- ہمارے لئے تمام صحابہ کرام بشمول معاویہ، ،طلحہ، زبیر ام المومنین عائشہ صدیقہ، علی، حسن و حسین رضوان الله اجمعین اور تمام اہل بیعت انتہائی قابل احترام ہیں- ان پاک ہستیوں پر بحث و مباحثہ کا دنیا و آخرت میں کوئی فائدہ نہیں- بلکہ ممکن ہے کہ جذباتیت میں میرے یا کسی بھی بھائی کے قلم سے ان پاک ہستیوں کے خلاف ایسی بات نکل سکتی ہے جو ہمیں جہنم کا ایندھن بنانے کے لئے کافی ہو گی-

الله رب العزت کا فرمان مبارک ہے کہ:
وَلَا تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ ۚ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُولَٰئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا (سوره بنی اسرائیل ٣٨)

اورجس بات کی تجھے خبر نہیں اس کے پیچھے نہ پڑ بے شک کان اورآنکھ اور دل ہر ایک کے بارے میں باز پرس ہو گی-

الله ہمیں اپنے سیدھے راستے کی طرف گامزن (آمین)
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
اور پھر ان صحیح روایات کا آپ کیا کریں گے جن میں نبی کریم صل الله علیہ و آ له وسلم نے واضح طور پر حضرت امیر معاویہ رضی الله عنہ کو ہادی و مہدی ہونے کی دعا دی (مسلم)- اب آپ شاید یہاں یہ کہیں گے کہ یہ روایت ضعیف ہیں یا پھر یہ صرف نبی کی دعا تھی جو بارگاہ الہی میں قبول نہیں ہوئی (فنعوز باللہ من ذالک)؟؟

یہ روایت کیا معلوم بنو امیہ کے زیر اثر ہو کر لکھی ہوں ایسا ماننا اپ کا ہی ہے کہ محدثین زیر اثر آ سکتے ہیں
میں کسی راویت کو ضعیف نہیں کہتا جو صحیح ہو اس روایت میں واقعی ایک دعا ہے قبول ہونا ہوئی یا نہیں الله جانتا ہے ہاں یہ ضرور ہے کہ نبی صلی الله علیہ وسلم کی تمام دعا قبول نہیں ہوئی ہے اور یہ حدیث سے ثابت ہے
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
محترم عبدللہ بھائی سے کو بھی یہی مخلصانہ مشورہ ہے کہ خاندان بنو امیہ بشمول حضرت امیر معاویہ رضی الله عنہ اور ان کی آل اولاد سے اتنی رنجش ٹھیک نہیں- ہمارے لئے تمام صحابہ کرام بشمول معاویہ، ،طلحہ، زبیر ام المومنین عائشہ صدیقہ، علی، حسن و حسین رضوان الله اجمعین اور تمام اہل بیعت انتہائی قابل احترام ہیں- ان پاک ہستیوں پر بحث و مباحثہ کا دنیا و آخرت میں کوئی فائدہ نہیں-

محترم ،
اپ کی بات سے میں بالکل متفق ہوں اس میں کوئی شک نہیں یہ سب قابل احترام ہیں اور اپ سے کس نے کہہ دیا کہ میرے دل میں معاویہ رضی الله عنہ کے بارے میں رنجش ہے میں بحثیت صحابی ان کا احترام کرتا ہوں مگر بحثیت انسان ان سے کچھ غلطیاں ہوئی ہیں جن سے دین کو نقصان ہوا ہے اور میں ان کی غلطیاں ہر کسی کو سناتا نہیں پھرتا ہوں مگر جب ان کی اولاد اور جو اس وقت ان کی اولاد کے ساتھ تھے یعنی بنو مروان اور بعد میں وہ بھی دین کو نقصان پہچا گئے ان کا بیان جب اپ جیسے کرم فرما اس انداز سے کرتے ہیں کہ وہ بڑے نیک پارسا تھے انہوں نے دین کو قائم کیا خلافت کو لے کر اگے چلے یا ان کا دور اسلامی دور تھا یہ سب باتیں احادیث اورکتب حدیث کی روایات کی روشنی میں ماننا انتہائی مشکل کام ہے اور اسی لئے میں پھر یہ بتانے پر مجبور ہو جاتا ہوں کے انہوں نے دین برباد کیا اور یہ اس وجہ سے کے معاویہ رضی الله عنہ نے اپنی حکومت چلانے کے لئے سختی کی اور زبردستی اپنے بیٹے کے لئے حکومت لکھ گئے جس نے اگے یہ سب کچھ ہوا کہ آج تک خلافت دوبارہ نہیں آئی اور مسلمان بغیر الله کی حاکمیت کے زمین پر ایسا ہے جیسے بن جل مچھلی میں صرف اس لئے بیان کرتا ہوں
اس خلافت کی جدوجہد کی جانب پلٹو اور اس کو قائم کرنے میں اپنا کچھ حصہ ڈالو اگر یہ نہیں کر سکتے تو کم از کم دل میں ہی یہ آرزو تو ہو کہ ایک دن وہ خلافت جو ہم سے چھن گئی ہے وہ واپس آئے گی الله ہدایت دے .
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
یہ اس خلافت کی جدوجہد کی جانب پلٹو اور اس کو قائم کرنے میں اپنا کچھ حصہ ڈالو اگر یہ نہیں کر سکتے تو کم از کم دل میں ہی یہ آرزو تو ہو کہ ایک دن وہ خلافت جو ہم سے چھن گئی ہے وہ واپس آئے گی الله ہدایت دے .
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
760
پوائنٹ
290

یہ روایت کیا معلوم بنو امیہ کے زیر اثر ہو کر لکھی ہوں ایسا ماننا اپ کا ہی ہے کہ محدثین زیر اثر آ سکتے ہیں
میں کسی راویت کو ضعیف نہیں کہتا جو صحیح ہو اس روایت میں واقعی ایک دعا ہے قبول ہونا ہوئی یا نہیں الله جانتا ہے ہاں یہ ضرور ہے کہ نبی صلی الله علیہ وسلم کی تمام دعا قبول نہیں ہوئی ہے اور یہ حدیث سے ثابت ہے
جب محدثین کسی کے زیر اثر نہئں آسکتے تو اصحاب مصطفی کیونکر کسی کے زیر اثر آسکتے ہیں؟
ایکطرف ضمانت اور اعتماد اور دوسری طرف !؟
جہاں کہنے کا مطلب سخت پکڑ هونی هے ، جس سے روکا گیا اور روکا جارها هے وہ سب ضرور کہتے رهو بس حق نا سمجهو نا کہو ۔ چیلنج کرو ، 10 سال کی مدت دو ہمکو کتابوں ڈوب کر دلائل لانیکی !! کیا علم حاصل کر لیا اور خود کو کس مقام پر تصور کرتے هو؟
قبر سے حشر تک کا فاصلہ سہل نہیں اور یوم الحساب کا تو پوچهنا بهی نہیں ، صرف اللہ وحدہ اس روز کا مالک هے ۔
ویسے ہماری هر کوشش رائیگاں گئی اب تک ، اس لئیے آپکا معاملہ اللہ کے سپرد ۔
خلافت کے خواب نا دیکهو ۔ بلکہ اپنی آخرت کی فکر کرو ۔
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top