• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

گنبد خضراء پر ایک کھڑکی نما ، اور ایک روایت کی تحقیق

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
عَنْ عَائِشَةَ: «أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَلَّى العَصْرَ، وَالشَّمْسُ فِي حُجْرَتِهَا لَمْ يَظْهَرِ الفَيْءُ مِنْ حُجْرَتِهَا»
حضرت عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے عصر کی نماز پڑھی تو دھوپ ان کے حجرہ ہی میں تھی۔ سایہ وہاں نہیں پھیلا تھا۔
وجہ استدلال : حجرے کے اندر دھوپ کا آنا ، اس کے اوپر سےکھلے ہونے پر دلالت کرتا ہے ۔
حجرہ کے اندر دھوپ دروازہ اور کھڑکی سے بھی تو آیا کرتی ہے۔
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
عَنْ عَائِشَةَ: «أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَلَّى العَصْرَ، وَالشَّمْسُ فِي حُجْرَتِهَا لَمْ يَظْهَرِ الفَيْءُ مِنْ حُجْرَتِهَا»
حضرت عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے عصر کی نماز پڑھی تو دھوپ ان کے حجرہ ہی میں تھی۔ سایہ وہاں نہیں پھیلا تھا۔
وجہ استدلال : حجرے کے اندر دھوپ کا آنا ، اس کے اوپر سےکھلے ہونے پر دلالت کرتا ہے ۔
حجرہ کے اندر دھوپ دروازہ اور کھڑکی سے بھی تو آیا کرتی ہے۔
عصر کے وقت کھڑکی سے اتنی دھوپ آتی ہے کہ وہاں سایہ موجود نہ ہو ؟
اور دروازہ!
دروازہ بھی ساتھ شامل کرلیں ۔
اب جو یہ صورتِ حال سامنے آئی ہے اس کے بارے کچھ ارشاد ہو۔
 

کنعان

فعال رکن
شمولیت
جون 29، 2011
پیغامات
3,564
ری ایکشن اسکور
4,425
پوائنٹ
521
السلام علیکم

عصر کی نماز پڑھی تو دھوپ ان کے حجرہ ہی میں تھی۔
اور دروازہ!
حجرہ کے دروزہ سے دھوپ کا داخلہ کیسے ممکن، حجرہ کو بواب الرئیسی نہیں لگتا۔ بواب الداخلی یا پردہ نما بوابہ ہوتا ہے۔ سمائل!

مصروفیت کی وجہ سے وقت ملتے ہی اس پر مزید کلام پیش کروں گا۔

والسلام
 

سید طہ عارف

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 18، 2016
پیغامات
737
ری ایکشن اسکور
141
پوائنٹ
118
1۔امام ذہبی ،الکاشف میں لکھتے ہیں کہ سعید بن زید پر ضعف کا الزام لگانا صحیح نہیں کیونکہ امام مسلم نے اس سے روایات لی ہیں اور ابن معین نے اسے ثقہ کہا ہے(ج1 ص286)
حافظ ابن حجر عسقلانی نے مفصل بیان کیا ہے
امام بخاری نے کہا کہ مسلم بن ابراہیم نے ہم سے بیان کیا کہ سعید بن زید ابو الحسن صدوق اور حافظ ہے(التاریخ الکبیر ج 3 ص 472)
ابن سعد نے اسے ثقہ کہا ہے(الطبقات الکبری ج 7 ص 287(
امام احمد بن حنبل نے اس کو لیس بہ باس کہا ہے جس کا معنی ہے ہ اس پر کوئی اعتراض نہیں یعنی وہ بالکل صحیح ہے (میزان اعتدال ج 2 ص 138)ابن معین لیس بہ باس سے ثقہ راوی مراد لیتے ہیں (لسان المیزان (ج 1 ص 13)
ابن عدی نے بھی اس کو صدوق و حافظ کہا (3۔1212)اس کے علاوہ محدث ابن الصلاح نے المقدمۃ مں ،امام صخاوی نے فتح المغیث میں ابن حجر نے ھدی الساری میں اور امام نووی کی التقریب و التیسیر نے لیس بہ باس اور ثقہ کی اصطلاحوں کو یکساں قرار دیا ہے اور تیسری صڈی ہجری کے بھی بہت سے محدثین کا یہی موقف ہے مثلا ابن معین ،ابن المدینی وغیرہ
2۔اور جہاں تک بات ابو نعمان کی تو تغیر موت سے پہلے واقع ہوا مگر اس کے بعد انہوں نے روایے نہیں کی(الکاشف ج 3 ص 79)
باقی اعتراضات کا جواب کچھ عرصے بعد
گئے حجاب کے دن آو سامنے بیٹھو
نقاب رخ سےہٹاو بہار آئی ہے
شیخ @خضر حیات
شیخ @اسحاق سلفی
 

عادل سہیل

مشہور رکن
شمولیت
اگست 26، 2011
پیغامات
367
ری ایکشن اسکور
943
پوائنٹ
120
السلام علیکم ورحمۃ اللہ و برکاتہ،
محترم ، طہٰ عارف ،
قادری رانا صاحب کی دی ہوئی کچھ معلومات کے جواب میں شیخ خضر حیات صاحب نے قادری صاحب کو اُن کی بات مکمل کرنے کا عندیہ دیا تھا ، لیکن وہ پلٹ کر آئے ہی نہیں ،
مضمون کے آخر میں دیے گئے عربی متن میں تدبر فرمایے ، اُس میں سنن الدارمی کی اس روایت کے ضعیف ہونے کے بارے میں تسلی بخش معلومات موجود ہیں ،
اِس کے علاوہ ، اس روایت کی سند میں صرف سعید بن زید کا ضعیف ہونا ہی اکلوتی علت نہیں ، اِن سعید بن زید نے جن سے روایت کی ہے ، یعنی عمرو بن مالک النکری ، اُن کا حال بھی ویسا ہی ہے ۔
 

difa-e- hadis

رکن
شمولیت
جنوری 20، 2017
پیغامات
294
ری ایکشن اسکور
28
پوائنٹ
71
چلیں کچھ وقت ملتا ہے تو اس روایت پہ کلام مکمل کرتے ہیں
أبو الجوزاء أوس بن عبد الله
[FONT=KFGQPC Uthman Taha Naskh, Trad Arabic Bold Unicode, Tahoma]اماں عائشہ رضی اللہ عنھا کے درمیان انقطاع بھی ہے ذرا اس بارے میں وضاحت بھی کر دیجیئے گا[/FONT]
 
Top