abdullah786
رکن
- شمولیت
- نومبر 24، 2015
- پیغامات
- 428
- ری ایکشن اسکور
- 25
- پوائنٹ
- 46
@ کفایت اللہ
وأمر ببناته ونسائه فكان أحسن مَا صنع بهن أن أمر لهن بمنزل في مكان معتزل فأجرى عليهن رزقا وأمر لهن بكسوة ونفقة.ولجأ ابنان لعبد اللَّه بْن جعفر إِلَى رجل من طيّئ فضرب أعناقهما وأتى ابْن زياد برءوسهما!!! فهم (ابن زياد) بضرب عنقه وأمر بداره فهدمت. [أنساب الأشراف للبلاذري: 3/ 226 واسنادہ صحیح]۔
یہ روایت اپ نے اس کے اصل ماخذ میں میں پڑھی ہے اس روایت میں ان الفاظ"
وأمر ببناته ونسائه"
سےپہلے ابن زیاد نے حسین رضی اللہ عنہ سے جنگ کرنے کا بھی حکم دیا ہے اور ان کے سر کو لا کر اس کے ہاتھ پر رکھا گیا ہے اگر تو یہ روایت صحیح ہے تو پھر ابن زیاد نے ہی ان کے قتل کا حکم دیا ہے اور اگر یہ روایت صحیح نہیں ہے تو پھر ان سے جو یہ نیک سلوک کی بات کی جا رہی ہے وہ بھی غلط ہے۔
کیوں ان بنو امیہ کی حمایت میں حق کو چھپاتے ہو۔ حق بات کرو جو اس دین کا خاصہ ہے۔ اللہ سب کو ہدایت دے۔
وأمر ببناته ونسائه فكان أحسن مَا صنع بهن أن أمر لهن بمنزل في مكان معتزل فأجرى عليهن رزقا وأمر لهن بكسوة ونفقة.ولجأ ابنان لعبد اللَّه بْن جعفر إِلَى رجل من طيّئ فضرب أعناقهما وأتى ابْن زياد برءوسهما!!! فهم (ابن زياد) بضرب عنقه وأمر بداره فهدمت. [أنساب الأشراف للبلاذري: 3/ 226 واسنادہ صحیح]۔
یہ روایت اپ نے اس کے اصل ماخذ میں میں پڑھی ہے اس روایت میں ان الفاظ"
وأمر ببناته ونسائه"
سےپہلے ابن زیاد نے حسین رضی اللہ عنہ سے جنگ کرنے کا بھی حکم دیا ہے اور ان کے سر کو لا کر اس کے ہاتھ پر رکھا گیا ہے اگر تو یہ روایت صحیح ہے تو پھر ابن زیاد نے ہی ان کے قتل کا حکم دیا ہے اور اگر یہ روایت صحیح نہیں ہے تو پھر ان سے جو یہ نیک سلوک کی بات کی جا رہی ہے وہ بھی غلط ہے۔
کیوں ان بنو امیہ کی حمایت میں حق کو چھپاتے ہو۔ حق بات کرو جو اس دین کا خاصہ ہے۔ اللہ سب کو ہدایت دے۔