• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

The Price of Marriage حقِ مہر

مشکٰوۃ

سینئر رکن
شمولیت
ستمبر 23، 2013
پیغامات
1,466
ری ایکشن اسکور
937
پوائنٹ
237
جلبیب رضی اللہ عنہ کے واقعے میں ایک اور چیز بھی دیکھنے کو ملتی ہیں، کہ لڑکی کے والدین نے کچھ سوچ بچار کیا تو لڑکی نے خودرضا مندی کا اظہار کیا۔

لیکن آج کل ایسی نام نہاد اپنے آپ کو دین دار سمجھنے والی خواتین بھی دیکھی گئی ہیں جو کہتی ہیں کہ ایک دیندار لڑکی اپنی ماں سے اپنی رضامندی ظاہر نہیں کر سکتی۔
پہلی بات سے تو لڑکی ذات کی’’ بدنامی‘‘ کا خدشہ ہے۔۔رہی دوسری بات تو اول ماں کو اولاد کے ساتھ اتنا تعلق ضرور ہو کہ ان کے مسائل جان سکے ،اس کے علاوہ بڑی بہن ،خالہ ،پھپھو کوئی نہ کوئی ایسا رشتہ ضرور ہوتا ہے جس کے ذریعے اپنی بات والدین تک پہنچائی جا سکتی ہے ۔لیکن کیا کیا جائے معاشرے کو تشکیل دینے والوں کا ایک طبقہ جائز حق دینے کو تیار نہیں تو دوسرا آنکھیں بند کرنے پر مجبور۔۔۔۔
 

Dua

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 30، 2013
پیغامات
2,579
ری ایکشن اسکور
4,431
پوائنٹ
463
موضوع بہت اچھا ہے مگر میرے پاس کہنے کو فی الحال کچھ نہیں ہے!!!
’’بیچارا‘‘۔ ۔ ’’مظلوم‘‘۔ ۔ ‘‘ظالم‘‘ کی لپ سروس کے بعد جب عمل کا وقت آئے گا تو میرے اور آپ کے سامنے ‘‘معاشرتی مسائل و تقاضے‘‘ سامنے آ جائیں گے۔ پھر ہم جہیز بھی لیں گے اور لڑکے کی استطاعت سے بڑھ کر مہر بھی مانگیں گے۔ ۔ اپنی شادی پروالدین نہیں مانیں گے اور اولاد کی شادی پر بچے نہیں مانگیں گے!!!
لہذا اس موضوع پر بحث کی ضرورت باقی نہیں۔ ۔ ۔
بہن !
انما اعمال بانیات و انما لکل مری ما نوی
نیت رکھیں ، اگر عمل نہ بھی کر سکیں تو بھی نیت کا اجر حاصل ہو گا۔ان شاء اللہ
 

حافظ عمران الہی

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 09، 2013
پیغامات
2,101
ری ایکشن اسکور
1,451
پوائنٹ
344
یہ بات تو درست ہے کہ حق مہر لڑکی کا حق ہے سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ کیا لڑکی جا کر لڑکے سے مطالبہ کرے کہ مجھے اتنا حق مہر دو تو مجھے قبول ہے کیا یہ لڑکی کے لیے درست ہے کہ وہ اپنے حق مہر کی بار گیننگ کرے ، سب بڑا معاملہ تو لڑکے کے انتخاب کا تھا جو والدین نے پورا کیا ہے اب ظاہر ہے یہ حق مہر کا کام بھی والدین ہی سر انجام دیں گے
 

مشکٰوۃ

سینئر رکن
شمولیت
ستمبر 23، 2013
پیغامات
1,466
ری ایکشن اسکور
937
پوائنٹ
237
مجھے یقین تھا کہ یہ سوال اٹھا یا جائے گا لیکن کیا لڑکی جا کر لڑکے سے کہتی ہے مجھے یہ رشتہ قبول نہیں۔۔ ؟؟انتخاب والدین کا تھا تو غالبا لڑکی کی رضا مندی بھی لی جاتی ہےیا بغیر پوچھے انتخاب لازم قرار پا جا تاہے۔۔۔۔؟؟؟
ویسے یہ کس نے کہا ہے کہ لڑکی حقِ مہر کا مطالبہ کرے؟
 
Top