• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

دیوبندی عقیدہ: روضۂ رسولﷺ علی الاطلاق افضل ہے۔ عرش، کرسی اور کعبہ سے بھی افضل!

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
قارئین حضرات! غور کیجئے مقلد نے کیسے آیت اور حدیث دیکھ کر راہ فرار حاصل کی ہے، یہ مقلد ہمیں بتائے کہ سورۃ نوح کی اس آیت اور صح البخاری کی اس حدیث سے کیا سبق مل رہا ہے۔

اللہ کی توہین اور بے ادبی ہے یہ عقیدہ، اور اس کی تفصیل عامر بھائی کی پوسٹ میں ہے، سلف کا یہ عقیدہ تھا یا نہیں، معلوم نہیں لیکن وہ حیاتی دیوبندی نہیں تھے۔

مرزا قادیانی کافر ملعون کے نظریات کس سے ملتے جلتے ہیں، اس کے لئے تو یہ ویڈیو ہی دیکھ لے۔

اور تو مجھے کافر کہے گا تو خود کافر ہو جائے گا کیونکہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی حدیث کا مفہوم ہے کہ جب کسی مسلمان کو کافر کہا جائے اور وہ نہ ہو تو یہ کفر کہنے والے کی طرف پلٹ آتا ہے۔

اب تو کہے گا کہ پھر دیوبندیوں کو کافر کیوں کہتے ہو، ہم تمام دیوبندیوں کو کافر نہیں کہتے، لیکن جو کفر کا عقیدہ رکھے وہ کافر ہے، مثلا جو عرش کا انکار ہے وہ کافر ہے، اور یہ کفر کا فتویٰ ابوحنیفہ صاحب نےبھی لگایا ہے۔
قارئین کو نظر آ رہا ہے کہ کون فرقہ دیوبند کے عقیدے پر حکم لگا رہا تھا۔ اور اب اسے کہہ رہا ہوں کہ ابھی حکم لگاؤ اس عقیدے پر تو آئیں بائیں شائیں کر رہا ہے۔

کیوں؟ اس لیے کہ ابھی حکم لگاتا ہے تو محدثین کی ایک جماعت اس حکم کی زد میں آتی ہے۔ پھر ان کی توثیق کرنے والے زد میں آتے ہیں۔ اور جب یہ سب کافر ثابت نہیں ہوتے تو یہ حکم لگانا اس کی اپنی طرف ہی واپس آتا ہے۔

جاؤ ارسلان بیٹا! اپنا کام کرو۔ ویسے بھی انتظامیہ کی نظر پڑنے پر امید ہے یہ تھریڈ مقفل ہو جائے گا۔
ہاں اگر فرقہ دیوبندیہ کے "اس" عقیدہ پر حکم لگانا ہے تو واضح واضح لگاؤ۔
یہ کیا دوغلی پالیسی ہے کہ دیوبند والوں کا اگر یہ عقیدہ ہے تو وہ کافر ہیں اور اگر کسی اور کا ہے تو وہ پکا سچا مسلمان ہے؟
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
کسی ڈاکٹر سے پوچھنا پڑے گا کہ جہل کے ساتھ بندے میں اندھا پن بھی آجائے تو اس کا کیا حل ہے۔

آنکھیں کھولو بیٹا! اوپر دیکھو کہ کرسی کی تاویل کس نے کی ہے؟


یہ تاویل میں نے کی ہے؟ ہائے تعصب! کیسے کیسے بندوں کو مار دیا۔ اندھا کر دیا۔ چچ۔۔چچ۔۔چچ
ٹھیک ہے۔۔ لیکن میں ان موضوع پر احتیاط کو بہتر سمجھتا ہوں کہ کہیں کسی بات کا انکار نہ ہو جائے۔ اللہ محفوظ فرمائے آمین
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
محترم @محمد ارسلان بھائی! یہ طرز تکلم صرف یہاں کے لیے ہی ہے۔ وجہ مذکور ہے۔
وگرنہ اس سے ہٹ کر آپ میرے لیے قابل احترام ہیں۔
بھائی! شکریہ۔۔۔ لیکن آپ نے پہلے ڈوب مرو کے الفاظ استعمال کر کے یہ طرز تکلم اپنایا ہے
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
ٹھیک ہے۔۔ لیکن میں ان موضوع پر احتیاط کو بہتر سمجھتا ہوں کہ کہیں کسی بات کا انکار نہ ہو جائے۔ اللہ محفوظ فرمائے آمین
ماشاء اللہ
یہ احتیاط تھوڑی دیر پہلے تک کہاں تھی؟

تم سے صرف اس عقیدے کا حکم پوچھا ہے کہ یہ کفر ہے؟ یا فسق ہے؟ یا جائز ہے؟
یہ پھر بتاؤ کہ تم نہیں جانتے۔ (نہیں جانتے تو اتنی بحث کیوں کی تھی؟)
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
بھائی! شکریہ۔۔۔ لیکن آپ نے پہلے ڈوب مرو کے الفاظ استعمال کر کے یہ طرز تکلم اپنایا ہے
میں عموما ابحاث میں "آپ" کا تکلم اختیار کرتا ہوں محترم۔ آپ نے جب "تم" اور " المھند علی المنفد نامی کتاب لکھنے والا دیوبندی مولوی" اور "شرم کرو" جیسے الفاظ استعمال کیے تو میں نے بھی ذرا سا تکلم تبدیل کر لیا۔ لیکن چوں کہ مجھے ان علمی ابحاث میں غصہ بہت کم آتا ہے اس لیے یہ بھی عرض کیا کہ یہ تکلم صرف یہاں کے لیے ہے۔ ورنہ ہر تھریڈ یا ہر جگہ پر میں اس کے بعد اس طرح کہنا شروع نہیں ہا جاؤں گا۔
یہاں بھی اگر حکم ہو تو میں پیار محبت والے انداز میں ہی بات کرنے لگ جاتا ہوں۔
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
قارئین کو نظر آ رہا ہے کہ کون فرقہ دیوبند کے عقیدے پر حکم لگا رہا تھا۔ اور اب اسے کہہ رہا ہوں کہ ابھی حکم لگاؤ اس عقیدے پر تو آئیں بائیں شائیں کر رہا ہے۔
دیوبند کا ایک عقیدہ اللہ کے عرش کی تاویل کرنا بھی ہے، اور ابوحنیفہ صاحب کے نزدیک اللہ کو عرش پر نا ماننے والا کافر ہے۔
کیوں؟ اس لیے کہ ابھی حکم لگاتا ہے تو محدثین کی ایک جماعت اس حکم کی زد میں آتی ہے۔ پھر ان کی توثیق کرنے والے زد میں آتے ہیں۔ اور جب یہ سب کافر ثابت نہیں ہوتے تو یہ حکم لگانا اس کی اپنی طرف ہی واپس آتا ہے۔
محدثین کافر نہیں مسلمان ہیں، کیونکہ ہو سکتا ہے انہوں نے اس عقیدے سے رجوع کر لیا ہو، یا ان کا عقیدہ اللہ کی توہین اور بے ادبی کا نہ ہو، جیسے ابو منصور ماتریدی یا اشعری صاحب کے متعلق پڑھا تھا کہ انہوں نے خلق قرآن کے موقف سے رجوع کر لیا تھا، لیکن یہ رجوع آج تک مشہور نہیں ہو سکا۔سلف پر حکم لگانے کے لئے اسی لئے احتیاط کرنا چاہئے۔

جاؤ ارسلان بیٹا! اپنا کام کرو۔ ویسے بھی انتظامیہ کی نظر پڑنے پر امید ہے یہ تھریڈ مقفل ہو جائے گا۔
کچھ نہیں ہوتا انکل اشماریہ، ڈرتے کیوں ہو؟ زیادہ سے زیادہ یہی کہا جا سکتا ہے کہ دونوں فریقین اچھے انداز میں گفتگو کریں تو ہم کون سا لڑ رہے ہیں، آپ نے ہی انداز تکلم خراب کیا ہے جس کا آپ نے اقرار کیا ہے۔
ہاں اگر فرقہ دیوبندیہ کے "اس" عقیدہ پر حکم لگانا ہے تو واضح واضح لگاؤ۔
دیوبندیوں کے اور عقیدے بھی خراب ہیں۔
یہ کیا دوغلی پالیسی ہے کہ دیوبند والوں کا اگر یہ عقیدہ ہے تو وہ کافر ہیں اور اگر کسی اور کا ہے تو وہ پکا سچا مسلمان ہے؟[
دوغلی پالیسی نہیں ہے، دیوبندیوں کے اور عقیدے بھی خراب ہیں، حیات النبی صلی اللہ علیہ وسلم کا عقیدہ، دور و نزدیک سے فوت شدہ کو پکارنے کا نظریہ، غیراللہ کو مشکل کشا، حاجت روا سمجھنے کا نظریہ۔ یہ شرکیہ عقائد حیاتی دیوبندیوں کے ہیں۔
 
شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,799
پوائنٹ
1,069
امام ابو حنیفہ کا فتوى : جو اللہ کو عرش پر نہ مانے وہ کافر ہے
حنفی ذريت ( بريلوی وديوبندی سب ) کے ليے لمحہء فکريہ !!!


ابو مطيع بلخي سے روايت ہے کہ انہوں نے ابو حنيفہ رحمہ اللہ سے اس شخص کے بارہ ميں سوال کيا جو کہتا ہے کہ ميں اپنے رب کو نہيں جانتا کہ وہ آسمان ميں ہے يا زمين ميں ہے تو (امام صاحب نے)فرمايا وہ کافر ہے کيونکہ اللہ تعالى فرماتے ہيں "الرحمن على العرش استوى"(طہ:4) رحمن عرش پر مستوي ہے , اور اسکا عرش سات آسمانوں سے اوپر ہے ۔ ميں نے عرض کيا اگر وہ کہے کہ وہ عرش پر ہے ليکن مجھے پتہ نہيں کہ عرش کہاں ہے آسمان ميں ہے يا زمين ميں ؟ تو (امام صاحب نے) فرمايا : وہ کافر ہے کيونکہ اس نے اس (اللہ ) کے آسمان ميں ہونے سے انکار کر ديا ہے , تو جس نے اسکے آسمان ميں ہونے سے انکار کيا وہ کافر ہوگيا۔








 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
ماشاء اللہ
یہ احتیاط تھوڑی دیر پہلے تک کہاں تھی؟

تم سے صرف اس عقیدے کا حکم پوچھا ہے کہ یہ کفر ہے؟ یا فسق ہے؟ یا جائز ہے؟
یہ پھر بتاؤ کہ تم نہیں جانتے۔ (نہیں جانتے تو اتنی بحث کیوں کی تھی؟)
یہ احتیاط شروع سے ہے
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
میں عموما ابحاث میں "آپ" کا تکلم اختیار کرتا ہوں محترم۔ آپ نے جب "تم" اور " المھند علی المنفد نامی کتاب لکھنے والا دیوبندی مولوی" اور "شرم کرو" جیسے الفاظ استعمال کیے تو میں نے بھی ذرا سا تکلم تبدیل کر لیا۔ لیکن چوں کہ مجھے ان علمی ابحاث میں غصہ بہت کم آتا ہے اس لیے یہ بھی عرض کیا کہ یہ تکلم صرف یہاں کے لیے ہے۔ ورنہ ہر تھریڈ یا ہر جگہ پر میں اس کے بعد اس طرح کہنا شروع نہیں ہا جاؤں گا۔
یہاں بھی اگر حکم ہو تو میں پیار محبت والے انداز میں ہی بات کرنے لگ جاتا ہوں۔
انکل اشماریہ، جیسا آپ کا ظرف ہو ویسے ہی گفتگو کریں۔
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
دیوبند کا ایک عقیدہ اللہ کے عرش کی تاویل کرنا بھی ہے، اور ابوحنیفہ صاحب کے نزدیک اللہ کو عرش پر نا ماننے والا کافر ہے۔

محدثین کافر نہیں مسلمان ہیں، کیونکہ ہو سکتا ہے انہوں نے اس عقیدے سے رجوع کر لیا ہو، یا ان کا عقیدہ اللہ کی توہین اور بے ادبی کا نہ ہو، جیسے ابو منصور ماتریدی یا اشعری صاحب کے متعلق پڑھا تھا کہ انہوں نے خلق قرآن کے موقف سے رجوع کر لیا تھا، لیکن یہ رجوع آج تک مشہور نہیں ہو سکا۔سلف پر حکم لگانے کے لئے اسی لئے احتیاط کرنا چاہئے۔


کچھ نہیں ہوتا انکل اشماریہ، ڈرتے کیوں ہو؟ زیادہ سے زیادہ یہی کہا جا سکتا ہے کہ دونوں فریقین اچھے انداز میں گفتگو کریں تو ہم کون سا لڑ رہے ہیں، آپ نے ہی انداز تکلم خراب کیا ہے جس کا آپ نے اقرار کیا ہے۔

دیوبندیوں کے اور عقیدے بھی خراب ہیں۔

دوغلی پالیسی نہیں ہے، دیوبندیوں کے اور عقیدے بھی خراب ہیں، حیات النبی صلی اللہ علیہ وسلم کا عقیدہ، دور و نزدیک سے فوت شدہ کو پکارنے کا نظریہ، غیراللہ کو مشکل کشا، حاجت روا سمجھنے کا نظریہ۔ یہ شرکیہ عقائد حیاتی دیوبندیوں کے ہیں۔
ہو سکتا ہے؟؟؟؟ اس طرح تو بہت کچھ ہو سکتا ہے۔ عبد اللہ بن سبا بھی مسلمان ہو سکتا ہے۔
پھر تو محدثین کی کسی پر جرح بھی قبول نہیں ہوگی کیوں کہ ہو سکتا ہے اس میں سبب جرح ختم ہو گیا ہو۔

آپ فی الحال اس عقیدے کا بتائیں کہ یہ کیا ہے؟
دوسرے عقیدوں پر بعد میں بات کر لیں گے۔
 
Top