• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

قبروں میں مدفون مردے نہیں سنتے۔

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
"مردے کا نعلین کی آواز سننا بھی کیا معجزہ ہے؟"______ تو بھٹی صاحب جواب عرض ھےکہ یہ عقیدہ رکھنا کہ [ ھر ] مردہ دفن ھونےکےبعد قبرمیں زندہ ھوجاتا ھےاوردفناکرجانےوالوں کےجوتوں کی چاپ سنتاھے،صریحا" معجزے(خرق_عادت) کومعمول بنانا ھےاورجسطرح معجزےکا انکارالله کی قدرت کا انکارھےاسی طرح بھٹی صاحب معجزےکومعمول بنانابھی الله کےقانون کا انکاراورمذاق ھے-جسکی سزا حبط_اعمال اورخلودفی النارکےسواکچھ نہیں.....
کیا آپ صحیح بخاری کی درج ذیل حدیث کو صحیح تسلئم کرتے ہیں؟
صحيح البخاري
العَبْدُ إِذَا وُضِعَ فِي قَبْرِهِ، وَتُوُلِّيَ وَذَهَبَ أَصْحَابُهُ حَتَّى إِنَّهُ لَيَسْمَعُ قَرْعَ نِعَالِهِمْ، أَتَاهُ مَلَكَانِ ۔۔۔۔۔۔۔ الحدیث۔
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم فرماتے ہیں کہ جب بندے کو قبر میں رکھ کر اس کے ساتھ واپس ہوتے ہیں تو وہ مردہ ان کے جوتوں کی آواز سنتا ہے ۔۔۔۔۔۔ حدیث
 

Muhamad Ali

مبتدی
شمولیت
جولائی 31، 2016
پیغامات
50
ری ایکشن اسکور
3
پوائنٹ
16
بھٹی صاحب! آپ نےپوچھاھےکہ کیامیں بخاری کی باب:[المیت یسمع خفق النعال]کےتحت حدیث کوصحیح تسلیم کرتا ھوں؟____ بھٹی صاحب میں اس حدیث کو صحیح تسلیم کرتاھوں اورحدیث کامطلب و مفھوم زیربحث قرآنی آیات اوران آیات کی مؤید دوسری صحیح احادیث کی روشنی میں سمجھتا ھوں-لیکن اگربھٹی صاحب اس حدیث کو پیش کرکےآپ یہ ثابت کرنا چاہتےھیں کہ [ ھر ] مردہ دفناکرجانےوالوں کےجوتوں کی چاپ سنتا ھےتو یہ حدیث کوصحیح تسلیم کرنا ھرگز نہیں___بلکہ___ رسول الله صلي عليه وسلم پرقرآن کوجھٹلانےاورقانون کا مذاق اڑانےکاجھوٹا الزام لگانا ھے کیونکہ ایسی صورت میں قلیب بدرکامعجزۂ معجزۂ نہیں رھتامعمول بن جاتا ھے- اس پرتفصیلی بحث ڈاکٹرعثمانی رح کےتالیف کردہ کتابچے"عذاب برزخ" میں ملاحظہ کریں- کتابچہ ڈاؤن لوڈ کرنےکیلئے:
www.islamic -belief.net
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
بھٹی صاحب! آپ نےپوچھاھےکہ کیامیں بخاری کی باب:[المیت یسمع خفق النعال]کےتحت حدیث کوصحیح تسلیم کرتا ھوں؟____ بھٹی صاحب میں اس حدیث کو صحیح تسلیم کرتاھوں اورحدیث کامطلب و مفھوم زیربحث قرآنی آیات اوران آیات کی مؤید دوسری صحیح احادیث کی روشنی میں سمجھتا ھوں-
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی بعثت ٖقرآن کی تشریح کے لئےہی تھی۔حدیث قرآن کی تشریح کرے گی نہ کہ قرآن حدیث کی تشریح کرے گا۔ اب دو باتوں میں سے ایک لازم ہے کہ یاتو آپ حدیثِ رسول صلی اللہ علیہ وسلم کو صحیح تسلیم نہیں کرتے یا حدیثِ نفس کو قرآن باور کرتے ہو۔
آپ کی دو باتیں قابلِ توجہ ہیں۔
حدیث کا مطلب و مفہوم قرآنی آیات کی روشنی میں سمجھنا ۔۔۔۔صحیح احادیث کو قرآن کی تفسیر ماننے سے انکار۔
آیات کی مؤید صحیح احادیث ۔۔۔۔۔ کچھ صحیح احادیث کو قرآن کے مخالف سمجھنا۔
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
آپ یہ ثابت کرنا چاہتےھیں کہ [ ھر ] مردہ دفناکرجانےوالوں کےجوتوں کی چاپ سنتا ھےتو یہ حدیث کوصحیح تسلیم کرنا ھرگز نہیں
آپ صحیح احادیث کی روشنی میں بتادیں کہ ”کون کون سا “مردہ دفناکر جانے والوں کے جوتوں کی چاپ سنتا ہے؟
صحیح حدیث کا مکمل عربی متن لکھے دیتا ہوں اس کا ”صحیح“ ترجمہ بھی کردیجئے گا۔
صحيح البخاري: كِتَابُ الجَنَائِزِ: بَابٌ: المَيِّتُ يَسْمَعُ خَفْقَ النِّعَالِ
النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: "العَبْدُ إِذَا وُضِعَ فِي قَبْرِهِ، وَتُوُلِّيَ وَذَهَبَ أَصْحَابُهُ حَتَّى إِنَّهُ لَيَسْمَعُ قَرْعَ نِعَالِهِمْ، أَتَاهُ مَلَكَانِ، فَأَقْعَدَاهُ، فَيَقُولاَنِ لَهُ: مَا كُنْتَ تَقُولُ فِي هَذَا الرَّجُلِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ؟ فَيَقُولُ: أَشْهَدُ أَنَّهُ عَبْدُ اللَّهِ وَرَسُولُهُ، فَيُقَالُ: انْظُرْ إِلَى مَقْعَدِكَ مِنَ النَّارِ أَبْدَلَكَ اللَّهُ بِهِ مَقْعَدًا مِنَ الجَنَّةِ، قَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: "فَيَرَاهُمَا جَمِيعًا، وَأَمَّا الكَافِرُ - أَوِ المُنَافِقُ - فَيَقُولُ: لاَ أَدْرِي، كُنْتُ أَقُولُ مَا يَقُولُ النَّاسُ، فَيُقَالُ: لاَ دَرَيْتَ وَلاَ تَلَيْتَ، ثُمَّ يُضْرَبُ بِمِطْرَقَةٍ مِنْ حَدِيدٍ ضَرْبَةً بَيْنَ أُذُنَيْهِ، فَيَصِيحُ صَيْحَةً يَسْمَعُهَا مَنْ يَلِيهِ إِلَّا الثَّقَلَيْنِ"
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
رسول الله صلي عليه وسلم پرقرآن کوجھٹلانےاورقانون کا مذاق اڑانےکاجھوٹا الزام لگانا ھے کیونکہ ایسی صورت میں قلیب بدرکامعجزۂ معجزۂ نہیں رھتامعمول بن جاتا ھے-
قلیبِ بدر میں مردوں کا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے خطاب کے سننے کو ”معجزہ“ ہونا آپ کو کس نے بتایا؟؟؟
 

Muhamad Ali

مبتدی
شمولیت
جولائی 31، 2016
پیغامات
50
ری ایکشن اسکور
3
پوائنٹ
16
بھٹی صاحب! جب آپ تسلیم کرتےھیں کہ مردہ کا زندہ ھوجانا کامعجزہ ھونا تو ٹھیک ھے،____ بھٹی صاحب توپھر یہ ماننا کہ ھرمردہ زندہ ھوجاتاھے اوردفناکرجانےوالوں کے جوتوں کی چاپ سنتاھےصریحا" معجزےکومعمول بنانا نہیں تو اورکیا ھے؟؟جو نہ صرف عام قانون (کہ مردےبروزقیامت زندہ ھوں گے) کا انکاربلکہ مذاق بھی ھے-
 

Abdul Bar

مبتدی
شمولیت
اکتوبر 03، 2016
پیغامات
7
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
3
بھٹی صاحب ایک طرف آپ مردہ کے سننے کو معجزہ بھی مان رہے ھیں اور دوسری طرف اس کے معجزے ھونے کی دلیل بھی طلب کر رہے ہیں آپ کے قول و فعل میں آخر اتنا تضاد کیوں؟
 
Last edited:

Abdul Bar

مبتدی
شمولیت
اکتوبر 03، 2016
پیغامات
7
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
3
بھٹی صاحب ایک طرف آپ مردہ کے سننے کو معجزہ بھی مان رہے ھیں اور دوسری طرف اس کے معجزے ھونے کی دلیل بھی طلب کر رہے ہیں آپ کے قول و فعل میں آخر اتنا تضاد کیوں؟
 
Last edited:

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
بھٹی صاحب! جب آپ تسلیم کرتےھیں کہ مردہ کا زندہ ھوجانا کامعجزہ ھونا تو ٹھیک ھے،____ بھٹی صاحب توپھر یہ ماننا کہ ھرمردہ زندہ ھوجاتاھے اوردفناکرجانےوالوں کے جوتوں کی چاپ سنتاھےصریحا" معجزےکومعمول بنانا نہیں تو اورکیا ھے؟؟جو نہ صرف عام قانون (کہ مردےبروزقیامت زندہ ھوں گے) کا انکاربلکہ مذاق بھی ھے-
میں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی صحیح حدیث لکھی جس میں مردوں کا جوتوں کی آواز سننے کا ذکر ہے۔ حدیث کا متن درج ذیل ہے؛
صحيح البخاري: كِتَابُ الجَنَائِزِ: بَابٌ: المَيِّتُ يَسْمَعُ خَفْقَ النِّعَالِ
النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: "العَبْدُ إِذَا وُضِعَ فِي قَبْرِهِ، وَتُوُلِّيَ وَذَهَبَ أَصْحَابُهُ حَتَّى إِنَّهُ لَيَسْمَعُ قَرْعَ نِعَالِهِمْ، أَتَاهُ مَلَكَانِ، فَأَقْعَدَاهُ، فَيَقُولاَنِ لَهُ: مَا كُنْتَ تَقُولُ فِي هَذَا الرَّجُلِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ؟ فَيَقُولُ: أَشْهَدُ أَنَّهُ عَبْدُ اللَّهِ وَرَسُولُهُ، فَيُقَالُ: انْظُرْ إِلَى مَقْعَدِكَ مِنَ النَّارِ أَبْدَلَكَ اللَّهُ بِهِ مَقْعَدًا مِنَ الجَنَّةِ، قَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: "فَيَرَاهُمَا جَمِيعًا، وَأَمَّا الكَافِرُ - أَوِ المُنَافِقُ - فَيَقُولُ: لاَ أَدْرِي، كُنْتُ أَقُولُ مَا يَقُولُ النَّاسُ، فَيُقَالُ: لاَ دَرَيْتَ وَلاَ تَلَيْتَ، ثُمَّ يُضْرَبُ بِمِطْرَقَةٍ مِنْ حَدِيدٍ ضَرْبَةً بَيْنَ أُذُنَيْهِ، فَيَصِيحُ صَيْحَةً يَسْمَعُهَا مَنْ يَلِيهِ إِلَّا الثَّقَلَيْنِ"

کیا آپ اس حدیث کو صحیح تسلیم کرتے ہیں؟؟؟؟؟
پہلے اس کا جواب دیجئے گا باقی باتیں بعد میں۔
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
بھٹی صاحب ایک طرف آپ مردہ کے سننے کو معجزہ بھی مان رہے ھیں اور دوسری طرف اس کے معجزے ھونے کی دلیل بھی طلب کر رہے ہیں آپ کے قول و فعل میں آخر اتنا تضاد کیوں؟
کسی کی آدھی بات لے کر اس پر پوری عمارت کھڑی کر لینا شرافت نہیں۔
میں نے قلیب بدر کے مردوں کی بابت پوچھا ہے کہ وہ کیوں کر معجزہ ہے جب کہ ان کے زندہ ہونے کا کسی حدیث میں کوئی ذکر نہیں؟
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top