• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

منکرین عذاب قبر !

Muhamad Ali

مبتدی
شمولیت
جولائی 31، 2016
پیغامات
50
ری ایکشن اسکور
3
پوائنٹ
16
[ >>> خمیازہ <<< ] __________________________________قارئین! اگرکبوتربلی کودیکھ کرآنکھیں بندکرلےاورسمجھےکہ بلی غائب ھوگئی تو یہ کبوترکی نری حماقت ھوگی،جسکاخمیازہ کبوترکو بہرحال بھگتناپڑےگا-بالکل یہی کبوتروالی احمقانہ روش ھماری گذشتہ پوسٹ بعنوان [كتاب"المسندفي عذاب القبر"اوراھلحدیث محققین...] پرکتاب کےمصنف ارشدکمال اور ان کےماھرمعاونین نےاختیارکی ھوئی ھے-قارئین! اگران محققین، مصنفین اوران کےاندھےمقلدین نےآنکھیں کھول سچائی کا ادراک نہیں کیا توانہیں اسکا خمیازہ دنیامیں مغلوبیت،ذلت ومسکنت اورآخرت میں دردناک عذاب کی شکل میں بہرحال بھگتنا پڑےگا-(وماعلیناالاالبلاغ)
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,537
پوائنٹ
791
اھلحدیث محققین لکھتےھیں: "ہمارا عقیدہ مردہ کتنا سنتا ہے صرف اتنا ہی جتنا احادیث میں وارد ہوا ہے..."
اللہ تعالی واقعی عزیز و حکیم ہے ،
جب آپ کو بقلم خود اقرار ہے کہ اہل حدیث صرف وہی مانتے ہیں جو حدیث نبوی میں آیا ہے ، تو پھر اعتراض کیسا ؟
پھر تو آپ کا اعتراض حدیث نبوی پر ہے ، نہ کہ اہل حدیث پر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اور حدیث کا منکر لکھنؤ کا ہو یا پاکستان کا۔وہ ایمان سے محروم ہوتا ہے ،
اور صحیح حدیث کی تاویل کا حق جہلاء کے پاس نہیں ، اس لئے انکی تاویل باطل اور مردود ہے ،
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,537
پوائنٹ
791
کبوتربلی کودیکھ کرآنکھیں بندکرلےاورسمجھےکہ بلی غائب ھوگئی تو یہ کبوترکی نری حماقت ھوگی،
بلی کا کام ہے مردوں کی بوٹیاں کھانا ، اور گلی گلی چھیچھڑے ڈھونڈنا ،
کبوتر تو اپنی قسمت کا پاکیزہ دانہ چگ کر ’’ اونچی اڑان ‘‘ بھر جاتا ہے ، جبکہ بلی اپنے محلے کے کچرا دانوں میں منہ مارتی رہ جاتی ہے
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,113
پوائنٹ
412
بلی کا کام ہے مردوں کی بوٹیاں کھانا ، اور گلی گلی چھیچھڑے ڈھونڈنا ،
کبوتر تو اپنی قسمت کا پاکیزہ دانہ چگ کر ’’ اونچی اڑان ‘‘ بھر جاتا ہے ، جبکہ بلی اپنے محلے کے کچرا دانوں میں منہ مارتی رہ جاتی ہے
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بہت خوب شیخ محترم. اینٹ کا جواب پتھر سے. اللہ آپکے علم میں اضافہ عطا فرمائے. آمین
 

Muhamad Ali

مبتدی
شمولیت
جولائی 31، 2016
پیغامات
50
ری ایکشن اسکور
3
پوائنٹ
16
اسحاق سلفی صاحب بلاشبہ
"بلی کا کام ہے مردوں کی بوٹیاں کھانا ، اور گلی گلی چھیچھڑے ڈھونڈنا ،
کبوتر تو اپنی قسمت کا پاکیزہ دانہ چگ کر ’’ اونچی اڑان ‘‘ بھر جاتا ہے ...... جناب! مسئلہ یہی تو ھےکہ اڑان وھی بھرےگاجس نےآنکھیں کھلی رکھی ھوں- جس نےبلی کودیکھ کرآنکھیں بند کرلی ھیں اسکا انجام کیا ھوگا؟
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,537
پوائنٹ
791
بہت دن ہوئے آپ نے لکھا تھا کہ :
حالانکہ اھل علم میں یہ اصول معروف،مسلمہ اور متداول ھےکہ اگرکسی صحیح حدیث کامضمون بظاھرنصوص قرآنی سےمتعارض ومتصادم ھوتوحدیث کی تاویل کی جائےگی-
اس کے جواب میں ہم نے آپ سے سوال کیا تھا کہ :
آپ شاید ’’ اصول ‘‘ ۔۔اور۔۔ ’’متداول ‘‘ کا مفہوم نہیں سمجھتے ،
ویسے اگر یہ اصول ’’ متداول ‘‘ ہے تو اس کے دو تین معتبر حوالے یہاں پیش فرمادیں ،
اور یاد رہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اصول بتانا ہے ، اور ’’ اعتبار و تعبیر ‘‘ کا پہلو ٹھوس ہونا ضروری ہے ،
لکھنؤ کے کسی مردہ ڈاکٹر کی ہڈیوں کا پیسٹ مراسلہ پر نہ چپکا ہو ،
لیکن کئی دن گزر آپ نے جواب نہیں دیا ۔ اس لئے دوبارہ گذارش ہے کہ اس سوال کا واضح جواب پہلی فرصت میں عنایت فرماویں؛
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 

Muhamad Ali

مبتدی
شمولیت
جولائی 31، 2016
پیغامات
50
ری ایکشن اسکور
3
پوائنٹ
16
[ ....تاویل/تطبیق .... ] _________________________________ قارئین! اسحاق سلفی صاحب کا سوال درحقیقت معجزےاورمعمول کی بحث سےفرارکیلئےایک بہانہ ھے-اور ھم ان "محققین" کوفرارھونےکا راستہ ھرگزنہیں دینگے.... ورنہ قارئین تاویل کرکےتطبیق دینےکےاس اصول کوتو یہ خود بھی استعمال کرتےھیں،ملاحظہ ھو کتاب"المسندفي عذاب القبر"صفحه104/105، ،181/182 اورصفحہ 237 ____ لیکن افسوس صحیح بخاری کی قرع النعال والی روایت کےمعاملےمیں ھٹ دھرمی کا مظاھرہ کرتےھوئےحدیث کا ایسا مطلب ومفھوم لیتےھیں جس سے قلیب بدرکا معجزہ معمول بن جاتاھے،چنانچہ جسطرح معجزےکا انکارالله کی قدرت کا انکارھےویسےھی معجزےکومعمول بنانا الله کےقانون کا کفر اورمذاق ھے-
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,537
پوائنٹ
791
اسحاق سلفی صاحب کا سوال درحقیقت معجزےاورمعمول کی بحث سےفرارکیلئےایک بہانہ ھے-اور ھم ان "محققین" کوفرارھونےکا راستہ ھرگزنہیں دینگے.
یعنی آپ میرے سوال کا جواب نہیں دے سکتے ، بلکہ میں یقین سے جانتا ہوں آپ میرا سوال سمجھے ہی نہیں ،
اگر سمجھ سکتے تو یقیناً جہل آزمائی کرتے ،
جب آپ لفظ اصول کا ’’ اصولی مطلب ‘‘ بھی نہیں جانتے تو کیوں دوسروں پر کفر وغیرہ کے سنگین فتوے داغتے پھرتے ہو ؟
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 

Muhamad Ali

مبتدی
شمولیت
جولائی 31، 2016
پیغامات
50
ری ایکشن اسکور
3
پوائنٹ
16
اسحاق سلفی صاحب لکھتےھیں:
" یعنی آپ میرے سوال کا جواب نہیں دے سکتے ، بلکہ میں یقین سے جانتا ہوں آپ میرا سوال سمجھے ہی نہیں ،
اگر سمجھ سکتے تو یقیناً جہل آزمائی کرتے ،
جب آپ لفظ اصول کا ’’ اصولی مطلب ‘‘ بھی نہیں جانتے تو کیوں دوسروں پر کفر وغیرہ کے سنگین فتوے داغتے پھرتے ہو ؟"
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ قارئین! درج بالا عبارت کےآخری چند الفاظ سےیہ بات بالکل واضح ھےکہ موصوف کےنذدیک معجزہ(خرق عادت) کومعمول بنانا نہ الله کےقانون کا کفر ھےاورنہ مذاق ھے.....اور یہی ھمارا اھلحدیث محققین سےبنیادی اختلاف ھےکہ پھراورکفرکیا ھے؟........باقی جس معاملے پر اختلاف ھی نہیں اس پربحث کرنا فضول ھے،
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,113
پوائنٹ
412
اسحاق سلفی صاحب لکھتےھیں:
" یعنی آپ میرے سوال کا جواب نہیں دے سکتے ، بلکہ میں یقین سے جانتا ہوں آپ میرا سوال سمجھے ہی نہیں ،
اگر سمجھ سکتے تو یقیناً جہل آزمائی کرتے ،
جب آپ لفظ اصول کا ’’ اصولی مطلب ‘‘ بھی نہیں جانتے تو کیوں دوسروں پر کفر وغیرہ کے سنگین فتوے داغتے پھرتے ہو ؟"
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ قارئین! درج بالا عبارت کےآخری چند الفاظ سےیہ بات بالکل واضح ھےکہ موصوف کےنذدیک معجزہ(خرق عادت) کومعمول بنانا نہ الله کےقانون کا کفر ھےاورنہ مذاق ھے.....اور یہی ھمارا اھلحدیث محققین سےبنیادی اختلاف ھےکہ پھراورکفرکیا ھے؟........باقی جس معاملے پر اختلاف ھی نہیں اس پربحث کرنا فضول ھے،
ٹھیک ہے تو آپ جواب دیں. اگر آپ کو جواب معلوم ہو تو. وگرنہ خاموشی اختیار کریں. یوں فتوے بازی نہ کریں.
اگر مسئلہ کا حل چاہیۓ تو دلیل سے بات کریں.
 
Top