• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیا لفظ اہل الحدیث سے عوام خارج ہے؟

asifchinioty

رکن
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
37
علم حدیث ایک فن ہے اس فن کے ماہرین کو اہل الحدیث کہا جائے گا،
لغت ایک فن ہے اس کے ماہر کو اہل اللغہ کہا جائے گا
تفسیر ایک فن ہے، اس کے ماہر کو اہل التفسیر کہا جائے گا
فقہ ایک فن ہے، اس فن کے ماہر کو اہل الفقہ کہاجائے گا
ہم نے تو یہ پوچھا ہے کہ جو ان سب فنون سے جاہل ہو اسے کو اہل الحدیث، اہل اللغہ، اہل التفسیر اور اہل الفقہ کس نے اور کب کہا ہے،
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
ھاھاھا .... جڑ گئے پھر کاپی پیسٹنگ پہ

کاپی پیسٹ پوسٹس کا جواب ابھی نہیں دیا جائے گا، جب تک آپ کی طرف سے میرے سوال کا جواب نہیں آئے گا۔
جی جناب یہ مصروفیت پہلے نہیں تھی، اسی لئے تو جنا ب میں نے بات کی ہے، ہم آپ لوگوں کی طرح جھوٹ کا سہارا نہیں لیتے، ہم تو حقائق پر ہی بات کرتے ہیں،
حقائق پر بات ۔۔۔ مصروفیت پہلے نہیں تھی ۔۔۔ جھوٹ کا سہارا ۔۔۔۔ مذاق بہت اچھا کرلیتے ہو مفتی صاحب، اس لیے مذاق کو مذاق ہی سمجھا جا رہا ہے۔
جہاں تک صحابہ کرام رضی اللہ عنھم کے بارے میں جنا ب کا سوال ہے اور اصرار ہے کہ ہاں یا ناں میں جواب دیا جائے تو یہ اصرار بے جا ہے کیونکہ بہت سارے سوالات ایسے ہوتے ہیں جہاں پر ہاں یا ناں میں جواب دینا ہی ممکن نہیں کیونکہ وہاں پر تفصیل ہوتی ہے، بعض اوقات سائل کی خواہش ہوتی ہے کہ اس طرح کا جواب ملنا چاہیے لیکن جواب دینے والا سائل کے ناپاک ارادے کو جانتا ہے، اسلئے کبھی بھی کسی بھی صورت میں سائل کی خواہش کے مطابق جواب نہیں دیا جاسکتا
بارہا دفع کہہ چکا ہوں، کہ ہاں یا ناں میں جواب نہیں دینا تو تفصیل سے دو، مگر سوال کا جواب تو دو ناں، سوال کچھ اور ہے اور آپ کچھ اور جواب دے کر اسے سوال کا جواب کہہ رہے ہیں۔ میرے لال ایک طرف اپنے آپ کو ماسٹر (کیونکہ آپ نے کہا کہ پڑھاتا ہوں، اس لیے آج کے بعد آپ کو ماسٹر لکھونگا۔ ابتسامہ)کہتے ہیں، اور دوسری طرف اتنا بھی علم نہیں ماسٹر جی کہ سوال کیا ہے؟ اور اس کا جواب کیا دینا ہے؟ آپ سوال پر جواب دیں، بے شک تفصیل سے دیں ۔ لیکن ایک عرض ہے کہ مکھی پر مکھی نہ ماریں۔ شکریہ

سوال دوبارہ پوسٹ کر رہا ہوں، مزید وضاحت کے ساتھ

ماسٹر جی چند صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کو آپ نے تقلید (مکھی پر مکھی مارتے ہوئے) میں اہلحدیث لکھا، کہا اور بولا، کیونکہ ان کا شمار علامہ رحمہ اللہ نے طبقات میں کیا تو میرا یہاں پرسوال ہے کہ باقی صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین جن کو علامہ رحمہ اللہ نے طبقات میں شامل نہیں کیا، یا جن صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین نے احادیث بیان نہیں کی، یا جو صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین محدث نہیں تھے، کیا ان صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کو اہلحدیث لکھا، بولا اور کہا جاسکتا ہے یا نہیں؟
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
ماسٹر جی ی ی ی ی ی ۔۔۔ نئی بات پیش کرنے کا کوئی ارادہ تو نہیں تھا، بس انٹرٹینمنٹ کےلیے پیش کر رہا ہوں، باقی آپ کی پوسٹس کے ساتھ اپنے دلائل سب کچھ سوال کے جواب کے بعد۔ ان شاءاللہ

ScreenHunter_01 Oct. 01 20.12.jpg
 

asifchinioty

رکن
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
37
ماسٹر جی چند صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کو آپ نے تقلید (مکھی پر مکھی مارتے ہوئے) میں اہلحدیث لکھا، کہا اور بولا، کیونکہ ان کا شمار علامہ رحمہ اللہ نے طبقات میں کیا تو میرا یہاں پرسوال ہے کہ باقی صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین جن کو علامہ رحمہ اللہ نے طبقات میں شامل نہیں کیا، یا جن صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین نے احادیث بیان نہیں کی، یا جو صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین محدث نہیں تھے، کیا ان صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کو اہلحدیث لکھا، بولا اور کہا جاسکتا ہے یا نہیں؟
اگر میرے جوابات کو غور سے پڑھا ہوتا تو جناب کو معلوم ہوجاتا کہ سوال کا جواب ایک بار نہیں بار بار دیا ہے، لیکن موصوف کی خواہش کے مطابق جب تک جواب نہیں ملے گا موصوف یہی سمجھیں گے کہ جواب نہیں ملا، جواب خواہشات پر نہیں حقائق پر دیئے جاتے ہیں

کسی سمجھدار کو اگر یہ بات کہہ دی جائے کہ سارے کے سارے صحابہ کرام رضی اللہ عنھم اہل حدیث(محدثین ) نہیں ہیں تو وہ خود ہی سمجھ جائے گا کہ جب سارے کے سارے صحابہ کرام رضی اللہ عنھم اہل حدیث (محدثین) نہیں ہیں تو پھر انہیں سب کو اہل حدیث لکھا ، بولا اور کہا نہیں جاسکتا۔
اس کو غور سے پڑھ لو اگر آپ کو پڑھنا اور سمجھنا نہیں آتا تو کسی سمجھدار اور معقول شخص کو بلا کر اس سے سمجھ لیں وہ بتا دے گا کہ اس میں جناب کے سوال کا جواب موجود ہے، اس سے پہلے پوسٹوں میں بھی جواب دیا جا چکا ہے

ہاں جیسا جواب آپ چاہتے ہیں شاید آپ کی خواہش کے مطابق جواب نہیں دیا اور نہ ہی خواہشات کے مطابق جواب دیا جاتا ہے
گندے بچوں کی طرح ضد ہی کر لی ہےکہ مجھے تو وہی جواب چاہیے اس کے علاوہ کوئی جواب نہیں چلے گا تو جناب بچوں والی حرکات کو چھوڑ کر عاقل و بالغ مردوں والی حرکات کو اختیار کریں
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
اندھے کو اندھیرے میں بڑی دور کی سوجھی


آپ میں تو بیماریاں وہ بھی مختلف ڈیزائن وسٹائل کی ہیں، ایک یہ کہ آپ میں بھولنے کی بیماری ہے، آپ ایک بات کرتے ہیں، اس کے بعد اس کا جواب دیا جاتا ہے، کچھ دن کے بعد آپ پھر وہی بات لے کر بیٹھ جاتے ہیں، تاکہ اس کا دوبارہ جواب دیا جائے، دوسری بیماری یہ ہے کہ ایک ہی دلیل کو وقت کے ساتھ ساتھ بار بار پوسٹ کرتے ہیں۔ تاکہ یہ باور کرایا جائے کہ میرے پاس بہت سارے دلائل ہیں۔

خیر ماسٹر جی آپ کی اسی بات کا جواب، پوسٹ نمبر203 میں دیا جا چکا ہے، اس لیے زحمت فرمائیں، اور پوسٹ نمبر203 کو وزٹ کریں

باقی ماسٹر جی مجھے ایک بات بتلائیں، کہ جب طلباء آپ سے سوال کرتے ہیں، تو کیا آپ اسی طرح کے جوابات دیا کرتے ہیں۔ یعنی سوال تو طلباء کا گندم کے بارے میں ہوتا ہے، اور آپ جواب چنوں کے بارے میں دیتے ہیں۔ جب طلباء کہتے ہیں ماسٹر جی، یہ ہمارا سوال نہیں، تو آپ کہتے ہیں یہی ہی تمہارے سوال کا جواب ہے، تم سب کو ماننا ہی ہوگا۔ ہی ہی ہی ہی ہی ہی
 

asifchinioty

رکن
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
37
علامہ ذھبی رحمہ اللہ نے محدثین صحابہ کا تذکرہ کر دیا اور جو صحابہ کرام محدثین نہیں تھے ان کا تذکر ہ نہیں کیا

معلوم ہوا صحابہ کرام رضی اللہ عنھم میں بہت سارے صحابہ کرام رضی اللہ عنھم ایسے بھی ہیں جن سے ایک بھی حدیث مروی نہیں ہے لہذا وہ محدثین میں شمار نہیں ہونگے اور جن سے ایک بھی حدیث منقول ہوگی وہ محدثین میں شمار ہونگے،
اسکے بعد میں مطالبہ کرو تو میں جناب کو سلام ہی عرض کرونگا
جزاک اللہ

جب آپ نے یہ تسلیم کرلیا کہ سارے کے سارے صحابہ اہلحدیث نہیں ہیں، تو جو صحابہ محدث نہیں، ان صحابہ کو کیا نام دو گے؟ یا بے نام ہی رکھنے کا شوق ہے؟


اس کا جواب دو، تاکہ پھر بات آگے چلائی جاسکے
جناب عالی! صحابہ کرام رضی اللہ عنھم کو وہی نام دیئے جائیں گے جو اللہ جل شانہ نے، رسول اللہ ﷺ نے، اور امت مسلمہ کے اکابر نے دیئے ہیں۔

صحابہ کرام رضی اللہ عنہ کے لئے خود صحابی کا نام ایسا ہے کہ شاید ساری امت میں کسی کو ایسا اعزاز نہ دیا گیا ہو۔
یاد رہے!
صحابہ کرام رضی اللہ عنہ کے لئے جو صحابی کا لفظ بولا جاتا ہے یہ لغوی معنی میں ہی نہیں بلکہ اصطلاحی معنی میں بولا جاتا ہے، امید ہے اصطلاحی معنی کو جناب عالی جانتے ہونگے اگر نہ جانتے ہو تو میں رہنمائی کر دونگا ان شاء اللہ
اس کو دیکھ لیا جائے تو بہت فائدہ ہوگا

السؤال:
من هو الصحابي؟ ما تعريف الصحابي؟



الإجابة:
الصحابي مثل ما قال: “صاحب النخبة” (1)، من لاقى النبي مؤمنًا به، ومات على ذلك، قال رحمه الله ولو تخللت ردة في الأصح، الصحابي هو من لقي، ما نقول: من رأى، من لقي النبي عليه الصلاة والسلام يدخل فيه كفيف البصر مثل ابن أم مكتوم، وأبو أحمد بن جحش، ومن ذكر من بعض الصحابة، يشمل من لقي النبي صلى الله عليه وسلم وربما أيضا يدخل في هذا العموم من لقيه غير مميز، هو لاشك صحابي، من لقي النبي وهو غير مميز صحابي، لكنه صحابي من وجه، وتابعي من وجه، هو صحابي في باب الصحبة وفضلها، وتابعي في باب الرواية.

هو من لقي النبي صلى الله عليه وسلم غير مميز، مثل محمد بن أبي بكر، ومحمد بن طلحة بن عبيد الله التيمي، والمحسن بن علي بن أبي طالب، لكن هذا قيل مات صغيرًا أيضا قبل ذلك، لكنه في شرف الصحبة كذلك، وفي بعضهم اختلف فيهم، فهؤلاء صحابه أيضا، لكن صحابة في باب شرف الصحبة وفضلها، لا في باب الرواية، باب الرواية حكم روايته عند أهل العلم، حكم مرسل كبار التابعين؛ لأنه لم يسمع من النبي، لأنه لم يعقل عن النبي صلى الله عليه وسلم شيئًا، فلهذا كانت حكمها حكم مرسل كبار التابعيين.

فهذا هو الصحابي من لقي النبي صلى الله عليه وسلم مؤمنًا به ولو تخللت ردة، لكن بشرط أن يكون مثل أشعث بن قيس، حصل له ما حصل، ثم تاب الله عليه فرجع إلى الإسلام، لكن لو مات مثل ربيعة بن أمية بن خلف عن هذا، فيفوته هذا الوصف، ويشمل كل من لقي النبي عليه الصلاة والسلام من كبار الصحابة، وصغار الصحابة، قبل الفتح، وبعد الفتح، فشرف الصحبة وفضلها عظيم، كما تقدم فيحصل بهذا ضابط القيد.


لنک یہ ہے
http://ar.islamway.net/fatwa/64728/من-هو-الصحابى
اس کے علاوہ جناب کے باتوں میں کوئی بات اس قابل نہیں کہ جواب دیا جائے


یہ جملہ موصوف اپنے ہر سوال کے ساتھ بولتے ہیں لیکن جواب ملنے کے بعد پھر اگلے سوال کے ساتھ یہی جملہ داغ دیتے ہیں، معلوم نہیں جناب بات کب آگے چلائیں گے؟؟؟
آپ کے اپنے اسی فورم پر صحابی کی تعریف کچھ یوں لکھی ہے

سوال: صحابی کسے کہتے ہیں؟
جواب: "صحابی انہیں کہا جاتا ہے جن کو ایمان کی حالت میں نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے شرف ملاقات یا آپ کا دیدار نصیب ہوا ہو، اور ایمان ہی پر ان کی وفات ہوئی ہو"۔
اس لنک پر دیکھا جاسکتا ہے
http://forum.mohaddis.com/threads/احادیث-کے-متعلق-سوالات-و-جوابات.22826/
 

asifchinioty

رکن
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
37
غور سے پڑھیں کہ میں جناب کو جواب دے چکا ہوں
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
ھاھاھاھاھاھا

غور سے پڑھیں کہ میں جناب کو جواب دے چکا ہوں
میرا سوال یہ نہیں کہ صحابی کی تعریف کیا ہے؟ اور صحابی کسے کہتے ہیں؟ میرا سوال آپ سمجھ چکے ہیں، اور اس بات کا مجھے عین الیقین ہے، لیکن اپنے موت آپ خود نہ مر جائیں، اس خفت سے بچنے کےلیے کبھی اِدھر کی مارتے ہیں تو کبھی اُدھر کی۔

میں سوال دوبارہ پوسٹ کر رہا ہوں

ماسٹر جی چند صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کو آپ نے تقلید (مکھی پر مکھی مارتے ہوئے) میں اہلحدیث لکھا، کہا اور بولا، کیونکہ ان کا شمار علامہ رحمہ اللہ نے طبقات میں کیا تو میرا یہاں پرسوال ہے کہ باقی صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین جن کو علامہ رحمہ اللہ نے طبقات میں شامل نہیں کیا، یا جن صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین نے احادیث بیان نہیں کی، یا جو صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین محدث نہیں تھے، کیا ان صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کو اہلحدیث لکھا، بولا اور کہا جاسکتا ہے یا نہیں؟


ہمت کرو ماسٹر جی
 

asifchinioty

رکن
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
37
اگر ممکن ہو تو اپوسٹ نمبر 226 کو غور سے پڑھو جس میں جناب نے خود تسلیم کیا ہے کہ میں جواب دے چکا ہوں، جس میں میرے جواب کو نظر انداز کرکے خود پوچھا تھا کہ پھر صحابہ کو کیا کہا جائے گا
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
سب سے پہلے تو آپ یہ ذہن نشین کرلیں کہ آپ نے پوسٹ نمبر171 میں اس چیز کو مانا اور لکھا ہے کہ بہت سارے صحابہ کرام ایسے بھی ہیں، جن سے ایک بھی حدیث مروی نہیں ہے
اگر ممکن ہو تو اپوسٹ نمبر 226 کو غور سے پڑھو جس میں جناب نے خود تسلیم کیا ہے کہ میں جواب دے چکا ہوں، جس میں میرے جواب کو نظر انداز کرکے خود پوچھا تھا کہ پھر صحابہ کو کیا کہا جائے گا
٭ پوسٹ نمبر226 کو ایک بار نہیں، کئی بار باربار پڑھا ہے، دیکھا ہے، سمجھا ہے، لیکن اس میں مجھے سوال کا جواب نظر نہیں آیا۔
٭ ھاھاھاھا ارے ماسٹر جی میں نے کہاں تسلیم کیا ہے کہ آپ میرے سوال کا جواب دے چکے ہیں، کم سے کم اب جھوٹ پہ تو نہ اتریں، ویسے حالت تو آپ کی پتلی ہوچکی ہے۔
٭ آپ کا جواب سوال پر ہے ہی نہیں، تو نظر انداز کیسے، میں پوچھ رہا ہوں بلی کی کتنی ڈانگیں ہوتی ہیں، آپ بتاتے ہیں کنوے کے دو پَر ہوتے ہیں۔ اور پھر اپنے آپ کو ماسٹر بھی کہتے ہیں۔ اور ساتھ یہ بھی کہتے ہیں کہ میں سوال کا جواب دے چکا ہوں،

میرا سوال ایک بار پھر غور سے پڑھ لیں، اس بار مزید کچھ تفصیل بھی شامل کر رہا ہوں

ماسٹر جی چند صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کو آپ نے تقلید (مکھی پر مکھی مارتے ہوئے) میں اہلحدیث لکھا، کہا اور بولا، کیونکہ ان کا شمار علامہ رحمہ اللہ نے طبقات میں کیا، اس لیے آپ نے ان صحابہ کرام کو اہلحدیث لکھا، اور آپ نے پوسٹ نمبر171 میں یہ بھی تسلیم کیا، کہ بہت سارے صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین ایسے بھی ہیں، کہ جن سے ایک بھی حدیث مروی نہیں ہے۔ تو میرا یہاں پرسوال ہے کہ باقی صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین جن کو علامہ رحمہ اللہ نے طبقات میں شامل نہیں کیا، یا جن صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین نے احادیث بیان نہیں کی، یا جو صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین محدث نہیں تھے، کیا ان صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کو اہلحدیث لکھا، بولا اور کہا جاسکتا ہے یا نہیں؟


٭ میرا سوال یہ نہیں کہ محدث کون ہوتا ہے؟ اور کیا محدث اہلحدیث کہلوایا جاسکتا ہے یا نہیں؟
٭ میرا سوال یہ نہیں کہ صحابی کون ہوتا ہے؟ تعریف کیا ہے؟
٭ میرا سوال آپ اچھی طرح سمجھ چکے ہیں، اور آپ میں جواب دینے کی نہ ہمت ہے اور نہ طاقت، کیونکہ آپ نے جواب دیا، تو آپ کی ساری محنت پر پانی پھر جائے گا۔ اور آپ یہ شرمندگی برداشت نہیں کرسکیں گے، اس لیے آپ شروع سے اب تک اس سوال کے جواب سے منہ موڑتے آرہے ہیں، لیکن جناب ماسٹر جی، منہ نہیں موڑنے دیا جائے گا۔ آپ کسی غلط فہمی میں نہ رہنا۔ اور جتنی بار آپ آکر کومنٹ کرتے ہیں، اتنی بار ذلت میں اضافہ ہوتا ہے۔ سوال کا جواب ہاں یا ناں میں ہے، اس لیے جواب دیں، تاکہ پھر بات آگے شروع ہو۔
 
Top