• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیا یزید پر لعنت کرنا جائز ہے۔

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

allahkabanda

رکن
شمولیت
مارچ 27، 2012
پیغامات
174
ری ایکشن اسکور
569
پوائنٹ
69
kamal ki bat hai yazid par lanat karna to ap hazrat k nazdik jaiz nahi. Lekin baghair dalil k sirf yazid k khilaf kuch kehne wale ko bilajhighak shia qarar diya jata hai .awr koi rokne ka takalluf nahi karta. Kisi ko kafir kehna ya shia kehna kia faraq hai. To ap k nazdik kisi musalman ko lanat karna jaiz nahi lekin kafir kehnajaiz hai.subhanallah
وہ تو خود رافضیوں کو اچھا کہ رہا ہے - ذرا نوید عثمان کے مراسلے پڑھو تو سہی
 
شمولیت
جنوری 24، 2012
پیغامات
181
ری ایکشن اسکور
121
پوائنٹ
53
صاف ظاہر ہو رہا ہے کہ تمہارا خبیث رافضیوں سے تعلق ہے
جبکہ تمہیں رافضی اچھے لگتے ہیں - یہ تمہارا منہج ہے - لعنت ہو ایسے منہج پر جو صحابہ کرام رضی اللہ عنہ پر تبرّا بازی کرتا ہو اور منافقت کا الزام لگاتا ہو
میرا تعلق کسی سے بھی ہو لیکن میں نا تو ناصبیت کو اچھا سمجھتا ہوں اور نہ رافضیت کو۔ اگر یزید کو برا کہنا رافضیت ہے تو متقدمین سے لے کر متاخرین تک ایک طویل فہرست علما کرام کی ایسی ہے جو یزید کو اچھا نہیں سمجھتے تو آپ کے نزدیک وہ سارے بھی خبیث رافضی ہیں ۔ اہل حدیث کبھی بھی یزید کو اچھا نہیں سمجھ سکتا ۔نا م نہاد نہ ہو بلکہ حقیقت میں اہل حدیث ہو۔رہی بات مجھے رافضی اچھے لگتے ہیں تو اس کا جواب یہ ہے کہ جب دو برے لوگوں میں موازانہ کیا جائے تو ترجیح اس کو دی جاتی ہے جو کم برا ہو ۔ رافضی کا گناہ ناصبی سے گناہ سے کہیں کم ہے جیسا کہ یہودی عیسائی سے زیادہ خبیث ہوتا ہے۔
 

allahkabanda

رکن
شمولیت
مارچ 27، 2012
پیغامات
174
ری ایکشن اسکور
569
پوائنٹ
69
اگر یزید کو برا کہنا رافضیت ہے تو متقدمین سے لے کر متاخرین تک ایک طویل فہرست علما کرام کی ایسی ہے جو یزید کو اچھا نہیں سمجھتے تو آپ کے نزدیک وہ سارے بھی خبیث رافضی ہیں ۔
اسی طرح اہلسنت کے علما کی اکثریت متقدمین اور متاخرین دونوں میں یزید پر سب و شتم اور لعنت نہیں کرتے تو کیا وہ ناصبی ہیں ؟
احمد بن حنبل رحمہ اللہ نے یزید پر لعنت نہیں کی ، اب کہ دو کہ وہ بھی ناصبی تھے-

میرا تعلق کسی سے بھی ہو
اسی لیے تو میں تمہیں کہتا ہوں تقیہ بردار چالاک رافضی


میں نا تو ناصبیت کو اچھا سمجھتا ہوں اور نہ رافضیت کو۔
تو میں نے اہلسنت کا منہج لکھ دیا کہ ناصبی اور رافضی دونوں ہی مردود فرقے ہیں اب آب کیا چاہتے ہو ِ؟
 

khurram

رکن
شمولیت
اکتوبر 19، 2011
پیغامات
70
ری ایکشن اسکور
99
پوائنٹ
63
AsalamoAlikum, Koi Bhai kisi ko Bura na khy, Jb AHADIS Maujud hain to hum un zalimo ka JHUTA DIFA kyu karain??
 

khurram

رکن
شمولیت
اکتوبر 19، 2011
پیغامات
70
ری ایکشن اسکور
99
پوائنٹ
63
امام احمد بن حنبل کا یزید کے متعلق فتویٰ بہت مشہور ہے اور کئی سنی علماء نے اپنی کتابوں میں اسے جگہ دی ہے۔ مثلا ً علامہ محمود آلوسی البغدادی مزید دو علماء کے حوالے سے نقل کرتے ہیں:

البرزنجي في الأشاعة والهيثمي في الصواعق إن الإمام أحمد لما ...سأله ولده عبد الله عن لعن يزيد قال كيف لا يلعن من لعنه الله تعالى في كتابه فقال عبد الله قد قرأت كتاب الله عز و جل فلم أجد فيه لعن يزيد فقال الإمام أن الله تعالى يقول : فهم عسيتم إن توليتم أن تفسدوا في الأرض وتقطعوا أرحامكم أولئك الذين لعنهم الله الآية وأي فساد وقطيعة

البرزنجی نے الاشاعت اور الھیثمی نے صوائق میں نقل کیا ہے کہ امام احمد کے فرزند عبداللہ نے اپنے امام احمد سے یزید پر لعنت کرنے کے متعلق دریاف کیا جس پر امام احمد نے جواب دیا کہ اس شخص پر کس طرح لعنت نہ جائے جس پر اللہ نے لعنت کی ہے۔ عبداللہ نے کہا کے اللہ کی کتاب میرے سامنے پڑھیئے تاکہ میں بھی دیکھوں کہ یزید پر قرآن میں کہاں لعنت کی گئی ہے۔امام احمد نے مندرجہ ذیل آیات کی تلاوت کی:

پھر تم سے یہ بھی توقع ہے اگرتم ملک کے حاکم ہو جاؤ تو ملک میں فساد مچانے اور قطع رحمی کرنے لگو۔ یہی وہ لوگ ہیں جن پر الله نے لعنت کی ہے۔

پھر امام احمد نے کہا کہ کیا اس (یعنی قتل ِحسین) سے زیادہ بھی کوئی بڑا فساد ہوسکتا ہے؟
تفسیر روح المعانی، ج 26 ص 227
اسی طرح اہلسنت کے علما کی اکثریت متقدمین اور متاخرین دونوں میں یزید پر سب و شتم اور لعنت نہیں کرتے تو کیا وہ ناصبی ہیں ؟
احمد بن حنبل رحمہ اللہ نے یزید پر لعنت نہیں کی ، اب کہ دو کہ وہ بھی ناصبی تھے-


اسی لیے تو میں تمہیں کہتا ہوں تقیہ بردار چالاک رافضی



تو میں نے اہلسنت کا منہج لکھ دیا کہ ناصبی اور رافضی دونوں ہی مردود فرقے ہیں اب آب کیا چاہتے ہو ِ؟
 

khurram

رکن
شمولیت
اکتوبر 19، 2011
پیغامات
70
ری ایکشن اسکور
99
پوائنٹ
63
علامہ قاضی ثناء اللہ پانی پتی نے تفسیرمظہری میں بھی امام احمد کے اس فتویٰ کا ذکر ایک دوسرے حوالے سے کیا ہے:

ابن جوزی نے لکھا ہے کہ قاضی ابو یعلی نے اپنی کتاب المعتمد میں صالح بن احمد بن حنبل سے بیان نقل کیا ہے۔ صالح کا بیان ہے کہ میں نے اپ...نے والد سے کہا کہ ابا، لوگ کہتے ہیں کہ ہم یزید بن معاویہ سے محبت کرتے ہیں۔ ابا نے فرمایا کہ بیٹے، جوشخص اللہ پر ایمان رکھتا ہے، کیا اس کے لئے یزید بن معاویہ سے محبت رکھنے کا کوئی جواز ہوسکتا ہے۔ اس شخص پر کس طرح لعنت نہ جائے جس پر اللہ نے لعنت کی ہو۔ میں نے عرض کیا، اللہ نے اپنی کتاب میں کس جگہ یزید پر لعنت کی ہے۔ امام احمد نے فرمایا (آیت پڑھی):

پھر تم سے یہ بھی توقع ہے اگرتم ملک کے حاکم ہو جاؤ تو ملک میں فساد مچانے اور قطع رحمی کرنے لگو۔ یہی وہ لوگ ہیں جن پر الله نے لعنت کی ہے پھرانہیں بہرا اوراندھا بھی کر دیا ہے۔
تفسیر مظہری، ج 10 ص 326 سورہ 47 آیت 22 اور 23

قاضی شوکانی جو مسلک اہل ِحدیث میں اعلیٰ مقام رکھتے ہیں، ان علماء میں سے ہیں جنہوں نے خود یزید پر لعنت کی۔ اپنی مشہور کتاب نیل الاوطار، ج 7 ص 201 میں لکھتے ہیں:

الخمير السكير الهاتك لحرم الشريعة المطهرة يزيد بن معاوية لعنهم الله

شرابی، جس نے پاک شریعت کی توہین کی یعنی یزید بن معاویہ، اللہ کی لعنت ہو اس پر
اسی طرح اہلسنت کے علما کی اکثریت متقدمین اور متاخرین دونوں میں یزید پر سب و شتم اور لعنت نہیں کرتے تو کیا وہ ناصبی ہیں ؟
احمد بن حنبل رحمہ اللہ نے یزید پر لعنت نہیں کی ، اب کہ دو کہ وہ بھی ناصبی تھے-


اسی لیے تو میں تمہیں کہتا ہوں تقیہ بردار چالاک رافضی



تو میں نے اہلسنت کا منہج لکھ دیا کہ ناصبی اور رافضی دونوں ہی مردود فرقے ہیں اب آب کیا چاہتے ہو ِ؟
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
آپ نے یہ تفریق کس بنیاد پر کی کے حضرت علی رضی اللہ عنہ کی شہادت کے بعد حضرت حسن رضی اللہ عنہ ہی خلافت کے حقدار تھے؟؟؟۔۔۔ یا آپ کی رائے کے مطابق حضرت عبداللہ بن زبیر رضی اللہ عنہ خلافت کے حقدار ہوتے؟؟؟۔۔۔ فرض کر لیجئے کے اگر حضرت علی رضی اللہ عنہ کی شہادت کے بعد خلافت حضرت حسن رضی اللہ عنہ کو دی جاتی تو کیا وہ ملوکیت نہیں ہوتی؟؟؟۔۔۔ کیونکہ اگر ایسا ہی کرنا ہوتا تو نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم اپنی زندگی میں یہ اہتمام فردیتے کے میرے بعد میرے اہل بیت ہی خلافت کے حقدار اور متحمل ہونگے مسلمانوں یا میرے صحابہ کرام میں سے کسی کو بھی یہ اختیار نہیں۔۔۔ اور پھر مسلمانوں کے دو گروہوں کے درمیان صلح کی بشارت والی حدیث کی کیا حکمت عملی تھی؟؟؟۔۔۔ حضرت حسن رضی اللہ عنہ نے کیوں امیر معاویہ رضی اللہ عنہ کے ہاتھ پر بیعت کی؟؟؟۔۔۔ بات کو الجھانے کی بجائے اُن حالات کو سمجھنے کی کوشش کیجئے جو حضرت عثمان رضی اللہ عنہ کی مظلومانہ شہادت کے بعد پیدا ہوئے تھے۔۔۔ جنگ جمل، اور جنگ صفین کے اثرات آج تک محسوس کئے جارہے ہیں۔۔۔ حالانکہ دونوں طرف صحابہ کرام کی جماعتیں تھیں۔۔۔ یزید کے خلاف سازش کا الزام اُس وقت ثابت ہوتا جب شہادت حسین رضی اللہ عنہ شام، مدینہ یا مکہ میں ہوتی۔۔۔

اچھا ایک سوال کا جواب چاہئے۔۔۔ حضرت حسین رضی اللہ عنہ مدینہ سے کوفہ کی تاریخ کو نکلے اور کربلا میں کب پہنچے؟؟؟۔۔۔
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top