- شمولیت
- مارچ 04، 2011
- پیغامات
- 790
- ری ایکشن اسکور
- 3,982
- پوائنٹ
- 323
محترم ابن بشیر الحسینوی صاحب !
آپ نے اب تک جو بھی پیش کیا ہے وہ " قیل وقال " ہے
اگر آپکے پاس اس بات پر کوئی " دلیل" ہے تو اسے پیش کریں کہ معیت ایک مستقل وصف نہیں ہے ۔
ہم کتاب وسنت کی نصوص صریحہ پیش کر چکے ہیں کہ اللہ لفظ معیت اور لفظ نصرت وعلم علیحدہ علیحدہ الفاظ بولے ہیں ۔
لہذا آپ کتاب وسنت سے دلیل مہیا کریں کہ معیت کوئی مستقل وصف نہیں ہے ۔
آپ کے مقالہ کا ہمیں شدت سے انتظار رہے گا کہ شاید آپ کوئی " دلیل " پیش فرماسکیں
فلاں کا قول فلاں کا کہنا فلاں کا موقف دین میں حجت و دلیل نہیں ہے
اللہ نے صرف اور صرف وحی الہی کی اتباع کا حکم دے کر ہمہ قسم قیل وقال کے اتباع سے منع فرما دیا ہے ( الأعراف : ۳)
آپ نے اب تک جو بھی پیش کیا ہے وہ " قیل وقال " ہے
اگر آپکے پاس اس بات پر کوئی " دلیل" ہے تو اسے پیش کریں کہ معیت ایک مستقل وصف نہیں ہے ۔
ہم کتاب وسنت کی نصوص صریحہ پیش کر چکے ہیں کہ اللہ لفظ معیت اور لفظ نصرت وعلم علیحدہ علیحدہ الفاظ بولے ہیں ۔
لہذا آپ کتاب وسنت سے دلیل مہیا کریں کہ معیت کوئی مستقل وصف نہیں ہے ۔
آپ کے مقالہ کا ہمیں شدت سے انتظار رہے گا کہ شاید آپ کوئی " دلیل " پیش فرماسکیں
فلاں کا قول فلاں کا کہنا فلاں کا موقف دین میں حجت و دلیل نہیں ہے
اللہ نے صرف اور صرف وحی الہی کی اتباع کا حکم دے کر ہمہ قسم قیل وقال کے اتباع سے منع فرما دیا ہے ( الأعراف : ۳)