• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

حلالہ جیسے لعنتی فعل پر آپکو سمجھانے کے لئے،،، انتہائی ضروری بات،،

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,783
پوائنٹ
1,069
مجھے آپ کی سمجھ اورعقل پر تعجب ہے؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دنیا میں نظریات اورفکریات پر بات ہوتی ہے کسی شخص یااشخاص کے طرز عمل پر نہیں۔ نہیں توہم بھی ایسے ایک نہیں دسیوں رابطے پیش کرکے غیرمقلدعلماء اورعوام کے کرتوت پیش کرسکتے ہیں۔ کیااس کو غیر مقلدین اپنے لئے مثال سمجھیں گے ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یایہی کہیں گے کہ وہ ان کا ذاتی فعل ہے اس سے مسلک اہل حدیث کا کچھ لینادینانہیں ہے۔توجوجواب خود کیلئے پسند کرتے ہیں وہی جواب دوسرے کیلئے بھی پسند کریں اورتطفیف کا شغل چھوڑدیں۔
میراخیال ہے کہ اتنا جواب کافی ہوگا۔ اگراس پر بس نہ ہو تومزید پھلجڑیاں چھوڑیں تاکہ ہم بھی فیس بک اورادھر ادھر سے رابطے ڈھونڈ کر کالے کرتوت پیش کرکے دنیا کو دکھاسکیں۔

کالے کرتوت آپ ہی کے گھر کے زبانی !!!

بھائی اس لکچر کو پورا سنے انھوں نے اس تقریر میں بتایا ہے کہ بنوری ٹاون میں حلالہ کرنے کہ لئے باقاعدہ کمرے بنائے ھوئے ہیں کیا اب بھی آپ انکار کرے گے

میں اہلحدیث کیوں ہوا؟
لکچرار: سيد عتيق الرحمن كاشميري
نظر ثانی: شفیق الرحمن ضیاء اللہ مدنی
مختصر بیان: زیر نظر ویڈیو میں ایک ایسے دیوبندی شخص کی حقیقی داستان ہے جو کئی سالوں تک حق کی تلاش میں سرگرداں رہا اور آخر میں رب العالمین نے اسے اہل حدیث جیسےٍ سچے مسلک کی طرف رہنمائی فرمائی .یہ شخص کوئی اور نہیں بلکہ مشہور محدث انورشاہ کشمیری کے پوتے ہیں جواس خاندان کے سب سے پہلے شخص ہیں جنہوں نے فرقہ دیوبندیت سے توبہ کرکے اہل حدیث جیسا سچا مسلک کو اختیار کیا اور پھر اللہ کے فضل وکرم سے ان کی نیک کوششوں کے ذریعے شاہ خاندان کے کئی افراد اہل حدیث ہوگئے.

http://www.islamhouse.com/290046/ur/ur/videos/میں_اہلحدیث_کیوں_ہوا؟
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ معززین و محترمین موحدین اراکین محدث فورم
میں گفتگو میں آنا نہیں چاہ رہا تھا، لیکن شاد صاحب کے مسلسل غیر ضروری تلخ رویے کی وجہ سے لکھنا پڑ رہا ہے۔ اللہ حق بیان کرنے کی توفیق عطا فرمائے آمین
۔۔۔۔
السلام علی من التبع الھدی
جناب شاد صاحب! ایک تو آپ اور اشماریہ صاحب ایک ایسے فعل کی حمایت کر کے مجرم ہیں جس پر لعنت کی وعید ہے، شریعت میں ایک فعل پر لعنت کی وعید ہو اور آپ لوگ اس ملعون بنا دینے والے عمل کی حمایت کریں تو آپ سے بڑا مجرم شاید کوئی ہو۔

اوپر آپ نے محمد علی جواد بھائی کی ایک بات پر سخت ناپسندیدگی کا اظہار کیا، یہاں تک کہ آپ کو اپنے لہجہ گفتگو پر بھی قابو نہ رہا اور آپ نے غیر اخلاقی انداز سے گفتگو شروع کر دی۔ اس بات کی پہلے وضاحت کرتے ہیں۔

شریعت کے ہر حکم میں خیر و برکت ہے کیونکہ یہ اللہ کی ذات کی طرف سے نازل کردہ ہے جو خود بابرکت ہے، اس نے انسان کو پیدا کیا ہے وہی بہتر جانتا ہے کہ انسان کے لئے کیا چیز اچھی ہے اور کس چیز میں شر ہے۔ انسان کے لئے نکاح بہتر ہے تو اس کو کرنے کا حکم دیا گیا، انسان کے لئے حلالہ میں شر ہے تو اس پر لعنت کی وعید کر کے اس سے ہمیشہ کے لئے دور رہنے کی طرف توجہ دلائی گئی۔
نکاح
نکاح ایک پاکیزہ عمل ہے، جس میں دو انسانی جنس (مرد و عورت) ایک دوسرے سے ایجاب و قبول کے بعد احسن انداز میں اپنی جنسی خواہش کی تکمیل کرتے ہیں، اور اس سے افزائش نسل کا ایک اہم مقصد بھی پورا ہوتا ہے تاکہ امت مسلمہ کی کثرت ہو۔ یہی وجہ ہے کہ نکاح کرنے میں کوئی عار محسوس نہیں ہوتی، ہر کوئی ہنسی خوشی اپنی بیٹی، بہن کا نکاح کرتا ہے، بلکہ نکاح میں تاخیر ہونے یا نکاح کے لئے مناسب رشتہ نہ ملنے کی صورت میں پریشانی بھی لاحق ہوتی ہے۔ لیکن چونکہ وہ شریعت کا حکم ہے اسی لئے انسان کو کوئی بے عزتی یا عیب محسوس نہیں ہوتی بلکہ خوشی ہوتی ہے۔
حلالہ
حلالہ ایک لعنتی فعل ہے جس کے کرنے والا خود ملعون بن جاتا ہے (اور اس کے حمایتیوں کا کیا حال ہو گا۔ واللہ اعلم) حلالہ ایک مخصوص مکتبہ فکر کے ہاں زیادہ رواج پذیر ہے اور اس مکتبہ فکر کی عوام میں سے جب کوئی غیر مسنون طریقے سے اپنی زوجہ کو طلاق (جیسے طلاق طلاق طلاق کہہ کر طلاق دینا) دے کر پھر ایک رات کے لئے اپنی وہی زوجہ جس سے محبت کی جاتی ہے، جس کو کسی کا چھونا تو درکنار کوئی آنکھ اٹھا کر بھی دیکھے تو جسم غصے سے لرزنے لگ جاتا ہے، اس کو ایک رات کے لئے کسی غیر مرد کو دے دیا جاتا ہے۔ وہ مرد ساری رات اس عورت کے ساتھ جنسی عمل کرتا ہے، چونکہ وہ اسے ایک رات کے لئے ملتی ہے اسی لئے وہ ساری کسر پوری کرتا ہو گا، اور اس عورت کا شوہر جس نے اسے طلاق دی ہے وہ ساری رات ذہنی پریشانی اور غم و الم کی کیفیت میں گزارتا ہو گا کہ اس کی بیوی جسے اس نے طلاق دی ہے آج وہ کسی اور کے ساتھ ہو گی اور یہ سب کچھ دین کے نام پر کیا جاتا ہے۔ انا للہ وانا الیہ رجعون
شرم تم کو مگر نہیں آتی​
اور یہ معاملہ اس قدر خطرناک ہے کہ خود اس مکتبہ فکر کی عوام اس سے سخت مضطرب اور پریشان ہیں، چونکہ اس مکتب فکر کے علماء پہلے اپنی عوام کو اپنا ذہنی و فکری غلام بناتے ہیں، تاکہ یہ بعد میں دینی مسائل کے اندر بغیر تحقیق کے ہماری بات کو ہی مانیں اور اس قدر ذہن سازی کی جاتی ہے کہ اپنے علماء سے اختلاف کو گستاخی اور بے ادبی تک گردانا جاتا ہے، بس یہی وجہ ہے کہ اب اس مکتبہ فکر کی عوام میں شدید بے چینی پائی جاتی ہے۔

اور اس شدید بے چینی کی کیفیت میں سیدھی سادھی عوام یا تو مسلک اہل حدیث کی طرف رجوع کرتے ہیں تاکہ قرآن و سنت کے مطابق رہنمائی لی جا سکے، یا پھر خود کوئی قدم اٹھانے کے لئے تیار ہو جاتے ہیں، جیسے اوپر محمد عامر یونس بھائی نے ایک ویڈیو شئیر کی جس میں اس عورت کے شوہر نے مسئلہ جب سنا کہ مولوی خود اس کی عورت کے ساتھ حلالہ کرے گا تو اس نے خود ہی نکاح کرنے کی ٹھان لی۔ واللہ اعلم ان کی کیا صورتحال تھی اور طلاق کی کیا نوعیت تھی لیکن یہاں یہ ظاہر کرنا ہے کہ اس عورت کے شوہر کا دماغ قطعا کسی مولوی کو اپنی بیوی ایک رات کے لئے دینا گوارا نہیں تھا، کیا اگر شریعت کا یہ حکم ہوتا تو اس قدر شر پھوٹتا؟

یہ سب کچھ وضاحت کے ساتھ بیان کرنے کا مقصد اس مسئلے کی سنگینی کو واضح کرنا ہے، کیونکہ علمی مسائل تو آپ لوگوں کو سمجھ نہیں آتے، ورنہ اوپر بہت دلائل دئیے گئے ہیں، اور ہر لحاظ سے سمجھایا گیا ہے، لیکن چونکہ اپنے علماء کا ناجائز دفاع، قرآن و سنت کی مان مانی تاویل اور اپنے امام کی ہر غلط صحیح بات کو ماننے میں آپ لوگ مہارت رکھتے ہیں، اسی لئے اس طریقے سے سمجھانا پڑا۔
اندازِ بیاں گرچہ میرا شوخ نہیں ہے​
شاید کہ اُتر جائے تیرے دل میں میری بات​
اللہ سمجھنے کی توفیق عطا فرمائے آمین
مجھے آپ کی سمجھ اورعقل پر تعجب ہے؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دنیا میں نظریات اورفکریات پر بات ہوتی ہے کسی شخص یااشخاص کے طرز عمل پر نہیں۔ نہیں توہم بھی ایسے ایک نہیں دسیوں رابطے پیش کرکے غیرمقلدعلماء اورعوام کے کرتوت پیش کرسکتے ہیں۔ کیااس کو غیر مقلدین اپنے لئے مثال سمجھیں گے ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یایہی کہیں گے کہ وہ ان کا ذاتی فعل ہے اس سے مسلک اہل حدیث کا کچھ لینادینانہیں ہے۔توجوجواب خود کیلئے پسند کرتے ہیں وہی جواب دوسرے کیلئے بھی پسند کریں اورتطفیف کا شغل چھوڑدیں۔
میراخیال ہے کہ اتنا جواب کافی ہوگا۔ اگراس پر بس نہ ہو تومزید پھلجڑیاں چھوڑیں تاکہ ہم بھی فیس بک اورادھر ادھر سے رابطے ڈھونڈ کر کالے کرتوت پیش کرکے دنیا کو دکھاسکیں۔
گویا جو ہم دکھا رہے ہیں یہ واقعی میں حنفیوں کے کالے کرتوت ہی ہیں، کیونکہ آپ نے بھی اس کے بدلے میں ہمارے اس جیسے کالے کرتوت دکھانے کی بات کی، تو اس کا مطلب یہی ہوا کہ آپ کو تسلیم ہے کہ یہ آپ کے کالے کرتوت ہیں، جناب تو پھر تاخیر کس بات کی ہے، آپ ضرور دکھائیں دنیا والوں کو، آپ دنیا والوں کے ساتھ ہمارے کالے کرتوت چھپا کر کیوں دشمنی کر رہے ہیں، ہم دیکھیں کس طرح آپ لوگوں کے کالے کرتوت ظاہر کے کے دنیا والوں کو بچانے کے درپے ہیں۔ وباللہ التوفیق، آپ بھی دیر نہ کریں،آپ وہ تمام تر دسیوں رابطے، وہ کالے کرتوت جو آپ کے نزدیک ہمارے (اہل حدیث) کے ہیں، وہ تمام ایک علیحدہ تھریڈ میں بعنوان "اہل حدیث حضرات کی غیر اخلاقی سرگرمیاں" کے نام سے پوسٹ کریں۔ اللہ کا یہ بندہ اللہ کی توفیق سے آپ کو جواب دے گا۔ ان شاءاللہ
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
751
پوائنٹ
290
محترم محمد عامر یونس اور محمد ارسلان بھائی
ایک تو بنوری ٹاؤن میں ایسا کچھ بھی نہیں ہے۔ میرے اپنے متعدد ساتھی وہاں سے فارغ التحصیل ہیں اور انہوں نے کبھی ایسا کچھ نہیں دیکھا۔ اب آپ ان صاحب کی سچائی کا خود اندازہ لگا لیں۔
دوسری بات۔ محترم برادران اگر آپ کے پاس کوئی علمی دلائل ہیں، کوئی رد کرنے کی قوت ہے تو تشریف لائیے ورنہ صرف ہمیں لعنتی فعل کا حمایت کرنے والا کہہ کر اپنے دل کو تسکین نہ دیجیے۔ بغیر دلائل کے یہ ضد تو جاہلوں والا عمل ہے۔
اور نہ ہی ادھر ادھر کی پوسٹس یا ویڈیوز کے لنک دیجیے۔ نہ ان کی تحقیق کوئی کر سکتا ہے اور نہ تائید و تردید۔ اور نہ ہمارے پاس اتنا وقت ہے کہ ان کو سنتے رہیں۔ آپ فارغ ہوں گے لیکن ہم اپنی علمی مصروفیات میں مگن رہتے ہیں۔
مجھے امید ہے کہ آپ حضرات میری گزارشات پر نظر کرم فرمائیں گے۔
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,038
ری ایکشن اسکور
1,225
پوائنٹ
425
غیرمقلدین کے طعن وتشنیع ان کے اکابر سے لے کر اصاغر تک کی وجہ یہ رہی ہے کہ ’’احناف نکاح حلالہ کو جائز کہتے ہیں‘‘
اگر تعصب کی عینک اتار کر احناف کے موقف پر سنجیدگی سے غورکیاجائے توپتہ چلتاہے کہ احناف کے موقف میں اوردیگر افراد کے موقف میں کوئی ’’بون بعید‘‘ نہیں ہے۔
امید ہے کہ اس مسئلہ پر سنجیدگی سے بحث کی جائے ذاتیات کو درکنار کرتے ہوئے۔


محترم بھائی آپ کی پوسٹ سے پہلے بالکل جڑی ہوئی میں نے پوسٹ کی تھی اور اپنی طرف سے یہی کوشش کی تھی کہ تعصب نہ ہو مگر آپکو تعصب نظر آ گیا اس پر معذرت میں نے تو آپ والی مثالیں آپ کی پوسٹ سے پہلے ہی دے دی تھیں
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
محترم محمد عامر یونس اور محمد ارسلان بھائی
ایک تو بنوری ٹاؤن میں ایسا کچھ بھی نہیں ہے۔ میرے اپنے متعدد ساتھی وہاں سے فارغ التحصیل ہیں اور انہوں نے کبھی ایسا کچھ نہیں دیکھا۔ اب آپ ان صاحب کی سچائی کا خود اندازہ لگا لیں۔
دوسری بات۔ محترم برادران اگر آپ کے پاس کوئی علمی دلائل ہیں، کوئی رد کرنے کی قوت ہے تو تشریف لائیے ورنہ صرف ہمیں لعنتی فعل کا حمایت کرنے والا کہہ کر اپنے دل کو تسکین نہ دیجیے۔ بغیر دلائل کے یہ ضد تو جاہلوں والا عمل ہے۔
اور نہ ہی ادھر ادھر کی پوسٹس یا ویڈیوز کے لنک دیجیے۔ نہ ان کی تحقیق کوئی کر سکتا ہے اور نہ تائید و تردید۔ اور نہ ہمارے پاس اتنا وقت ہے کہ ان کو سنتے رہیں۔ آپ فارغ ہوں گے لیکن ہم اپنی علمی مصروفیات میں مگن رہتے ہیں۔
مجھے امید ہے کہ آپ حضرات میری گزارشات پر نظر کرم فرمائیں گے۔
آنکھیں اگر بند ہوں تو دن بھی رات ہے​
اس میں بھلا قصور کیا ہے آفتاب کا​

علمی دلائل
پہلی پوسٹ
دوسری پوسٹ
تیسری پوسٹ
چوتھی پوسٹ
پانچویں پوسٹ
چھٹی پوسٹ
ساتویں پوسٹ
آٹھویں پوسٹ
نویں پوسٹ
دسویں پوسٹ
گیارہویں پوسٹ
بارہویں پوسٹ
تیرہویں پوسٹ
چودھویں پوسٹ
پندہویں پوسٹ
سولہویں پوسٹ
سترہویں پوسٹ
17 پوسٹس کے اندر بھائیوں نے کھل کھل کر اپنے موقف کا اظہار کتاب و سنت کی روشنی میں کیا ہے،اللہ کے فضل سے آپ کے باطل افکارات کی دھجیاں اڑا کر رکھ دی ہیں، اور آپ نے کیا کیا ہے، وہی من مانی تاویلات، اور فقہ حنفی کا ناجائز دفاع، آپ میرے لہجے کی تلخی کا بہانہ بنا کر چاہیں بھاگ جائیں، میں اگر ہر ہر پوسٹ کے بعد آپ کو پھولوں کا ایک گلدستہ بھی پیش کروں تو آپ نے پھر بھی اندھا مقلد ثابت ہونا ہے، جس طرح بنی اسرائیل کو بچھڑے کی محبت میں غرق تھے اسی طرح ابوحنیفہ کی اندھی عقیدت میں آپ غرق ہیں۔ واللہ اعلم

علمی مصروفیات
اللہ ایسی علمی مصروفیات سے محفوظ فرمائے، جس میں رہنے کے بعد ایک انسان اللہ کی لعنت کی وعید والے اعمال کی حمایت کرنے لگے، آمین
الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا ﴿١٠٤﴾۔۔۔سورة الكهف
اگر آپ سارا دن علمی مصروفیات میں رہیں اور حالت یہ ہو کہ ابوحنیفہ کی اندھی عقیدت سے نا نکل پائیں، قاسم نانوتوی اور تھانوی کی کفریہ عبارات کو اسلام کا لبادہ اوڑھانا ہو، یا اپنے علماء کا ناجائز دفاع کرنا ہو تو آپ کی یہ تمام تر کوششیں برباد ہیں، تباہی کے آپ کے لئے، وقت کی بربادی کے سوا کچھ نہیں مل رہا آپ کو، آپ سے گزارش ہے کہ جامعہ الاسلامیہ المدینہ المنورہ میں سلفیوں کے پاس داخلہ لے لیں وہ آپ کو کتاب و سنت کا صحیح علم سکھائیں گے۔ ان شاءاللہ
 

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
اس کی ایک مثال لیں
ایک شخص اونٹ بیچ رہاہے اوراس کے ساتھ شرط لگارہاہے کہ بلی بھی خریدنی ہوگی
توایک جماعت کا موقف ہے کہ چونکہ بلی کی شرط لگانا غلط ہے لہذا معاملہ ہی پورا غلط اورباطل ہوگا۔
دوسری جماعت کا موقف ہے کہ معاملہ صحیح ہوگا اورجوشرط اس نے زائد لگائی گئی ہے کہ بلی خریدنی ہوگی وہ توشرط باطل ہوگی۔
ایک بات کی اور وضاحت کرتا چلوں کہ احناف اس قاعدہ کو بیع وغیرہ میں جاری نہیں کرتے کیوں کہ اس میں شرط مفضی الی المنازعہ ہوتی ہے۔
اشماریہ صاحب کیا آپ کا مطلب یہی ہے کہ "احناف کا اصول" شاد صاحب کی دی ہوئی مثال میں جاری نہیں کیا جاتا یا کچھ اور؟

اس کے برعکس حلالہ میں شرط کے ساتھ نکاح یوں ہوتا ہے "میں اس سے نکاح کرتا ہوں اور ہمبستری کے بعد طلاق دے دوں گا" یا یوں "میں اس عورت کا آپ سے نکاح کرتا ہوں اس شرط پر کہ آپ اسے ہمبستری کے بعد طلاق دے دیں گے"۔
اچھا تو یہ شرط ان الفاظ کے ساتھ لگائی جاتی ہے۔۔۔۔۔۔۔
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
751
پوائنٹ
290
آنکھیں اگر بند ہوں تو دن بھی رات ہے
اس میں بھلا قصور کیا ہے آفتاب کا

علمی دلائل
پہلی پوسٹ
دوسری پوسٹ
تیسری پوسٹ
چوتھی پوسٹ
پانچویں پوسٹ
چھٹی پوسٹ
ساتویں پوسٹ
آٹھویں پوسٹ
نویں پوسٹ
دسویں پوسٹ
گیارہویں پوسٹ
بارہویں پوسٹ
تیرہویں پوسٹ
چودھویں پوسٹ
پندہویں پوسٹ
سولہویں پوسٹ
سترہویں پوسٹ
17 پوسٹس کے اندر بھائیوں نے کھل کھل کر اپنے موقف کا اظہار کتاب و سنت کی روشنی میں کیا ہے،اللہ کے فضل سے آپ کے باطل افکارات کی دھجیاں اڑا کر رکھ دی ہیں، اور آپ نے کیا کیا ہے، وہی من مانی تاویلات، اور فقہ حنفی کا ناجائز دفاع، آپ میرے لہجے کی تلخی کا بہانہ بنا کر چاہیں بھاگ جائیں، میں اگر ہر ہر پوسٹ کے بعد آپ کو پھولوں کا ایک گلدستہ بھی پیش کروں تو آپ نے پھر بھی اندھا مقلد ثابت ہونا ہے، جس طرح بنی اسرائیل کو بچھڑے کی محبت میں غرق تھے اسی طرح ابوحنیفہ کی اندھی عقیدت میں آپ غرق ہیں۔ واللہ اعلم

علمی مصروفیات
اللہ ایسی علمی مصروفیات سے محفوظ فرمائے، جس میں رہنے کے بعد ایک انسان اللہ کی لعنت کی وعید والے اعمال کی حمایت کرنے لگے، آمین
الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا ﴿١٠٤﴾۔۔۔سورة الكهف
اگر آپ سارا دن علمی مصروفیات میں رہیں اور حالت یہ ہو کہ ابوحنیفہ کی اندھی عقیدت سے نا نکل پائیں، قاسم نانوتوی اور تھانوی کی کفریہ عبارات کو اسلام کا لبادہ اوڑھانا ہو، یا اپنے علماء کا ناجائز دفاع کرنا ہو تو آپ کی یہ تمام تر کوششیں برباد ہیں، تباہی کے آپ کے لئے، وقت کی بربادی کے سوا کچھ نہیں مل رہا آپ کو، آپ سے گزارش ہے کہ جامعہ الاسلامیہ المدینہ المنورہ میں سلفیوں کے پاس داخلہ لے لیں وہ آپ کو کتاب و سنت کا صحیح علم سکھائیں گے۔ ان شاءاللہ


میں نے جو پوسٹس اور جو دلائل پڑھے ہیں ان کے جوابات بھی دیے ہیں اور اپنے دلائل بھی۔
آپ کو منصف کم از کم میں نے تو نہیں بنایا۔ باقی پڑھنے والا خود ہی جان لے گا۔

اشماریہ صاحب کیا آپ کا مطلب یہی ہے کہ "احناف کا اصول" شاد صاحب کی دی ہوئی مثال میں جاری نہیں کیا جاتا یا کچھ اور؟


میرے علم کی حد تک

اچھا تو یہ شرط ان الفاظ کے ساتھ لگائی جاتی ہے۔۔۔۔۔۔۔


حلالہ حرام میں۔
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
751
پوائنٹ
290
آپ سے گزارش ہے کہ جامعہ الاسلامیہ المدینہ المنورہ میں سلفیوں کے پاس داخلہ لے لیں وہ آپ کو کتاب و سنت کا صحیح علم سکھائیں گے۔ ان شاءاللہ
میرا ارادہ تو ہے اگر وسائل و مواقع مہیا ہوئے۔ میں آپ کی طرح تنگ نظر نہیں ہوں۔
ویسے
یا ایہا الذین آمنوا لم تقولون ما لا یفعلون
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top