• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

نواب وحید الزماں کی شخصیت، ایک تحقیقی جائزہ

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

عمرمعاویہ

مبتدی
شمولیت
جون 03، 2011
پیغامات
50
ری ایکشن اسکور
206
پوائنٹ
0
میں بیان کر چکا ہوں کہ علامہ وحید الزماں سے اہل حدیث کا کوئی تعلق نہیں اور ہم اس سے بری ہیں.
جزاک اللہ بھائی جیسا کہ میں نے عرض کیا مجھے علامہ صاحب کی کتابوں سے کچھ لینا دینا نہیں، مجھے کچھ کہنا ہے تو نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی احادیث مبارکہ کی کتاب صحیح بخاری سے ہے ، چلیں ہم مان لیتے ہیں کہ برصغیر کے تمام اہل سنت بشمول آپ اور ہم میں کوئی اس قابل نہیں تھا کہ احادیث مبارکہ کا ترجمہ کرتا اس لیے سب نے ایک رافضیت زدہ ، متروک الحدیث ﴿بقول حافظ زبیر علی زئی﴾ کے تراجم سے فائدہ اٹھایا ۔ مگر اعتراض ہوتا ہے کہ جب ہم دیکھتے ہیں کہ پوری صحیح بخاری علامہ صاحب کے ذاتی اجہتادات سے بھری ہوئی ہے تقریبا ہرحدیث کے نیچے احکام اخذ کیے گئے ہیں اور نواب صاحب کا حوالہ دیا گیا ہے ، اور پھر بخاری کے پہلے صفحے پر علامہ صاحب کو عظیم عالم حدیث لکھا گیا ہے اور یہ سب 2004 میں طبع ہونے والی بخاری کی بات ہے اور آپ کہتے ہیں کہ علامہ کا اہل حدیث سے کوئی تعلق نہیں۔

حیران ہوں کہ روں جگر کو کہ پیٹوں دل کو میں

یہ کہنے والے کون ہیں۔۔۔۔؟ اور جو بھی ہوں ان کی بات دلائل و براہین کی روشنی میں غلط ہے۔ ہم دلائل کے ساتھ اور خود علمائے دیوبند کے حوالوں سے یہ بات ثابت کر سکتے ہیں کہ اہل حدیث کا وجود تو وحیدالزماں سے صدیوں پیشتر سے موجود ہے۔ بھلا جو شخص خود اہل حدیث نہ ہو وہ اہل حدیث کے بانیان میں سےکیسے ہو سکتا ہے۔۔۔۔؟
یہ کہنے والے مرکزی جمعیت اہل حدیث ہند، و شیخ العرب والعجم بدیع الزماں راشدی، اور ارشاد الحق اثری صاحبان ہیں ثبوت کے طور پر صفحات پیش کیے جا چکے ہیں۔ اور بانیان سے مراد برصغیر پاک و ہند ہے ، کیا آپ علامہ کے تراجم سے پہلے کا کوئی اردو ترجمہ بتلا سکتے ہیں کہ جو کسی اہل حدیث نے کیا ہو، سنن ابو داود کا دیباچہ دیکھ لیں، مزید معلومات مل جائیں گی کہ نواب صدیق حسن خان کی ہدایت پر نواب وحید الزماں نے جماعت اہل حدیث کے لیے صحاح ستہ کے اولین تراجم کیے ، پھر بھی کہیں گے نواب ہمارا نہیں۔

چلیں کوئی ایک تحریر دکھا دیں کہ جس میں نواب کو حنفی علماء میں شمار کیا گیا ہو جیسے ہم نے بے شمار تحریر دکھائیں کہ جن میں نواب کو مع القابات اہل حدیث علماء نے اہل حدیث علماء میں شمار کیا۔
بانیان سے مراد برصغیر کے اہل حدیث مراد ہیں کیونکہ بے شمار مسائل میں اہل حدیث حجاز سے اہل حدیث برصغیر اختلاف کرتے ہیں۔
جیسے مسئلہ طلاق میں سرتاج اہل حدیث امام احمد بن حنبل سے برصغیری اہل حدیث اختلاف کرتے ہیں۔
اسی طرح اس مسئلے میں امام شافعی و امام بخاری سے بھی برصغیری اہل حدیث اختلاف کرتے ہیں۔


اہل حدیث کا کوئی ایک مسئلہ بھی وحیدی مئوقف نہیں اور نہ اہلحدیث نے وحیدالزماں کی بنیاد اور حوالے سے کسی مسئلہ کو اپنا رکھا ہے۔ آپ نشاندہی تو کریں کسی ایک مسئلہ کی بھی جس میں اہلحدیث کی بنیاد وحیدالزماں ہو.
کوئی ایک کیا جب تما م مسائل کا منبع و ماخذ صحیح بخاری ہی تفسیر وحید ی و فقہ وحیدی سے بھرا ہوا ہے تو کسی ایک کی نشاندہی کا پوچھنا عبث ہی ہے۔ دو صفحات تو لگا بھی دیئے ہیں کہتے ہیں تو پوری صحیح بخاری بھی لگا سکتا ہوں۔ اور پھر صحیح مسلم ، و سنن ابو داود، بھی ہے۔ آپ اپنے پاس موجود صحیح بخاری از داود راز دیکھیں حدیث پڑھیں اور پھر نیچے اس کے احکامات پڑھیں اور پھر بتائیں کے احکامات کے بعد بریکٹ میں وحید ی لکھنے کا کیا مطلب ہوا؟ بڑی عجیب سی بات ہے، کہ پھر بھی آپ کہ رہے ہیں کہ نواب صاحب ہم میں سے نہیں جب کہ سب سے اہم ترین کتاب میں ان کو جگہ جگہ کوٹ کیا گیا ہے ؟ ایک عامی اہل حدیث کے لیے صحیح بخاری کی کیا اہمیت ہے اور پھر جب وہ چھپی بھی مرکزی جمعیت اہل حدیث کی طرف سے ہو تو ؟
 

طالب نور

رکن مجلس شوریٰ
شمولیت
اپریل 04، 2011
پیغامات
361
ری ایکشن اسکور
2,311
پوائنٹ
220
محترم بھائی! وہی مرغے کی ایک ٹانگ،
میں اپنے مضمون میں تفصیل کے ساتھ دلائل عرض کر چکا ہوں۔ آپ پہلے ان کا رد کریں پھر سوال کیجئے۔ انتہائی حیرت انگیز بات ہے کہ جس چیزمیں اہلحدیث اور دیوبندی دونوں شریک ہیں اس میں مطعون صرف اہل حدیث ہوں۔ نیز میں آپ کی باتوں کے جواب میں آپ کی جانب سے بھی ثبوت پیش کر چکا ہوں کہ یہ تساہل دونوں جانب سے موجود ہے۔اب اپنے اکابرین و علماء پر تو کوئی بات نہ کرنا اور ہم سے ہی سوالات کرتے جانا کیا کافی عجیب نہیں۔
جو تعریفات آپ نے پیش کی ہیں میں ان کے جوابات اپنے مضمون میں ہی دے چکا ہوں۔ آپ کوئی نئی بات کرنا چاہتے ہین تو ضرور کریں لیکن جس بات کا جواب بار بار دیا جا چکا ہے اور تفصیل سے میرے مضمونکے آخر میں شبہات کے جوابات کے عنوان سے موجود ہے۔ اس کو بار بار دہرانا کافی نا مناسب ہے۔ اللہ حق بات کو قبول کرنے کی توفیق سے نوازے، آمین یا رب العالمین۔
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
محترم بھائی! وہی مرغے کی ایک ٹانگ،
میں اپنے مضمون میں تفصیل کے ساتھ دلائل عرض کر چکا ہوں۔ آپ پہلے ان کا رد کریں پھر سوال کیجئے۔ انتہائی حیرت انگیز بات ہے کہ جس چیزمیں اہلحدیث اور دیوبندی دونوں شریک ہیں اس میں مطعون صرف اہل حدیث ہوں۔ نیز میں آپ کی باتوں کے جواب میں آپ کی جانب سے بھی ثبوت پیش کر چکا ہوں کہ یہ تساہل دونوں جانب سے موجود ہے۔اب اپنے اکابرین و علماء پر تو کوئی بات نہ کرنا اور ہم سے ہی سوالات کرتے جانا کیا کافی عجیب نہیں۔
جو تعریفات آپ نے پیش کی ہیں میں ان کے جوابات اپنے مضمون میں ہی دے چکا ہوں۔ آپ کوئی نئی بات کرنا چاہتے ہین تو ضرور کریں لیکن جس بات کا جواب بار بار دیا جا چکا ہے اور تفصیل سے میرے مضمونکے آخر میں شبہات کے جوابات کے عنوان سے موجود ہے۔ اس کو بار بار دہرانا کافی نا مناسب ہے۔ اللہ حق بات کو قبول کرنے کی توفیق سے نوازے، آمین یا رب العالمین۔
السلام علیکم طالب نور صاحب
ایسا کرتے ہیں مرغے کی دونوں ٹانگیں آپ کو دے دیتے ہیں ۔۔ٹھیک
ویسے مجھے یہ سمجھ نہیں آتی کہ وحید الزمان کو آج تک اہلحدیث ہی اپنے اکابرین میں شمار کرتے آرہے ہیں ، (اسکا نمونہ میں اس تھریڈ میں اپنے پچھلے مراسلات میں پیش کرچکا ھوں ) اور یہاں آپ ایسی باتیں پیش کر رہے ہیں کہ وحید الزمان کا اہلحدیثوں سے کوئی تعلق ہی نہیں ۔ جناب سے درخواست ھے کہ بات کو سمجھنے کی کوشش بھی کریں اور اب تو مرغے کی ایک ٹانگ والا بھی مسئلہ نہیں رہا وہ میں نے حل کردیا ھے ۔۔الحمدللہ۔۔۔ کہ مرغےکی دونوں ٹانگیں آپکی ۔۔ٹھیک
اور یہ بھی یاد رکھئے جناب وحید الزمان کے معاملہ میں آپ یعنی اہل حدیث ہی مطعون قرار پاتے ہیں اور دوسری جانب کا تساہل کوئی معنی ہی نہیں رکھتا کیونکہ آپ لوگ ہی وحید الزمان سے خائف ہیں ان معنوں میں کہ وہ آپ اہل حدیثوں کے اکابرین میں شمار رہیں ۔ جبکہ اہل سنت والجماعت حنفی دیوبند ،وحید الزمان کو نا تو اپنے اکابرین میں شمار کرتے تھے اور ناں ہی کرتے ہیں ۔ بلکہ ہم تو بتاتے ہیں کہ وحید الزمان نے کیا کیا گل گھلائے ہیں اہل حدیثوں کے نام سے ۔ اور یہ بھی یاد رکھنا ھوگا آپ کو کہ وحید الزمان خود کو اہل حدیث کہتا تھا اور مرتے دم تک اس نے جو کتابیں لکھیں ان میں اپنے آپ کو اہل حدیث ہی کہتا رہا۔
اور آپ کا یہ کہنا کہ ہم اہل سنت اپنے اکابرین پر بات نہیں کرتے اور آپ اہل حدیثوں سے ہی سوالات کرتے جاتے ہیں ۔ تو جناب وحید الزمان کو آج بھی مختلف جگہوں پر اہل حدیث کے اکابرین میں شمار کیوں کیا جارہا ھے ؟ اور اسکے ترجمے اسکے عقیدے کے مطابق کئے گئے اور ان کی تشریحات بھی جوں کی توں کیوں لگائی جارہی ہیں ؟ یہی وہ وجہ ھے جناب کہ ہم آپ کے سامنے ہی سوالات رکھ رہے ہیں ۔ کیونکہ جواب آپ ہی کو دینا ھے اگر معلوم نہیں جواب ۔ تو رابطہ کیجئے ان ویبسائٹوں سے اور ھٹوائیے وحید الزمان کے تراجم اور کتابیں ۔ تاکہ اگلے چند سال بعد آپ سینہ ٹھونک کر کہہ سکیں کہ وحید الزمان سے ہمارا کوئی رشتہ نہیں ۔ اس وقت آپ کی تردید وحید الزمان کے بارے میں کوئی حیثیت نہیں رکھتی۔

شکریہ
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
اور یہ بھی یاد رکھنا ھوگا آپ کو کہ وحید الزمان خود کو اہل حدیث کہتا تھا اور مرتے دم تک اس نے جو کتابیں لکھیں ان میں اپنے آپ کو اہل حدیث ہی کہتا رہا۔
جی سہیج بھائی! آپ دعوے تو بہت بڑے بڑے کرتے ہیں لیکن جب انہیں ثابت کرنے کی بات آتی ہے تو آپ کو سانپ سونگھ جاتا ہے۔ یہ دعویٰ جو ابھی ابھی آپ نے کیا ہے زرا وحیدالزماں کی مرتے دم تک لکھی گئی زیادہ نہیں صرف تین کتابوں کے نام بمعہ حوالہ فراہم کردیں جس میں وحیدالزماں نے خود کو اہل حدیث کہا ہو۔

اور اگر آپ اپنے پرانے دعوؤں کی طرح اس دعویٰ کو بھی ثابت نہ کرسکے تو مجھے امید ہے کہ آپ آئندہ وحیدالزماں کے ٹاپک پر بات نہیں کریں گے۔

اور آپ کا یہ کہنا کہ ہم اہل سنت اپنے اکابرین پر بات نہیں کرتے اور آپ اہل حدیثوں سے ہی سوالات کرتے جاتے ہیں ۔ تو جناب وحید الزمان کو آج بھی مختلف جگہوں پر اہل حدیث کے اکابرین میں شمار کیوں کیا جارہا ھے ؟ اور اسکے ترجمے اسکے عقیدے کے مطابق کئے گئے اور ان کی تشریحات بھی جوں کی توں کیوں لگائی جارہی ہیں ؟ یہی وہ وجہ ھے جناب کہ ہم آپ کے سامنے ہی سوالات رکھ رہے ہیں ۔ کیونکہ جواب آپ ہی کو دینا ھے اگر معلوم نہیں جواب ۔ تو رابطہ کیجئے ان ویبسائٹوں سے اور ھٹوائیے وحید الزمان کے تراجم اور کتابیں ۔ تاکہ اگلے چند سال بعد آپ سینہ ٹھونک کر کہہ سکیں کہ وحید الزمان سے ہمارا کوئی رشتہ نہیں ۔ اس وقت آپ کی تردید وحید الزمان کے بارے میں کوئی حیثیت نہیں رکھتی۔
آپ ہمیں وحیدالزماں کا طعنہ اس لئے نہیں دے سکتے کہ آپ کے نزدیک تو وحیدالزماں اہل حدیث تھا اور آپ کو یہ بھی معلوم ہوگا کہ ہم اہل حدیث اللہ اور اسکے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کے مقابلے پر بڑے سے بڑے امام کے اقوال کو بھی رد کردیتے ہیں۔ اس لئے اگر کسی ویب سائٹ پر آپکو وحیدالزماں کے تراجم نظر آتے ہیں تو یہ آپ کے لئے پریشانی کی بات نہیں ہونی چاہیے۔ آپ کے لئے اصل پریشانی کی بات تو یہ ہے کہ جب وحیدالزماں بقول آپ کے اہل حدیث تھا تو

ایک اہل حدیث کی سوانح حیات حیات وحیدالزماں کے نام سے دیوبندیوں کے بہت بڑے عالم عبدالحلیم چشتی نے کیوں لکھی؟؟؟

دیوبندی شبیر احمد عثمانی کو ایک اہل حدیث کا ترجمہ اس قدر پسند کیوں تھا کہ اپنی صحیح بخاری کی شرح فیض الباری میں اسے شامل کیا؟

دیوبندی اشاعتی ادارہ نور محمد کتب خانہ آرام باغ کراچی سالہاسال سے وحیدالزماں کی ترجمہ شدہ موطا کیوں چھاپ رہا ہے؟

وحیدالزماں کی مشہور کتاب لغات الحدیث بھی اسی دیوبندی اشاعتی ادارے سے تسلسل کے ساتھ کیوں شائع ہورہی ہے؟

وحیدالزماں کی بدنام زمانہ کتاب عرف الجادی جسے کبھی بھی اہل حدیثوں نے نہیں چھاپا لیکن دیوبندیوں کو وحیدالزماں سے وہ کون سی خاص محبت ہے جس سے مجبور ہوکر دیوبندی ادارہ لاہور سے اس کتاب کو شائع کر رہا ہے؟

کسی دیانت دار شخص کے لئے اتنے حوالے کافی ہیں۔ میں نہیں سمجھتا کہ سہج بھائی ان سوالات کے جواب دیے بغیر پھر اہل حدیثوں پر وحیدالزماں کے حوالے سے کوئی الزام لگائیں گے یا فضول کی بحث میں اپنا اور دوسروں کا وقت برباد کرینگے۔

نوٹ: کہیں سہج صاحب اس پریہ نہ کہیں کہ ہم نے وحیدالزماں کو اہل حدیث تسلیم کرلیا۔ یاد رکھیں یہ بطور الزام ہے ورنہ طالب بھائی کے اسی مضمون اور میرے مضمون میں دلائل سے ثابت کیا گیا ہے کہ وحیدالزماں آخر عمر میں شیعہ ہوگیا تھا اس کا مسلک اہل حدیث سے کوئی تعلق نہیں تھا۔


تنبیہہ: غیر مناسب الفاظ بدلے گئے ہیں۔۔انتظامیہ
 

شاکر

تکنیکی ناظم
رکن انتظامیہ
شمولیت
جنوری 08، 2011
پیغامات
6,595
ری ایکشن اسکور
21,397
پوائنٹ
891
اس بحث میں شامل تمام قابل احترام بھائیوں سے گزارش ہے کہ ایک دوسرے کے بھرپور احترام کے ساتھ جوابات دئے جائیں۔ خصوصیت سے طنزیہ الفاظ سے پرہیز کریں۔ بہتر ہے کہ دیگر یوزرز کو فلاں صاحب کہنے کے بجائے فلاں بھائی کہا جائے۔ کسی کا نام نہ بگاڑیں۔ کسی کے اکابرین پر طعن نہ کریں۔ بالفرض کوئی شخص جھوٹ یا خیانت کا ارتکاب بھی کر بیٹھتا ہے تو بجائے اسے کذاب یا خائن کہنے کے اس پر اس کی غلطی کو آشکارا کر دیا جائے اور حسن ظن رکھتے ہوئے اسے اس کی غلط فہمی یا عدم علم پر مامور فرض کر کے بات چیت کر لی جائے۔ یہاں فورم پر باڈی لینگویج یا آواز کے اتار چڑھاؤ تو سب کی نظروں سے اوجھل ہوتے ہیں۔ الفاظ ہی سے جذبات کا اظہار ہوتا ہے۔ لہٰذا ہمیں ایسے الفاظ استعمال کرنے ہیں کہ بحیثیت مجموعی ہم سب کی پوسٹس سے ایک اچھے عزت کرنے والے اور عزت کروانے والے شخص کا تاثر پیدا ہو۔

ہمارے محدث فورم کے قوانین کی رو سے ہم ایسے غلط الفاظ کو کچھ حد تک خود بدلنے کی کوشش کریں گے تاکہ ایک نمونہ آپ حضرات کے سامنے آتا رہے کہ بات کو یوں بھی کہا جا سکتا تھا۔ اور اگر کسی بھائی کی پوسٹ میں قابل اعتراض الفاظ زیادہ ہوں گے تو صرف ان کی پوسٹ کو نامنظور کر دیا جائے گا اور ایک ذاتی پیغام پر اطلاع بھیجی جائے گی کہ آپ اپنی پوسٹ میں مناسب ترمیم کریں تاکہ آپ کی پوسٹ کو پبلش کیا جا سکے۔

یہ کوئی پابندیاں نہیں ہیں۔ یہ بس اختلافی مسائل میں بھی آپسی محبت و احترام اور ایک دوسرے کے لئے نفرت کے بجائے محبت کے جذبات کو پروان چڑھانے کی چند ابتدائی کاوشیں ہیں۔جس میں مستقبل میں مزید سوچ بچار کے بعد کمی بیشی کی جا سکتی ہے۔ امید ہے کہ سب بھائی ضرور تعاون کریں گے۔ نیز ہماری گزارش رہے گی کہ آپس میں ایک دوسرے کے ساتھ تو حسن ظن رکھیں ہی لیکن ساتھ انتظامیہ کے لئے بھی نیوٹرل ہونے کا حسن ظن رکھیں۔
اللہ تعالیٰ ہم سب کا حامی و ناصر ہو۔ آمین۔
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110

نوٹ: کہیں سہج صاحب اس پریہ نہ کہیں کہ ہم نے وحیدالزماں کو اہل حدیث تسلیم کرلیا۔ یاد رکھیں یہ بطور الزام ہے ورنہ طالب بھائی کے اسی مضمون اور میرے مضمون میں دلائل سے ثابت کیا گیا ہے کہ وحیدالزماں آخر عمر میں شیعہ ہوگیا تھا اس کا مسلک اہل حدیث سے کوئی تعلق نہیں تھا۔


تنبیہہ: غیر مناسب الفاظ بدلے گئے ہیں۔۔انتظامیہ
السلام علیکم

جناب شاھد نذیر صاحب میں نے آپ کے اس دعوے کا انکار کہیں نہیں کیا کہ وحید الزمان شیعہ ھوگیا تھا اور وہ اہل حدیثوں کے ھاں حجت نہیں ھے ، جسکے مختلف حوالے آپ نے پیش کردئیے ہیں ۔
افسوس کی بات تو یہ ھے کہ میں جس جانب شروع سے توجہ دلوانے کی کوشش کررہا ھوں ناں تو ابھی تک کسی نے اس بات کا سہی سے جواب دیا ھے اور ناہی سنجیدگی سے میری بات سمجھنے کی کوشش کی ھے ۔
آپ اہل حدیثوں سے میں کئی بار یہ پوچھ چکا ھوں وحید الزمان شیعہ کی ترجمہ شدہ حدیث کی کتابیں اہل حدیثوں کی سائٹس پر کیوں لگی ھوئی ہیں ؟ لیکن کوئی جواب دینے کی بجائے الٹے سیدھے سوال کئے جارہے ہیں کہ فلاں دیوبندی نے فلاں کتاب کیوں لکھی اور فلاں نے تعریف کیوں کی ؟ اگر ایسا ہی ھے تو پھر آپ کو چاھئیے اپنے اہل حدیث اکابرین پر ملامت کریں کہ انہوں نے وحید الزمان کو اکابرین میں کیوں شمار کیا ۔ اور آج کے تمام اہل حدیثوں کوبھی جو جو وحید الزمان کی ترجمہ و تشریحات کو اپنی ویب سائٹوں پر جگہ دیتے ہیں ۔ لیکن نہیں آپ ایسا نہیں کرو گے ، اسلئیے کہ آپ نے ویوبندیوں کی مسالیں دینی ہیں اور انہیں ہی برابھلاکہنا ھے کہ انہوں نے ہی وحید الزمان کو عزتیں بخشیں ہیں ۔ اور اہل حدیث تو وحید الزمان پر ملامت ہی کرتے ہیں ۔ جبکہ ایک اہل حدیث بھائی نے حقیقی جواب یہ دیا تھا
وحید الزماں لکھنوی کے ترجمہ حدیث سے کسی کو اختلاف نہیں ہے اصل مسئلہ ان کے دور آخر کے عقائد و نظریات پر ہے ۔
لیکن نا تو اس بات کی طرف آپ نے اشارہ کیا اور ناں ہی کسی اور اہل حدیث بھائی نے اس کی تائید فرمائی بلکہ اپنی بحث کو طول ہی دیتے رہے اور دیوبندیوں پر ہی الزام ھے کہ فلاں نے کتاب لکھی اور فلاں نے تعریف کی ۔ جناب شاھد صاحب کیا آپ اپنے ہر قول و فعل ، اور اپنے اکابرین کو پرکھنے میں دیوبندیوں کے وقل و فعل و کتابوں کے محتاج ہیں ؟ اگر آپ کسی بندے کو شیعہ کہیں تو پھر پہلے اپنے گھر کی صفائی کرنا چاھئیے یا پھر یہ کہنا چاھئیے کہ فلاں دیوبندی نے تعریف کی اور فلاں نے کتاب لکھی؟ جناب شاھد صاحب وحید الزمان کے ترجمہ کی تعریف کرنا اور بات ھے اور اسکے ترجموں کو بمہ تشریحات کے نشر کرتے رہنا اور بات ھے ، وحید الزمان کی زندگی پر کتاب لکھنا اور بات ھے ، اسکے ترجموں اور تشریحات کو اہل حدیثوں کے مسلک و عقیدے کے طور پر نشر کرنا اور بات ھے ۔
اسلئیے صرف یہ بتادیں کہ آپ کی ویبسائٹوں یعنی اہل حدیثوں کی ویبسائٹوں پر وحید الزمان کے ترجمہ اور شیعی عقائد والی تشریحات کیوں موجود ہیں ۔ بس
یقین کیجئے میں اس سوال کے جواب کے بعد آپ کی جان چھوڑ دوں گا اور دوبارہ اس وحید الزمان شیعہ کے بارے میں اس تھریڈ میں آپ سے یا کسی اہل حدیث سے کوئی سوال نہیں کروں گا ۔

ایک مشورہ ھے آخر میں جناب شاھد نذیر صاحب جو آپ نے انکشافات کئیے ہیں
دیوبندی اشاعتی ادارہ نور محمد کتب خانہ آرام باغ کراچی سالہاسال سے وحیدالزماں کی ترجمہ شدہ موطا کیوں چھاپ رہا ہے؟

وحیدالزماں کی مشہور کتاب لغات الحدیث بھی اسی دیوبندی اشاعتی ادارے سے تسلسل کے ساتھ کیوں شائع ہورہی ہے؟

وحیدالزماں کی بدنام زمانہ کتاب عرف الجادی جسے کبھی بھی اہل حدیثوں نے نہیں چھاپا لیکن دیوبندیوں کو وحیدالزماں سے وہ کون سی خاص محبت ہے جس سے مجبور ہوکر دیوبندی ادارہ لاہور سے اس کتاب کو شائع کر رہا ہے؟
اس بارے میں تو آپ کو یہاں لکھنے کی بجائے " قانونی " کاروائی کروانی چاھئے ؟ کیونکہ آپ اہل حدیثوں کے نام سے ، اور سب سے بڑھ کر وحید الزمان کو آپ اہل حدیثوں کا اکابر بتایا جارہا ھے ۔ تو جناب آپ نے بہت دیر کیوں کی ؟ جلدی کیجئے اور فوراً تھانے میں جاکر ایف آئی آر کٹوائیے کہ فلاں اشاعتی ادارہ اہل حدیثوں کا نام غلط استعمال کررہا ھے ۔ اور ہاں ایک ایک ایف آئی آر ان تمام ویب سائٹوں کے خلاف بھی کٹواہی دیجئے گا جو وحید الزمان شیعہ کے ترجمے بمہ اسکے غلط عقائد والی تشریحات کے اپنی سائٹوں میں سجا کر سادے اہل حدیثوں کو گمراہ کر رہے ہیں ۔

امید ھے جناب شاھد نزیر صاحب میرے ایک ہی سوال کا جواب دے دیں گے اور فضول بحث نہیں کریں گے ۔

شکریہ
تنبیہہ: اہانت پر مبنی الفاظ بدلے گئے ہیں۔ انتظامیہ۔
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
ساہج بھائی جان اور عمرمعاویہ بھائی اور دیگربھائی
نواب وحیدالزماں کی شخصیت،ایک تحقیقی جائزہ اس مضمون کے پوسٹنگ سے لے کر ابھی تک آپ لوگوں کا یہ سوال چلا آرہا ہے
کہ اگر وہ شیعہ ہوگیا تھا تو پھر ان کے تراجم اہل حدیث ویب سائٹس پر کیا کررہے ہیں،
اس حوالے سے میں چند باتیں کہنا چاہ رہا ہوں۔معذرت کے ساتھ اگر کوئی بات اچھی نہ لگے تو تنبیہ کردینا
1۔ آپ یہ ثابت کریں کہ اہل حدیث کا وہ کون سا مسئلہ ہے جو انہوں نے وحید الزماں سے لیا ہے ۔مطلب جس میں انہوں نے وحیدالزماں کی تقلید کی ہے۔
2۔اگر اہل حدیث ویب سائٹس پر وحیدالزماں کاترجمہ موجود ہے تو کیا اس سے یہ ثابت ہو جاتا ہے کہ ان کامسلک و عقیدہ درست تھا؟ کیا ایسے آدمی سے یا ان کے کاموں سے فائدہ لینا حرام ہے؟ کسی کا ترجمہ صرف ترجمہ استعمال کرنے سے مسلک وعقیدہ پر زد پڑتی ہے ؟
3۔طالب نور بھائی کے تمام حوالہ جات کا آپ نے کوئی جواب نہیں دیا تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اسے قبول کرچکے ہیں ،قبول کرنے کے بعد پھر اعتراضات پہ اعتراضات !! چہ معنی
4۔آپ یہ ثابت کریں کہ حدیث کتب کے وحیدالزماں کے تراجم ان کے شیعہ ہونےکے بعد کے ہیں؟۔اگر اس نے شیعہ ہونے کےبعد کیے تب تو بحث و مباحثہ کی یہ سمت درست ہے۔اور پھر آپ یہ بھی ثابت کریں کہ یہ مسئلہ شیعوں کا ہے جو وحید الزماں نےبیان کیا ہے اور اہل حدیث اس کو مانتے ہیں ۔لیکن اگر اس نے تراجم شیعہ ہونے سے پہلے کیئے تو پھر بھی ان کو قبول نہیں کیا جاسکتا ؟؟؟
5۔اگر وحیدالزماں نے حدیث کے ترجمہ کے بعد کچھ فائدے بھی لگائے ہیں تو آپ یہ بتائیں ایک آدمی صرف حدیث کا ترجمہ لیتا ہے اور فائدہ کو نہیں لیتا تو کیا پھر بھی وہ ترجمہ سے استفادہ نہیں کرسکتا؟؟؟
نوٹ
کسی بھی اہل حدیث نے آج تک وحیدالزماں کی کسی بات کو نہیں مانا۔اگر کسی کے اچھے کاموں پر ایک مسلک والا تعریف کردیتا ہے تو اس کا مطلب یہ نہیں ہوتا کہ وہ اس کو مانتا ہے۔اہل حدیث حضرات کا وحید الزماں سے وہ تعلق ہے جو بھائی نے بیان کردیا ہے ۔اب آپ کو کیسے تسلیم کروایا جائے اس کا ہمیں نہیں معلوم!!!
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
ساہج بھائی جان اور عمرمعاویہ بھائی اور دیگربھائی
نواب وحیدالزماں کی شخصیت،ایک تحقیقی جائزہ اس مضمون کے پوسٹنگ سے لے کر ابھی تک آپ لوگوں کا یہ سوال چلا آرہا ہے اس حوالے سے میں چند باتیں کہنا چاہ رہا ہوں۔معذرت کے ساتھ اگر کوئی بات اچھی نہ لگے تو تنبیہ کردینا
1۔ آپ یہ ثابت کریں کہ اہل حدیث کا وہ کون سا مسئلہ ہے جو انہوں نے وحید الزماں سے لیا ہے ۔مطلب جس میں انہوں نے وحیدالزماں کی تقلید کی ہے۔
2۔اگر اہل حدیث ویب سائٹس پر وحیدالزماں کاترجمہ موجود ہے تو کیا اس سے یہ ثابت ہو جاتا ہے کہ ان کامسلک و عقیدہ درست تھا؟ کیا ایسے آدمی سے یا ان کے کاموں سے فائدہ لینا حرام ہے؟ کسی کا ترجمہ صرف ترجمہ استعمال کرنے سے مسلک وعقیدہ پر زد پڑتی ہے ؟
3۔طالب نور بھائی کے تمام حوالہ جات کا آپ نے کوئی جواب نہیں دیا تو اس کا مطلب ہے کہ آپ اسے قبول کرچکے ہیں ،قبول کرنے کے بعد پھر اعتراضات پہ اعتراضات !! چہ معنی
4۔آپ یہ ثابت کریں کہ حدیث کتب کے وحیدالزماں کے تراجم ان کے شیعہ ہونےکے بعد کے ہیں؟۔اگر اس نے شیعہ ہونے کےبعد کیے تب تو بحث و مباحثہ کی یہ سمت درست ہے۔اور پھر آپ یہ بھی ثابت کریں کہ یہ مسئلہ شیعوں کا ہے جو وحید الزماں نےبیان کیا ہے اور اہل حدیث اس کو مانتے ہیں ۔لیکن اگر اس نے تراجم شیعہ ہونے سے پہلے کیئے تو پھر بھی ان کو قبول نہیں کیا جاسکتا ؟؟؟
5۔اگر وحیدالزماں نے حدیث کے ترجمہ کے بعد کچھ فائدے بھی لگائے ہیں تو آپ یہ بتائیں ایک آدمی صرف حدیث کا ترجمہ لیتا ہے اور فائدہ کو نہیں لیتا تو کیا پھر بھی وہ ترجمہ سے استفادہ نہیں کرسکتا؟؟؟
نوٹ
کسی بھی اہل حدیث نے آج تک وحیدالزماں کی کسی بات کو نہیں مانا۔اگر کسی کے اچھے کاموں پر ایک مسلک والا تعریف کردیتا ہے تو اس کا مطلب یہ نہیں ہوتا کہ وہ اس کو مانتا ہے۔اہل حدیث حضرات کا وحید الزماں سے وہ تعلق ہے جو بھائی نے بیان کردیا ہے ۔اب آپ کو کیسے تسلیم کروایا جائے اس کا ہمیں نہیں معلوم!!!
السلام علیکم جناب گڈ مسلم
سب سےبہتر بات تو یہ ھوتی کہ آپ میرے اکلوتے سوال
صرف یہ بتادیں کہ آپ کی ویبسائٹوں یعنی اہل حدیثوں کی ویبسائٹوں پر وحید الزمان کے ترجمہ اور شیعی عقائد والی تشریحات کیوں موجود ہیں ۔
کا جواب کم سے کم الفاظ میں دے دیتے ۔
دیکھئے آپ نے جو لکھا ھے کہ ۔۔۔۔۔۔۔۔ لیکن نہیں بھائی گڈ مسلم ۔۔ میں آپ کے لکھے کو کوٹ کرکے ان کے جواب در جواب اب پیش نہیں کروں گا ۔۔ ٹھیک
جب تک آپ بھائی میرے سیدھے سادھے آسان سے سوال کا عام فہم جواب نہیں دے دیتے میں صرف اپنا سوال دھرادوں گا ۔ ہاں جب میرے سوال کے مطابق جواب دے دیا گیا تو پھر دیکھوں گا کہ اس جواب سے کیا سوال پیدہ ھوتا ھے ۔

شکریہ
تنبیہہ: طنزیہ الفاظ و عبارات حذف۔ انتظامیہ
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
ساہج بھائی جان
میر ی پوری پوسٹ آپ نے پڑھی اس پر گفتگو کرنے کے بجائے آپ ایک ہی بات دہرا رہے ہیں کہ میری بات کا جواب دیا جائے۔میری بات کا جواب دیا جائے بھائی جان
لیکن افسوس جواب مل جانے پر بھی آپ نہیں سمجھے اور باقی تمام کی گئی باتوں کو یہ کہہ کہہ کر نظر انداز کرتے جارہے ہیں کہ میری بات کو میرے الفاظ میں جواب دیا جائے۔آپ کی اس ضد پر ہمارے پاس کوئی علاج نہیں ہے۔
اور میری پوسٹ کو دیکھیں شروع میں معذرت کے الفاظ ملیں گے اور اینڈ تک کوئی نازیبا لفظ آپ کو نہیں ملے گا۔
شروع سے لے کر اب تک آپ کا انداز دیکھ کر یہی نتیجہ نکالنے پر مجبور ہوا ہوں (اگر غلط ہے تو بھائی معذرت) کہ آپ ماننے والے نہیں ہیں ۔حقائق بیان ہوچکے قاری کو اب معلوم ہو ہی چکا ہے کہ حقیقت کیا ہےاور قاری کو یہ بھی معلوم ہوگیا ہے کہ جو اعتراض آپ اہل حدیثوں پر کررہے ہیں وہ اعتراض آپ پر اور آپ کے اکابرین پر بھی ہوتے ہیں۔
’’اس کی مثال یہ ہے کہ ایک کالے کلر والا آدمی دوسرے کالے کلر والے آدمی سے پوچھتا ہے کہ تم کالے کیوں ہو وہ پوچھتا ہے کہ پہلے تم بتاؤ کہ تم کالے کیوں وہ کہتا ہے کہ پہلے تم بتاؤ کہ تم کالے کیوں ہو‘‘
جب دونوں ایک ہی طرح کے ہیں تو پھر ایک دوسرے سے یہ سب کچھ کس حیثیت کا ہے۔سیم ایسی طرح اگر علامہ صاحب کے بارہ میں کچھ اہل حدیثوں نے کہا ہے یا ان کے تراجم استعمال کررہے ہیں تو یہ سب کچھ حنفی علماء نے بھی کیا ہوا ہے۔پھر اعتراضات۔سمجھ سے بہت دور۔۔۔۔۔۔۔۔!!!!
اللہ تعالی سمجھنے اور عمل کی توفیق دے۔والسلام بھائی جان
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top