مفتی صاحب آپ نے ایز اے چیلنج اور متکبرانہ ’’ میں بتاتا ہوں ‘‘ کے قبیل سے باتیں کی ہیں۔ اس لیے آپ سے گفتگو کا شرف حاصل کررہا ہوں۔ امید ہے بہت کچھ سیکھنے کو ملے گا۔ ان شاءاللہ
آپ کا پہلا جھوٹ تو یہی ہے کہ میں نے متکبرانہ انداز میں بات کی جہاں سے میں مرالست کی ہے اور خضر حیات صاحب کی مراسلت تک میں نے کوئی بھی بات متنفرانہ متکبرانہ یا دھونس دھمکی والے انداز میں نہیں کی ۔ارسلان بھائی اور حرب بن شدادبھائی سے میری یاری دوستی ہے اور اسی انداز میں بات کرتا ہوں میری آج تک ان سے کوئی نوک جھونک نہیں ہوئی میری تمام مراسلت دیکھ لیں بات زیادہ آگے بڑھتی ہے تو خاموشی اختیار میں کرلیتا ہوں یا یہ حضرات کر لیتے ہیں یہاں بھی ایک حد تک میری مراسلت ہوئی اور جزاک اللہ کہہ کر ختم ہوگئی نہ کوئی جیتا نہ کوئی ہارا
بات خراب کی خضر بھائی نے اور آپ نے (آج تک میں خضر بھائی کو معتدل مزاج سمجھتا تھا کم از کم اپنے بارے میں) اور آپ کا مزاج تو شروع سے ہی جارحانہ رہتا ہے اس لیے جہاں بھی آپ نے مجھ سے مراسلت کی میں نے خاموشی اختیار کرلی
میں زیادہ بات کرنا پسند ہی نہیں کرتا:
اب رہی یہ بات:
گفتگو کا آغاز کرنے سے قبل مناسب سمجھتا ہوں کہ اس تھریڈ پر بھی ایک نظر کرلی جائے۔ کہ تھریڈ کس عنوان پر ہے اور باتیں کیا کیا ہورہی ہیں۔
یہ ملاحظہ فرمائیں:
السلام علیکم
محترم میں آپ گرافکس کے مطابق بات کر رہاتھا
اب رہی دوسری بات آپ صرف امام ابوحنیفہؒ کی ہی تخصیص کیوں کررہے ہیں ایک مطلق بات کہئے تو پھر جواب بنتا ہے
ارسلان بھائی نے جو گرافک لگائی میں اسی کے مطابق بات کررہا تھا بات کا رخ ارسلان بھائی نے بدلا میں نے نہیں اور وہ بار بار مجھے یاد دہانی بھی کراتے رہے اب بتائیں غلطی پر کون میں یا آپ؟
طویل پوسٹ میری نہیں دیکھئے ارسلان بھائی سے کتنی لمبی پوسٹ کی ۔اپنی دیکھیں اور خضر صاحب کی دیکھیں کیا ان کو مختصر کہیں گے
پوسٹ میں تو آپ جیسے اندھے مقلدوں کو تلقین کی گئی ہے کہ جس کی بات آپ اندھا دھند مانتے چلے جا رہے ہو اس نے تو یہ بھی فرمایا ہے۔ بلکہ میں کہتا ہوں کہ اس قول میں امام صاحب کی برتری اور آپ لوگوں کی ذلت ہے۔ لیکن سمجھنے کی آپ کوشش کریں۔
اندھا ہونا کوئی عیب نہیں البتہ کانا ہونا عیب ہے ان دونوں میں سے آپ کون سا خطاب پسند کرتے ہیں
امام صاحب کی برتری اور آپ لوگوں کی ذلت ہے
سوچ سمجھ کر بولیں اپنے دادا استاذ کے بارے میں کیا رائے قائم فرمارہے ہیں کیا کہیں بڑوں کی برتری سے چھوٹوں کی ذلت ہوتی ہے
آپ کا سفید جھوٹ :
جب آپ نے دبے اور چھپے الفاظ میں یہ مان لیا کہ امام صاحب سے بھی غلطیاں ہوئی ہیں۔ تو پھر بھائی نے یوں سوال کیا
میرے کون سے الفاظ سے آپ یہ کشید کرلیا کہ میں نے یہ تسلیم کرلیا کہ امام صاحب غلطی پر تھے
اگر غور کیا جائے تو آپ کے ان جملوں سے بھیانک نتیجہ اخذ کیا جاسکتا ہے۔ کہ آپ نے قرآن وحدیث کے ساتھ امام صاحب کو بھی کھڑا کردیا ہے۔ جس سے ثابت ہورہا ہے کہ جس طرح قرآن وحدیث کی بات ماننا ہر مسلمان پر فرض ہے اسی طرح آپ کے امام کی بات ماننا بھی ہر کسی پر واجب ہے۔ جو کہ سراسر گمراہی اور کفر ہے مولانا۔ خدارا کچھ تو رحم کیا کریں لکھتے وقت
میں نے کس جگہ لکھا کہ امام صاحب کی بات ماننا فرض ہے
کیونکہ آپ نے کہا کہ میں قرآن وحدیث کی بات بھی مانتا ہوں اور امام صاحب کی بھی۔۔۔۔ جب امام صاحب کی بات قرآن وحدیث کے مطابق ہوتی ہے تو پھر امام صاحب کی ماننا اصل میں قرآن وحدیث کی ہی بات ماننا ہے لیکن جب امام صاحب کی بات قرآن وحدیث کے مخالف ہو پھر بھی آپ کہتے چلے جائیں کہ ہم امام کی بھی بات مانتے ہیں تو یہ سوچ اور عمل کفر تک انسان کو لے جاتا ہے
ہاں میں نے یہ کہا قرآن و حدیث کی بھی مانتے ہیں اور امام صاحب کی بھی کیوں کہ ان کی بات قرآن وحدیث اور آثار الصحابہ ؓ سے ہٹ کر نہیں ہوتی جس طرح سے آپ حضرات کہتے ہیں احادیث میں آثار الصحابہؓ بھی ضمناً شامل ہیں
آپ نے اپنی باتوں میں مان لیا کہ امام صاحب سے بھی غلطیاں ہوئی ہیں لیکن ایک صوفی صاحب آئے اور انہوں نے آپ کی اور آپ کے صاحبین کی باتوں پر پانی پھیرتے ہوئے کہنا شروع کردیا کہ
میں نے کہیں بھی تسلیم نہیں کیا یہ غلط بیانی وضاحت کرچکا ہوں صوفی جی نے پانی پھیر دیا تو آپ نے پانی بھرنا شروع کردیا
جب بھائی نے اس طرف توجہ دلائی کہ جناب یہ خارج از موضوع باتیں آپ کرنے لگ گئے ہیں تو پھر آپ ناراض ہونے کی کوشش کرنے لگے۔اور پھر ادھر ادھر کی باتیں۔۔۔ یہ بھی شاید آپ لوگوں کو سکھایا گیا ہتھیار ہی ہے
ایک اور جھوٹ میں ارسلان بھائی سے کون سی پوسٹ میں ناراضگی کا اظہار کیا البتہ جب خضر صاحب نے تیرو نشتر سے ابتداء کردی تو کیا مجھے خوش ہونا چاہیئے تھا اور مزید آپ نے نمک پاشی کی جو آپ کا مرغوب مشغلہ ہے نمک مرچ لگانے کا
جناب مجھے اپنی اوقات اچھی طرح یاد ہے اور ہم لوگ اپنی اوقات سے باہر بھی نہیں جاتے۔ آپ کی کیا اوقات ہے اور آپ اوقات سے کتناباہر جانے کی کوشش کرتے ہیں یہ ہمارے سامنے ہے
یہ الفاظ اس لیے کہے جب آپ نے میرے اوپر طعن تشنیع بھونڈے طریقہ سے کی پہل آپ کی طرف سے ہے اور اس کے بدلے میں مجھے دفاع کا پورا حق ہے’’ جیسی کہنی ویسی سننی‘‘
اب آتے ہیں اصل بات کی طرف جس پر ساری باتیں ہوئیں اور اس کو اب بھی دہرا رہے ہیں
روٹی کھانے کا ذکر نہیں آیا تو اس کامطلب یہ نہیں کہ صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کے نام پر آپ روٹیاں نہیں کھاتے؟۔ اور پھر ان الفاظ کا ہر گز مطلب یہ بھی نہیں کہ صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کے نام لے کر روٹیاں مانگی جائیں تو یہ الفاظ صادق آئیں گے۔ جناب آپ خود غور کریں۔ جب ہم سمجھائیں گے تو بہت تکلیف ہوگی
اس بارے میں فورم والے کیوں خاموش ہیں پھر مجھے نصیحت کی جائے گی اس بارے میں بہت ہی ناگوار اور تلخ حقائق میرے پاس کہ کون روٹی کہاں سے کھاتا ہے
جناب ثبوت پیش کرنے میں تاخیر کا ہوجانا یہ قطعاً ثابت نہیں کرتا کہ کہی گئی بات جھوٹی ہے۔ اور آپ کا اس کے خلاف کتاب کے اسکین پیش کرنا بھی قطعاً ثابت نہیں کرتا کہ آپ نے جو اسکین پیش کیا وہ ردو بدل سے پاک ہے۔ اس لیے آپ ابھی گزارہ کریں۔ تشفی بخش تسکین کروا دی جائے گی۔ ان شاءاللہ
جس کتاب کی میں نے اسکین لگائی وہ اصل کتاب ہے اور غالباً پینتیس سے چالیس سال پرانی ہے اور کہیں تو پوری کتاب اسکین کرکے بھیج دیتا ہوں ۔جھوٹوں کو سب جھوٹے ہی نظر آتے ہیں:
پہلے نقطہ پر کافی بحث ہوچکی اب ہم دوسرے نقطہ پر الگ تھریڈ کی صورت میں بات کریں گے۔ کیا خیال ہے؟
تو جب یہ بات ہوگی تو پھر آپ کی اس بات کا جواب
مجھے کسی نئے تھریڈ میں یا سی تھریڈ بات کرنیکا وہ بھی آپ سے ،کوئی شوق نہیں!