Aamir
خاص رکن
- شمولیت
- مارچ 16، 2011
- پیغامات
- 13,382
- ری ایکشن اسکور
- 17,097
- پوائنٹ
- 1,033
باب : عورتوں سے نرمی اور ان سے خیر خواہی کرنے کا بیان۔
باب : کوئی مومن (خاوند) کسی مومن عورت (بیوی) سے دشمنی نہ رکھے۔
باب : اگر حواء نہ ہوتی تو کوئی عورت اپنے خاوند کی (کبھی) خیانت نہ کرتی۔
باب : جو (لمبے ) سفر سے آئے تو گھر میں جلدی داخل ہونے کی کوشش نہ کرے تاکہ (اس کی) عورت بالوں (وغیرہ) کو سنوار لے۔
کتاب: طلاق کے مسائل..
باب : مرد حیض کی حالت میں اپنی عورت کو طلاق نہ دے۔
باب : نبیﷺ کے دورِ اقدس میں تین طلاق کا بیان۔
باب : کسی آدمی نے اپنی بیوی کو طلاق دی، وہ عورت دوسرے سے شادی کر لیتی ہے اور اس دوسرے نے دخول نہیں کیا، تو ایسی حالت میں یہ عورت پہلے خاوند کے لئے حلال نہیں ہے۔
باب : (کسی چیز کو ) حرام کہنے اور اللہ تعالیٰ کے قول ﴿یا ایھا النبی لم تحرم ما احل الله لک﴾ (التحریم:) کے متعلق، اور اس میں اختلاف کا بیان۔
باب : مرد کا اپنی بیوی کو اختیار دینا۔
باب : اللہ تعالیٰ کے فرمان ﴿وان تظاہرا علیہ﴾ کے متعلق۔
کتاب: عدت کے مسائل..
باب : حاملہ عورت اپنے خاوند کی وفات کے (تھوڑے عرصے ) کے بعد بچہ جنے (تو اس کی عدت کا بیان)۔
باب : مطلقہ عورت اپنے باغ کی کھجوروں کو توڑنے کے لئے (باہر) جا سکتی ہے۔
باب : مطلقہ عورت اپنے اوپر کسی ڈر کی وجہ سے اپنے گھر سے جا سکتی ہے۔
باب : مطلقہ عورت عدت کے بعد شادی کر سکتی ہے۔
باب : میت پر عدت کے دوران سوگ اور (آنکھوں میں) سرمہ نہ لگانے کے متعلق۔
باب : عدت گزارنے والی عورت کو خوشبو اور رنگین کپڑا استعمال نہیں کرنا چاہیئے۔
کتاب: لعان کے مسائل..
باب : اس آدمی کے متعلق جو اپنی عورت کے پاس (غیر) مرد کو پائے۔
باب : بچے کا انکار اور "رگ" کے گھسیٹنے کے متعلق۔
باب : بچہ اس کا ہے جس کے بستر پر پیدا ہوا۔
باب : قیافہ شناس کی بات بچے کے متعلق قابل قبول ہے۔
کتاب: دودھ پلانے کے مسائل..
باب : دودھ سے بھی ویسے ہی حرمت ثابت ہوتی ہے جیسے ولادت سے۔
باب : دودھ کی حرمت آدمی کے پانی سے ہوتی ہے۔
باب : رضاعی (دودھ کی) بھتیجی کی حرمت۔
باب : ربیبہ اور بیوی کی بہن کی حرمت کے متعلق۔
باب : ایک دو بار (دودھ) چوسنے کے متعلق۔
باب : پانچ بار دودھ پینے کے متعلق۔
باب : برے آدمی کے دودھ پینے کے متعلق۔
باب : دودھ پینا وہ معتبر ہے جو بھوک کے وقت میں ہو (یعنی ایامِ رضاعت دو سال میں ہو)۔
کتاب: اپنے اور اہل و عیال پر خرچہ کرنے کے مسائل..
باب : اپنے نفس، اہل و عیال اور قرابت والوں سے ابتدا کرنے کے متعلق....
باب : غلاموں کے خرچہ کے متعلق اور جو انکے خرچہ کو روکتا ہے ، اس کا بیان.
باب : اہل و عیال پر خرچ کرنے کی فضیلت۔
باب : عورت کا حق یہ ہے کہ وہ اپنے خاوند کے مال سے معروف طریق پر اسکے اہل و عیال پر خرچ کرے۔
باب : مطلقہ ثلاث (تین طلاق والی) کا نان و نفقہ (طلاق دینے والے خاوند پر) نہیں۔
کتاب: غلاموں کو آزاد کرنے کے مسائل..
باب : جو ایک مومن غلام آزاد کرے ، اس کی فضیلت۔
باب : اولاد کا والد کو آزاد کرنا کیسا ہے ؟
باب : (مشترکہ غلام کا ایک مالک اگر) اپنا حصہ آزاد کرتا ہے (تو ... )۔
باب : سابقہ باب اور کوشش کا بیان۔
باب : (غلام ) آزاد کرنے میں قرعہ ڈالنا۔
باب : وِلاء اس کے لئے ہے جس نے آزاد کیا۔
باب : پہلے باب سے متعلق، اور آزاد شدہ لونڈی کو اپنے خاوند کے متعلق اختیار۔
باب : ولاء کی بیع اور اس کا ہبہ کرنا منع ہے۔
باب : جو شخص اپنی نسبت اپنے مالکوں کے علاوہ کسی اور کی طرف کرے (اس پر وعید) کے متعلق۔
باب : مالک جب اپنے غلام کو مارے تو اسے آزاد کر دے۔
باب : جو شخص اپنے غلام یا لونڈی پر زنا کی تہمت لگائے ، اس کی سزا کا بیان.
باب : غلاموں پر طعام اور لباس کے معاملہ میں احسان کرنا اور ان کو ان کی طاقت سے بڑھ کر تکلیف نہ دینا۔
باب : غلام کا اجر و ثواب جب کہ وہ اپنے سردار سے خیر خواہی کرے اور اللہ کی عبادت بھی اچھی طرح بجا لائے۔
باب : (مالک کی موت کے بعد) مدبر غلام کی فروخت کے متعلق، جب اس کے پاس اس کے علاوہ اور کوئی مال نہ ہو۔
کتاب: خرید و فروخت کے مسائل..
باب : اناج اناج کے بدلے (ایک جنس سے ) برابر برابر وزن سے ہو۔
باب : قبضہ کر لینے سے پہلے گندم کی بیع منع ہے۔
باب : ڈھیر کئے مال کو خریدنے کے بعد (آگے بیچنے کے لئے ) اس کی جگہ تبدیل کرنے کے متعلق۔
باب : ماپے ہوئے اناج کو ڈھیر کے ساتھ بیچنے کے متعلق۔
باب : کھجور کی بیع برابر برابر حساب سے۔
باب : کھجور کا ڈھیر (وزن غیر معلوم ) کو معلوم الوزن کھجور کے بدلے بیچنے کے متعلق۔
باب : پکنے سے پہلے پھل کو نہ بیچا جائے۔
باب : پھل کی صلاحیت کے ظاہر ہونے سے پہلے بیچنے کی ممانعت۔
باب : بیع مزابنہ کی ممانعت۔
باب : عرایا کی بیع اس کے اندازہ سے جائز ہے۔
باب : عرایا کی بیع کتنی مقدار تک جائز ہے۔
باب : پھل کی بیع میں آفت آ جائے تو کیا کیا جائے ؟
باب : پچھلے باب سے متعلق اور (آفت کے وقت) قرض خواہوں کو اتنا لینا چاہیئے جتنا (مقروض) کے پاس ہو۔
باب : جو شخص کھجور کا درخت بیچے اور اس درخت پر پھل موجود ہو (تو وہ پھل کس کو ملے گا خریدنے والے کو یا بیچنے والے کو؟)۔
باب : بیع مخاہرہ اور محاقلہ کے بیان میں۔
باب : کئی سالوں کے لئے بیع منع ہے۔
باب : دو غلاموں کے بدلہ میں ایک غلام کی بیع جائز ہے۔
باب : بیع مصراۃکی ممانعت کا بیان۔ (مصرات سے مراد دودھ والا جانور ہے جس کا دودھ کچھ وقت تک روک لیا گیا ہو تاکہ دودھ زیادہ نظر آئے )۔
باب : جس کا کھانا حرام ہے اس کی بیع حرام ہے۔
باب : شراب کی بیع حرام ہے۔
باب : مردار، بتوں اور خنزیروں کی بیع حرام ہے۔
باب : کتے کی قیمت ، رنڈی (فلمسٹار، ہیرو اور ہیروئن اور چکلے والے اور چکلے والی وغیرہ سب) کی خرچی اور نجومی کی مٹھائی لینا منع ہے۔
باب : بلی کی قیمت لینا منع ہے۔
باب : پچھنے لگانے والے کی کمائی خبیث ہے۔
باب : پچھنے لگانے والی کی اجرت کے جائز ہونے کا بیان۔
باب : بیع "حَبَلِ الْحَبَلَةِ" کے متعلق۔
باب : بیع "ملامسہ" اور "منابذہ" منع ہے۔
باب : کنکری کی بیع (جتنی چیزوں کو کنکری لگے ) اور دھوکہ کی بیع کے متعلق....
باب : نجش (چڑھتی کی) بیع منع ہے۔
باب : بھائی کے سودے پر سودا کرنا منع ہے۔
باب : مال (بازار میں آنے سے پہلے ) راستہ میں جا کر لینا منع ہے۔
باب : شہر والا ، باہر (سے آنے) والے کا مال نہ بیچے۔
باب : ذخیرہ اندوزی کرنا (کہ مزید قیمت چڑھے ) منع ہے۔
باب : بیع خیار۔ (سودا منسوخ کرنے کا اختیار کب تک ہے )۔
باب : کوئی مومن (خاوند) کسی مومن عورت (بیوی) سے دشمنی نہ رکھے۔
باب : اگر حواء نہ ہوتی تو کوئی عورت اپنے خاوند کی (کبھی) خیانت نہ کرتی۔
باب : جو (لمبے ) سفر سے آئے تو گھر میں جلدی داخل ہونے کی کوشش نہ کرے تاکہ (اس کی) عورت بالوں (وغیرہ) کو سنوار لے۔
کتاب: طلاق کے مسائل..
باب : مرد حیض کی حالت میں اپنی عورت کو طلاق نہ دے۔
باب : نبیﷺ کے دورِ اقدس میں تین طلاق کا بیان۔
باب : کسی آدمی نے اپنی بیوی کو طلاق دی، وہ عورت دوسرے سے شادی کر لیتی ہے اور اس دوسرے نے دخول نہیں کیا، تو ایسی حالت میں یہ عورت پہلے خاوند کے لئے حلال نہیں ہے۔
باب : (کسی چیز کو ) حرام کہنے اور اللہ تعالیٰ کے قول ﴿یا ایھا النبی لم تحرم ما احل الله لک﴾ (التحریم:) کے متعلق، اور اس میں اختلاف کا بیان۔
باب : مرد کا اپنی بیوی کو اختیار دینا۔
باب : اللہ تعالیٰ کے فرمان ﴿وان تظاہرا علیہ﴾ کے متعلق۔
کتاب: عدت کے مسائل..
باب : حاملہ عورت اپنے خاوند کی وفات کے (تھوڑے عرصے ) کے بعد بچہ جنے (تو اس کی عدت کا بیان)۔
باب : مطلقہ عورت اپنے باغ کی کھجوروں کو توڑنے کے لئے (باہر) جا سکتی ہے۔
باب : مطلقہ عورت اپنے اوپر کسی ڈر کی وجہ سے اپنے گھر سے جا سکتی ہے۔
باب : مطلقہ عورت عدت کے بعد شادی کر سکتی ہے۔
باب : میت پر عدت کے دوران سوگ اور (آنکھوں میں) سرمہ نہ لگانے کے متعلق۔
باب : عدت گزارنے والی عورت کو خوشبو اور رنگین کپڑا استعمال نہیں کرنا چاہیئے۔
کتاب: لعان کے مسائل..
باب : اس آدمی کے متعلق جو اپنی عورت کے پاس (غیر) مرد کو پائے۔
باب : بچے کا انکار اور "رگ" کے گھسیٹنے کے متعلق۔
باب : بچہ اس کا ہے جس کے بستر پر پیدا ہوا۔
باب : قیافہ شناس کی بات بچے کے متعلق قابل قبول ہے۔
کتاب: دودھ پلانے کے مسائل..
باب : دودھ سے بھی ویسے ہی حرمت ثابت ہوتی ہے جیسے ولادت سے۔
باب : دودھ کی حرمت آدمی کے پانی سے ہوتی ہے۔
باب : رضاعی (دودھ کی) بھتیجی کی حرمت۔
باب : ربیبہ اور بیوی کی بہن کی حرمت کے متعلق۔
باب : ایک دو بار (دودھ) چوسنے کے متعلق۔
باب : پانچ بار دودھ پینے کے متعلق۔
باب : برے آدمی کے دودھ پینے کے متعلق۔
باب : دودھ پینا وہ معتبر ہے جو بھوک کے وقت میں ہو (یعنی ایامِ رضاعت دو سال میں ہو)۔
کتاب: اپنے اور اہل و عیال پر خرچہ کرنے کے مسائل..
باب : اپنے نفس، اہل و عیال اور قرابت والوں سے ابتدا کرنے کے متعلق....
باب : غلاموں کے خرچہ کے متعلق اور جو انکے خرچہ کو روکتا ہے ، اس کا بیان.
باب : اہل و عیال پر خرچ کرنے کی فضیلت۔
باب : عورت کا حق یہ ہے کہ وہ اپنے خاوند کے مال سے معروف طریق پر اسکے اہل و عیال پر خرچ کرے۔
باب : مطلقہ ثلاث (تین طلاق والی) کا نان و نفقہ (طلاق دینے والے خاوند پر) نہیں۔
کتاب: غلاموں کو آزاد کرنے کے مسائل..
باب : جو ایک مومن غلام آزاد کرے ، اس کی فضیلت۔
باب : اولاد کا والد کو آزاد کرنا کیسا ہے ؟
باب : (مشترکہ غلام کا ایک مالک اگر) اپنا حصہ آزاد کرتا ہے (تو ... )۔
باب : سابقہ باب اور کوشش کا بیان۔
باب : (غلام ) آزاد کرنے میں قرعہ ڈالنا۔
باب : وِلاء اس کے لئے ہے جس نے آزاد کیا۔
باب : پہلے باب سے متعلق، اور آزاد شدہ لونڈی کو اپنے خاوند کے متعلق اختیار۔
باب : ولاء کی بیع اور اس کا ہبہ کرنا منع ہے۔
باب : جو شخص اپنی نسبت اپنے مالکوں کے علاوہ کسی اور کی طرف کرے (اس پر وعید) کے متعلق۔
باب : مالک جب اپنے غلام کو مارے تو اسے آزاد کر دے۔
باب : جو شخص اپنے غلام یا لونڈی پر زنا کی تہمت لگائے ، اس کی سزا کا بیان.
باب : غلاموں پر طعام اور لباس کے معاملہ میں احسان کرنا اور ان کو ان کی طاقت سے بڑھ کر تکلیف نہ دینا۔
باب : غلام کا اجر و ثواب جب کہ وہ اپنے سردار سے خیر خواہی کرے اور اللہ کی عبادت بھی اچھی طرح بجا لائے۔
باب : (مالک کی موت کے بعد) مدبر غلام کی فروخت کے متعلق، جب اس کے پاس اس کے علاوہ اور کوئی مال نہ ہو۔
کتاب: خرید و فروخت کے مسائل..
باب : اناج اناج کے بدلے (ایک جنس سے ) برابر برابر وزن سے ہو۔
باب : قبضہ کر لینے سے پہلے گندم کی بیع منع ہے۔
باب : ڈھیر کئے مال کو خریدنے کے بعد (آگے بیچنے کے لئے ) اس کی جگہ تبدیل کرنے کے متعلق۔
باب : ماپے ہوئے اناج کو ڈھیر کے ساتھ بیچنے کے متعلق۔
باب : کھجور کی بیع برابر برابر حساب سے۔
باب : کھجور کا ڈھیر (وزن غیر معلوم ) کو معلوم الوزن کھجور کے بدلے بیچنے کے متعلق۔
باب : پکنے سے پہلے پھل کو نہ بیچا جائے۔
باب : پھل کی صلاحیت کے ظاہر ہونے سے پہلے بیچنے کی ممانعت۔
باب : بیع مزابنہ کی ممانعت۔
باب : عرایا کی بیع اس کے اندازہ سے جائز ہے۔
باب : عرایا کی بیع کتنی مقدار تک جائز ہے۔
باب : پھل کی بیع میں آفت آ جائے تو کیا کیا جائے ؟
باب : پچھلے باب سے متعلق اور (آفت کے وقت) قرض خواہوں کو اتنا لینا چاہیئے جتنا (مقروض) کے پاس ہو۔
باب : جو شخص کھجور کا درخت بیچے اور اس درخت پر پھل موجود ہو (تو وہ پھل کس کو ملے گا خریدنے والے کو یا بیچنے والے کو؟)۔
باب : بیع مخاہرہ اور محاقلہ کے بیان میں۔
باب : کئی سالوں کے لئے بیع منع ہے۔
باب : دو غلاموں کے بدلہ میں ایک غلام کی بیع جائز ہے۔
باب : بیع مصراۃکی ممانعت کا بیان۔ (مصرات سے مراد دودھ والا جانور ہے جس کا دودھ کچھ وقت تک روک لیا گیا ہو تاکہ دودھ زیادہ نظر آئے )۔
باب : جس کا کھانا حرام ہے اس کی بیع حرام ہے۔
باب : شراب کی بیع حرام ہے۔
باب : مردار، بتوں اور خنزیروں کی بیع حرام ہے۔
باب : کتے کی قیمت ، رنڈی (فلمسٹار، ہیرو اور ہیروئن اور چکلے والے اور چکلے والی وغیرہ سب) کی خرچی اور نجومی کی مٹھائی لینا منع ہے۔
باب : بلی کی قیمت لینا منع ہے۔
باب : پچھنے لگانے والے کی کمائی خبیث ہے۔
باب : پچھنے لگانے والی کی اجرت کے جائز ہونے کا بیان۔
باب : بیع "حَبَلِ الْحَبَلَةِ" کے متعلق۔
باب : بیع "ملامسہ" اور "منابذہ" منع ہے۔
باب : کنکری کی بیع (جتنی چیزوں کو کنکری لگے ) اور دھوکہ کی بیع کے متعلق....
باب : نجش (چڑھتی کی) بیع منع ہے۔
باب : بھائی کے سودے پر سودا کرنا منع ہے۔
باب : مال (بازار میں آنے سے پہلے ) راستہ میں جا کر لینا منع ہے۔
باب : شہر والا ، باہر (سے آنے) والے کا مال نہ بیچے۔
باب : ذخیرہ اندوزی کرنا (کہ مزید قیمت چڑھے ) منع ہے۔
باب : بیع خیار۔ (سودا منسوخ کرنے کا اختیار کب تک ہے )۔