• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

مختصر صحیح مسلم - (اردو ترجمہ) یونیکوڈ

Aamir

خاص رکن
شمولیت
مارچ 16، 2011
پیغامات
13,382
ری ایکشن اسکور
17,097
پوائنٹ
1,033
باب : عورتوں سے نرمی اور ان سے خیر خواہی کرنے کا بیان۔
باب : کوئی مومن (خاوند) کسی مومن عورت (بیوی) سے دشمنی نہ رکھے۔
باب : اگر حواء نہ ہوتی تو کوئی عورت اپنے خاوند کی (کبھی) خیانت نہ کرتی۔
باب : جو (لمبے ) سفر سے آئے تو گھر میں جلدی داخل ہونے کی کوشش نہ کرے تاکہ (اس کی) عورت بالوں (وغیرہ) کو سنوار لے۔
کتاب: طلاق کے مسائل..
باب : مرد حیض کی حالت میں اپنی عورت کو طلاق نہ دے۔
باب : نبیﷺ کے دورِ اقدس میں تین طلاق کا بیان۔
باب : کسی آدمی نے اپنی بیوی کو طلاق دی، وہ عورت دوسرے سے شادی کر لیتی ہے اور اس دوسرے نے دخول نہیں کیا، تو ایسی حالت میں یہ عورت پہلے خاوند کے لئے حلال نہیں ہے۔
باب : (کسی چیز کو ) حرام کہنے اور اللہ تعالیٰ کے قول ﴿یا ایھا النبی لم تحرم ما احل الله لک﴾ (التحریم:) کے متعلق، اور اس میں اختلاف کا بیان۔
باب : مرد کا اپنی بیوی کو اختیار دینا۔
باب : اللہ تعالیٰ کے فرمان ﴿وان تظاہرا علیہ﴾ کے متعلق۔
کتاب: عدت کے مسائل..
باب : حاملہ عورت اپنے خاوند کی وفات کے (تھوڑے عرصے ) کے بعد بچہ جنے (تو اس کی عدت کا بیان)۔
باب : مطلقہ عورت اپنے باغ کی کھجوروں کو توڑنے کے لئے (باہر) جا سکتی ہے۔
باب : مطلقہ عورت اپنے اوپر کسی ڈر کی وجہ سے اپنے گھر سے جا سکتی ہے۔
باب : مطلقہ عورت عدت کے بعد شادی کر سکتی ہے۔
باب : میت پر عدت کے دوران سوگ اور (آنکھوں میں) سرمہ نہ لگانے کے متعلق۔
باب : عدت گزارنے والی عورت کو خوشبو اور رنگین کپڑا استعمال نہیں کرنا چاہیئے۔
کتاب: لعان کے مسائل..
باب : اس آدمی کے متعلق جو اپنی عورت کے پاس (غیر) مرد کو پائے۔
باب : بچے کا انکار اور "رگ" کے گھسیٹنے کے متعلق۔
باب : بچہ اس کا ہے جس کے بستر پر پیدا ہوا۔
باب : قیافہ شناس کی بات بچے کے متعلق قابل قبول ہے۔
کتاب: دودھ پلانے کے مسائل..
باب : دودھ سے بھی ویسے ہی حرمت ثابت ہوتی ہے جیسے ولادت سے۔
باب : دودھ کی حرمت آدمی کے پانی سے ہوتی ہے۔
باب : رضاعی (دودھ کی) بھتیجی کی حرمت۔
باب : ربیبہ اور بیوی کی بہن کی حرمت کے متعلق۔
باب : ایک دو بار (دودھ) چوسنے کے متعلق۔
باب : پانچ بار دودھ پینے کے متعلق۔
باب : برے آدمی کے دودھ پینے کے متعلق۔
باب : دودھ پینا وہ معتبر ہے جو بھوک کے وقت میں ہو (یعنی ایامِ رضاعت دو سال میں ہو)۔
کتاب: اپنے اور اہل و عیال پر خرچہ کرنے کے مسائل..
باب : اپنے نفس، اہل و عیال اور قرابت والوں سے ابتدا کرنے کے متعلق....
باب : غلاموں کے خرچہ کے متعلق اور جو انکے خرچہ کو روکتا ہے ، اس کا بیان.
باب : اہل و عیال پر خرچ کرنے کی فضیلت۔
باب : عورت کا حق یہ ہے کہ وہ اپنے خاوند کے مال سے معروف طریق پر اسکے اہل و عیال پر خرچ کرے۔
باب : مطلقہ ثلاث (تین طلاق والی) کا نان و نفقہ (طلاق دینے والے خاوند پر) نہیں۔
کتاب: غلاموں کو آزاد کرنے کے مسائل..
باب : جو ایک مومن غلام آزاد کرے ، اس کی فضیلت۔
باب : اولاد کا والد کو آزاد کرنا کیسا ہے ؟
باب : (مشترکہ غلام کا ایک مالک اگر) اپنا حصہ آزاد کرتا ہے (تو ... )۔
باب : سابقہ باب اور کوشش کا بیان۔
باب : (غلام ) آزاد کرنے میں قرعہ ڈالنا۔
باب : وِلاء اس کے لئے ہے جس نے آزاد کیا۔
باب : پہلے باب سے متعلق، اور آزاد شدہ لونڈی کو اپنے خاوند کے متعلق اختیار۔
باب : ولاء کی بیع اور اس کا ہبہ کرنا منع ہے۔
باب : جو شخص اپنی نسبت اپنے مالکوں کے علاوہ کسی اور کی طرف کرے (اس پر وعید) کے متعلق۔
باب : مالک جب اپنے غلام کو مارے تو اسے آزاد کر دے۔
باب : جو شخص اپنے غلام یا لونڈی پر زنا کی تہمت لگائے ، اس کی سزا کا بیان.
باب : غلاموں پر طعام اور لباس کے معاملہ میں احسان کرنا اور ان کو ان کی طاقت سے بڑھ کر تکلیف نہ دینا۔
باب : غلام کا اجر و ثواب جب کہ وہ اپنے سردار سے خیر خواہی کرے اور اللہ کی عبادت بھی اچھی طرح بجا لائے۔
باب : (مالک کی موت کے بعد) مدبر غلام کی فروخت کے متعلق، جب اس کے پاس اس کے علاوہ اور کوئی مال نہ ہو۔
کتاب: خرید و فروخت کے مسائل..
باب : اناج اناج کے بدلے (ایک جنس سے ) برابر برابر وزن سے ہو۔
باب : قبضہ کر لینے سے پہلے گندم کی بیع منع ہے۔
باب : ڈھیر کئے مال کو خریدنے کے بعد (آگے بیچنے کے لئے ) اس کی جگہ تبدیل کرنے کے متعلق۔
باب : ماپے ہوئے اناج کو ڈھیر کے ساتھ بیچنے کے متعلق۔
باب : کھجور کی بیع برابر برابر حساب سے۔
باب : کھجور کا ڈھیر (وزن غیر معلوم ) کو معلوم الوزن کھجور کے بدلے بیچنے کے متعلق۔
باب : پکنے سے پہلے پھل کو نہ بیچا جائے۔
باب : پھل کی صلاحیت کے ظاہر ہونے سے پہلے بیچنے کی ممانعت۔
باب : بیع مزابنہ کی ممانعت۔
باب : عرایا کی بیع اس کے اندازہ سے جائز ہے۔
باب : عرایا کی بیع کتنی مقدار تک جائز ہے۔
باب : پھل کی بیع میں آفت آ جائے تو کیا کیا جائے ؟
باب : پچھلے باب سے متعلق اور (آفت کے وقت) قرض خواہوں کو اتنا لینا چاہیئے جتنا (مقروض) کے پاس ہو۔
باب : جو شخص کھجور کا درخت بیچے اور اس درخت پر پھل موجود ہو (تو وہ پھل کس کو ملے گا خریدنے والے کو یا بیچنے والے کو؟)۔
باب : بیع مخاہرہ اور محاقلہ کے بیان میں۔
باب : کئی سالوں کے لئے بیع منع ہے۔
باب : دو غلاموں کے بدلہ میں ایک غلام کی بیع جائز ہے۔
باب : بیع مصراۃکی ممانعت کا بیان۔ (مصرات سے مراد دودھ والا جانور ہے جس کا دودھ کچھ وقت تک روک لیا گیا ہو تاکہ دودھ زیادہ نظر آئے )۔
باب : جس کا کھانا حرام ہے اس کی بیع حرام ہے۔
باب : شراب کی بیع حرام ہے۔
باب : مردار، بتوں اور خنزیروں کی بیع حرام ہے۔
باب : کتے کی قیمت ، رنڈی (فلمسٹار، ہیرو اور ہیروئن اور چکلے والے اور چکلے والی وغیرہ سب) کی خرچی اور نجومی کی مٹھائی لینا منع ہے۔
باب : بلی کی قیمت لینا منع ہے۔
باب : پچھنے لگانے والے کی کمائی خبیث ہے۔
باب : پچھنے لگانے والی کی اجرت کے جائز ہونے کا بیان۔
باب : بیع "حَبَلِ الْحَبَلَةِ" کے متعلق۔
باب : بیع "ملامسہ" اور "منابذہ" منع ہے۔
باب : کنکری کی بیع (جتنی چیزوں کو کنکری لگے ) اور دھوکہ کی بیع کے متعلق....
باب : نجش (چڑھتی کی) بیع منع ہے۔
باب : بھائی کے سودے پر سودا کرنا منع ہے۔
باب : مال (بازار میں آنے سے پہلے ) راستہ میں جا کر لینا منع ہے۔
باب : شہر والا ، باہر (سے آنے) والے کا مال نہ بیچے۔
باب : ذخیرہ اندوزی کرنا (کہ مزید قیمت چڑھے ) منع ہے۔
باب : بیع خیار۔ (سودا منسوخ کرنے کا اختیار کب تک ہے )۔
 

Aamir

خاص رکن
شمولیت
مارچ 16، 2011
پیغامات
13,382
ری ایکشن اسکور
17,097
پوائنٹ
1,033
باب : اسی سے متعلق اور خرید و فروخت میں سچائی اور حقیقت حال کے بیان کے متعلق۔
باب : جو لوگوں سے بیع میں دھوکا کھا جاتا ہے ، اس کا بیان۔
باب : (نبیﷺ کا فرمان کہ) جو شخص دھوکہ دے اس کا میرے ساتھ کوئی تعلق نہیں۔
باب : سونے کی بیع چاندی کے ساتھ جائز ہے۔
باب : سونے کی بیع سونے کے ساتھ، چاندی کی بیع چاندی کے ساتھ، گندم کی بیع گندم کے ساتھ اور ہر اس چیز کی بیع جس میں سود ہو برابر برابر اور دست بدست جائز ہے۔
باب : سونے کی بیع چاندی کے ساتھ ادھار منع ہے۔
باب : ایک دینار کو دو دینار کے بدلے اور ایک درہم کو دو درہم کے بدلے نہ بیچو۔
باب : جس ہار میں سونا اور نگینے ہوں اس کو (اسی حالت میں) سونے کے بدلے بیچنے کے متعلق۔
باب : نقد کی بیع میں بھی سود ثابت ہوتا ہے۔
باب : سود کھانے والے اور کھلانے والے پر لعنت ہے۔
باب : واضح حلال کو لینا چاہیئے اور مشتبہ چیزوں سے پرہیز کرنا چاہیئے۔
باب : جس نے کسی کا قرضہ دینا ہو اور اس سے بہتر دیدے اور تم میں سے بہتر وہ ہے جو اچھی طرح ادائیگی کرے۔
باب : بیع میں قسم اٹھانے کی ممانعت۔
باب : اونٹ بیچتے وقت اس پر سوار ہونے کا استثناء کرنا جائز ہے۔
باب : قرض میں سے کچھ معاف کر دینا۔
باب : طاقتور کا قرض ادا کرنے میں دیر کرنا ظلم ہے اور حوالہ کا بیان۔
باب : تنگ دست کو مہلت دینے اور معاف کر دینے کے متعلق۔
باب : جو شخص مفلس کے پاس بعینہ اپنا مال موجود پائے (تو وہ اس مال کا زیادہ حقدار ہے )۔
باب : بیع اور رہن کے بارے میں۔
باب : پھلوں میں سلف کرنا (یعنی ادھار بیع کرنا)۔
باب : شفعہ کا بیان۔
باب : ہمسائے کی دیوار میں لکڑی (شہتیر، گاڈر وغیرہ) رکھنا۔
باب : جو آدمی بالشت جتنی زمین بطور ظلم لے لیتا ہے تو (قیامت میں) سات زمینیں گلے کا ہار ہوں گی۔
باب : جب راستہ کے بارے میں اختلاف ہو تو سات ہاتھ چوڑان رکھ لو۔
کتاب: کھیتی باڑی کے مسائل..
باب : زمین کو کرایہ پر دینے کی ممانعت میں۔
باب : گندم (مقررہ) کے ساتھ زمین کرایہ پر دینا۔
باب : سونے اور چاندی کے بدلہ میں زمین کرایہ پر دینا۔
باب : ٹھیکہ پر زمین دینا۔
باب : (کسی کو) زمین مفت دے دینا۔
باب : پانی پلانے اور زمین کا معاملہ کھیتی اور پھل کی مقدار کے بدلے۔
باب : جس نے درخت لگایا (اس کا ثواب)۔
باب : ضرورت سے زیادہ پانی بیچنے کے متعلق۔
باب : ضرورت سے زیادہ پانی اور گھاس روکنے کے بارے میں۔
کتاب: وصیت، صدقہ اور ہبہ وغیرہ کے متعلق۔
باب : اس شخص کو وصیت کا شوق دلانا جسکے پاس وصیت کے قابل کوئی چیز ہو.
باب : ایک تہائی سے زیادہ وصیت نہ کی جائے۔
باب : نبیﷺ کا کتاب اللہ پر عمل کرنے کی وصیت کرنا۔
باب : نبیﷺ کی وصیت کہ مشرکوں کو جزیرۃ العرب سے نکال دو اور سفیروں کے ساتھ اچھا برتاؤ کرو۔
باب : صدقہ واپس لینے کی ممانعت (ہے )۔
باب : جس نے اپنی ساری اولاد میں سے ایک کو کچھ عطیہ دیا۔
باب : جو آدمی کسی کو اس کی زندگی تک کسی چیز کا عطیہ دیتا ہے۔
کتاب: وراثت کے مسائل..
باب : مسلمان، کافر کا اور کافر، مسلمان کا وارث نہیں بن سکتا۔
باب : حصہ داروں کو ان کے حصے دے دو۔
باب : کلالہ (جس میت کا نہ باپ ہو اور نہ اولاد) کے ورثے کا بیان۔
باب : اس بارے میں کہ کلالہ والی آیت سب سے آخر میں اتری۔
باب : جس نے کوئی مال چھوڑا تو وہ اس کے وارثوں کا ہے۔
کتاب: وقف کے مسائل..
باب : اصل (زمین ، باغ وغیرہ) کو اپنے پاس رکھنا اور اس کے غلہ (آمدن) کو صدقہ کرنا۔
باب : موت کے بعد کس چیز کا ثواب انسان کو ملتا رہتا ہے ؟
باب : اس شخص کی طرف سے صدقہ (کرنا) جو فوت ہو گیا اور اس نے کوئی وصیت بھی نہیں کی۔
کتاب: نذر (ماننے ) کے مسائل..
باب : جو چیز اللہ تعالیٰ کی اطاعت میں ہو، اس کو پورا کرنا چاہیئے۔
باب : نذر پوری کرنے کا حکم۔
باب : جس نے نذر مانی کہ وہ کعبہ شریف پیدل چل کر جائے گا، اس کے متعلق۔
باب : نذر ماننے کی ممانعت اور یہ کہ نذر کسی چیز کو واپس نہیں کر سکتی۔
باب : جو نذر اللہ تعالیٰ کی نافرمانی میں ہو اور جس چیز کا وہ مالک نہیں، اس کو پورا نہ کیا جائے۔
باب : نذر کے کفارہ میں۔
 

Aamir

خاص رکن
شمولیت
مارچ 16، 2011
پیغامات
13,382
ری ایکشن اسکور
17,097
پوائنٹ
1,033
کتاب: قسم کے مسائل..
باب : باپ (دادا) کی قسم اٹھانے کی ممانعت۔
باب : طاغوت (بت اور جھوٹے معبودوں) کی قسم کی ممانعت۔
باب : جو "لات" و "عزیٰ" کی قسم کھائے اس کو "لا الٰہ الا اللہ" کہنا چاہیئے
باب : قسم میں "ان شاء اللہ" کہنا مستحب ہے۔
باب : قسم کا مطلب قسم اٹھوانے والے کی نیت کے موافق ہو۔
باب : جو اپنی (جھوٹی) قسم کے ذریعہ مسلمان کا حق مارتا ہے ، اس کے لئے جہنم واجب ہے۔
باب : جو قسم اٹھائے اور پھر دیکھے کہ قسم کے خلاف (کرنے ) میں بہتری ہے تو وہ کفارہ دے اور وہ کام کرے جس میں بہتری ہے۔
باب : قسم کے کفارہ میں۔
کتاب: خون کی حرمت اور قصاص و دیت کے مسائل..
باب : خون ، اموال اور عزت کی حرمت کا بیان۔
باب : قیامت کے دن سب پہلے (ناحق) خون کا فیصلہ ہو گا۔
باب : کونسی چیز مسلمان کے خون (بہانے ) کو حلال کرتی ہے ؟
باب : اس آدمی کے بارے میں (کیا حکم ہے ) جو اسلام سے مرتد ہو گیا اور قتل کیا اور لڑائی کی۔
باب : اس آدمی کا گناہ جس نے قتل کی رسم ڈالی۔
باب : جس نے جس چیز سے اپنے آپ کو ہلاک کیا(تو وہ) اسی طریقہ کے ساتھ جہنم میں عذاب دیا جائے گا۔
باب : جس نے کسی کو پتھر کے ساتھ قتل کیا (تو بدلے میں) وہ بھی اسی طرح قتل کیا جائے گا۔
باب : جس نے کسی آدمی کے ہاتھ پر دانت گاڑ دیئے اور (کھینچنے سے ) کاٹنے والے کے دانت گر پڑے۔
باب : زخم کا بھی قصاص ہے مگر یہ کہ دیت لینے پر راضی ہوں۔
باب : جس نے قتل کا اقرار کیا اور پھر وہ (قاتل، قتل کے لئے مقتول کے ) ولی کے سپرد کر دیا گیا اور اس (ولی) نے اسے معاف کر دیا۔
باب : اس عورت کی دیت جس کے پیٹ پر مارا گیا جس کی وجہ سے (اس کے ) پیٹ والا بچہ گر (کر مر) گیا اور وہ عورت بھی مر گئی۔ اس (عورت) کی دیت اور اس کے بچے کی دیت۔
باب : وہ نقصان جس کی دیت نہیں ہوتی۔
کتاب: قسم دلانے کے مسائل..
باب : قسم کون اٹھائے۔
باب : جاہلیت کے مسئلہ قسامت کو بحال رکھنا۔
کتاب: حدود کے مسائل زانی کی حد.
باب : غیر شادی شدہ اور شادی شدہ کی حدِ زنا۔
باب : زنا کے معاملہ میں شادی شدہ کو رجم کرنا۔
باب : جس نے اپنے اوپر زنا کا اقرار کر لیا۔
باب : زنا کا اقراری چار دفعہ اقرار کرے۔ اور جس کو رجم کرنا ہے (اس کے لئے ) گڑھا کھودنا اور زنا سے حاملہ عورت کی سزا میں وضع حمل تک تاخیر اور جس کو رجم کیا گیا اس کی نماز جنازہ کا بیان۔
باب : زنا میں ذمی یہود پر بھی رجم ہے۔
باب : لونڈی کو مارنا جب کہ وہ زنا کرے۔
باب : مالک اپنے غلام پر حد قائم کرے۔
کتاب: چوری کی حد کا بیان.
باب : جس چیز (کی چوری) میں ہاتھ کاٹنا واجب ہے ، اس کا بیان۔
باب : جس چیز کی قیمت تین درہم ہے (اس کی چوری میں) ہاتھ کاٹا جائیگا۔
باب : انڈے کی چوری میں ہاتھ کاٹا جائے گا۔
باب : حدود میں سفارش کی ممانعت ہے۔
کتاب: شراب کی حد کا بیان.
باب : شراب پینے میں کتنے کوڑے حد ہے ؟
باب : تعذیر کے کوڑے کتنے ہیں؟
باب : جو حد کو پہنچا، پھر سزا مل گئی، تو یہ اس کے لئے کفارہ ہے۔
کتاب: فیصلے اور گواہی کے بیان میں۔
باب : فیصلہ ظاہری بات پر ہو گا اور دلیل دینے میں چرب زبانی سے کام لینے کی وعید۔
باب : بڑے لڑاکے ، جھگڑالو کے بیان میں۔
باب : مدعی علیہ پر قسم کے ساتھ فیصلہ۔
باب : قسم اور گواہ کے ساتھ فیصلہ۔
باب : فیصلہ کرنے والا غصہ کی حالت میں فیصلہ نہ کرے۔
باب : جب حاکم (قاضی وغیرہ) سوچ کر کوشش سے فیصلہ کرے ، پھر صحیح فیصلہ کرے یا غلطی کرے (تو اس کا حکم)۔
باب : فیصلہ دینے میں فیصلہ دینے والوں میں اختلاف۔
باب : حاکم (قاضی وغیرہ) جھگڑا کرنے والوں کے درمیان اصلاح کرائے..
باب : بہترین گواہ۔
کتاب: گری پڑی چیز کے مسائل..
باب : گری پڑی چیز کے بارے میں حکم۔
باب : حاجی کی گری پڑی چیز۔
باب : جس نے گمشدہ چیز رکھ لی، وہ گمراہ ہے۔
باب : لوگوں کی اجازت کے بغیر انکے جانوروں کا دودھ دھونے کی ممانعت
 

Aamir

خاص رکن
شمولیت
مارچ 16، 2011
پیغامات
13,382
ری ایکشن اسکور
17,097
پوائنٹ
1,033
کتاب: مہمان نوازی کے مسائل..
باب : جو میزبانی نہیں کرتا اس کے لئے حکم۔
باب : مہمانی دینے کا حکم۔
باب : ضرورت سے زائد مالوں کے ذریعہ (ضرورتمند کے ساتھ) ہمدردی کرنا
باب : سفر میں (زاد راہ) کم پڑ جائے تو باقی ماندہ چیزوں کو اکٹھا کر لینے اور ایک دوسرے سے تعاون کرنے کا حکم۔
کتاب: جہاد کے مسائل..
باب : اللہ تعالیٰ کے فرمان ﴿وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِیْنَ قُتِلُوْا فِی سَبِیْلِ اللهِ ...﴾ کے متعلق اور شہداء کی روحوں کا بیان۔
باب : بیشک جنت کے دروازے تلواروں کے سائے تلے ہیں۔
باب : جہاد کی ترغیب اور اس کی فضیلت۔
باب : بندے کی درجات کی بلندی جہاد سے ہے۔
باب : لوگوں میں افضل وہ مجاہد ہے ، جو اپنی جان اور اپنے مال سے اللہ تعالیٰ کی راہ میں جہاد کرے۔
باب : جواس حال میں فوت ہو جائے کہ نہ تو جہاد میں شریک ہوا اور نہ کبھی دل میں خیال پیدا ہوا۔
باب : سمندری جہاد کی فضیلت میں۔
باب : اللہ تعالیٰ کی راہ میں پہرہ دینے کی فضیلت۔
باب : صبح یا شام کو اللہ تعالیٰ کی راہ میں چلنا، دنیا و ما فیہا سے بہتر ہے۔
باب : اللہ تعالیٰ کے قول ﴿اَجَعَلْتُمْ سِقَایَۃالْحَاج﴾ کے متعلق۔
باب : شہادت کی طلب کی ترغیب میں۔
باب : اللہ تعالی کی راہ میں شہادت کی فضیلت۔
باب : عملوں کا دارو مدار نیت پر ہے۔
باب : شہداء سے اللہ تعالیٰ راضی اور وہ اللہ تعالیٰ سے راضی۔
باب : شہداء پانچ قسم کے ہیں۔
باب : طاعون(کی موت)ہر مسلمان کے لئے شہادت کی موت ہے۔
باب : قرض کے سوا شہید کا ہر گناہ کر دیا جاتا ہے۔
باب : جو مال کی حفاظت کرتے ہوئے قتل ہو گیا، وہ شہید ہے۔
باب : اللہ تعالی کے قول ﴿رجال صدقواما عاھدوا الله علیہ﴾ کے متعلق۔
باب : جو شخص اس لئے لڑے کہ اللہ تعالیٰ کا دین غالب ہو.
باب : جو شخص لوگوں کو دکھانے کے لئے لڑے۔
باب : (اللہ کی راہ میں )شہید کئے جانے پر بہت زیادہ ثواب۔
باب : جو جہاد کرے پھر نقصان اٹھائے یا غنیمت حاصل کرے۔
باب : اس آدمی کا ثواب، جس نے غازی کا ساز و سامان تیار کر کے دیا۔
باب : جس نے سامان جہاد اکٹھا کیا، پھر بیمار ہو گیا، تو اس کو چاہیئے کہ وہ سامان اس آدمی کے حوالہ کرے جو جہاد کا ارادہ رکھتا ہو۔
باب : مجاہدین کی عورتوں کی عزت و حرمت اور جو مجاہد کے پیچھے اس کے گھر میں خلیفہ بنتا ہے ، پھر اس کی خیانت کرتا ہے (اس کا گناہ)۔
باب : نبیﷺ کے فرمان کہ"میری امت کا ایک گروہ ہمیشہ حق پر قائم رہے گا..." کے متعلق۔
باب : (ان) دو آدمیوں کے بارے میں کہ ایک نے دوسرے کو قتل کیا (لیکن) دونوں جنت میں جائیں گے۔
باب : جو کافر کو قتل کرے ، پھر نیکی پر قائم رہے ، (تو) وہ جہنم میں نہیں جائے گا۔
باب : اللہ تعالیٰ کی راہ میں سواری دینے کی فضیلت۔
باب : اللہ تعالیٰ کے قول ﴿وَاَعِدُّوْا لَھُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ﴾ کے متعلق۔
باب : تیر اندازی (نشانہ بازی) کی ترغیب کے بیان میں۔
باب : قیامت تک گھوڑوں کی پیشانی میں خیر و برکت موجود ہے۔
باب : اشکل گھوڑے کی کراہیت میں۔
باب : گھوڑ دوڑ اور گھوڑوں کو مضمر کرنا۔
باب : ان لوگوں کے متعلق جو عذر کی وجہ سے (جہاد سے ) پیچھے رہ گئے اور اللہ تعالیٰ کے قول کے ﴿لَا یَسْتَوی الْقَاعِدُوْنَ ...﴾کے متعلق۔
باب : جس کو بیماری نے جہاد سے روکے رکھا۔
کتاب: سیر و سیاحت اور لشکر کشی..
باب : جیوش اور سرایا کے امراء کو وصیت جو اُن کے مناسب ہو۔
باب : گورنروں کو آسانی کرنے کے بارے میں۔
باب : لشکروں یا قاصدوں کے متعلق اور جہاد پر جانے والے کا وہ نائب بنے جو جہاد پر نہیں جا سکا۔
باب : چھوٹوں بڑوں کے مابین حد بندی کہ کون جہاد میں جا سکتا ہے اور کون نہیں۔
باب : دشمن کی زمین میں قرآن کے ساتھ سفر کرنے کی ممانعت۔
باب : اچھے اور قحط کے موسم میں سفر کے متعلق ہدایات اور راستہ پر رات گزارنے کے متعلق۔
باب : سفر عذاب کا ایک ٹکڑا ہے۔
باب : سفر سے آ کر رات کے وقت گھر آنے کی کراہت۔
باب : جنگ شروع کرنے اور دشمن پر حملہ کرنے سے پہلے اسلام کی دعوت پیش کرنا۔
باب : بادشاہوں کی طرف نبیﷺ کے خطوط، جن میں ان کو اللہ تعالیٰ کی طرف بلاتے تھے۔
باب : اللہ تعالیٰ کی طرف نبیﷺ کی دعوت اور منافقوں کی تکالیف پر صبر۔
باب : دھوکہ بازی کی ممانعت۔
باب : وعدے کی پاسداری۔
باب : دشمن کے ساتھ آمنا سامنا کرنے کی آرزو نہ کرنا لیکن جب آمنا سامنا ہو، تو صبر کرنا چاہیئے۔
باب : دشمن کے خلاف دعا۔
باب : لڑائی مکر و حیلہ ہے۔
باب : جہاد میں مشرکین سے مدد لینا (کیسا ہے ؟)۔
باب : غازیوں کے ساتھ عورتوں کے جانے میں کوئی حرج نہیں۔
باب : جہاد میں عورتوں اور بچوں کا قتل ممنوع ہے۔
باب : رات کے وقت حملہ میں دشمن کے بیوی بچوں کے مارے جانے کے متعلق۔
باب : دشمن کے کھجور کے درختوں کو کاٹنے اور جلانے کا بیان۔
باب : دشمن کی زمین سے کھانا (طعام) حاصل کرنا۔
 

Aamir

خاص رکن
شمولیت
مارچ 16، 2011
پیغامات
13,382
ری ایکشن اسکور
17,097
پوائنٹ
1,033
باب : مالِ غنیمت کا اس امت (محمدیہﷺ) کے لئے خصوصی طور پر حلال ہونا
باب : انفال (مالِ غنیمت) کے بارے میں۔
باب : اصحاب سرایا (فوجی دستوں) کو مال غنیمت میں حصہ (اور انعام)دینا.
باب : مال غنیمت میں سے خمس (پانچواں حصہ) نکالنا۔
باب : کافر مقتول کا سامان (حرب) قاتل کو دینا چاہیئے۔
باب : (دشمن کا) سامان بعض قاتلین کو اجتہاد کی بنا پر دینا۔
باب : اجتہاد کی بنا پر قاتل کو (دشمن مقتول ) کا سامان نہ دینا۔
باب : دشمن کا سارا مال قاتل کو دینا چاہیئے۔
باب : انعام اور قیدیوں کے بدلہ میں مسلمانوں کو چھڑانے کے متعلق۔
باب : جو بستی لڑائی سے فتح کی گئی اس میں حصے اور خمس ہے۔
باب : مال "فے " کیسے تقسیم ہو گا جب کہ لڑائی کی نوبت نہ آئی ہو۔
باب : (مال غنیمت میں سے )گھڑ سوار اور پیدل فوج کے حصوں کے متعلق....
باب : مال غنیمت میں عورتوں کا حصہ نہیں ہے یوں کچھ دے دینا چاہیئے اور جہاد میں بچوں کے قتل کرنے کے متعلق۔
باب : قیدیوں کے چھوڑ دینے اور ان پر احسان کرنے کے بار ے میں۔
باب : مدینہ سے یہودیوں کو جلا وطن کرنا۔
باب : یہود و نصاریٰ کو جزیرۃ العرب سے نکالنا۔
باب : حربی کافر اور عہد توڑنے والے کے متعلق حکم۔
کتاب: ہجرت اور غزوات بیان میں..
باب : نبیﷺ کی ہجرت اور آپﷺ کی نشانیوں کے بیان میں۔
باب : غزوہ بدر کے متعلق۔
باب : فرشتوں کی امداد ، قیدیوں کے فدیہ اور مال غنیمت کے حلال ہونے کے متعلق۔
باب : جنگ بدر کے مردار کافروں سے نبیﷺ کی گفتگو جبکہ وہ مردہ تھے۔
باب : غزوہ احد کا بیان۔
باب : احد کے دن نبیﷺ کے زخمی ہونے کا بیان۔
باب : نبیﷺ کی طرف سے احد کے دن جبریل اور میکائیل علیہم السلام کا لڑنا۔
باب : اللہ تعالیٰ کا غصہ اس پر بہت زیادہ ہوتا ہے جس کو رسول اللہﷺ نے قتل کیا ہو۔
باب : آپﷺ کی قوم سے آپﷺ کو جو تکلیف پہنچی اس کا بیان۔
باب : انبیاء علیہم السلام کا اپنی قوم کی تکلیف پر صبر کرنا۔
باب : ابو جہل کا قتل۔
باب : کعب بن اشرف کے قتل کا واقعہ۔
باب : غزوہ رقاع کا بیان۔
باب : غزوہ احزاب جو جنگ خندق کے نام سے مشہور ہے۔
باب : بنی قریظہ کا بیان۔
باب : غزوہ ذی قرد کا بیان۔
باب : حدیبیہ کا واقعہ اور قریش سے نبیﷺ کی صلح کا بیان۔
باب : غزوہ خیبر کا بیان۔
باب : فتح کے بعد مہاجرین کا انصار کو عطیہ میں دی ہوئی چیزیں واپس کرنا۔
باب : فتح مکہ کے بیان میں اور مکہ میں داخلہ قتال کے ساتھ ہوا اور آپﷺ کا مکہ والوں پر احسان۔
باب : کعبہ کے اردگرد سے (موجود) بتوں کو نکالنا۔
باب : فتح کے بعد کوئی قریشی باندھ کر قتل نہیں کیا جائے گا۔
باب : فتح کے بعد اسلام، جہاد اور خیر (نیکی) پر بیعت۔
باب : فتح مکہ کے بعد ہجرت نہیں لیکن جہاد اور نیت (جہاد) باقی ہے۔
باب : جس پر ہجرت سخت محسوس ہو، اس کو عمل خیر (نیکی کرنے ) کا حکم کرنا۔
باب : ہجرت کے بعد پھر جنگل میں رہنے کی اجازت۔
باب : غزوۂ حنین۔
باب : غزوۂ طائف کے متعلق۔
باب : نبیﷺ کے غزوات کی تعداد۔
کتاب: حکومت کے بیان میں..
باب : خلیفہ قریش سے ہونا چاہیئے۔
باب : اپنے پیچھے خلیفہ مقرر کرنے اور نہ کرنے کا بیان۔
باب : جس سے پہلے بیعت کی اس کی بیعت پوری کرنے کا حکم۔
باب : جب دو خلیفوں کی بیعت کی جائے تو کیا حکم ہے ؟
باب : تم سب راعی (حاکم) ہو اور تم سب اپنی رعیت کے بارے میں سوال کئے جاؤ گے۔
باب : طلبِ حکومت اور اس پر حریص ہونے کی کراہت۔
باب : (نبیﷺ کا فرمان کہ) جو کوئی عہدے کی درخواست کرے ہم اس کو عہدہ نہیں دیتے۔
باب : امام (مسلمانوں کا حاکم) جب اللہ سے ڈرنے کا حکم دے اور انصاف کرے ، تو اس کے لئے اجر ہے۔
باب : جو حاکم بنا اور انصاف کیا اس کے لئے کیا کچھ ہے ، اس کا بیان۔
باب : جو حاکم بنے وہ سختی کرے یا نرمی۔
باب : دین خیر خواہی کا نام ہے۔
باب : جس نے رعیت کے ساتھ خیانت کی اور ان کے ساتھ خیر خواہی نہ کی۔
باب : امراء کی (مال غنیمت میں) خیانت کرنے اور اس کے گناہ کبیرہ ہونے کا بیان۔
باب : جو چیز امراء (مال غنیمت سے ) چھپائیں وہ چوری ہے۔
باب : امراء کے "تحفوں" کے بارے میں۔
باب : درخت کے نیچے نبیﷺ نے "نہ بھاگنے " پر بیعت لی تھی۔
باب : موت پر بیعت لینا۔
باب : حسبِ طاقت (سمع و اطاعت) "سننے اور ماننے " پر بیعت کرنا۔
باب : سوائے صریح کفر کے باقی ہر معاملہ میں "سننے اور ماننے " پر بیعت کرنا۔
باب : ہجرت کر کے آنے والی مومنات سے بیعت کے وقت امتحان لینا۔
باب : حاکم کی اطاعت کرنا۔
باب : جو (حاکم) اللہ تعالیٰ کی کتاب کے موافق عمل کرے ، اس کی بات سننا اور اطاعت کرنی چاہیئے۔
 

Aamir

خاص رکن
شمولیت
مارچ 16، 2011
پیغامات
13,382
ری ایکشن اسکور
17,097
پوائنٹ
1,033
باب : اللہ تعالیٰ کی نافرمانی میں کسی کی اطاعت واجب نہیں ہے ، اطاعت تو نیکی میں ہوتی ہے۔
باب : جب گناہ کا حکم کیا جائے ، تو نہ سننا چاہیئے اور نہ ماننا چاہیئے۔
باب : امراء کی اطاعت کرنی چاہیئے اگرچہ انہوں نے حقوق کو روک رکھا ہو۔
باب : بہترین حاکم اور برے حاکم کی وضاحت و شناخت۔
باب : امراء کے کردار کو برا کہنا اور جب تک وہ نماز پڑھتے رہیں، ان کے ساتھ لڑائی نہ کرنا۔
باب : حق تلفی پر صبر کا حکم۔
باب : فتنوں کے وقت جماعت کو لازم پکڑنے کا حکم۔
باب : اس آدمی کے بارے میں جو اطاعت سے نکل گیا اور جماعت سے جدا ہوا۔
باب : اس آدمی کے بارے میں جو امت کے اتفاق کو بگاڑے جبکہ امت متحد و متفق تھی۔
باب : جو ہمارے اوپر ہتھیار اٹھائے ، وہ ہم میں سے نہیں۔
باب : اللہ تعالیٰ کی رسی کو پکڑے رکھنے کا حکم اور تفرقہ بازی سے باز رہنے کے متعلق۔
باب : بدعات والے کام مردود ہیں۔
باب : اس آدمی کے متعلق جو لوگوں کو نیکی کا حکم کرتا ہے اور خود (وہ کام) نہیں کرتا۔
کتاب: شکار اور ذبح کے مسائل..
باب : تیر کے ساتھ شکار اور تیر مارتے وقت بسم اللہ کہنا۔
باب : کمان کے ساتھ اور سدھائے ہوئے کتے اور غیر سدھائے ہوئے کتے کے شکار کے متعلق۔
باب : معراض کے شکار اور کتے کو چھوڑنے کے وقت بسم اللہ کہنے کے متعلق....
باب : جب شکاری سے شکار غائب ہو جائے ، پھر وہ اسے پالے۔
باب : شکاری کتا اور جانوروں کی حفاظت کے لئے کتا پالنا جائز ہے۔
باب : کتوں کو مارنے کے متعلق۔
باب : کنکریاں پھینکنے سے منع کرنے کے متعلق۔
باب : جانوروں کو باندھ کر مارنے کی ممانعت ہے۔
باب : اچھے طریقے سے ذبح کرنے اور چھری تیز کرنے کے متعلق حکم۔
باب : خون بہانے والی چیز سے ذبح کرنے کا حکم اور دانت اور ناخن سے ذبح کرنے کی ممانعت۔
کتاب: قربانی کے مسائل..
باب : (جب ذوالحجہ کے شروع کے ) دس دن آ جائیں اور کوئی قربانی کا ارادہ رکھتا ہو تو وہ اپنے بال اور ناخن نہ کاٹے۔
باب : اس وقت کا بیان جس میں قربانی ذبح کی جا سکتی ہے۔
باب : جس نے قربانی کا جانور نمازِ (عید) سے پہلے ذبح کر دیا، وہ اس کی قربانی نہیں۔
باب : کس عمر کے جانور قربانی میں جائز ہیں؟
باب : جذع کی قربانی۔
باب : دو مینڈھوں کی قربانی جو سفید و سیاہ سینگوں والے ہوں اور اپنے ہاتھ سے ذبح کرنے اور بسم اللہ اور اللہ اکبر کہنے میں استحباب کا بیان۔
باب : نبیﷺ کا اپنی طرف سے اور اپنی آل اور اپنی امت کی طرف سے قربانی ذبح کرنا۔
باب : قربانی کا گوشت تین دن کے بعد کھانے کی ممانعت۔
باب : تین دن کے بعد قربانی کا گوشت (کھانے ) کی اجازت اور ذخیرہ کرنے ، سفر میں لے جانے اور صدقہ کرنے کے بیان میں۔
باب : "فرع" اور "عتیرہ" کے بیان میں۔
باب : اس کے متعلق جو غیر اللہ کے نام پر ذبح کرے۔
کتاب: (پانی، شراب وغیرہ) پینے کے مسائل..
باب : شراب کی حرمت۔
باب : ہر نشہ دار چیز حرام ہے۔
باب : جو شراب نشہ دار ہو وہ حرام ہے۔
باب : جس نے دنیا میں شراب پی، وہ آخرت میں نہیں پی سکے گا مگر یہ کہ توبہ کر لے۔
باب : شراب، کھجور اور انگور سے بھی بنتی ہے۔
باب : شراب گدر (کچی کھجور) اور خشک کھجور سے۔
باب : پانچ اشیاء کی شراب۔
باب : انگور اور کھجور کی نبیذ بنانے کی ممانعت۔
باب : دباء اور مزفت (برتنوں) میں نبیذ بنانے کی ممانعت۔
باب : پتھر کے گھڑے میں نبیذ بنانے کی اجازت۔
باب : ہر قسم کے برتنوں میں نبیذ بنانے کی رخصت اور ہر نشے والی چیز پینے کی ممانعت۔
باب : (ہر قسم کے ) مٹکے کو استعمال کرنے کی رخصت سوائے روغنی مٹکے کے۔
باب : نبیذ استعمال کرنے کی میعاد۔
باب : شراب سے سرکہ بنانے کے متعلق۔
باب : شراب سے دوا کرنا۔
باب : برتن کو ڈھانپنے کے متعلق۔
باب : برتن کو ڈھانپو اور مشک کا منہ بند کرو۔
باب : شہد، نبیذ، دودھ اور پانی پینے کے متعلق۔
باب : پیالے میں پینا۔
باب : مشکوں کو الٹنے کی ممانعت میں۔
باب : سونے اور چاندی کے برتنوں میں پانی پینے کی ممانعت۔
باب : جب پانی پی لے ، تو دائیں طرف والا زیادہ حقدار ہے۔
باب : بڑوں کو (پہلے ) دینے کے لئے چھوٹوں سے اجازت لینے کے متعلق۔
باب : برتن میں سانس لینے کی ممانعت۔
باب : رسول اللہﷺ پیتے وقت سانس لیتے تھے (ایک سانس میں نہیں پیتے تھے)۔
 

Aamir

خاص رکن
شمولیت
مارچ 16، 2011
پیغامات
13,382
ری ایکشن اسکور
17,097
پوائنٹ
1,033
باب : کھڑے ہو کر پینے کی ممانعت۔
باب : زمزم کا پانی کھڑے ہو کر پینے کی اجازت۔
کتاب: کھانے کے مسائل..
باب : کھانے پر بسم اللہ پڑھنے کا بیان۔
باب : دائیں ہاتھ سے کھانا۔
باب : جو کھانے والے کے سامنے ہو اس سے کھانا چاہیئے۔
باب : تین انگلیوں سے کھانا چاہیئے۔
باب : جب کھانا کھا لے ، تو اپنا ہاتھ خود چاٹے یا دوسرے کو چٹائے۔
باب : انگلیوں اور برتن کو چاٹنے کا بیان۔
باب : جب لقمہ گر جائے تو اسے صاف کر کے کھانے کا بیان۔
باب : کھانے اور پینے پر الحمد للہ کہنے کے بارے میں۔
باب : کھانے اور پینے کی نعمتوں کے بارے میں سوال کا بیان۔
باب : ہمسائے کی دعوتِ (طعام) قبول کرنے کا بیان۔
باب : جو آدمی کھانے کے لئے بلایا جائے اور اس کے پیچھے دوسرا آدمی بھی چلا جائے (تو...)۔
باب : مہمان کے معاملہ میں ایثار۔
باب : دو (آدمیوں) کا کھانا تین کو کافی ہے۔
باب : مومن ایک آنت میں کھاتا ہے اور کافر سات آنتوں میں۔
باب : "کدو" کھانے کے بیان میں۔
باب : سرکہ اچھا سالن ہے۔
باب : کھجور کھانے اور گٹھلیوں کو انگلیوں کے درمیان رکھ کر پھینکنے کے متعلق....
باب : اقعاء کی حالت میں بیٹھ کر کھجور کھانا۔
باب : جس گھر میں کھجور نہیں، اس گھر والے بھوکے ہیں۔
باب : اکٹھی دو دو کھجور یں کھانے کی ممانعت۔
باب : ککڑی ، کھجور کے ساتھ ملا کر کھانا۔
باب : سیاہ پیلو کے متعلق۔
باب : خرگوش کا گوشت کھانا۔
باب : گوہ (سوسمار) کھانے کے متعلق۔
باب : مکڑی (ٹڈی) کے کھانے کا بیان۔
باب : سمندری جانور اور ان جانوروں کو کھانا جن کو سمندر پھینک دے۔
باب : گھوڑوں کا گوشت کھانے کے متعلق۔
باب : گھریلو گدھوں کا گوشت کھانے کی ممانعت۔
باب : ہر کچلی والے درندے کا گوشت کھانے کی ممانعت۔
باب : ہر پنجے والے (پنجے سے کھانے والے ) پرندے کا گوشت کھانے کی ممانعت۔
باب : لہسن کھانے کی کراہت۔
باب : کھانے پر اعتراض نہ کرنے کے متعلق۔
کتاب: لباس اور زیب و زینت کے بیان میں..
باب : دنیا میں ریشمی لباس وہ (مرد) پہنتا ہے جس کا آخرت میں کوئی حصہ نہیں اور اس (ریشمی لباس) سے نفع حاصل کرنے اور اس کی قیمت کے مباح ہونے کے بیان میں۔
باب : جس (آدمی) نے دنیا میں ریشمی لباس پہنا وہ آخرت میں نہیں پہنے گا۔
باب : اللہ سے ڈرنے والے کے لئے ریشمی قباء لائق نہیں۔
باب : ریشمی لباس پہننا منع ہے لیکن دو انگلیوں کے برابر ریشم جائز ہے۔
باب : ریشم کی قبا پہننے کی ممانعت۔
باب : کسی تکلیف (بیماری) کی وجہ سے ریشمی لباس پہننے کی اجازت۔
باب : کپڑے کے کنارے ریشم سے بنانے کی اجازت۔
باب : ریشمی کپڑا پھاڑ کر عورتوں کے لئے دوپٹے بنانا۔
باب : "قسی" اور "معصفر" (کپڑے ) اور سونے کی انگوٹھی پہننے کی ممانعت۔
باب : (مَردوں کے لئے ) زعفران لگانے کی ممانعت۔
باب : بالوں کے رنگنے اور (بڑھاپے میں) بالوں کی سفیدی کے رنگ کو تبدیل کرنے کے متعلق۔
باب : خضاب (لگانے ) میں یہود و نصاریٰ کی مخالفت کرنے کے متعلق۔
باب : دھاری دار یمن کی چادر کے لباس کے متعلق۔
باب : کالے رنگ کا کمبل پہننا، جس پر پالان کی تصویریں ہوں۔
باب : موٹے کپڑے کا تہبند اور ملبد کپڑے پہننے کے متعلق۔
باب : "انماط" (یعنی) قالین وغیرہ کے متعلق۔
باب : ضروری بستر بنا کر رکھنے کے متعلق۔
باب : چمڑے کا بچھونا جس میں چھال بھری ہو۔
باب : "اشتمال الصماء" (یعنی ایک ہی کپڑا سارے جسم پر لپیٹنے ) اور "احتباء" ایک کپڑے سے کرنے کے متعلق۔
باب : چت لیٹنے اور ایک پاؤں دوسرے پاؤں پر رکھنے کی ممانعت۔
باب : چت لیٹ کر ایک پاؤں دوسرے پاؤں پر رکھنے کی اجازت۔
باب : آدھی پنڈلی تک چادر اوپر اٹھا کر رکھنے کے متعلق۔
باب : تکبر کی بنا پر جو اپنی چادر لٹکائے گا اللہ تعالیٰ اس شخص کو (قیامت کے دن رحمت کی نظر سے ) نہیں دیکھے گا۔
باب : تین شخصوں سے اللہ تعالیٰ بات نہیں کرے گا اور نہ ان کی طرف نظر (رحمت) کرے گا۔
باب : جس نے اپنا کپڑا تکبر و غرور سے (زمین تک) لٹکایا۔
 

Aamir

خاص رکن
شمولیت
مارچ 16، 2011
پیغامات
13,382
ری ایکشن اسکور
17,097
پوائنٹ
1,033
باب : ایک آدمی اکڑ کر چلنے میں اپنے آپ پر اِترا رہا تھا (تو وہ زمین میں)، دھنسا دیا گیا۔
باب : جس گھر میں کتا اور تصویر ہو، اس گھر میں (رحمت کے ) فرشتے داخل نہیں ہوتے۔
باب : فرشتے اس گھر میں داخل نہیں ہوتے جس میں تصویر ہو، البتہ کپڑے کے نقش و نگار میں کوئی حرج نہیں۔
باب : وہ پردہ مکروہ ہے جس پر تصویریں ہوں، نیز اس (پردے ) کو کاٹ کر تکیہ بنانے کے متعلق۔
باب : گدے (کے اوپر والے کپڑے ) پر تصویریں اور اس کو تکیہ بنانے کا حکم۔
باب : تصاویر بنانے والوں کو قیامت کے دن عذاب ہو گا۔
باب : تصویر بنانے والوں پر سختی کا بیان۔
باب : سونے کی انگوٹھی بنانے ، اور چاندی (کے برتن) میں پینے اور ریشم اور دیباج کا لباس پہننے کی ممانعت۔
باب : سونے کی انگوٹھی (اتار) پھینکنا۔
باب : نبیﷺ کا چاندی کی انگوٹھی پہننا، جس کا نقش "محمد رسول اللہ" تھا اور آپﷺ کے بعد خلفاء کا پہننا۔
باب : چاندی کی انگوٹھی، جس کا نگینہ "حبشی" تھا اور دائیں ہاتھ میں پہننے کے متعلق۔
باب : بائیں ہاتھ کی چھنگلی میں انگوٹھی پہننے متعلق۔
باب : درمیانی انگلی اور ساتھ والی انگلی میں انگوٹھی پہننے کی ممانعت میں۔
باب : جوتا اور اس کے زیادہ پہننے کے متعلق۔
باب : جب جوتا پہنے تو دائیں طرف سے ابتداء کرے اور جب اتارے تو بائیں طرف سے ابتداء کرے۔
باب : ایک جوتا پہن کر چلنے کی ممانعت۔
باب : سر کا کچھ حصہ مونڈنے اور کچھ چھوڑ دینے کی ممانعت (جیسے فوجی کٹ، برگر کٹ وغیرہ)۔
باب : عورت کو بالوں کے ساتھ مصنوعی بال لگانے کی ممانعت۔
باب : عورت کو اپنے سر میں جوڑ لگانے پر سختی کا بیان۔
باب : چہرے کے بال اکھاڑنے اور دانتوں کو کشادہ کرنے پر لعنت۔
باب : اپنے آپ کو "پیٹ بھرا" ثابت کرنے والے کے متعلق، جبکہ درحقیقت پیٹ خالی ہو۔
باب : ان عورتوں کے متعلق جو کپڑے پہنے ہوئے بھی ننگی ہی ہیں۔
باب : جانوروں کے گلے میں موجود "ہار" کاٹ دینا۔
باب : گھنٹیوں کے متعلق اور اس بارے میں کہ (رحمت کے ) فرشتے اس سفر میں ساتھی نہیں بنتے جس میں کتا اور گھنٹی ہو۔
باب : جانوروں کے چہرے پر داغنے سے ممانعت کے متعلق۔
باب : بکریوں کے کانوں میں داغنے کے بیان میں۔
باب : پیٹھ پر داغنے کے بیان میں۔
کتاب: آداب کا بیان.
باب : نبیﷺ کا قول کہ میرے نام پر نام رکھو اور میری کنیت پر کسی کی کنیت نہ رکھو۔
باب : محمدﷺ کے نام کے ساتھ نام رکھنا۔
باب : اللہ تعالی کے ہاں پسندیدہ ترین نام عبد اللہ اور عبدالرحمن ہیں۔
باب : بچے کا نام عبدالرحمن رکھنا۔
باب : بچے کا نام عبد اللہ رکھنا، اس پر ہاتھ پھیرنا اور اس کے لئے دعا کرنا۔
باب : انبیاء اور صالحین کے ناموں کے ساتھ نام رکھنے کا بیان۔
باب : بچے کا نام ابراہیم رکھنا۔
باب : بچے کا نام منذر رکھنا۔
باب : پہلے نام کو اس سے اچھے نام سے بدل دینا۔
باب : "برہ" کا نام جویریہ رکھنا۔
باب : "برہ" کا نام زینب رکھنا۔
باب : انگور کا نام "کرم" رکھنے کا بیان۔
باب : افلح، رباح، یسار اور نافع نام رکھنے کی ممانعت۔
باب : مندرجہ بالا نام رکھنے کی اجازت کے بارے میں۔
باب : (غلام کے لئے ) "عبد۔ امة" اور (مالک کے لئے ) "مولی۔ سید" بولنے کے متعلق۔
باب : چھوٹے بچے کی کنیت رکھنا۔
باب : کسی آدمی کا کسی آدمی کو "یا بُنَیّ" کہنا (یعنی اے میرے بیٹے )۔
باب : اللہ تعالیٰ کے ہاں سب سے برا نام یہ ہے کہ کسی کا نام "شہنشاہ" ہو۔
باب : مسلمان پر مسلمان بھائی کے پانچ حق ہیں۔
باب : راستوں میں بیٹھنے کی ممانعت اور راستے کا حق ادا کرنے کے بیان میں۔
باب : سوار کا پیدل کو اور کم لوگوں (کی جماعت) کا زیادہ لوگوں (کی جماعت) کو سلام کرنا۔
باب : اجازت طلب کرنے اور سلام کے بارے میں۔
باب : پردہ اٹھا لینا اجازت دینا (ہی) ہے۔
باب : اجازت لیتے وقت "میں" کہنا مکروہ ہے (لہٰذا اپنا نام بتانا چاہیئے )۔
باب : اجازت لینے کے وقت (گھر میں) جھانکنا منع ہے۔
باب : جو بغیر اجازت کسی کے گھر جھانکے اور انہوں نے اس کی آنکھ پھوڑ دی (تو کوئی گناہ نہیں)۔
باب : اچانک نظر پڑ جانے اور نظر پھیر لینے کے بارے میں۔
باب : جو مجلس میں آیا، سلام کیا اور بیٹھ گیا (اس کی فضیلت)۔
باب : کسی کو اس کی جگہ سے اٹھا کر خود بیٹھنے کی ممانعت۔
باب : جو اپنی مجلس (بیٹھنے کی جگہ) سے اٹھا، پھر لوٹا تو وہ اس جگہ کا زیادہ حقدار ہے۔
باب : تین آدمیوں میں سے دو آدمیوں کی الگ اور آہستہ بات چیت کی ممانعت۔
باب : بچوں کو سلام (کرنا)۔
باب : تم یہود و نصاریٰ کو سلام کرنے میں پہل نہ کرو۔
باب : اہل کتاب کے سلام کا جواب۔
 

Aamir

خاص رکن
شمولیت
مارچ 16، 2011
پیغامات
13,382
ری ایکشن اسکور
17,097
پوائنٹ
1,033
باب : پردے کا حکم آ جانے کے بعد عورتوں کے (کھلے منہ) نکلنے کی ممانعت۔
باب : عورتوں کو اپنی ضروریات کے لئے باہر نکلنے کی اجازت۔
باب : محرم عورت کو اپنے پیچھے بٹھانا۔
باب : جب کوئی اپنی بیوی کے ساتھ جا رہا ہو اور کوئی شخص راستہ میں مل جائے ، تو یہ کہہ سکتا ہے کہ یہ فلاں (میری بیوی) ہے۔
باب : آدمی کو غیر محرم عورت کے ساتھ رات گزارنے کی ممانعت۔
باب : جن (عورتوں) کے خاوند گھر سے باہر ہیں، ان (عورتوں) کے گھروں میں جانے کی ممانعت۔
باب : عورتوں کے پاس مخنثین (خسروں) کا آنا جانا منع ہے۔
باب : سوتے وقت آگ بجھانے کا حکم۔
کتاب: دم جھاڑ کے مسائل..
باب : نبیﷺ کو جبرئیل علیہ السلام کا دم کرنا۔
باب : جادو کے بارے میں اور جو یہودیوں نے نبیﷺ پر جادو کیا تھا اس کا بیان۔
باب : معوذات کا مریض پر پڑھنے اور پھونک مارنے کا بیان۔
باب : اللہ کے نام کا "دم" اور پناہ مانگنے کا بیان۔
باب : نماز کے اندر وسوسہ والے شیطان سے پناہ مانگنے کا بیان۔
باب : بچھو سے ڈسے ہوئے آدمی کو سورۂ فاتحہ سے دم کرنا۔
باب : ہر زہر کو دفع کرنے کے لئے دم کرنا۔
باب : "نملہ" (ایک قسم کی پھنسی) کے لئے دم کا بیان۔
باب : بچھو کے لئے دم کی اجازت۔
باب : نظر بد لگ جاتی ہے اور جب تم کو غسل کرنے کا حکم دیا جائے تو غسل کرو۔
باب : نظر بد کا دم۔
باب : نظر بد سے دم کرنے کے متعلق۔
باب : زمین کی مٹی سے دم۔
باب : آدمی کا اپنے گھر والوں کو دم کرنا، جبکہ وہ بیمار ہوں۔
باب : ایسا دم کرنے میں کوئی حرج نہیں، جس میں شرک نہ ہو۔
کتاب: بیماری اور علاج.
باب : جو درد اور مرض مومن کو پہنچتی ہے اس کے ثواب کا بیان۔
باب : بیمار پرسی کی فضیلت کا بیان۔
باب : یوں نہ کہو کہ میرا نفس خبیث (گندا) ہو گیا ہے۔
باب : ہر بیماری کی دوا ہے۔
باب : بخار جہنم کی بھاپ سے ہوتا ہے اس کو پانی سے ٹھنڈا کرو۔
باب : بخار گناہوں کو دور کرتا ہے۔
باب : مرگی اور اس کے ثواب کے متعلق۔
باب : تلبینہ بیمار کے دل کو خوش رکھتا ہے۔
باب : شہد پلا کر علاج کرنا۔
باب : کلونجی کے ساتھ دوا۔
باب : جو عجوہ کھجور صبح کو کھائے تو اس کو (شام تک) کوئی زہر اور جادو نقصان نہیں پہنچا سکتا۔
باب : "کھنبی" "من" سے ہے اور اس کا پانی آنکھ کے لئے شفاء ہے۔
باب : عود ہندی کے ساتھ دوا کا بیان۔
باب : منہ میں دوائی ڈال کر علاج کرنا۔
باب : پچھنا لگانے اور ناک میں دوائی ڈالنے کے متعلق۔
باب : پچھنے لگوانے اور داغنے کے ساتھ علاج کرنا۔
باب : رگ کاٹنے اور داغنے سے علاج۔
باب : زخم کا علاج داغ دینے سے۔
باب : شراب کے ساتھ دوا (جائز نہیں)۔
کتاب: طاعون کے متعلق
باب : طاعون کے بارے میں، اور یہ کہ یہ ایک عذاب ہے ، اس لئے نہ تو اس (طاعون زدہ بستی) میں داخل ہو اور نہ اس (طاعون زدہ بستی) سے بھاگو۔
کتاب: بدفالی، اور متعدی(اچھوت) بیماری.
باب : نہ عدوی کوئی چیز ہے اور نہ طیرہ ، نہ صفر اور نہ ھامہ۔
باب : بیمار اونٹ تندرست اونٹ پر نہ لایا جائے۔
باب : نوء کوئی چیز نہیں۔
باب : غول کوئی چیز نہیں۔
باب : جذام (کوڑھ پن) میں مبتلا شخص سے دور رہنے کے متعلق۔
باب : اچھی فال کے متعلق۔
باب : نحوست گھر ، عورت اور گھوڑے میں (ہو سکتی ہے )۔
باب : اچھی فال کے متعلق۔
باب : نحوست گھر ، عورت اور گھوڑے میں (ہو سکتی ہے )۔
کتاب: کہانت کے متعلق۔
باب : کاہن کے پاس آنے کی ممانعت اور لکیر کے ذکر میں۔
باب : وہ بات جس کو جن اچک کر لے جاتا ہے۔
باب : ستاروں کے ذریعے شیطانوں پر حملے کے متعلق جبکہ وہ (فرشتوں سے ) چوری سنتے ہیں۔
باب : جو نجومی کے پاس آتا ہے اس کی نماز قبول نہیں۔
باب : جو نجومی کے پاس آتا ہے اس کی نماز قبول نہیں۔
باب : گھروں میں رہنے والے سانپوں کو مارنے کی ممانعت۔
باب : گھر میں رہنے والے سانپوں کو تین بار خبردار کرو۔
باب : سانپوں کو مارنا۔
باب : گرگٹوں کو مارنے کے بارے میں۔
باب : مکوڑوں اور چیونٹیوں کو مارنے کے بارے میں۔
باب : بلی کو مارنے کے متعلق۔
باب : چوہے کے بارے میں اور یہ کہ یہ مسخ شدہ ہیں۔
 

Aamir

خاص رکن
شمولیت
مارچ 16، 2011
پیغامات
13,382
ری ایکشن اسکور
17,097
پوائنٹ
1,033
باب : جانوروں کو پانی پلانے کے متعلق۔
کتاب: شعر وغیرہ کا بیان۔
باب : شعر اور اس کے پڑھنے کے بارے میں۔
باب : سب سے سچی بات جو کسی شاعر نے کہی (وہ کونسی ہے ؟)
باب : شعر سے پیٹ بھرنے کی کراہت۔
باب : تعریف کرنے والوں کے مونہوں میں مٹی ڈالنے کا بیان۔
باب : تزکیہ اور مدح کی کراہت کے بارے میں۔
باب : چوسر کے ساتھ کھیلنے کے متعلق۔
کتاب: خوابوؑ کا بیان.
باب : نبیﷺ کے خواب کے بیان میں۔
باب : نبیﷺ کا خواب میں مسیلمہ کذاب اور اسود عنسی کذاب کے متعلق....
باب : نبیﷺ کا قول کہ جس نے مجھے خواب میں دیکھا، تحقیق اس نے مجھے سچ مچ دیکھا۔
باب : اچھا خواب اللہ تعالیٰ کی طرف سے ہے اور برا خواب شیطان کی طرف سے ہے۔
باب : اچھا خواب اللہ تعالیٰ کی طرف سے ہے اور (خواب میں) جو کوئی ناپسندیدہ بات دیکھے تو کسی کو بیان نہ کرے۔
باب : اگر ناپاپسندیدہ (خواب) دیکھے تو وہ پناہ مانگے اور کروٹ بدل لے۔
باب : مومن کا خواب نبوت کے چھیالیس حصوں میں سے ایک حصہ ہے۔
باب : نیک خواب نبوت کے ستر حصوں میں سے ایک حصہ ہے۔
باب : جب زمانہ قیامت کے قریب ہو گا تو مسلمان کا خواب جھوٹا نہ ہو گا۔
باب : خواب کی تعبیر کے متعلق جو وارد ہوا ہے۔
باب : خواب میں شیطان کے کھیل کو دیکھے تو وہ بیان نہ کرے۔
باب : نبیﷺ کا (نبوت کے لئے ) چنا جانا۔
باب : نبیﷺ کا قول کہ میں اولاد آدم کا سردار ہوں۔
باب : اس کی مثال جو نبیﷺ مبعوث کئے گئے ہیں ہدایت اور علم کے ساتھ..
باب : انبیاء علیہم السلام کے آنے کی تکمیل اور خاتمہ (نبوت) سیدنا محمد اکے ذریعہ ہونا۔
باب : پتھر کا نبیﷺ کو سلام کرنا۔
باب : نبیﷺ کی انگلیوں کے درمیان سے پانی بہنا۔
باب : نبیﷺ(کی نبوت ) کے نشانات پانی میں۔
باب : نبیﷺ(کی وجہ سے ) طعام میں برکت۔
باب : نبیﷺ کی وجہ سے دودھ میں برکت۔
باب : نبیﷺ کی وجہ سے گھی میں برکت۔
باب : نبیﷺ کے لئے درخت کا تابع فرمان ہو جانا۔
باب : چاند کا ٹوٹ کر دو ٹکڑے ہو جانا۔
باب : شر کے ارادے سے آنے والے سے نبیﷺ کا محفوظ رہنا۔
باب : نبیﷺ کا، قتل کے ارادے سے آنے والے (کے شر) سے محفوظ رہنا۔
باب : زہر اور زہر ملی بکری (کا گوشت) کھانے کا بیان۔
باب : نبیﷺ کا اندازہ درست نکلنے کے متعلق۔
باب : نبیﷺ کا فرمان کہ میں تمہاری کمر پکڑ کر جہنم سے روکتا ہوں۔
باب : نبیﷺ لوگوں سے زیادہ اللہ تعالیٰ کو جاننے والے تھے اور اللہ تعالیٰ سے زیادہ ڈرنے والے تھے۔
باب : نبیﷺ کا گناہوں سے دور رہنا اور اللہ تعالیٰ کی محارم کا خیال رکھنا۔
باب : نبیﷺ کی نماز ایسی تھی کہ (پڑھتے پڑھتے ) پاؤں سوج جاتے اور آپﷺ فرماتے کہ کیا میں اللہ تعالیٰ کا شکر گزار بندہ نہ بنوں۔
باب : نبیﷺ کا فرمان کہ میں حوض پر تمہارا منتظر ہوں گا۔
باب : نبیﷺ کے حوض، اس کی وسعت و عظمت اور آپ کی امت کے حوض پر آنے کے متعلق۔
باب : نبیﷺ کے حلیہ مبارک، آپ کی بعثت اور آپ کی عمر کے بیان میں۔
باب : مہر نبوت کے متعلق۔
باب : آپﷺ کے چہرہ مبارک، آنکھوں اور آپﷺ کی ایڑی کا بیان۔
باب : نبیﷺ کی داڑھی مبارک کا بیان۔
باب : نبیﷺ کے بڑھاپے کا بیان۔
باب : نبیﷺ کے سر کے بالوں کا بیان۔
باب : نبیﷺ کا سر کے بالوں کو لٹکانا اور مانگ نکالنے کا بیان۔
باب : نبیﷺ کے تبسم کے متعلق۔
باب : نبیﷺ کنواری لڑکی جو پردے میں ہوتی ہے ، سے بھی زیادہ شرمیلے تھے۔
باب : نبیﷺ کے جسم کی خوشبو اور جسم کا ملائم ہونا۔
باب : وحی کے دوران سردی میں نبیﷺ کا پسینہ مبارک۔
باب : نبی ﷺ کے پسینے کی خوشبو۔
باب : نبی ﷺ کے پسینہ مبارک سے تبرک کا بیان۔
باب : نبیﷺ کا لوگوں کے قریب ہونا اور ان کا آپﷺ سے تبرک لینے کا بیان۔
باب : رسول اللہﷺ بچوں اور اہل و عیال کے ساتھ سب سے زیادہ شفقت رکھتے تھے۔
باب : نبی ﷺ کی رحمت عورتوں کے ساتھ اور عورتوں کی سواری چلانے والے کو آہستہ چلانے کا حکم۔
باب : نبیﷺ کی بہادری اور جنگ میں سب سے آگے ہونے کا بیان۔
باب : نبیﷺ سب سے زیادہ حسن اخلاق والے تھے۔
باب : نبیﷺ کے گفتگو کے انداز کے بیان میں۔
باب : رسول اللہﷺ نصیحت کرنے میں ہمارا خیال کرتے تھے (صحابہ تنگ نہ پڑ جائیں)۔
باب : نبیﷺ سب سے زیادہ سخی تھے بھلائی (کے کاموں )میں۔
باب : ایسا کبھی نہیں ہوا کہ نبیﷺ سے کچھ سوال کیا گیا ہو کہ آپﷺ نے فرمایا ہو کہ نہیں۔
باب : نبیﷺ کے کثرت سے عطیات دینے کے بیان میں۔
باب : نبیﷺ کے وعدوں کے بارے میں۔
باب : نبیﷺ کے ناموں کی تعداد کے بیان میں۔
باب : نبیﷺ مکہ اور مدینہ میں کتنی کتنی مدت رہے ؟
باب : وفات کے وقت نبیﷺ کی عمر کتنی تھی۔
باب : جب اللہ تعالیٰ کسی امت پر رحمت فرماتا ہے تو اس کی امت سے پہلے نبی کو وفات دے دیتا ہے۔
باب : اللہ تعالی کے قول ﴿فلا وربک لا یؤمنون حتی یحکموک... ﴾ الآیۃکے بارے میں۔
باب : نبیﷺ کی اتباع اور اللہ تعالیٰ کے قول ﴿ولا تسألوا عن اشیاءَ ان تبدلکم تسؤکم﴾ الآیۃکے بارے میں۔
باب : جس سے نبیﷺ روک دیں اس سے رکنے اور اس کے خلاف کرنے کے بارے میں۔
باب : دین کی جس بات کی نبیﷺ خبر دیں، اس میں اور دنیاوی رائے میں فرق کے متعلق۔
باب : نبیﷺ کے دیکھنے کی تمنا اور اس پر حریص ہونے کے بارے میں۔
باب : اس آدمی کے بارے میں جو پسند کرے کے مجھے نبیﷺ کا دیکھنا نصیب ہو جائے اگرچہ میرے اہل و عیال قربان ہو جائیں۔
 
Top